quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar kleding in maat 92/98 voor een jongetje! Voor een klein prijsje. Is voor een collega die door omstandigheden haar kleinzoon in huis heeft gekregen.
Voor nu? Zomerkleren?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar kleding in maat 92/98 voor een jongetje! Voor een klein prijsje. Is voor een collega die door omstandigheden haar kleinzoon in huis heeft gekregen.
Kruidvat! Ik heb vandaag uv werend shirtje met lang mouwen en zwembroekje gekocht, samen minder dan tien euro!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek dus nog een UV pakje voor een jongen in maat 80. En eigenlijk kan ik nog wel een of twee korte broeken gebruiken voor Billie. Ook Mt 80.
Ooohhhhh, dan gaat ie wel harder dan mijn bollo. Die zit nu net in 62 en wordt zaterdag 12 weken :-). Ik vermoed dat hij L niet in gaat halen de komende tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha tm, L. Past prima in maat 74. Mijn baby van nog geen 4maanden oud..
Thanks laziness. Mag zomerkleding zijn en najaars/winterkleding.
Ik heb geen pakje maar wel een setje shirt/zwembroek. Ook uv.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek dus nog een UV pakje voor een jongen in maat 80. En eigenlijk kan ik nog wel een of twee korte broeken gebruiken voor Billie. Ook Mt 80.
Daar hadden ze Billies maat niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Kruidvat! Ik heb vandaag uv werend shirtje met lang mouwen en zwembroekje gekocht, samen minder dan tien euro!
Iets zachts en soepels vind ik wel fijn nu met dit weer. Dat het niet zo in z'n lijf drukt en doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen pakje maar wel een setje shirt/zwembroek. Ook uv.
Korte broeken moet ik even kijken. Zoek je iets speciefieks?
Mijn aanbod staat nog steedsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hadden ze Billies maat niet.. En Etos was bij ons uitverkocht.
[..]
Iets zachts en soepels vind ik wel fijn nu met dit weer. Dat het niet zo in z'n lijf drukt en doet.
Hmmm. Dat is wel keilief! Zou dat door de bus passen?quote:
Etos, Kruidvat en Trekpleister: Alles uitverkocht :-(. Sorry!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Nou dan hou ik me aanbevolen als ze ze nog hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |