mmm dat dacht ik dus met LasKetJupSong
liedje is opzicht wel lekker als je super happy en of als je op stap gaat...maar DE beste plaat nee ...
quote:Het is gewoon een gigantisch vrolijk nummer.
Op vrijdag 20 september 2002 09:41 schreef misterM het volgende:
mmm dat dacht ik dus met LasKetJupSong
liedje is opzicht wel lekker als je super happy en of als je op stap gaat...maar DE beste plaat nee ...
Een liedje hoeft niet persé van hoogstaand niveau te zijn om goed te scoren.
Zolang het maar "goed in het gehoor ligt" en dat doet dit nummer zeker.
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:43 schreef GaMbiNo het volgende:[..]
Het is gewoon een gigantisch vrolijk nummer.
Meteen toen ik die plaat hoorde verwachtte ik al dat dat op nummer 1 zou gaan komen.Een liedje hoeft niet persé van hoogstaand niveau te zijn om goed te scoren.
Zolang het maar "goed in het gehoor ligt" en dat doet dit nummer zeker.
quote:Lekker hoogstaande post ook.
Op vrijdag 20 september 2002 09:47 schreef Bioslock het volgende:[..]
quote:Omdat de massa een lekker en goed klinkende plaat wil horen, en niet wat geploeter van een stel studentjes.
Op vrijdag 20 september 2002 09:49 schreef misterM het volgende:
maar waarom komen dan nooit hardwerkende studente bandjes op nr 1 maar gewoon een meneer boozywoozy die een of ander voorgemaakt programma uit america heeft gekocht en beetje songs namaakt :s
Goeie voorspellingen (nadat ik het nummer voor het eerst hoorde dacht ik: dit wordt nummer 1)...
Emilia - Big world
Shakira - Whenever forever
Voor de rest weet ik het zo gauw niet, moet ik effe terugzoeken in de top 40 databases.
quote:Omdat die hardwerkende studentenbandjes meestal rock zijn, en dat scoort niet...
Op vrijdag 20 september 2002 09:49 schreef misterM het volgende:
maar waarom komen dan nooit hardwerkende studente bandjes op nr 1 maar gewoon een meneer boozywoozy die een of ander voorgemaakt programma uit america heeft gekocht en beetje songs namaakt :s
quote:Nee, rock scoort niet.
Op vrijdag 20 september 2002 11:21 schreef LoekB het volgende:[..]
Omdat die hardwerkende studentenbandjes meestal rock zijn, en dat scoort niet...
Kane.
quote:Rock scoort beter dan het in jaren gedaan heeft!
Op vrijdag 20 september 2002 11:28 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, rock scoort niet.
Kane.
quote:Het was dan ook een sarcastische opmerking.
Op vrijdag 20 september 2002 12:07 schreef Devnull het volgende:[..]
Rock scoort beter dan het in jaren gedaan heeft!
Zie die college-rock bandjes (Puddle of Mud, Weezer, etc) en die hardere dingen van SOAD, Korn, POD, en de rest van dat rijtje.
quote:Zie je wel, niemand begrijpt je
Op vrijdag 20 september 2002 12:14 schreef Seborik het volgende:Het was dan ook een sarcastische opmerking.
quote:Daar ben ik na 22 jaar wel aan gewend.
Op vrijdag 20 september 2002 12:16 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zie je wel, niemand begrijpt je
Overigens is Las Ketchup wel een heel erg leuk liedje en is het ook niet echt verwonderlijk dat dat scoort.
quote:Had jij voor Las Ketchup een Nr.1 positie voorspeld als je het voor het eerst zou horen? Ik echt niet hoor
Op vrijdag 20 september 2002 12:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Daar ben ik na 22 jaar wel aan gewend.
Overigens is Las Ketchup wel een heel erg leuk liedje en is het ook niet echt verwonderlijk dat dat scoort.
quote:Niet direct, maar bij de nummers waar ik dat wel voor verwacht, is half NederlandBreezerland het toch niet met me eens.
Op vrijdag 20 september 2002 12:19 schreef Devnull het volgende:[..]
Had jij voor Las Ketchup een Nr.1 positie voorspeld als je het voor het eerst zou horen? Ik echt niet hoor
.
quote:Ik eigenlijk wel. Ik heb het hele nummer gemist omdat ik op vakantie was. Kwam ik terug, hoorde ik het. 3 uur later hoorde ik het weer...
Op vrijdag 20 september 2002 12:19 schreef Devnull het volgende:[..]
Had jij voor Las Ketchup een Nr.1 positie voorspeld als je het voor het eerst zou horen? Ik echt niet hoor
.
Leuk nummer dacht ik bij mezelf, kan wel nummer 1 worden!
Blijkt ie al op 1 te staan
quote:Nederland, Breezerland. Hm, klinkt als een nieuw TMF-programma.
Op vrijdag 20 september 2002 12:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Niet direct, maar bij de nummers waar ik dat wel voor verwacht, is half NederlandBreezerland het toch niet met me eens.
quote:Alleen is Las Ketchup toch wel beter dan de Macarena, volgens mij zit de Macarena niet zo goed in elkaar.
Op vrijdag 20 september 2002 13:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nederland, Breezerland. Hm, klinkt als een nieuw TMF-programma.
Toen ik het voor het eerst hoorde had ik het wel verwacht van dat nummer. Het borduurt zo verder op het Macarena-idee.
quote:Maar de Macarena hoor je nu nogsteeds
Op zaterdag 21 september 2002 09:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Alleen is Las Ketchup toch wel beter dan de Macarena, volgens mij zit de Macarena niet zo goed in elkaar.
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 09:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Alleen is Las Ketchup toch wel beter dan de Macarena, volgens mij zit de Macarena niet zo goed in elkaar.
Technisch stelt het geen RUK voor. En dat is niet een mening ofzo dat is een feit. Kijk dat ie lekker catchy is dat vinden kennelijk een hoop mensen want het scoort als een tiet! (toch )
quote:lekker catchy, dus zit ie goed in elkaar.
Op zaterdag 21 september 2002 10:41 schreef moredragons het volgende:Technisch stelt het geen RUK voor. En dat is niet een mening ofzo dat is een feit. Kijk dat ie lekker catchy is dat vinden kennelijk een hoop mensen want het scoort als een tiet! (toch
)
Slipknot - my plague
Murderdolls - dead in hollywood
American Head Charge - just so you know
Slayer - bloodline
En ik eerst maar denken dat dit niet verder dan nummer 15 of zo zou komen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |