Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ik zeg doen, kan je daar je eigen handeltje beginnen, gewoon fucking duur verkopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
haha nee.Lijkt me geen goed plan.
![]()
4-fa bolletjes ook echt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
ik ga zo dadelijk echt wegbakken op m'n paard, lange broek en laarzen aan en alles, gvd.
euhm bedankt he.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg doen, in hongarije gepakt worden met bolletjes slikken![]()
.
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.quote:
het gaat niet zozeer om drugshonden, die hebben we amper in NL. het probleem is angsthonden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.![]()
Een maat van me pakte het een paar jaar terug goed aan.
Wiet met zakje in een condoom proppen, ding afwassen net als je handen. Plakband om je condoom, daar omheen een maandverband met aftershave. Weer plakband en toen in de pindakaas.
"Zo en laat die drugshond het nu nog eens ruiken"![]()
Paarden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
ik ga zo dadelijk echt wegbakken op m'n paard, lange broek en laarzen aan en alles, gvd.
ga vakantie vieren en niet fokken danquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
323![]()
Gr vanaf een Turks terras met wifi
Zussiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
323![]()
Gr vanaf een Turks terras met wifi
door paarden gestoken worden door horzels watquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paarden.![]()
Vooral in de zomer zijn het echt stinkbeesten. Inpoetsen met azijn tegen de horzels en alsnog gestoken worden door die krengen. Over de rest wil ik niet eens klagen.
Vacuum in koffiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.![]()
Een maat van me pakte het een paar jaar terug goed aan.
Wiet met zakje in een condoom proppen, ding afwassen net als je handen. Plakband om je condoom, daar omheen een maandverband met aftershave. Weer plakband en toen in de pindakaas.
"Zo en laat die drugshond het nu nog eens ruiken"![]()
Doet het nietquote:
Ja oke je hebt gelijk, je bent wel een beetje een figuur wat ze snel zouden kunnen aanhoudenquote:
Paardenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paarden.![]()
Vooral in de zomer zijn het echt stinkbeesten. Inpoetsen met azijn tegen de horzels en alsnog gestoken worden door die krengen. Over de rest wil ik niet eens klagen.
Wrm, word je nerveus van die enorme penissen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Geen paardengelul in dit topic alsjeblieft.
Ik speel niet met mijn eten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm, word je nerveus van die enorme penissen?
Ja, ons probleem was de poolse grens waar ze elk jaar staan met spiegels op een stokje en een zooi honden. Vooral met een nederlands kenteken pikken ze je er daar zo uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om drugshonden, die hebben we amper in NL. het probleem is angsthonden.
Was het zo onduidelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
door paarden gestoken worden door horzels wat
Spiegels op een stokje, bolletjes slikken werkt dus niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ons probleem was de poolse grens waar ze elk jaar staan met spiegels op een stokje en een zooi honden. Vooral met een nederlands kenteken pikken ze je er daar zo uit.
[..]
Was het zo onduidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |