En dit ga je al helemaal niet geloven: http://www.mantaclub.nl
Lang leve slOpel
Dit daarentegen...
quote:aaauuw, dat valt ook met geen mogelijkheid meer goed te praten als je daar in rond rijdt
Op vrijdag 20 september 2002 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Manta en het volk dat erin rijd zijn zo fout dat het weer leuk wordt!Dit daarentegen...
![]()
quote:Een vent bij een vriend van mij in de straat heeft zijn Multipla zelfs aangekleed! Dus verlaagd, spoilers en een bull-bar!
Op vrijdag 20 september 2002 09:44 schreef kroegtijger het volgende:
aaauuw, dat valt ook met geen mogelijkheid meer goed te praten als je daar in rond rijdt
quote:Wat is de overeenkomst tussen een Fiat Multipla en een dikke negerin?
Manta en het volk dat erin rijd zijn zo fout dat het weer leuk wordt!Dit daarentegen...
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 20-09-2002 09:51]
quote:De welbekende kwab-auto
[afbeelding]
Echt lelijk ja...
quote:Dit is ook geen auto, nog niet eens een vervooersmiddel zo erg
Op vrijdag 20 september 2002 09:50 schreef B4ron het volgende:
en DIT danWALGELIJK!
Fiat vintik mooi trouwes...
quote:FOTO!
Op vrijdag 20 september 2002 09:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een vent bij een vriend van mij in de straat heeft zijn Multipla zelfs aangekleed! Dus verlaagd, spoilers en een bull-bar!
![]()
![]()
![]()
quote:Nou!?
Op vrijdag 20 september 2002 09:48 schreef Reintje het volgende:[..]
Wat is de overeenkomst tussen een Fiat Multipla en een dikke negerin?
quote:Helemaal mee eens
![]()
quote:Ja, dat wel...maar het is nog niet wanstaltig genoeg
Op vrijdag 20 september 2002 10:08 schreef SiNz het volgende:
Deze hoort ook wel thuis in de afschuwelijk lelijke bakken!
Bah!
quote:NEEEEE, de Renault Avantime...my all time favorite
Op vrijdag 20 september 2002 10:13 schreef SiNz het volgende:
Of deze.... is toch geen auto meer
quote:vinnik idd ook wel goed walgelijk
Wat ik echt niet goed kan praten is het rijden in deze auto:
quote:Mwoch, ik ben geen daewoo-liefhebber, maar ik vind em toch lang niet zo erg als bijvoorbeeld de Manta...........hij kan best vind ik (niet dat ik em meteen zou kopen hoor)
Op vrijdag 20 september 2002 10:31 schreef Threepio het volgende:
Die Fiat Multipla is gewoon een verdomd goed ontwerp. Niet erg mooi, maar daar koop je zo'n auto ook niet voor. Er zijn niet zoveel auto's waar je met 6 volwassenen echt goed kunt zitten, en hij is ook nog eens korter dan een golf (3,99m tegen 4,15m). Schijnt ook prima te rijden door de grote spoorbreedte. En natuurlijk lekker goedkoop, slechts een paar duizend euro duurder dan een golfWat ik echt niet goed kan praten is het rijden in deze auto: [afbeelding]
En toen had een bevriend stel zo'n ding gekocht. Vragen ze helemaal trots: Mooi he? . En dan maar liegen: ja heel mooi ja
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 20-09-2002 10:57]
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:48 schreef Reintje het volgende:[..]
Wat is de overeenkomst tussen een Fiat Multipla en een dikke negerin?
quote:Als het van jou is schaam je je rot; maar als je erinzit voelt het toch wel lekker
Op vrijdag 20 september 2002 10:04 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Nou!?
quote:Je bedoelt waarschijnlijk "TopGear"
Op vrijdag 20 september 2002 11:39 schreef the-O het volgende:
Die multipla is in Engeland een erg populaire auto. Krijgt in dat populaire tv programma (kan even niet op de naam komen, pas aan m'n 2e kop koffie toe) altijd erg hoge cijfers. Snap het ook niet, vind het een misbaksel van jewelste. Maar het schijnt functioneel te zijn.
Dat er dan weer iemand hier de avantime van Renault moet plaatsen is wel een misser zeg. Deze wagen is gewoon wennen aan nieuwe schoonheid.
quote:Ooooh, die rooie is inderdaad wel heel erg
Op vrijdag 20 september 2002 11:01 schreef SiNz het volgende:
Nog meer ranzige auto's:ARGH!
Wanstaltig of niet
quote:Wennen aan nieuwe schoonheid??? Nou sorry hoor, ik vind um gewoon oer en oerlelijk.
Op vrijdag 20 september 2002 11:39 schreef the-O het volgende:
Dat er dan weer iemand hier de avantime van Renault moet plaatsen is wel een misser zeg. Deze wagen is gewoon wennen aan nieuwe schoonheid.
quote:Ghehe, fout heh!?! Meer???
Op vrijdag 20 september 2002 12:07 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Ooooh, die rooie is inderdaad wel heel erg
GEWELDIG WAT SLECHT
hij ishelemaal
Dat is dus precies het soort auto's wat ik bedoel....te slecht voor worden...super
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 14:05 schreef SiNz het volgende:[..]
Ghehe, fout heh!?! Meer???
Het leuke is, is dat de eigenaar er waarschijnlijk nog trots op is ook!!!! de knurft
nog zo een, sjezus niet normaal echt aso's zie je erin !
dit is ook een grapje , zo fout gewoon
kamperbak allertijde
en speciaal voor kreator
mijn god, wie heeft dit bedacht? dat er mensen zijn die dit kopen zeg
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
kamperbak allertijdemijn god, wie heeft dit bedacht? dat er mensen zijn die dit kopen zeg
*zeer tevreden is*
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:40 schreef kroegtijger het volgende:
Wie kan de meest wanstaltige bak allertijden vinden???? Ik denk zelf toch echt dat t de Opel Manta is........
Verschrikkelijke wagen. Erger dan welke golf, CRX of kadettilac
En dit ga je al helemaal niet geloven: http://www.mantaclub.nlLang leve slOpel
Opel Manta 4 ever!!!
Dit is dus echt wel een van de vetste bakken!!
Maar de allermooiste is de Volkswagen Scirocco II!
quote:Val best wel mee......
[afbeelding]
Wat een lelijke bak zeg, dat men daar in durft te rijden
quote:
[afbeelding]
nog zo een, sjezus niet normaal echt aso's zie je erin !
quote:Zo fout en zo lelijk, dat "ie al diverse designprijzen in de wacht gesleept heeft, auto van het jaar is en er een wachtlijst van een half jaar voor staat.
[afbeelding]
dit is ook een grapje, zo fout gewoon
quote:
[afbeelding]
kamperbak allertijde
quote:Pininfarina
en speciaal voor kreator
[afbeelding]
mijn god, wie heeft dit bedacht?
quote:Jaaaaaaaaa. echt on-ge-lovelijk!
dat er mensen zijn die dit kopen zeg
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 21-09-2002 00:44]
quote:1e kan ik niet zien;
Op vrijdag 20 september 2002 11:01 schreef SiNz het volgende:
Nog meer ranzige auto's:ARGH!
Wanstaltig of niet
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 14:05 schreef SiNz het volgende:[..]
Ghehe, fout heh!?! Meer???
bring on the french machines!
" Kijk eens buuf, wat een "mooie" gezinsauto. Een echte Hyundai Lantra killer! "
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 21-09-2002 00:53]
quote:mja valt wat tegen he.
Op zaterdag 21 september 2002 00:52 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]" Kijk eens buuf, wat een "mooie" gezinsauto!
Een echte Hyundai Lantra killer! "
In de kleur: Frans Bauer platina
M'n buurman kan me niet verdragen
Nooit doe ik iets bij hem goed
Om duwen hoef ik ook al niet te vragen
Lachen is alles wat hij doet
Geen wonder dat m'n vrouw hard is gaan rennen
Ik mocht niet mee, het deed me pijn
Ik moet het in m'n eentje klaren
Ik pak voortaan wel de trein "
Refrein:
Had ik maar wielen om van te houden
Twee echte gordels om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 21-09-2002 02:15]
quote:hehe, wat een sloper!
Op zaterdag 21 september 2002 01:50 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
"Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om door te peren
Ik "kruip" liever met mijn schroot
Mensen willen niet met me omgaan
Noemen me sul, en wijzen me na
De enige die me wat kan schelen
Die doet het nooit, dat is m'n LadaM'n buurman kan me niet verdragen
Nooit doe ik iets bij hem goed
Om duwen hoef ik ook al niet te vragen
Lachen is alles wat hij doet
Geen wonder dat m'n vrouw hard is gaan rennen
Ik mocht niet mee, het deed me pijn
Ik moet het in m'n eentje klaren
Ik pak voortaan wel de trein "Refrein:
Had ik maar wielen om van te houden
Twee echte gordels om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen
quote:die had ik dus in mijn hoofd om mee te reageren.. wat een lelijke
![]()
en wat suzuki heeft (en nog wat andere merken:) De Afgehakte bus:
iets boven ook gepost.. wat een wagen
quote:waar zit e kernfusie reactor? en de vleugeltjes?
Op zaterdag 21 september 2002 00:45 schreef GizartFRL het volgende:
I believe we have a winner!
wat een lelijke bak.
mwa die auto klopt eigenlijk ook niet nee.
quote:Barchetta heet dat ding... en ik vind hem wel meevallen ei'k:
Op zaterdag 21 september 2002 12:11 schreef speedfreakssj het volgende:
jammer dat de Fiat broodje er niet tussen zit.
bagetta heet dat ding maar ik weet de juiste spelling niet (ben er trots op ja, dat is de naam niet weet van de meest hoerige sportauto aller tijden) en dabn kan ik hem niet zoeken op google.com
eerst hahaha
dan HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
quote:Die is inderdaad ook errug
Maar fiat Multipla...
quote:..alleen die transparante achterlichten zijn wel leuk. kan je collega voor mij van die lichten regelen voor een Seat Ibiza '97 ? ik ben al zoooolang opzoek
Op vrijdag 20 september 2002 10:00 schreef kroegtijger het volgende:
De inbreng van een collega van me:
[afbeelding]
Niet best
Met een enorme voorsprong de Fiat Multipla natuurlijk!
Een of andere puistenkop die geen geld had voor een CRX en toch een echte rice boy wilde zijn...een gevaar op die weg zeg ik je, als ik deze auto ooit tegen zou komen zou ik me waarschijnlijk doodlachen
En waar die taartschep achter voor is ?? Iemand ??
In Eindhoven voor de 3 turkse cafees aan de Boschdijk staat af en toe zoooooooooooo een grappige mercedes, daar kan geen agila of uitgebouwde kadett tegen op
maar wat ik me nu toch af vraag:
- Wie heeft die krengen ontworpen?....zo foei lelijk en dan nog je baas met zo'n ontwerp lastig te durven vallen
- Welke halve zool heeft in gods naam getekend voor de bouw van t betreffende model? (waarschijnlijk iemand die nooit t contract heeft gelezen/nooit t ontwerp heeft gezien)
- Hoe is het mogelijk dat er mensen nog daadwerkelijk hun geld aan zo'n wrak uitgeven?
Volgens mij moet die ontwerper in een scheur liggen van het lachen nu. Die heeft me daar toch een wanprestatie geleverd, heeft er geld voor gekregen en op de koop toe ziet hij dat t ontwerp nog wordt verkocht ook voor die man/vrouw
quote:neen het is toch echt, eerst haha, dan aha. je komt er achter dat je er niet met zijn 4en in kan en dan zegje dus agha omdat je merkt dat je een beter auto kan kopen.
Op zaterdag 21 september 2002 13:40 schreef GizartFRL het volgende:
Opel Agila:eerst hahaha
dan HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
quote:Come on, dat meen je niet..
mijn god, wie heeft dit bedacht? dat er mensen zijn die dit kopen zeg
quote:Deze wellicht?
Op zaterdag 21 september 2002 21:58 schreef blieblie het volgende:
tis dat ik geen digicamera heb anders kon ik nog een prachtige mercedes aan dit topic donerenIn Eindhoven voor de 3 turkse cafees aan de Boschdijk staat af en toe zoooooooooooo een grappige mercedes, daar kan geen agila of uitgebouwde kadett tegen op
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een vent bij een vriend van mij in de straat heeft zijn Multipla zelfs aangekleed! Dus verlaagd, spoilers en een bull-bar!
![]()
![]()
![]()
quote:Wat zouden al die spoilers en booskijkers enzo bij elkaar wel niet kosten? Voor dat extra geld kan je toch zeker wel een fatsoenlijke auto kopen
Op zaterdag 21 september 2002 21:51 schreef Public Enemy het volgende:
Ik nomineer bij deze dan maar alle Opel/Vauxhalls die er ooit zijn gemaaktAnders zijn we zo lang bezig alle modellen op te noemen.
Moet je bijvoorbeeld dit nou zien:
[afbeelding]Een of andere puistenkop die geen geld had voor een CRX en toch een echte rice boy wilde zijn...een gevaar op die weg zeg ik je, als ik deze auto ooit tegen zou komen zou ik me waarschijnlijk doodlachen
quote:Voor een kadetje is deze auto eigenlijk best wel leuk, maar een RICER? Das toch echt iets anders hoor
Op zaterdag 21 september 2002 21:51 schreef Public Enemy het volgende:
Ik nomineer bij deze dan maar alle Opel/Vauxhalls die er ooit zijn gemaaktAnders zijn we zo lang bezig alle modellen op te noemen.
Moet je bijvoorbeeld dit nou zien:
[afbeelding]Een of andere puistenkop die geen geld had voor een CRX en toch een echte rice boy wilde zijn...een gevaar op die weg zeg ik je, als ik deze auto ooit tegen zou komen zou ik me waarschijnlijk doodlachen
quote:Dikke kans dat er gewoon een 1.4tje in hangt hoor...
Op zondag 22 september 2002 14:19 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Voor een kadetje is deze auto eigenlijk best wel leuk, maar een RICER? Das toch echt iets anders hoor
.
Jij zegt een gevaar op de weg, concludeer je dit uit een enkele foto? Waarschijnlijk wel, omdat je deze auto no gnooit bent tegengekomen.
En doodlachen doet de bestuurder van deze auto zich wel als jij probeert om sneller ( lees: volgas in je lease autootje) dan hem bij de stoplichten weg te komen.
quote:t gaat er nu niet om of ze snel zijn of niet, maar of ze wanstaltig zijn (daarbij zijn ze over het algemeen helemaal niet zo snel, want de eerste de beste mini cooper laat ze lachend achter zich in een bochtje.....mag ook wel gezien de bmw-motor die daarin ligt)
Voor een kadetje is deze auto eigenlijk best wel leuk, maar een RICER? Das toch echt iets anders hoor
.
Jij zegt een gevaar op de weg, concludeer je dit uit een enkele foto? Waarschijnlijk wel, omdat je deze auto no gnooit bent tegengekomen.
En doodlachen doet de bestuurder van deze auto zich wel als jij probeert om sneller ( lees: volgas in je lease autootje) dan hem bij de stoplichten weg te komen.
quote:De nieuwe Mini-Cooper... is geen echte mini cooper... de nieuwe minicooper is lelijk en heeft geen karakter meer..
Op zondag 22 september 2002 20:07 schreef kroegtijger het volgende:[..]
t gaat er nu niet om of ze snel zijn of niet, maar of ze wanstaltig zijn (daarbij zijn ze over het algemeen helemaal niet zo snel, want de eerste de beste mini cooper laat ze lachend achter zich in een bochtje.....mag ook wel gezien de bmw-motor die daarin ligt)
Maar, ik vind dat ieder zijn smaak mag hebben.. en daarom rij ik strax ook in een Scirocco.. ik zou wel eens willen weten welke schattige lieve burgerlijke Fjord Crocus rijder hier van deze auto vind..
quote:dikkere kans dat er een 2.0 16v in ligt hoor...
Op zondag 22 september 2002 18:19 schreef Threepio het volgende:[..]
Dikke kans dat er gewoon een 1.4tje in hangt hoor...
quote:Of die nieuwe mini mooi of lelijk is, is een persoonlijke smaak. Ik vinnem zelf supercool maja.....Die Scirocco vind ik dus ook niet om aan te zien. Net als een corrado overigens.....te erg voor woorden. Dan rij ik toch echt liever in een leuke 5-serie rond ofzo (duh, wie niet.....) maar deze auto is bijna net zo fout als een slopel kadettilac of een slopel manta......
Op maandag 23 september 2002 02:49 schreef LangeJan het volgende:[..]
De nieuwe Mini-Cooper... is geen echte mini cooper... de nieuwe minicooper is lelijk en heeft geen karakter meer..
Maar, ik vind dat ieder zijn smaak mag hebben.. en daarom rij ik strax ook in een Scirocco.. ik zou wel eens willen weten welke schattige lieve burgerlijke Fjord Crocus rijder hier van deze auto vind..
quote:Hij ziet er in ieder geval een stuk sneller uit dan hij is
Op maandag 23 september 2002 06:17 schreef GizartFRL het volgende:[..]
dikkere kans dat er een 2.0 16v in ligt hoor...
quote:Ik zou hem in ieder geval niet met goed fatsoen bij me voor de deur durven te parkeren. Stel dat de buren je zien zeg...dan kan je niet meer over straat lopen zonder uitgelachen te worden. Bijna net zo erg als in een smart rijden......
Op maandag 23 september 2002 12:59 schreef Threepio het volgende:[..]
Hij ziet er in ieder geval een stuk sneller uit dan hij is
quote:Wat is er nou weer mis met een Smart?? Stukkie beter dan zo'n Kadett hoor
Op maandag 23 september 2002 13:31 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Ik zou hem in ieder geval niet met goed fatsoen bij me voor de deur durven te parkeren. Stel dat de buren je zien zeg...dan kan je niet meer over straat lopen zonder uitgelachen te worden. Bijna net zo erg als in een smart rijden......
quote:Wat er mis is met een smart??? nou, waar moet ik beginnen??? Een smart IS geen auto. Hoe graag ze het ook willen, het is op zn hoogst een kreukelzone....Een opgeblazen invalide-wagentje. Het ziet er niet uit, het is klein, het is gevaarlijk op de (snel)weg (waarom??? simpel, je ziet ze veel te makkelijk over het hoofd)
Op maandag 23 september 2002 14:45 schreef Threepio het volgende:[..]
Wat is er nou weer mis met een Smart?? Stukkie beter dan zo'n Kadett hoor
quote:Deze auto, uitgebouwd en volgespoilerd doet het niet onder voor de gemiddelde rijstebak, die worden nml ook ondergespoilerd
.
P.S. En nou weet ik nog steeds niet waar die taartschep voor is iemand ??
Verder is het Looks, Looks en nog is looks.. ik vind een spoiler ook wel fijn, maar niet zo een hele gigantische grote..
Een kleine geraffineerde... dat is wel weer te doen, zoals op mijn scirocco.. :-P
quote:Heeft niets te maken met de aangedreven wielen hoor, het geeft je gewoon meer downforce waardoor je meer grip hebt zowel op rechte stukken als in bochten, nadeel is wel dat het je topsnelheid naar beneden haalt.
Op maandag 23 september 2002 17:49 schreef LangeJan het volgende:
Meer downforce op de wielen (Die niet eens aangedreven worden..)Verder is het Looks, Looks en nog is looks.. ik vind een spoiler ook wel fijn, maar niet zo een hele gigantische grote..
Een kleine geraffineerde... dat is wel weer te doen, zoals op mijn scirocco.. :-P
quote:tssss meer grip...alsof dat ook maar iets gaat helpen
Op maandag 23 september 2002 22:24 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Heeft niets te maken met de aangedreven wielen hoor, het geeft je gewoon meer downforce waardoor je meer grip hebt zowel op rechte stukken als in bochten, nadeel is wel dat het je topsnelheid naar beneden haalt.
daarbij ziet het er nog eens een keertje niet uit ook
quote:lol, hebben we hier een nominatie???
Op dinsdag 24 september 2002 09:52 schreef Tiger_Woods het volgende:
Dubbeltopiczie:" Ik heb vandaag een auto gekocht. Check dan "
quote:Ik heb niets over die bak gezegd hoor, ik had het over spoilers in het algemeen
Op maandag 23 september 2002 22:56 schreef kroegtijger het volgende:[..]
tssss meer grip...alsof dat ook maar iets gaat helpen
die grip hoef je heus niet van zo'n taartschep te verwachten hoor...je haalt 10x meer resultaat met effe wat bredere bandjes (niet TE breed, anders kost t meer dandat het oplevert) verlagen en strak afveren....zo'n taartschep is gewoon compleet nutteloos voor op je auto....voor op t circuit is t zelfs al erg groot, laat staan voor de openbare weg......daarbij ziet het er nog eens een keertje niet uit ook
ftp://ftp.team.net/ktud/pictures/Tatra/Tatra87GC-fl.JPG
ftp://ftp.team.net/ktud/pictures/Tatra/Tatra87GC-br.JPG
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:20 schreef isaac het volgende:
he lange jan, niet alle opel manta's worden door een johnnie bestuurt, de mijne straks door een isaac!!!
Ik vind dat zeker een nominatie waard!
zie: 12.13 dieven stelen zeldzame auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |