PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
in ieder geval lekker wat puntjes uitgelopen op je vandaagquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
God godverdomme. Laatste 10km gemist. Ik moest voor 6 uur nog naar de kapper...
Had Riblon morgen als winnaar voorspeld... Dacht echt dat ik hem vandaag daar had staan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in ieder geval lekker wat puntjes uitgelopen op je vandaag
die van de telegraaf volg ik niet eens meer. kijk alleen nog bij tourploeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had Riblon morgen als winnaar voorspeld... Dacht echt dat ik hem vandaag daar had staan.
froome tour was ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
Niet slecht al met al... Froome-Tour de France, Murray-Wimbledon en Nadal-Roland Garros goed voorspeld![]()
Je stond ook al te ver achter. Had gezien dat je de dagwinnaars daarna niet meer invulde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die van de telegraaf volg ik niet eens meer. kijk alleen nog bij tourploeg.
ben niet zo goed in het dagelijks bijhouden van die dingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je stond ook al te ver achter. Had gezien dat je de dagwinnaars daarna niet meer invulde.
Wat heb je daar mee verdiend?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
Niet slecht al met al... Froome-Tour de France, Murray-Wimbledon en Nadal-Roland Garros goed voorspeld![]()
Vind die van de telegraaf ook maar een beetje vaag. Er zullen vast nog wel leukere poules zijn dan tourploeg maar die is nog wel aardig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben niet zo goed in het dagelijks bijhouden van die dingen
Voor elke Euro kreeg je 80 cent terug als hij won.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je daar mee verdiend?
Wat waren de odds van Froome sowieso voor de tour?
Ik vind de opzet van Tourploeg toch niet zo. Eigenlijk is het het best om alle sprinters en dan 2 /3 klassementsrenners te pakken daarbij. Puntentelling is mijn ogen niet echt fair.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind die van de telegraaf ook maar een beetje vaag. Er zullen vast nog wel leukere poules zijn dan tourploeg maar die is nog wel aardig.
Dat VIP bij de telegraaf
Krijg je je geld terug als hij moet afstappen vanwege een valpartij? Anders vind ik het toch niet echt risicodekkendquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor elke Euro kreeg je 80 cent terug als hij won.
Nadal was 2.20, Murray 5.20 meen ik en Froome maar 1.65. Alles op unibet, ben nog steeds bezig met het rondspelen van de bonus. Allemaal een tientje ingezet, dus Murray was wel een leuke klapperquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je daar mee verdiend?
Wat waren de odds van Froome sowieso voor de tour?
Ja snap ik, netjes. Ik heb die finale met allemaal Engelsen gekeken, die werden zo gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nadal was 2.20, Murray 5.20 meen ik en Froome maar 1.65. Alles op unibet, ben nog steeds bezig met het rondspelen van de bonus. Allemaal een tientje ingezet, dus Murray was wel een leuke klapper
Ik bedoelde dat je geld moest inleveren als je op Froome inzette. Het was een grapquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug als hij moet afstappen vanwege een valpartij? Anders vind ik het toch niet echt risicodekkend
Ohquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je geld moest inleveren als je op Froome inzette. Het was een grap
Het saldo is met de winst van Froome erbij ¤ 182 en ik moet nog ¤ 199 inzetten. Het ziet er dus gunstig uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja snap ik, netjes. Ik heb die finale met allemaal Engelsen gekeken, die werden zo gekAlleen toen kwamen er Schotten ruzie maken
![]()
Die finale was btw wel een farce, wat was Djoko slecht zegMaar wel fucking lekker voor jou idd.
Hoeveel moet je nog voor die bonus?
Daar zit wel nog een odd restrictie aan toch? Altijd boven 1.4 dus? Wel netjes, hoeveel had je erop gezet en hoeveel was de bonus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het saldo is met de winst van Froome erbij ¤ 182 en ik moet nog ¤ 199 inzetten. Het ziet er dus gunstig uit
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
lekker lijstje van vandaag
Boven 1.2. Ik had 50 euro gestort, kreeg 100 euro bonus, en die moet ik 6 x rond spelen dus in totaal 600 euro. Ben dus bijna zover dat ik de bonus op mn rekening kan storten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zit wel nog een odd restrictie aan toch? Altijd boven 1.4 dus? Wel netjes, hoeveel had je erop gezet en hoeveel was de bonus?
nou trapz.. dit is toch wel een post waar ik je op los zie gaan met je paint skillzquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boven 1.2. Ik had 50 euro gestort, kreeg 100 euro bonus, en die moet ik 6 x rond spelen dus in totaal 600 euro. Ben dus bijna zover dat ik de bonus op mn rekening kan storten.
Nu eventjes kijken of ik kan fifa'en. Ooglapje is binnen
Oke, duidelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boven 1.2. Ik had 50 euro gestort, kreeg 100 euro bonus, en die moet ik 6 x rond spelen dus in totaal 600 euro. Ben dus bijna zover dat ik de bonus op mn rekening kan storten.
Nu eventjes kijken of ik kan fifa'en. Ooglapje is binnen
Mijn gedachtequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou trapz.. dit is toch wel een post waar ik je op los zie gaan met je paint skillz
Kut spel. Van Garderen heeft sowieso doping gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
lekker lijstje van vandaag
?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Morgen is denk ik weer een ontsnapping. Zaterdag ga ik punten scoren.
Dit was helaas de laatste etappe die ik kon zien... Nu weer 49 weken wachten
niet drinken want tobi met een kater zal crookk niet leuk vinden bij zijn rentreequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Morgenochtend naar Duitsland. Eerst weinfest, volgende dag bierfest!
hahah Omarquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
The Wire helemaal gekeken nu.
seizoen 5 viel me wel tegen
Dat deuntje in het begin
In hoe langquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
The Wire helemaal gekeken nu.
seizoen 5 viel me wel tegen
Dat deuntje in het begin
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk bij dat tweede filmpje vanaf 1:45
Haha, dat gaat hem niet worden. Iemand zei in de groepswhatsapp dat degene die over zijn nek gaat kaalgeschoren wordt. Niet veel later besloten we met z'n allen dat de persoon die niet over zijn nek gaat juist zal worden kaalgeschoren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
niet drinken want tobi met een kater zal crookk niet leuk vinden bij zijn rentree
Sow he, zal wel stinken op je kamer nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 dagen.
Seizoen 1 > 3 > 4 >> 2 >> 5
Waarom ging je vandaag dan naar de niggerkapper?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dat gaat hem niet worden. Iemand zei in de groepswhatsapp dat degene die over zijn nek gaat kaalgeschoren wordt. Niet veel later besloten we met z'n allen dat de persoon die niet over zijn nek gaat juist zal worden kaalgeschoren.
Ik weet waar ik toe in staat ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom ging je vandaag dan naar de niggerkapper?
Wie nog meer?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom ging je vandaag dan naar de niggerkapper?
Wel toevallig dat er 3 mensen naar de niggerkapper gingen, net vrouwen die gezamenlijk ongesteld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |