Hij kan wel beter krijgen dan barca.quote:
Maher maakt PSV geen kampioenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan Marc Netto op het veld zien hoeveel spijt hij moet hebben van het niet halen van Maher.
Aan de hand van één oefenwedstrijd? Maher's kwaliteiten waren bekend bij Ajax, maar ik ben blij dat ze niet zo veel geld hebben uitgegeven aan hem. Ik geloof ook niet dat hij zou passen bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan Marc Netto op het veld zien hoeveel spijt hij moet hebben van het niet halen van Maher.
Maher was ook geen prioriteitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan de hand van één oefenwedstrijd? Maher's kwaliteiten waren bekend bij Ajax, maar ik ben blij dat ze niet zo veel geld hebben uitgegeven aan hem. Ik geloof ook niet dat hij zou passen bij Ajax.
Tuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan de hand van één oefenwedstrijd? Maher's kwaliteiten waren bekend bij Ajax, maar ik ben blij dat ze niet zo veel geld hebben uitgegeven aan hem. Ik geloof ook niet dat hij zou passen bij Ajax.
Er moeten ook nog wat oudjes in, ik hoop dat Nilis nog een mooie actie in huis heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Tweede helft zullen er wel wat oudjes af gaan....
Het gaat me niet om de speler Maher, bovendien heb ik liever Eriksen dan Maher bij Ajax op het middenveld. Waarom is hij meer dan andere spelers gemaakt voor het spel van Ajax eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maher is gemaakt voor het spel van Ajax man. Best als je jezelf wil voorhouden dat het niet erg is dat hij bij PSV speelt, maar je maakt je hier tamelijk belachelijk.
Affelay en El Hamlap vergelijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de speler Maher, bovendien heb ik liever Eriksen dan Maher bij Ajax op het middenveld. Waarom is hij meer dan andere spelers gemaakt voor het spel van Ajax eigenlijk?
Maar Maher vertoonde me erg veel trekjes die me doen denken aan El Hamdaoui, Aissaiti en Afellay en dat is niet alleen omdat hij Marokkaans is.
Zeker, het zijn beide spelers die naast hun schoenen zijn gaan lopen. Spelers die zichzelf belangrijker vinden dan de groep. Afellay deed dat tijdens EK 2012, El Hamdaoui het eerste seizoen van Frank de Boer bij Ajax. Spelers die gaan zeiken als ze niet altijd verzekerd zijn van een basisplaats bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, het zijn beide spelers die naast hun schoenen zijn gaan lopen. Spelers die zichzelf belangrijker vinden dan de groep. Afellay deed dat tijdens EK 2012, El Hamdaoui het eerste seizoen van Frank de Boer bij Ajax. Spelers die gaan zeiken als ze niet altijd verzekerd zijn van een basisplaats bijvoorbeeld.
Wat dat betreft zijn ze zeer goed met elkaar te vergelijken.
De vergelijking met Aisatti slaat ook nergens op. Afellay heeft nog een bepaalde mate van arrogantie getoond, maar zou ik als persoon eveneens niet vergelijken.quote:
Yeah right. Dat al die donkere spelers zogenaamd arrogant volgens velen heeft ook niets met hun huidskleur te maken...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Maar Maher vertoonde me erg veel trekjes die me doen denken aan El Hamdaoui, Aissaiti en Afellay en dat is niet alleen omdat hij Marokkaans is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |