quote:
Morgen eens rojadirecta zoekenquote:
Yoooquote:
marcelo op zlatan zetten en niks aan het handje, transfer naar barca zo gedaan pats boem sooowquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:51 schreef Smoofie het volgende:
PSV wordt vernederd. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
Een van richting veranderd schot op de lat is het hoogtepunt van Van Bommel bij AC Milan.
Nu ook een documentaire over Frank, veel leuker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Overigens wordt Ajax op EL2 uitgezonden, tegelijkertijd. Dus deze wedstrijd gaat niemand kijken.
Ja, dat was een lekker balletje op Bergkamp.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ook een documentaire over Frank, veel leuker.
Heb ik allang gezien joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ook een documentaire over Frank, veel leuker.
Denk dat we dit als het livetopic moeten beschouwen. Hebben GGMM, Gramu en ik ook een excuus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ts zijn vraag is toch beantwoord? Kan dit topic ook wel dicht
Gedraag je wel dan he Stijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat we dit als het livetopic moeten beschouwen. Hebben GGMM, Gramu en ik ook een excuus.
Leuk weetje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn spelling van 'Probably' was in eerste instantie zo slecht dat Google niet eens suggereerde hoe het wél moest, gewoon omdat hij ook niet wist wat ik bedoelde.
Dit heeft niks met de wedstrijd te maken.
8 uurquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef Stiggie het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd zelf? Toch wel geniaal potje
Hij had al rood in zijn laatste wedstrijd en is dus geschorst voor de pot van vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou wel mooi zijn als hij het presteert om er met rood afgestuurd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |