quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook aan de evolutie vd mug en wat ik nog stommer vindt: ze zoemen en kondigen zich zo aan.
Ze injecteren anti stollingsmiddel en ons lichaam herkend dat gewoon niet.
Zij hebben het nodig om genoeg bloed te kunnen opzuigen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Sorry, maar dit moet even.![]()
Ik vindt?
Haha die fout zag ik dan weer nietquote:
Waar gaat ie over?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Tip! Morgen in Kinepolis de voorpremière van Johnny Depps nieuwe film.
over johnny depp die weer een excentriek figuur speelt. kortom, weinig bijzonders.quote:
:\ niks van gemerkt. helaas.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
En is het al zover?Het onweer hier was binnen twintig minuten weer voorbij.
Ik was lui, ik had moeten kijken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie net ook zo genoten van de lichtshow buiten! Stil onweer met een enorme frequentie. Wauw!
Stond dat ook niet op FB?quote:
De timing van deze opmerking is wat mij betreft niet helemaal lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:14 schreef superkimmi het volgende:
over 11 dagen ga ik nog op vakantie
en toch denk ik dat jullie precies hetzelfde hadden gedaan als je laat op vakantie gingquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De timing van deze opmerking is wat mij betreft niet helemaal lekker
Dan nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
en toch denk ik dat jullie precies hetzelfde hadden gedaan als je laat op vakantie ging
Ik had het onder een spoiler gezetquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
en toch denk ik dat jullie precies hetzelfde hadden gedaan als je laat op vakantie ging
Langeweg, onder de rook van Zevenbergen, heeft 800 inwoners, maar dat zou je ook niet zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik wist niet dat de Heen nog 400 inwoners heeft. Als we er met de auto doorheen reden dacht ik altijd: er staan een stuk of tien huizen en dat is het dan.
Kende het dorp Langeweg eerst ook niet. Maar wat betreft de Heen, heeft een enorm groot grond- en buitengebied. Verder is er ook nog een chaletpark, dat grotendeels permanent bewoont wordtquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had het onder een spoiler gezet
[..]
Langeweg, onder de rook van Zevenbergen, heeft 800 inwoners, maar dat zou je ook niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |