Dan ik*.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef cc96 het volgende:
Ik weet niet hoor maar hij is 1 jaar jonger dan mij
Oja, vmbo is maar 4 jaar natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef cc96 het volgende:
[quote]
Hij zit in de derde/quote]
Ik weet niet hoor maar hij is 1 jaar jonger dan mij
Tuurlijk kan dat. Vraag me af of het kan ZONDER dat je het expres doet? Geslaagt verlieft...... damn. Mijn d/dt/t zijn slecht maar dit doet echt zeer aan mijn ogen.quote:
Ik weet niet hoor maar heb wel dyslexiequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Vraag me af of het kan ZONDER dat je het expres doet? Geslaagt verlieft...... damn. Mijn d/dt/t zijn slecht maar dit doet echt zeer aan mijn ogen.
Nederlandse taal is geen onderdeel van vmbo? =P
Niks aantrekken van de mensen hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef cc96 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar heb wel dyslexie
...of was het de bedoeling dat TS op deze spelfout ging happen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb vmbo gedaan, maar ik kan me niet herrineren dat ook maar iemand in mijn klas zo'n dramatische spelling had.
Ik neem voor het gemak maar aan dat TS een meisje is van 16 die wat lessen Nederlands heeft overgeslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef rozecroc het volgende:
[..]u
...of was het de bedoeling dat TS op deze spelfout ging happen?
Nou vooruit.. sorryquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef cc96 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar heb wel dyslexie
vmbo gaat maar tot en met de vierde, en dan ben je 16.. dus hoogbegaafd hoef je niet perse te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Brummetje_ het volgende:
16 en al afgestudeerd?Hoe hoogbegaafd ben je?
Wel om afgestudeert te zijn op je 16equote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef TonyaB het volgende:
[..]
vmbo gaat maar tot en met de vierde, en dan ben je 16.. dus hoogbegaafd hoef je niet perse te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |