abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129437693
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Leuk spul inderdaad. Je kunt er je geld welk kwijt; dat gaat met 2 klikken i.c.m. paypal ook véél te makkelijk.

Zit er aan te denken om de tablet te skippen en voor het geld de 717 tripod te halen. Kan wel beide halen maar ik zit gewoon redenen te verzinnen om een tablet te kopen en dan doe ik dus iets verkeerd. Misschien als er over een paar maanden een 5250 10.1" tablet verschijnt nog maar eens redenen verzinnen. Of als de M9 pro ergens in de aanbieding komt ofzo.

[..]

Zou wel knap zijn dat hij in 1 dag bezorgd zou zijn niet?

[..]

Goedkoop maar alleen voor HDMI: Ebay.
Of iets duurder maar ook met USB: Buy In Coins.
Even zoeken op Ebay of de zoekmachines in de OP van dit topic op 'Ipad HDMI' levert honderden resultaten op. Let wel even op de type aansluiting want die is sinds Ipad #4 veranderd.

[..]

Deze repeater is hier vaker langsgekomen. Werkt gewoon met jouw modem/router. Beter is kabel trekken maar als het niet anders kan; dan kun je dit proberen. BIC heeft nu ook die 9% korting enzo; dus slim is om daar eens te kijken.

[..]

Heeft bij ons misschien 1 minuut een draadloos netwerk lopen uitzenden; toen we Ziggo kregen heb ik 'm meteen in bridge-modus laten zetten omdat het wel moest; kabel komt in woonkamer binnen en netwerkapparatuur staat in kantoor. Dus kabel direct van modem naar kantoor en daar router neergezet (de vaker genoemde TL-WR1043ND). Hoewel sindsdien in de woonkamer ook wel een shitload aan netwerkspul is gekomen (modem daar met TV, Humax, Raspberry, Ouya en nog een kabel naar elders; dus Ouya en Raspberry moet ik steeds netwerkkabel tussen wisselen...)

Ik heb het al eerder gezegd; heb je de mogelijkheid (nieuw huis); trek overal kabels en lege goten; je zult jezelf later enorm dankbaar zijn.

[..]

[..]

Hij is goeeeeed! Wel klote dat al die dingen nog voor de oude connector zijn, maar gelukkig is zo'n overzetstukje niet heel extreem duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')