Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisjequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
moet je een paar keer yvonne's naam posten, dan komt ze hier vanzelf een keer via de sherlock functie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Pastapipos het volgende:
Wanneer krijgen we onze eigen link? Fok.nl/GYM ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisje
8% vet bitchesssquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
Top, dankjewelquote:
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, vind jullie allemaal zo dun. Maar ik ben Ambi maar.
denken dat er hier mensen zijn die echt trainequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mijn figuur nog nooit gezien, zodoende kan ik jou niet serieus nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srsquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt itquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srs
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar je weet dat het waar is.
Ga nu maar weer weg. Excelsior.
Ja joh, obvious troll nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt it
[..]
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?Omg. Zo life.
Je moer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Jij bent echt de anus van fok.
Dit beeld heb ik van je nu:quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een andere smaak dan de meesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |