Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.quote:Op [. Heburl=http://forum.fok.nl/topic/1997732/3/25#129087946]donderdag 18 juli 2013 16:07[/url] schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
toen dacht ik op een gegeven moment ook zoiets ja lol
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.
[..]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
toen dacht ik op een gegeven moment ook zoiets ja lol
Die is 30+ ofzo toch? En dan de hele dag binnen met pubers op een internetforum meeposten in een topic dat de titel 'Mooi weer' draagt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
die ambipur is sowieso zwaar labiel lol
En wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben aan het werk en krijg betaald en kan fokken. Vind het goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die is 30+ ofzo toch? En dan de hele dag binnen met pubers op een internetforum meeposten in een topic dat de titel 'Mooi weer' draagt.
lel.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen dit is een groot misverstand...ik dacht dat ambipuur kloon van braddie was. Foutje...
Iedereen doorlopen...
Bloemen (bereklauw) komen je kant op ambi.. kus kus.
Ik wacht op Fanta.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:38 schreef Pastapipos het volgende:
De Gym binnenkomen en aan iedereen vragen wie ze zijn terwijl je nieteens lift!!!
.....
Maak maar even je eigen dramatopic dan, wij wachten namelijk niet op jouquote:
hahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen dit is een groot misverstand...ik dacht dat ambipuur kloon van braddie was. Foutje...
Iedereen doorlopen...
Bloemen (bereklauw) komen je kant op ambi.. kus kus.
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
wie ben jij dan cake
nog geen kracht stats gezien
dit is een beetje de misc van fok aan het wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doen
Dit is geen onzinquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |