abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129082549
Ik wist ff niet waar ik dit topic onder moet gooien, het is geen klacht, het is namelijk meer een vraag.

Iemand die ervaring heeft met Pixmania?

Zojuist een bestelling gedaan daar. Je kon verschillende verzendingsmanieren kiezen, met verschillende levertijden en prijzen.
TNT POST PARCEL Levering - in 2 werkdagen bij u in de buurt geleverd: ¤ 7,99
Express Levering - 24-48 uur: ¤ 11,99
Standaard Levering - 2 tot 3 dagen (zondag niet meegerekend): ¤ 8,99
Economy verzending - tot 1 week: ¤ 4,99

Ik heb gekozen voor de standaard levering, wat zou betekenen dat ik het product zaterdag of uiterlijk maandag thuis geleverd moet zijn. In mijn bevestigingsmail werd echter gesproken van dinsdag of woensdag. Dan had ik dus net zo goed de goedkope economy verzending kunnen kiezen! Want dat zou ook uiterlijk aanstaande woensdag dan binnen moeten zijn (want: 1 week). Iemand die ervaring heeft met deze webwinkel?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_129082753
Gewoon economy doen werkt volgens mij net zo goed, ja. Ik heb wel ervaring met pixmania. Ze zijn goedkoop maar goed opletten waar je op klikt want voor je het weet koop je ongewenste garantieuitbreidingen en zo erbij :')
pi_129082830
Dat had ik ook al door. Ik vroeg me af waarom mijn prijs opeens 20 euro gestegen was, vroeg me af of ik de btw gemist had ofzo... Maar het bleek dat er een zend garantie van 10 euro bij zat, en een USB stick was toegevoegd. Gelijk maar ff weer verwijderd en toen pas betaald.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:11:16 #4
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_129082849
Ja ik .. de voorraden zijn slecht (bijna altijd verkeerd), de verzendkosten worden berekend naar aantal producten, niet naar gewicht en de levertijden kunnen wel eens oplopen tot 3 weken.

Daarnaast, veel van de producten lijken goedkoper dan bij andere zaken, maar als je goed zoekt, dan vind je ze vaak nog veel goedkoper hier in NL. Maar goed, dat is nu niet (meer) aan de orde.

Ik vind de website redelijk overzichtelijk, alleen de communicatie naar de klanten is buitengewoon SLECHT, voorraden worden eens per week bijgewerkt (ipv eens per dagdeel bij bijvoorbeeld Alternate.nl en indertijd Salland.eu) en de levertijd is een drama.

Ik hoop dat je het spul snel binnenhebt. Anders je beroepen op het recht van de consument wat in heel Europa geldt, niet alleen in NL.

Succes !
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_129082854
prima winkel maar je moet idd wel opletten. Levering is natuurlijk wel op basis van beschikbaarheid. Dus kan soms een dagje langer duren. Daarom kies ik altijd goedkoopste verzend tenzij ik haast heb maar dan doe ik ook de bloedspoed optie.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_129082886
Volgens de site was het product (autoradio met USB) op voorraad.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:13:57 #7
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_129082951
Moet heel eerlijk zeggen, en dit is niét om PM af te zeiken, maar ik bestel geregeld bij DealExtreme dat vanuit China opereert. De verzending aldaar komt veelal sneller aan, dan vanuit Frankrijk.

Ik heb laatst voor mijn ouders een aantal producten besteld bij PixMania, maar dit heb ik naar mijn broer in Parijs gestuurd. Hij heeft het vervolgens met DPD naar NL gestuurd. Dit duurde 4 dagen..in totaal.

**Nee, mijn broer is niet bereid om voor U allen de bestellingen te ontvangen en toe te sturen**
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:14:21 #8
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_129082967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef NielsTriple het volgende:
Volgens de site was het product (autoradio met USB) op voorraad.
Zoals ik al zei, voorraden worden eens per week bijgewerkt.
pi_129098663
Zojuist een email teruggekregen van de klantenservice, ze zeggen dat ik de autoradio inderdaad zaterdag, anders maandag moet ontvangen. Als ik de radio nog niet ontvangen heb op de datums uit de mail, gaan ze actie ondernemen.
Of zoiets...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')