quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
nooit gehad, was wel altijd geweldig om een goedemorgen bericht van diegene te krijgen waardoor je hoop kreeg enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie dat ook. Dat als je voor je ging slapen een berichtje naar iemand gestuurd hebt, dat je dan in je slaap ziet dat je een bericht krijgt. Ik heb dan hele gesprekken in mijn slaap. En dan ook verschillende. Maar dan word je wakker en dan heeft diegene het niet niet eens gelezen.sucks
Ik wil ook goedemorgen berichtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nooit gehad, was wel altijd geweldig om een goedemorgen bericht van diegene te krijgen waardoor je hoop kreeg enzo
Maar dat zuigt wel inderdaad
van een goedemorgen berichtje had ik de hele dag een smile op mijn facequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook goedemorgen berichtendat is leuk.
net dat jij antwoordde, kreeg ik een berichtje van hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik niet hier zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van een goedemorgen berichtje had ik de hele dag een smile op mijn face
Wat stuurde hij dan????
Wil het wel vertellen hoor. maar dan dm ik je ffquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh okeach hij stuurde wat
das ist gutquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil het wel vertellen hoor. maar dan dm ik je ff
Normaalquote:Toen ik vanmorgen uit bedde kwam
Net as gisteren
Kolde vuute en de hande klam
Net as gisteren
Ik had een kater en een dreuge bek
Net as gisteren
Ik had de blues, ja vi-j 't gek
Net as gisteren
Ik zit geregeld an de grond
Net as gisteren
Zie nuumt dat ok wl in de
Net as gisteren
Mien schoonmoeder mag mien ok zo graag
Net as gisteren
Splitst mien eur dochter in de maag
Net as gisteren
As zie 's avonds op mien wacht
Net as gisteren
No ja 's avonds 't is meer nacht
Net as gisteren
Umdat zie mien smoesje niet geleuft
Net as gisteren
Krieg ik een deegrol op mien heugt
Net as gisteren
Vaak genoeg gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie dat ook. Dat als je voor je ging slapen een berichtje naar iemand gestuurd hebt, dat je dan in je slaap ziet dat je een bericht krijgt. Ik heb dan hele gesprekken in mijn slaap. En dan ook verschillende. Maar dan word je wakker en dan heeft diegene het niet niet eens gelezen.sucks
Ik heb wel dat je de hele tijd tegen iemand praat en dan reageren ze niet, en dan slaap je net 10 minuten en dan word je weer wakker doordat je mobiel triltquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Dat heb ik ook....maar dan ga ik gwn slapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb wel dat je de hele tijd tegen iemand praat en dan reageren ze niet, en dan slaap je net 10 minuten en dan word je weer wakker doordat je mobiel triltGeef dan gewoon antwoord als ik iets zeg
Ligt eraan wie het isquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook....maar dan ga ik gwn slapen
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad. Stiekem weet ik dat 't nep is als ik droom maar toch geloof ik t
. En dan als ik wakker wordt......
Idd.....allemaal rare dingen dromen die je graag wil horenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.
sofje is verlieehieeefddquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.
ahahah jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Idd.....allemaal rare dingen dromen die je graag wil horen
shhtquote:
okiquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
daar laat ik me niet over uit op het forum ok
Nodig heel fok bij je uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef darkmond het volgende:
Mensen help.....verveel me dood iemand ideeën? Kan niet afspreken ofzo met vrienden meeste zijn al op vakantie en die er wel zijn wonen ver wegdus dat is geen optie
ehmquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef darkmond het volgende:
Mensen help.....verveel me dood iemand ideeën? Kan niet afspreken ofzo met vrienden meeste zijn al op vakantie en die er wel zijn wonen ver wegdus dat is geen optie
doe jij dat de hele dagquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
ehm
ga films downloaden en buiten zitten en kijken
ga zwemmen met je broertje/broer/zusje/zus
ga voetballen met de buurjongen
if all else fails: ga fappen
haha, je kent mij niet hequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
doe jij dat de hele dagheb jet record verbroken!
Nee ken je idd niet........niemand hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha, je kent mij niet he
nee grapjen
........quote:
zeg dat dan ;squote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik had het gewoon over mijn UI hoor
haha lol okequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg zwer VERGEET wat ik je gister had gedm't
Dat zal moeilijk gaan denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
Zwerty, vergeet ook maar al die dingen die ik jou ooit heb geDMd okay?
Obviouslyquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
(meneer die een aparte hoi wil)
Ehh nou het was niet stom. Soms was het even saai, maar dat is niet erg.quote:
Je kan ook SC'en en soms even weg van je computer lijkt me?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehh nou het was niet stom. Soms was het even saai, maar dat is niet erg.
Maar eigenlijk is het net een SC, maar dan in het echt
En ik ging per ongeluk FOK! dingen zeggen zoals 'pics'![]()
En ze vroeger of ik vaker kwam chillen, wat op zich een goed teken is, maar eigenlijk vind ik deze SC leuker
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ze vroeger of ik vaker kwam chillen, wat op zich een goed teken is, maar eigenlijk vind ik deze SC leuker
HAHAHAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is wel waarquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je kan ook SC'en en soms even weg van je computer lijkt me?
Doe gewoon zoals je in de tc ook doet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Maar maar (even excuses verzinnen) teveel blowen is behalve ongezond ook duur, en alcohol denk ik ook wel, en niet vergeten de vreetkick (en dat terwijl ik afval) dan kan ik natuurlijk altijd nog zonder die 2 genotsmiddelen gaan, maar ik ben bang dat ik dan super saai ben en niks te vertellen heb ofzo.![]()
Maar in principe zou het moeten lukken
Ja, iemand had het over een zusje die wat raars deed, ik ben blij dat ik geen 'pics van je zusje' zei, maar gewoon picsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Iemand: ''Mijn zusje...'' Spatie: ''PICS''
Ik zie echt die hoofden van iedereen voor me
lol dat is juist leuk toch. /carequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, iemand had het over een zusje die wat raars deed, ik ben blij dat ik geen 'pics van je zusje' zei, maar gewoon pics
Maar die hoofden vielen wel mee, misschien verstonden ze het niet eens
Woohooquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTUAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuart is er!quote:
Oh, is dat niet raar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
spatie, waarom is het gek om pics te zeggen.
ik zeg zo vaak 'internet' dingen ril. mijn ouders soms
HAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAAquote:
Hoe moet ik dan doen?! Geef mij tips!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef zwerty het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals je in de tc ook doet.
Nee, wacht, doe maar niet.
oh nee hoor. ik zeg zo vaak van die afkortingen. Maar mijn vrienden weten dat ik op fok zit en op tcquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, is dat niet raar?
Ik bijna helemaal denken dat ik te veel FOK!, dat is dus niet zo
DAT PLAATJE HAHAHAHAHAquote:
Houd op met dingen uit het verleden naar boven halen, bovendien moet zwerty dit vergeten!!!quote:
heee ik zei niksquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op met dingen uit het verleden naar boven halen, bovendien moet zwerty dit vergeten!!!
Maar dit soort dingen vergeet je niet :s :squote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op met dingen uit het verleden naar boven halen, bovendien moet zwerty dit vergeten!!!
Is leuk plaatje toch?quote:
Ja, ik geef jou ook niet de schuld, maar als nodig dat in de SC plaats, dan denk jij er weer aan, en vergeet je het minder snel!quote:
en zijn huigquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
Net zoals de wasmand :s
En pics van je moeder :s
En je verdwenen zaad :s
:squote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
Net zoals de wasmand :s
En pics van je moeder :s
En je verdwenen zaad :s
Om eerlijk te zijn was niet gelogen denk ik, ik ben nog nooit naakt voor de cam geweest iig, alleen zonder shirtquote:
Altijd zonder shirt bedoel jequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was niet gelogen denk ik, ik ben nog nooit naakt voor de cam geweest iig, alleen zonder shirt
Niet ALTIJD. Maar het zijn paaldansende vrouwen op een zilveren achtergrondquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe ziet zijn behang eruit?![]()
Het is altijd pikkedonker bij hem op TC
Je ex vrienden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
En dan komen die gasten met zulke vragen van 'Ben jij ooit wel van plan om te gaan neuken?'
Wie niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
En dan komen die gasten met zulke vragen van 'Ben jij ooit wel van plan om te gaan neuken?'
Picsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet ALTIJD. Maar het zijn paaldansende vrouwen op een zilveren achtergrond
Ik weet alleen niet of het nog steeds mijn exvrienden zijn, misschien zijn ze nu mijn exexvrienden ofzoquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het nog steeds mijn exvrienden zijn, misschien zijn ze nu mijn exexvrienden ofzo. Maar ze deden op zich wel aardig tegen me enzo.. hmmm
En 1tje, die had mij maanden genegeerd, en nu beginnen we blijkbaar opnieuw, want hij zei zo van; 'Ik ben Mark' En ik toen 'Oh, Mark, Ik ben Ryan, nice to meetcha'. (maar op een normalere toon als ik in de TC voor deed) En ja, nu doet hij gewoon weer aardig tegen me
Precies! Ik wil zien dat die toekomstige brokkenmaker daadwerkelijk is geslaagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, dat is dubbel op, bewijs van een (rij)bewijs
OMG je hebt zo'n grote trampolinequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef nodig het volgende:
Ik heb energie teveel ik loop te springen en stuiteren op de muziek
Moet ik jou je tijdelijke rijbewijs meteen laten innemenquote:
We hebben niet echt een vaste vrienden groep denk ik, ook weer mensen die af en toe komen ofzo. Maar 4 ervan ofzo waren wel echt mijn (goede ? ) vrienden. Maar gisteren waren er 8 tot 10 ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Met hoeveel zijn jullie in jullie vriendengroep?
Ik heb toch liever een luchtkussenquote:
Je hebt toch minimaal haar nummer gescoord neem ik aan als FOK! persoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We hebben niet echt een vaste vrienden groep denk ik, ook weer mensen die af en toe komen ofzo. Maar 4 ervan ofzo waren wel echt mijn (goede ? ) vrienden. Maar gisteren waren er 8 tot 10 ofzo
En er was ook een meisje, en ik moest mezelf weerhouden om rare hosselende dingen te zeggen, en ik vond haar niet eens leuk :/
ik had op fb gezet dat ik mn rijbewijs had. 43 likes volgens mij. terwijl ik nog niet eens rijles heb gehad. En ik had het er met collega's over paar weken geleden, dat ik een rijschool zocht.quote:
Maar ik vind het veel leukerderderquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had op fb gezet dat ik mn rijbewijs had. 43 likes volgens mij. terwijl ik nog niet eens rijles heb gehad. En ik had het er met collega's over paar weken geleden, dat ik een rijschool zocht.
HAHAHAHA en dan gaan zij likenZe weten nog steeds niet dat het nep is
Wat een kneuzenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had op fb gezet dat ik mn rijbewijs had. 43 likes volgens mij. terwijl ik nog niet eens rijles heb gehad. En ik had het er met collega's over paar weken geleden, dat ik een rijschool zocht.
Die had ik al, maar ehh, ja, ze doet wel over aardig tegen mij vergeleken de rest, en ehh ze ging elke keer naast mij zitten, wat gek is want ze heeft al een vriendquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt toch minimaal haar nummer gescoord neem ik aan als FOK! persoon
Had je geen regenpak aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik krijg slechte herinneringen aan dat 'fietsexamen' in groep 8
't regende niet..quote:
Ja, maar welke idioot liegt er nou over een rijbewijs halen, dat geloof toch gewoon iedereen. Zelfs als ik het nu op mijn FB zou zetten zouden ze dat gelovenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat een kut verhaal zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
't regende niet..
(Tbh kan ik best goed fietsen al zeg ik het zelf)
Doe we trampoline en springkussen naast elkaar springen we zo van de trampoline in het springkussen ;squote:
Oke, doe dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar welke idioot liegt er nou over een rijbewijs halen, dat geloof toch gewoon iedereen. Zelfs als ik het nu op mijn FB zou zetten zouden ze dat geloven
Hosselen die handelquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die had ik al, maar ehh, ja, ze doet wel over aardig tegen mij vergeleken de rest, en ehh ze ging elke keer naast mij zitten, wat gek is want ze heeft al een vriendDus wat nu? En ik vind haar niet eens leuk :/
ik eis minimaal 60quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want mijn luchtkussen moet natuurlijk wel een dak hebben. Zo'n dichte dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe we trampoline en springkussen naast elkaar springen we zo van de trampoline in het springkussen ;s
Ook niet heel stiekem met je hand zo over haar been gestreeld? Teleurstelling hoor.quote:
Dat ging per ongeluk!!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ook niet heel stiekem met je hand zo over haar been gestreeld? Teleurstelling hoor.
care, het is maar een grapjequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet tegen mensen liegen!!!
Dan graven we de trampoline in de grondquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want mijn luchtkussen moet natuurlijk wel een dak hebben. Zo'n dichte dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel fb vrienden heb je dan ;squote:
Okayquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan graven we de trampoline in de grond
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Ohnee, niet, want ik kan niet zo lachen zoals jij!!
fantastisch!quote:
hehehehehequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
had daar nog nieteens aan gedacht omg
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Ohnee, niet, want ik kan niet zo lachen zoals jij!!
ik lach niet altijd als ik haha typquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lach niet altijd als ik haha typ
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
0h hey, er bestaat een facepalm emoticon:
kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
0h hey, er bestaat een facepalm emoticon:
quote:
oh dat weet ik niet .. hoe laat was datquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
huh nee toch, die ging roda hosselen
quote:
half twee ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet .. hoe laat was dat
het was een jongen hahaquote:
denk dat 't een oude pedofiel was eerlijk gezegd, of iemand uit de sc die ging trollenquote:
oh bahquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
denk dat 't een oude pedofiel was eerlijk gezegd, of iemand uit de sc die ging trollen
godverdeteringquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
denk dat 't een oude pedofiel was eerlijk gezegd, of iemand uit de sc die ging trollen
18/19quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
godverdeteringhoe oud is dat kind man
een of andere gekke duitser die roda spang vond en hij wilde met hem trouwen en met hem naar een hotel enzo idkquote:
hahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
een of andere gekke duitser die roda spang vond en hij wilde met hem trouwen en met hem naar een hotel enzo idk
Ik heb nu een lange zwembroek aan.. maar daarin kan ik niet naar mn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ook niet, werd toch een beetje heel warm
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
een of andere gekke duitser die roda spang vond en hij wilde met hem trouwen en met hem naar een hotel enzo idk
gewoon doen yoloquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu een lange zwembroek aan.. maar daarin kan ik niet naar mn werk
Ik ben vakkenvuller jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon doen yolo
tenzij vakkenvuller anders is het akward
ja wat mensen uit oud ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met wat mazzel zelfs misschien wat nieuwe users.
Jij als nieuwe vaste JNG SC'er?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met wat mazzel zelfs misschien wat nieuwe users.
dat was toen ik begonquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er een streep door hamerhaaitje stond xd
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er een streep door hamerhaaitje stond xd
Ach, maakt niet uit waar ze vandaan komen, als je als buitenstaander op het moment mee leest dan heb je echt geen zin om mee te posten en dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja wat mensen uit oud ofzo
die zijn goed in opvoeden
Ik herinner me dat nog jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat was toen ik begonging ik DM posten die ik zelf in elkaar had geflanst
hoezo weet iedereen datquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ach, maakt niet uit waar ze vandaan komen, als je als buitenstaander op het moment mee leest dan heb je echt geen zin om mee te posten en dat is gewoon zonde.
Neuh, ik kom soms wel even buurten hoor, daar niet vanquote:
Omdat ik dat gewoon in kan zien oelewapperquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoezo weet iedereen dat![]()
had 2 dagen
weekje alleen thuis dus Ro-ald komt hoogstwaarschijnlijk een dagje langs, en ik ga daarna een weekje Tsjechiëquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik kom soms wel even buurten hoor, daar niet van
Nog plannen voor de vakantie hier?
Ja TR ik laat me niet uitmaken voor oelewapperquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dat gewoon in kan zien oelewapper![]()
Jij nog ergens naartoe?
Relaxed, schijnt erg mooi te zijn, als ik m'n vrouw mag geloven. Niet alleen maar in de zon liggen dan he? Beetje rondkijken enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weekje alleen thuis dus Ro-ald komt hoogstwaarschijnlijk een dagje langs, en ik ga daarna een weekje Tsjechië
Er waren weer TR's geplaatst zekersquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dat gewoon in kan zien oelewapper![]()
Jij nog ergens naartoe?
Kom er al sinds ik 3 ben manquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed, schijnt erg mooi te zijn, als ik m'n vrouw mag geloven. Niet alleen maar in de zon liggen dan he? Beetje rondkijken enzo
Neuh, ik lees sowieso wel mee hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Er waren weer TR's geplaatst zekers
Nog 2x werken en dan 3 weken vrij
Ah nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik lees sowieso wel mee hoor
Ah, hier nog 3 weken en dan ook 3 weken vrij, immer relaxed een beetje rondhangen
Meets zijn sowieso tofquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
bijna een jaar geleden dat ik mijn eerste meet had
hele nacht met ragboer en Heatseeker in utrecht gehangen
Niets in de planning, ik denk dat ik weekendjes weg ga, maar dan wel gewoon "in de buurt" (lees: binnen Europa) hotelletje pakken her en der ofzo, ik hou niet van planningenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah niceGa je nog op vakantie verders?
Dat bepaal je zelf he?quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meets zijn sowieso tof
[..]
Niets in de planning, ik denk dat ik weekendjes weg ga, maar dan wel gewoon "in de buurt" (lees: binnen Europa) hotelletje pakken her en der ofzo, ik hou niet van planningen
Ah last-minute, scheelt in de kosten en even snel wat bedenken is, vind ik, altijd wel toffer dan een half jaar van tevoren boeken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed
Onze vakantie (lees nog met ouders) is ook pas gister geboekt en we gaan over een week, of 2 idk al weg
dat weekend heb je mij gezien tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf he?
Ik weet nog wel een weekend dat ik gewoon 3 meets had van verschillende foragezellig was het wel though!
ohjaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
volgende week bij mij thuis tog ;s ;s ;ss; ;s;s;s
Nee, was een ander weekend geloof ik, was de NB-meet in Amsterdam op een vrijdagavondquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat weekend heb je mij gezien toch![]()
dat was later jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, was een ander weekend geloof ik, was de NB-meet in Amsterdam op een vrijdagavond
Hoef je ook geen urenlange voorpret verhalen aan te horen. Al vraag ik me af of het soms veel in de kosten scheeltquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah last-minute, scheelt in de kosten en even snel wat bedenken is, vind ik, altijd wel toffer dan een half jaar van tevoren boeken.
True true, dan is het voorspel bijna leuker dan de vakantie zelfquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoef je ook geen urenlange voorpret verhalen aan te horen. Al vraag ik me af of het soms veel in de kosten scheelt
Mijn moeder doet dit..quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoef je ook geen urenlange voorpret verhalen aan te horen. Al vraag ik me af of het soms veel in de kosten scheelt
j a l o e r squote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dit..Maar dan niet steeds iets nieuws.. ik hoor 5 keer per week hetzelfde ;')
24 juli naar thailand
Mijn ma ziet er ook een beetje tegenop.. 18 uur vliegen (of 8quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
j a l o e r s
ik wil ook zooo graag naar zo'n land maar mijn moeder wil niet langer dan 5 uur vliegensnap ik niet, so what dat je 12 uur in een vliegtuig zit je krijgt er toch 2/3 mooie weken voor terug... maarja
Wij gaan niet zo ver hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True true, dan is het voorspel bijna leuker dan de vakantie zelfIn de kosten scheelt het vooral als je lange vluchten boekt, dat scheelt zo nu en dan best veel. Naar dingen als Spanje/Frankrijk/UK maakt het weinig uit, althans, dat is mijn ervaring.
Hahahaha daar word je helemaal gek vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dit..Maar dan niet steeds iets nieuws.. ik hoor 5 keer per week hetzelfde ;')
24 juli naar thailand
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
24 juli naar thailand
Ah, maar dat is vaak ook tof, naar een stad of naar het Zwarte Woud of iets dergelijks?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Wij gaan niet zo ver hoorNaar onze oosterburen
3 uurtjes in de auto ofzo, muziekje op ben je er zo
Neem een nicotinepil of wat er ook bestaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn ma ziet er ook een beetje tegenop.. 18 uur vliegen (of 8) en ze kan niet roken..
Ze gaat er echt een moord voor doen om tijdens de overstap te roken gok ik
(In totaal 24 uur onderweg, trein naar duitsland, overstap, wachten op vliegtuig etc. )
Dicht bij Koblenz zie ik op Google Mapsquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]tof!
[..]
Ah, maar dat is vaak ook tof, naar een stad of naar het Zwarte Woud of iets dergelijks?
UNESCO Werelderfgoed “Boven Midden-Rijndal”quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Dicht bij Koblenz zie ik op Google Maps
En Koblenz heb ik al regelmatig uit mijn moeders mond gehoord, daar zou wel wat te doen zijn dan
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
UNESCO Werelderfgoed “Boven Midden-Rijndal”google dat maar eens, fantastische natuur daar.
is niet mijn tekeningquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef nodig het volgende:
[..]
LH gaat je tekening uitprinten en inlijsten
rotlevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef Trollscience het volgende:
te warm om mijn armen te bewegen te warm om te lopen
doet me een beetje denken aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |