quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
nooit gehad, was wel altijd geweldig om een goedemorgen bericht van diegene te krijgen waardoor je hoop kreeg enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie dat ook. Dat als je voor je ging slapen een berichtje naar iemand gestuurd hebt, dat je dan in je slaap ziet dat je een bericht krijgt. Ik heb dan hele gesprekken in mijn slaap. En dan ook verschillende. Maar dan word je wakker en dan heeft diegene het niet niet eens gelezen.sucks
Ik wil ook goedemorgen berichtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nooit gehad, was wel altijd geweldig om een goedemorgen bericht van diegene te krijgen waardoor je hoop kreeg enzo
Maar dat zuigt wel inderdaad
van een goedemorgen berichtje had ik de hele dag een smile op mijn facequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil ook goedemorgen berichtendat is leuk.
net dat jij antwoordde, kreeg ik een berichtje van hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik niet hier zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van een goedemorgen berichtje had ik de hele dag een smile op mijn face
Wat stuurde hij dan????
Wil het wel vertellen hoor. maar dan dm ik je ffquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh okeach hij stuurde wat
das ist gutquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil het wel vertellen hoor. maar dan dm ik je ff
Normaalquote:Toen ik vanmorgen uit bedde kwam
Net as gisteren
Kolde vuute en de hande klam
Net as gisteren
Ik had een kater en een dreuge bek
Net as gisteren
Ik had de blues, ja vi-j 't gek
Net as gisteren
Ik zit geregeld an de grond
Net as gisteren
Zie nuumt dat ok wl in de
Net as gisteren
Mien schoonmoeder mag mien ok zo graag
Net as gisteren
Splitst mien eur dochter in de maag
Net as gisteren
As zie 's avonds op mien wacht
Net as gisteren
No ja 's avonds 't is meer nacht
Net as gisteren
Umdat zie mien smoesje niet geleuft
Net as gisteren
Krieg ik een deegrol op mien heugt
Net as gisteren
Vaak genoeg gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie dat ook. Dat als je voor je ging slapen een berichtje naar iemand gestuurd hebt, dat je dan in je slaap ziet dat je een bericht krijgt. Ik heb dan hele gesprekken in mijn slaap. En dan ook verschillende. Maar dan word je wakker en dan heeft diegene het niet niet eens gelezen.sucks
Ik heb wel dat je de hele tijd tegen iemand praat en dan reageren ze niet, en dan slaap je net 10 minuten en dan word je weer wakker doordat je mobiel triltquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef supersof het volgende:
Dat heb ik ook....maar dan ga ik gwn slapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb wel dat je de hele tijd tegen iemand praat en dan reageren ze niet, en dan slaap je net 10 minuten en dan word je weer wakker doordat je mobiel triltGeef dan gewoon antwoord als ik iets zeg
Ligt eraan wie het isquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook....maar dan ga ik gwn slapen
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad. Stiekem weet ik dat 't nep is als ik droom maar toch geloof ik t
. En dan als ik wakker wordt......
Idd.....allemaal rare dingen dromen die je graag wil horenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.
sofje is verlieehieeefddquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd in mijn hoofd was het gesprek heel anders.
ahahah jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Idd.....allemaal rare dingen dromen die je graag wil horen
shhtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |