Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krea, vertel nog eens over vroeger.
Gelukkig ben je wel van de details.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
Vlak daarvoor heb ik ergens midden in de 80 jarige oorlog nog een bezoekje gebracht aan Parijs. Dat was mooi, maar het stonk wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.
[ afbeelding ]
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
Getinte ruiten zijn irritant. Je kunt geen oogcontact maken met andere verkeersdeelnemers.
De nukkige verkoper zei: Wij verkopen Skyworks ladders, anders niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met verschillende merken ladders?
ik moet een keuze maken tussen een altrex ladder en een solide ladder
Mijn eerste was 18 jaar terug, had hem van mijn moeder omdat ik naar Barcelona ging. In de bus keek iedereen al en in Barcelona was het ontvangt vrij slecht, binnen zelfs onmogelijk, dus zal ik als 15 jarige op straat te bellen. Ik ging me er gewoon voor schamen joh,....quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.
[ afbeelding ]
20 liter heb je niet zoveel keuze.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Hexley het volgende:
Wat ik met die bak met water ga doen, weet ik eigenlijk niet zogoed. In dat aquarium topic heb ik gisteren lopen bladeren.
Eerst eens uitzoeken wat in kan stoppen. Iets wat ik wel weet is alles behalve goudvissen.
je hebt tint en je hebt tint.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
Getinte ruiten zijn irritant. Je kunt geen oogcontact maken met andere verkeersdeelnemers.
Dat zei die ene turk gister ook tegen mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt tint en je hebt tint.
niet alles over een kam scheren
Zodra ik iemands ogen niet meer zie (en dat is al vrij snel) dan vind ik het irritant. Ik zie sowieso de voordelen er niet van in, behalve pimpen als een 19 jarige sloppenwijk-sjonny.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt tint en je hebt tint.
niet alles over een kam scheren
Daar was ik al achter gekomen ja. Heb het ding dus weer gedumpt, heb nu een Jewel 60 als vervanger staan,...quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 liter heb je niet zoveel keuze.. Garnaaltjes, misschien een paar rasbora's.
klopt, mijn ruiten hebben iets van een zwarte tintquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Redbaron het volgende:
echt die ophef van jullie over getinte ruiten. Groot deel van de nieuwe auto's hebben dit af fabriek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |