In een pan moet er wat vet bij, in een PCM kan het zonderquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Bleie het volgende:
Ik maak popcorn altijd gewoon in een pan. Daar heb je toch geen apparaat voor nodig?
Roomboter zit toch ook gehard vet in is dat ook slecht dan??quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je pofmais eet uit een hete lucht popcorn maker, niets mis mee, gewoon mais en wat zout. Mammatron popcorn is erg vet, zit gehard vet bij in, erg slecht.
Nee in roomboter zit boter en een heel klein beetje melkeiwitten en wat water.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Roomboter zit toch ook gehard vet in is dat ook slecht dan??
Neenee tijdens films kijken midden in de nacht haha dan is bewegen naar de koelkast lopen kan moeilijk om half 2 gaan hardlopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef Aberkullie het volgende:
Elke dag een zak? Als je cholesterol te hoog is kun je misschien beter gaan bewegen in die tijd dat je die zak wegwerkt.
Waarom ken je het niet smeren dan als het uit de koelkast komt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee in roomboter zit boter en een heel klein beetje melkeiwitten en wat water.
http://www.redcoon.nl/B16(...)4170_Popcornmachinesquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef MaximusTG het volgende:
Die is wel mooi! Wat kost zoiets? Wat betreft de bakken, eBay is je vriend:
http://item.mobileweb.eba(...)141456491&cmd=VIDESC
Hoop dat die link werkt, anders ff zoeken op reusable popcorn op ebay
Heb je ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Bleie het volgende:
Ik maak popcorn altijd gewoon in een pan. Daar heb je toch geen apparaat voor nodig?
Deze is échtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Elan het volgende:
Weer wat geleerd Maximus.
#Piet heb deze besteld hij gaat op hete lucht.
[ afbeelding ]
Nu nog even op zoek naar kekke bakken die de vaatwasser in kunnen.
de tranen lopen over me wangen van het lachen....quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Want mot van de dokter minder vet eten cholestrol is te hoog dus geen chips meer nu eet ik elke dag een zak magnetronpopcorn of althans een halve zak zeker.
Nou zei een andere maat weer dat dat ook niet goed is terwijl het gewoon mais is wtf wtf wtf wie mot ik geloven
God weet hoeveel sukkels er zo denkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
de tranen lopen over me wangen van het lachen....
Ze gebruiken daar inderdaad zo ongeveer de meest ongezonde soort vet voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je pofmais eet uit een hete lucht popcorn maker, niets mis mee, gewoon mais en wat zout. Mammatron popcorn is erg vet, zit gehard vet bij in, erg slecht.
Maar goed, dat is waar voor mamatronpopcorn, zelfgemaakte heteluchtpopcorn is niets mee misquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar inderdaad zo ongeveer de meest ongezonde soort vet voor.
Misschien moet je gewoon ophouden met onbedaarlijk vreten. Als je je dagelijkse zak chips inruilt voor een bak popcorn begrijp je hopelijk zelf ook wel dat dat niet echt gezond is.
Klopt, of desnoods met een beetje arachideolie. Alsnog is popcorn een setje lege calorieën, dus als je een beetje minder moet eten is het niet echt een oplossing. Ga dan beter worteltjes knagen, komkommer eten of tomaatjes snacken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar goed, dat is waar voor mamatronpopcorn, zelfgemaakte heteluchtpopcorn is niets mee mis
Veel vezels, meer dan volkorenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klopt, of desnoods met een beetje arachideolie. Alsnog is popcorn een setje lege calorieën, dus als je een beetje minder moet eten is het niet echt een oplossing. Ga dan beter worteltjes knagen, komkommer eten of tomaatjes snacken.
Beter nog is een rondje hardlopen ipv snacken.
en polyfidinges ofzoiets gaat je cholesterol en bloeddruk van omlaag.quote:
Niet als je zout op die popcorn doet. Dat is denk ik meteen het meest ongezonde eraan, popcorn is best licht, dus je doet er nogal snel veel zout op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en polyfidinges ofzoiets gaat je cholesterol en bloeddruk van omlaag.
heb ik weleens gelezen geloof ik![]()
ja, ja we gaan nu niet ineens elke dag popcorn eten hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet als je zout op die popcorn doet. Dat is denk ik meteen het meest ongezonde eraan, popcorn is best licht, dus je doet er nogal snel veel zout op.
Maargoed, zeker beter dan een zak chips. Als je echter echt wat gezonder moet doen kun je beter helemaal gen tussendoortjes nemen. Even doorbijten, maar wel echt stukken gezonder.
Woon je toevallig in de buurt van Tilburg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef Seven. het volgende:
Ja lekker dan. Nu heb ik zin in popcorn.
Ik doe het altijd met zonnebloemolie. Maar zal ook eens arachide proberen. Wel grappig, in dat filmpje doet ze het dus helemaal zonder olie, maar ze heeft dan ook zo'n tefal-wok. Die heb ik niet, ik doe het altijd in een kookpannetje. Gooi er alleen wel zout over, dus dat maakt het dan weer minder gezond...quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook nietmaar het is wel een stuk makkelijker met zo''n apparaatje denk ik
Je kan ook een pan met glazen deksel gebruiken natuurlijk, en i.p.v. boter kan een druppie olijfolie
ook best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |