grote K ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:15 schreef Bluurgh het volgende:
Popcorn uit de magnetron is dodelijk ja. Je krijgt dan magnetronstraling binnen en daarvan krijg je de grote K!
ketaminequote:
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:15 schreef Bluurgh het volgende:
Popcorn uit de magnetron is dodelijk ja. Je krijgt dan magnetronstraling binnen en daarvan krijg je de grote K!
quote:
KLB / Mensen op klacht.nl #12 Waar de analfabeten lopen te klagenquote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Genetisch gemanipuleerde mais mag in de EU helemaal niet als levensmiddel worden verkocht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:01 schreef YogaLove het volgende:
Magnetron eten is sowieso slecht en magnetron popcorn is gemaakt van genetisch gemanipuleerde / gemodificeerde mais en dus ook niet echt gezond voor je.
Oh en dan nog de toevoegingen in die zak, vetten, smaakstoffen etc.
Elke. Dag?!
Ik denk dat het beter is als ik hier maar niet op reageer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
[..]
KLB / Mensen op klacht.nl #12 Waar de analfabeten lopen te klagen
uit betrouwbare bron.
Bron?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Genetisch gemanipuleerde mais mag in de EU helemaal niet als levensmiddel worden verkocht.
Ik moet zo'n hete lucht popcorn maker toch eens gaan aanschaffenquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je pofmais eet uit een hete lucht popcorn maker, niets mis mee, gewoon mais en wat zout. Mammatron popcorn is erg vet, zit gehard vet bij in, erg slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |