abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129070397

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Prijzen opzoeken 2.0: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 18-07-2013 01:34:50 ]
pi_129070409
Tankink, wat een baas. 2 jaar geleden al een kwartiertje mee gesproken in Stiphout, hopen dat hij er dit jaar weer is. Sympathiekste Nederlandse sportman, by far _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_129070422
HAAL DIE GIF WEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_129070452
Heel het topic naar de tering, nice!
Elke dag
pi_129070476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heel het topic naar de tering, nice!
Que?
pi_129070481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:27 schreef Zhano het volgende:

[..]

Que?
Door die gif hangen alle plaatjes bij mij ;(

Nu niet meer. Maar die Gif beweegt niet meer zie ik al :D
Elke dag
pi_129070499
Lekker zo'n gifje van 15mb in de OP gr gr Tim's provider

Blijft ook helemaal hangen hier nu :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129070509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Lekker zo'n gifje van 15mb in de OP gr gr Tim's provider

Blijft ook helemaal hangen hier nu :')
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpg :P
Elke dag
pi_129070510
Geen dank mannen.
pi_129070519
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Zhano het volgende:
Geen dank mannen.
Hee bedankt man super lief van je :*
Elke dag
pi_129070525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129070527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee hoor:
pi_129070532
Lolwut :')
Elke dag
pi_129070540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lolwut :')
Deze is maar 4 gb..
pi_129070547
quote:
16s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:

[..]

Deze is maar 4 gb..
4gb nice
Elke dag
pi_129070570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

4gb nice
Haha oh ja oeps.
pi_129070586

Wtf _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:36:41 #18
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_129070606
Geoden TT.

Ik ben slapen. Over 5 uur gaat mijn wekker. ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_129070621
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geoden TT.

Ik ben slapen. Over 5 uur gaat mijn wekker. ;(
Fuck dat, yolo!
pi_129070672

Echte matties _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:42:54 #21
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_129070683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf _O-
:? :') _O- _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_129070802
Mijn telefoon ging helemaal trippen door die kutgifjes :')
pi_129070808
Je merkt echt dat de kinderen vakantie hebben..9 op de 10 mensen die je tegenkomt kunnen gewoon niet tegen hun verlies en kappen er meteen mee (of leggen de controller weg als ze 2 goals of meer achter komen..zo dodelijk irritant.

Alleen willen spelen als je kan winnen en anders meteen weggaan, kom op :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070834
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Je merkt echt dat de kinderen vakantie hebben..9 op de 10 mensen die je tegenkomt kunnen gewoon niet tegen hun verlies en kappen er meteen mee (of leggen de controller weg als ze 2 goals of meer achter komen..zo dodelijk irritant.

Alleen willen spelen als je kan winnen en anders meteen weggaan, kom op :')
Ik speel altijd door, al is het maar voor die enkele keer dat ik van een 3-0 achterstand terugkom en win.

Die haatmailtjes dan :D
Elke dag
pi_129070835
oh nog triester, hij gaat snel spelen nu hij ziet dat ik de controller even heb weggelegd :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
oh nog triester, hij gaat snel spelen nu hij ziet dat ik de controller even heb weggelegd :')
Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten duren :P
Elke dag
pi_129070857
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]

Echte matties _O-
Nooit een interland voor NL dus :W
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070867
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nooit een interland voor NL dus :W
Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch niet
Elke dag
pi_129070885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten duren :P
Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070905
Er schijnen veel clubs geïnteresseerd te zijn in Janmaat en tot 8 miljoen te willen gaan :o Dat moet je toch meteen doen als Feyenoord zijnde?
Elke dag
pi_129070920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch niet
Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.
Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekickt
Elke dag
pi_129070931
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er schijnen veel clubs geïnteresseerd te zijn in Janmaat en tot 8 miljoen te willen gaan :o Dat moet je toch meteen doen als Feyenoord zijnde?
Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...
Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.

En we hebben vaak genoeg gezien dat hij het wel kan.
Elke dag
pi_129070950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekickt
Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje weg :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.

En we hebben vaak genoeg gezien dat hij het wel kan.
Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070961
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.
En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.

Wel leuk zo'n priveforum :D
Elke dag
pi_129070982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.

Wel leuk zo'n priveforum :D
Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter geworden :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129070984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.
Ik moet zeggen dat ik me dat niet voor de geest kan halen.

Maar ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal aangezien Wilshere weg is gegaan toen Douglas kwam, Bakkal geen minuut speelt daar en Balazs weg wilt en blijkbaar naar Engeland kan :')
Elke dag
pi_129071000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter geworden :')
Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.
Elke dag
pi_129071030
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje weg :')
Over deze post heen gelezen :P

Maar ja zoiets heb ik ook meegekregen, maar een script die de hele dag aanstaat is wel heel triest _O- _O- _O-

Dat is toch wel het grote voordeel van consoles, iedereen dezelfde console en veel beter geleid G
Elke dag
pi_129071048
Lol die post van jou op WZV. Youri Mulder met de penalty :? _O- _O- _O-
Elke dag
pi_129071110
pi_129071214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.
Mijn post ging over Douglas trouwens, verkeerd gequote :')
Bij Heerenveen deed hij het ook niet slecht..maar erg wisselvallig. Was bij ADO ook al zo. Bij Feyenoord is hij veel stabieler geworden, maar zit imo geen rek meer in en blijft verdedigend erg kwetsbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die post van jou op WZV. Youri Mulder met de penalty :? _O- _O- _O-
Haha ja bizar he :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129071332
pi_129071364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Raap. Me. Op _O-
pi_129071515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Zhano het volgende:

[..]

Raap. Me. Op _O-
pi_129071795
16 potjes gespeeld, 16 gewonnen, stuk of 10 quits, 4 cups. Goodnight B-)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 07:13:39 #49
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_129072305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Tim86 het volgende:
16 potjes gespeeld, 16 gewonnen, stuk of 10 quits, 4 cups. Goodnight B-)
Nice :9

Ik had gisteren weer een mindere ervaring met EA; 6 potjes gespeeld: 1 gewonnnen, 5 keer de verbinding met de EA-server verloren. En in al die gevallen stond ik steeds al minimaal met 1-0 voor :r
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 07:23:16 #50
356424 PrideoftheSouth
pi_129072353
Oops! It looks like something went wrong and an error has occurred. Please refresh your browser to restart the application.

En dat nu al een keer of 10 achter elkaar :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:12:33 #51
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129072593
Hallo
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:13:58 #52
356424 PrideoftheSouth
pi_129072609
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:12 schreef Reemi het volgende:
Hallo
:W
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129072616
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:12 schreef Reemi het volgende:
Hallo
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:18:23 #54
356424 PrideoftheSouth
pi_129072653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oops! It looks like something went wrong and an error has occurred. Please refresh your browser to restart the application.

Ben ik de enige die hier last van heeft?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129072712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon op iig
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:24:33 #56
356424 PrideoftheSouth
pi_129072724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:23 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon op iig
|:(
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:40:35 #57
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129072903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:

Ban!
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129073008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Misschien even aan je werkgever vragen. Wellicht een nieuwe restrictie op de zaak.
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:51:08 #59
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129073048
moguh :W
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_129073070
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef FCsuarez het volgende:
moguh :W

Gisteren 55K winst gemaakt met de silver packs _O_
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:54:01 #61
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073090
:W Mogguh
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_129073107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
:W Mogguh
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:56:48 #63
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Bedankt nog voor die silverpack tip van een paar weken geleden. _O_
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:57:51 #64
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073158
POTS:

pi_129073179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Bedankt nog voor die silverpack tip van een paar weken geleden. _O_
Maak nog een paar accounts aan. Loop je sneller binnen ;)
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:00:31 #66
356424 PrideoftheSouth
pi_129073196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Misschien even aan je werkgever vragen. Wellicht een nieuwe restrictie op de zaak.
De helpdesk weet van niks :9
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:01:07 #67
356424 PrideoftheSouth
pi_129073205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gisteren 55K winst gemaakt met de silver packs _O_
Ik ook, op 2 accounts. Maar ik had dan ook wel echte goeie packs _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:02:39 #68
356424 PrideoftheSouth
pi_129073231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS:

[ afbeelding ]
Trapzie :D
Weet jouw helpdesk ook van niks? _O-

Edit: gelukkig doet mijn TdF livestream het nog wel :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129073333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Jij zit nu al te kijken? :P Naar een testbeeld :P?

Goedemorgen :W
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:08:44 #70
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik zit op de helpdesk _O-
Wij hebben geen restricties op ons netwerk. :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:09:11 #71
356424 PrideoftheSouth
pi_129073350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Jij zit nu al te kijken? :P Naar een testbeeld :P?

Alleen even checken of het lukte ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:09:43 #72
356424 PrideoftheSouth
pi_129073363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik zit op de helpdesk _O-
Wij hebben geen restricties op ons netwerk. :D
Dat kun je nou allemaal wel mooi zeggen, maar hoe zit dat met die foutmelding dan? :P
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:10:38 #73
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129073381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maak nog een paar accounts aan. Loop je sneller binnen ;)
werken die klote silverpacks nou nog steeds :P

zolang ik op t maand leaderboard nog maar boven je sta toefjes })
#FreeTrapz
pi_129073387

Tankink _O_
pi_129073399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Alleen even checken of het lukte ;)
Ik wil even kijken hoe laat de rit begint, maar de toursite is naar de klote _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:11:51 #76
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dat kun je nou allemaal wel mooi zeggen, maar hoe zit dat met die foutmelding dan? :P
Ik ben mijn touw al aan het knopen want zo kan ik niet leven. :'(
pi_129073411
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tankink _O_
_O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:12:27 #78
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073425
_O- _O- (Ik snap hem niet? Wielrenners humor?)
pi_129073426
Oh de etappe begint om half 1 ^O^
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:12:32 #80
356424 PrideoftheSouth
pi_129073427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik wil even kijken hoe laat de rit begint, maar de toursite is naar de klote _O-
Volgens mij begint live-uitzending om half 1 al, etappe wordt integraal uitgezonden...ik dacht dat Mart zoiets zei gisteren.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129073443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
_O- _O- (Ik snap hem niet? Wielrenners humor?)
Froome moet even het ravijn in fietsen ;)
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:13:23 #82
356424 PrideoftheSouth
pi_129073449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tankink _O_
Mijn vrouw is sinds een paar weken fan van hem. Als hij begint te lachen komt ze niet meer bij _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129073465
EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-07-2013 om 03:54:14 For those still experiencing issues with the Web App, please be sure to clear your browser's cache & cookies. #FUT reageer retweet
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:14:28 #84
356424 PrideoftheSouth
pi_129073468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik ben mijn touw al aan het knopen want zo kan ik niet leven. :'(
Hou je een stukje over voor mij? :*
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:14:33 #85
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:13 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Froome moet even het ravijn in fietsen ;)
Ik volg geen wielrennen maar ik neem aan dat hij bovenaan staat dus?
pi_129073475
12.25 begint het feest inderdaad, hele etappe is op tv. Morgen begint het om 10.50 volgens mij. Alle etappes worden vanaf nu helemaal uitgezonden volgens mij.
pi_129073480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik volg geen wielrennen maar ik neem aan dat hij bovenaan staat dus?
Jap :P
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:15:10 #88
356424 PrideoftheSouth
pi_129073484
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
12.25 begint het feest inderdaad, hele etappe is op tv. Morgen begint het om 10.50 volgens mij.
Thuiswerken morgen _O_

Bedenk me net dat we rond 13 uur echo hebben :r

:* _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:18:09 #89
356424 PrideoftheSouth
pi_129073535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-07-2013 om 03:54:14 For those still experiencing issues with the Web App, please be sure to clear your browser's cache & cookies. #FUT reageer retweet
Timmy _O_

Misschien moet jij maar helpdeskert worden? _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:18:49 #90
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073545
Ai noh het werkt weer!
Timmy zoek jij nog een vakantiebaan bij een groot bedrijf als helpdeskmedewerker?
Je bent dan wel mijn bitch maar het verdiend goed.
pi_129073568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Timmy _O_

Misschien moet jij maar helpdeskert worden? _O-
Ja uhm Nee :P
Elke dag
pi_129073581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ai noh het werkt weer!
Timmy zoek jij nog een vakantiebaan bij een groot bedrijf als helpdeskmedewerker?
Hoeveel en waar moet ik naartoe :P?

Ik ben wel graag jouw bitch dus ik heb hier wel oren naar.

Btw bedankt voor die link want ik ben gisteren het TOTW helemaal vergeten :')
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:20:46 #93
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129073593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ai noh het werkt weer!
ik zou het niet doen timmy hij laat je alle smerige paint klusjes doen })
#FreeTrapz
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:21:41 #94
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Hoeveel en waar moet ik naartoe :P?

Ik ben wel graag jouw bitch dus ik heb hier wel oren naar.

Btw bedankt voor die link want ik ben gisteren het TOTW helemaal vergeten :')
Rotterdam Waalhaven en ongeveer 2500 p/m voor beginnende helpdeskbitchie. :)
pi_129073638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Dat is toch al 150k per uur :D
pi_129073644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Dat is wel ver weg :( En k heb geen graties OV deze maand.

Maar dat valt nog wel mee, al zal het wel bruto zijn. Mag ik dan ook fokken tijden het werk?
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:25:34 #97
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat is wel ver weg :( En k heb geen graties OV deze maand.

Maar dat valt nog wel mee, al zal het wel bruto zijn. Mag ik dan ook fokken tijden het werk?
Jij wel. :)
Want je komt aan mijn bureau te zitten op een kinderstoeltje. :D
pi_129073693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

_O-

Nou dit klinkt wel heel aantrekkelijk :o :')
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:27:10 #99
356424 PrideoftheSouth
pi_129073721
Helpdesk zijn is een roeping Timmy...en jij hebt het in je O+
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129073723

Lekker laten zitten dan _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:27:43 #101
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073729
Je bent "the chosen one", TT... _O_
Net als Neo in the Matrix zie jij volgens mij allemaal telefoonhoorntjes voor je ogen.
pi_129073750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je bent "the chosen one", TT... _O_
:D

Toch bedank ik :'(
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:31:32 #103
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129073797
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toch bedank ik :'(
:'(
Ik zal je stoel wel laten staan voor als jij je bedenkt.

donderdag 18 juli 2013 @ 09:32:22 #104
356424 PrideoftheSouth
pi_129073812
Ik heb Bale in de eerste maand van FUT13 aangeschaft voor 58k, en ik verkoop hem nu gewoon nog voor 63,5k (want zijn IF gekocht)....dat is nog eens een waardevaste investering _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129073914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

:'(
Ik zal je stoel wel laten staan voor als jij je bedenkt.

[ afbeelding ]
Dat is wel een hele mooie stoel :o
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:49:34 #106
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074139
Het is wel harde snikkel weer vandaag. :9~
pi_129074231
Ik wil wel voor je werken trapz :@
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:55:00 #108
356424 PrideoftheSouth
pi_129074263
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil fokkend wel 2500 bto per maand krijgen trapz :@
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:56:32 #109
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil wel voor je werken trapz :@
pi_129074365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Daar zou ik bijna voor willen betalen gewoon O+

Mogguh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
beter dan de action :') krijg ik ook reiskostenvergoeding?
pi_129074407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is wel harde snikkel weer vandaag. :9~
Ik krijg ook altijd een stijfje als het kwik boven de 20 uitkomt. Erg vervelend is dat. Begint meestal bij Rokjesdag.

Rokjesdag O+

Martin Bril _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:03:10 #113
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074447
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:59 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

beter dan de action :') krijg ik ook reiskostenvergoeding?
Tuurlijk. :) en een standby vergoeding, gratis lunch, gratis fitness.
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:03:44 #114
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik krijg ook altijd een stijfje als het kwik boven de 20 uitkomt. Erg vervelend is dat. Begint meestal bij Rokjesdag.

Rokjesdag O+

Martin Bril _O_
Het enige nadeel van deze dagen is dat je balzak aan je been plakt bij een wijde boxershort.
pi_129074470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Het enige nadeel van deze dagen is dat je balzak aan je been plakt bij een wijde boxershort.
Daarom tanga.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074474
Ik kan niet op Le Webapp ;(

Paupercookies, fixed al :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:05:46 #117
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarom tanga.
En een bijkomend voordeel is dat je dan ook bruine kadetjes krijgt.
pi_129074500
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Tuurlijk. :) en een standby vergoeding, gratis lunch, gratis fitness.
sign me up! :D
pi_129074508
Zo, heb nu al zin in Desperados. Is ook de eerste ochtend die ik bewust meemaak in anderhalve week, ritme klopt niet :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074530

That's toch fucking not normal man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:07:57 #121
356424 PrideoftheSouth
pi_129074545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef Tim86 het volgende:
Zo, heb nu al zin in Desperados. Is ook de eerste ochtend die ik bewust meemaak in anderhalve week, ritme klopt niet :+
Ik ben dit weekend weer even afgekicked. Eerst Kwakkies, daarna Desperado's --> hoofdpijn de volgende ochtend |:(
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129074560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik ben dit weekend weer even afgekicked. Eerst Kwakkies, daarna Desperado's --> hoofdpijn de volgende ochtend |:(
Jij bent ook bij VonTrapz aan het werk geweest?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:08:56 #123
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074567
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:11:26 #124
356424 PrideoftheSouth
pi_129074622
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:{w

Pauwel Kwak is een amber Belgisch speciaal bier met hoog alcoholgehalte (8.4%), waar kandij aan wordt toegevoegd. Het wordt gebrouwen door brouwerij Bosteels in Buggenhout, die reeds zes generaties in familiehanden is. Pauwel Kwak is een hoog gistend bier, amberkleurig, met een licht moutig aroma en een fruitige nasmaak.

_O_ _O_ _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129074628
_O-

Niet mijn bier overigens, al is het maar vanwege die naam
pi_129074654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Pauwel Kwak is een amber Belgisch speciaal bier met hoog alcoholgehalte (8.4%), waar kandij aan wordt toegevoegd. Het wordt gebrouwen door brouwerij Bosteels in Buggenhout, die reeds zes generaties in familiehanden is. Pauwel Kwak is een hoog gistend bier, amberkleurig, met een licht moutig aroma en een fruitige nasmaak.
_O_ _O_ _O_
Weet ik wel baas, maar ik ben in een schijtlollige bui. Daar zijn die korte nachtjes goed voor. Straks inkakken terwijl ik met mijn bakkes op een tuinstoel lig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074662

Moses Daddy _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:13:53 #128
356424 PrideoftheSouth
pi_129074678
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Weet ik wel baas, maar ik ben in een schijtlollige bui. Daar zijn die korte nachtjes goed voor. Straks inkakken terwijl ik met mijn bakkes op een tuinstoel lig.
For this time, I'll see it through the fingers :6
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129074708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Moses Daddy _O_
_O-
Elke dag
pi_129074718
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

For this time, I'll see it through the fingers :6

#Dreetjenievergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:16:49 #131
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129074762
Why are you guys taking old cows out of the ditch?
pi_129074782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
ik las kandji :'(
pi_129074790
Oke, ontopic nu weer.

Dit team _O_

Vier voorhoedespelers hebben samen gemiddeld Tim86 pace _O_

53 uit 35 voor Balo, 3 minder voor Mayuka c_/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:17 schreef Thorb het volgende:

[..]

Moet ik weer denken aan die kandijkoeken _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129074839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:18 schreef Tim86 het volgende:
Oke, ontopic nu weer.

Dit team _O_

Vier voorhoedespelers hebben samen gemiddeld Tim86 pace _O_

[ afbeelding ]

53 uit 35 voor Balo, 3 minder voor Mayuka c_/
Leuk team ^O^

Jammer dat ik totaal niet met 4222 overweg kan, zijn zoveel leuke hybrids mee te maken.
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:21:14 #136
356424 PrideoftheSouth
pi_129074869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:17 schreef Thorb het volgende:

[..]

_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129074874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Leuk team ^O^

Jammer dat ik totaal niet met 4222 overweg kan, zijn zoveel leuke hybrids mee te maken.
Ik met gold ook niet, maar met silver speelt het fantastisch en sinds kort ben ik erachter dat de gold/silver teams ook perfect lopen. Het blijft onnavolgbaar, maar het werkt, dus #ikbenblij.

Al is dit team wel achterlijk snel :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:22:14 #138
356424 PrideoftheSouth
pi_129074896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Jammer dat ik totaal niet met 4222 overweg kan
Dit. Is ook niet helemaal mijn ding.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129074940
Ligt het trouwens aan mij of is er iets wat lijkt op matchmaking tegenwoordig? Ik speel echt heel vaak tegen gold/silver teams ineens..echt bijna de helft vd tijd voor mijn gevoel. Kan ook toeval zijn of gewoon een toename in populariteit..meer mensen iets van gemerkt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:30:30 #140
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_129075080
Morgen :W Even kijken of de web app het bij mij wel doet.. nee dus, ik moet steeds mijn security question invullen en daarna doet hij niks meer.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_129075084
Beter wordt matchmaking wat beter in Fifa14 ja, want dit jaar was het maar drama wat dat betreft.

Hoe zit het btw met het uitkomen van Fifa en de release van de nieuwe consoles? Lijkt me dat het ongunstig is voor EA als de markt verdeeld is. Of juist extra gunstig als mensen beide versies zullen kopen ;/
pi_129075096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:24 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er iets wat lijkt op matchmaking tegenwoordig? Ik speel echt heel vaak tegen gold/silver teams ineens..echt bijna de helft vd tijd voor mijn gevoel. Kan ook toeval zijn of gewoon een toename in populariteit..meer mensen iets van gemerkt?
Wat mij wel opviel is dat ik met m'n tradeaccount (gemaakt in bijv. maart 2013) alleen tegen andere tegenstanders speel met teams uit maart 2013?
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:32:05 #143
356424 PrideoftheSouth
pi_129075122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen :W Even kijken of de web app het bij mij wel doet.. nee dus, ik moet steeds mijn security question invullen en daarna doet hij niks meer.
Cookies en geschiedenis eerst verwijderen ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:32:54 #144
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129075140
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Wat mij wel opviel is dat ik met m'n tradeaccount (gemaakt in bijv. maart 2013) alleen tegen andere tegenstanders speel met teams uit maart 2013?
Bugje, bij je tegenstander staat simpelweg de foute datum. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129075150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Dat is een bug in de zichtbaarheid. Je ziet altijd bij beide partijen jouw datum staan. Vergelijkbaar met de highlights bug dat je dan Jouw Teamnaam vs Jouw Teamnaam 2-0 ziet ipv de naam van je tegenstander erbij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075207
quote:
'Eriksen en Milan akkoord over transfer'
18 juli 2013 10:00 - Bron: Ekstra Bladet

Christian Eriksen is op weg naar AC Milan. Volgens het Deense Ekstra Bladet hebben de Italianen een persoonlijk akkoord bereikt over een vierjarig contract voor de Ajacied. De transfer kan echter niet worden afgerond zolang Kevin Prince Boateng nog onder contract staat bij de Milanezen. Hij mag vertrekken. Als Boateng wordt verkocht, wil de nummer drie van de Serie A een bod van zestien miljoen euro neerleggen bij Ajax.

De kans dat Boateng Milan gaat verlaten is reëel. Galatasaray, Liverpool en het steenrijke AS Monaco willen de aanvallende middenvelder contracteren. Eriksen zag eerder een mogelijke transfer naar Borussia Dortmund afketsen, omdat de Duitsers voor Henrikh Mkhitaryan kozen. Vervolgens sloeg hij zelf een aanbod van Bayer Leverkusen af, omdat hij dat sportief geen grote vooruitgang zou vinden ten opzichte van Ajax.

Eriksen staat nog tot medio 2014 onder contract in Amsterdam. Mocht hij niet vertrekken bij Ajax, dan zal hij zijn contract verlengen om de club volgend jaar niet met lege handen achter te laten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

16 miljoen voor 1 jaar contract. Dan ben je toch ook niet goed wijs _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:36:24 #148
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129075236
16 miljoen ha ha timmy turner
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:36:47 #149
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129075245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Kwaliteit kost wat hè
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129075249
quote:

[..]

En dan willen ze geen 4 miljoen voor Honda betalen omdat hij nog een half jaar heeft :P
pi_129075250
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:36 schreef Reemi het volgende:
16 miljoen ha ha timmy turner
Wat? :P
Elke dag
pi_129075255
quote:

[..]

Dat is de Grindtegel factor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef Thorb het volgende:

[..]

En dan willen ze geen 4 miljoen voor Honda betalen omdat hij nog een half jaar heeft :P
Nee, ze kunnen hem alleen niet kopen on this time.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:37:35 #154
284871 DarkSonic2
pi_129075263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Cookies en geschiedenis eerst verwijderen ;)
Maar dat wil ik helemaal niet. Nou ja, op 2 accounts is dat geen probleem maar ik wil wel alles wat ik heb opgezocht snel terug kunnen vinden.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_129075273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is de Grindtegel factor.
Eriksen is natuurlijk een veel betere voetballer. Maar het verschil in contract zou toch ook wel wat uit moeten maken :P

Maja alleen maar goed dat die domme Italianen zoveel betalen voor onze talenten
Elke dag
pi_129075284
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Maar dat wil ik helemaal niet. Nou ja, op 2 accounts is dat geen probleem maar ik wil wel alles wat ik heb opgezocht snel terug kunnen vinden.
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:38:22 #157
356424 PrideoftheSouth
pi_129075286
quote:

[..]

Prima, dan doe je dat niet.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Deze post klinkt zo heerlijk..als je een kind terecht wijst _O- _O- _O- _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is een bug in de zichtbaarheid. Je ziet altijd bij beide partijen jouw datum staan. Vergelijkbaar met de highlights bug dat je dan Jouw Teamnaam vs Jouw Teamnaam 2-0 ziet ipv de naam van je tegenstander erbij.
Euwh, weer wat geleerd _O-
pi_129075319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Deze post klinkt zo heerlijk..als je een kind terecht wijst _O- _O- _O- _O_
pots oefent vast voor het geval dat zijn kind ook zo irritant wordt :r
pi_129075335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Thorb het volgende:

[..]

Dat kind van POTS kan eerder staand plassen dan praten verwacht ik :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:41:18 #163
356424 PrideoftheSouth
pi_129075361
quote:

[..]

Ook dat is gewoon een kwestie van goed opvoeden denk ik hoor :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075364
quote:

[..]

Inderdaad, zelfs als het een meisje is.
pi_129075369
#goedkoopscoren
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:41:40 #166
356424 PrideoftheSouth
pi_129075373
quote:

[..]

Dat mogen meisjes helemaal niet :*
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075383
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
#goedkoopscoren
#letsdoittogether
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129075389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ook dat is gewoon een kwestie van goed opvoeden denk ik hoor :D
#tijdslotophetinternet
pi_129075395
quote:

[..]

Plastuitje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:42:18 #170
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129075400
quote:

[..]

Ook een meisje? :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:42:24 #171
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129075404
quote:

[..]

Geschiedenis hoeft niet, gewoon cookies en tijdelijke internetbestanden.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:42:34 #172
284871 DarkSonic2
pi_129075407
quote:

[..]

dat moet jij zeggen, jij bent zelf de irritantste hier.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ok ik doe het toch wel
pi_129075423
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

dat moet jij zeggen, jij bent zelf de irritantste hier.

[..]

Ok ik doe het toch wel
Thorb de irritantste :o?
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:43:13 #174
356424 PrideoftheSouth
pi_129075424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ook een meisje? :D
Dat laat ik nog even in het midden... :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Thorb de irritantste :o?
ik had gehoopt nog onder mathijs te staan maar helaas :(
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:44:30 #176
356424 PrideoftheSouth
pi_129075461
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat dit topic helemaal niet te lijden heeft onder de afwezigheid van vakantiegangers en dergelijke? _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075491
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:

[..]

Is die op vakantie?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat dit topic helemaal niet te lijden heeft onder de afwezigheid van vakantiegangers en dergelijke? _O-
Onze laptops zijn onze beste vrind vandaar.

Kom jij uit Prinsenbeek trouwens :P?
Elke dag
pi_129075499
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
we fokken op vakantie

moet straks wel naar de niggerkapper
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:45:38 #179
356424 PrideoftheSouth
pi_129075505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Onze laptops zijn onze beste vrind vandaar.

Kom jij uit Prinsenbeek trouwens :P?
Close call ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Close call ;)
Ahh sund :P

Ik heb binnekort een date met een meisje uit Prinsenbeek _O-
Elke dag
pi_129075514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:

[..]

we fokken op vakantie

moet straks wel naar de niggerkapper
Ik ook. Even freshe jwt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:47:12 #182
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_129075536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:

[..]

Waar is die eigenlijk?
pi_129075548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Pics
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:48:11 #184
356424 PrideoftheSouth
pi_129075554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toe maar *O* in Breda? :D

Trouwens, deze jongen had gisteren in de Tourpoule de hoogste dagscore van alle dagscores bij elkaar. Dat is toch ook een prijs waard? O-)
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:48:30 #185
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129075559
pi_129075566
quote:
HEE HAAL WEG :(
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:49:27 #187
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_129075582
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Trouwens, deze jongen had gisteren in de Tourpoule de hoogste dagscore van alle dagscores bij elkaar. Dat is toch ook een prijs waard? O-)
pi_129075597
quote:

[..]

Nee in Tillie :P

Ja vind ik ook :P We hebben allebei een beetje gelijk gehad. Jij met Kreuziger en Quintana, ik met Costa :P
Elke dag
pi_129075627
quote:

[..]

ik weet niet welke spelers ds nog meer heeft, de ronaldo is al voor de eindwinnaar helaas
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:47 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Waar is die eigenlijk?
dunno, vakantie of hij doet nu iets anders (volgend jaar zou hij als corpsbal geen tijd meer hebben toch?!)
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:52:49 #190
356424 PrideoftheSouth
pi_129075680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee in Tillie :P

Ja vind ik ook :P We hebben allebei een beetje gelijk gehad. Jij met Kreuziger en Quintana, ik met Costa :P
Ik had Kreuziger niet. Ik was de enige met Kristoff, en naast Suarez de enige met Quintana. Daartegenover staan weer kansloze gasten als Voeckler en "dun Tejay" :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:53:18 #191
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_129075697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef Thorb het volgende:

[..]

ik weet niet welke spelers ds nog meer heeft, de ronaldo is al voor de eindwinnaar helaas

[..]

dunno, vakantie of hij doet nu iets anders (volgend jaar zou hij als corpsbal geen tijd meer hebben toch?!)
Dat vind ik best een beetje jammer. Ondanks al die sommen die hij hier postte.
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:53:57 #192
356424 PrideoftheSouth
pi_129075723
Bijna vergeten te vertellen: vrienden van mij zitten met een groep (man of 20) op Alpe d'Huez. Krijg af en toe een whatsappje: wat een feest moet het daar zijn *O*
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik had Kreuziger niet. Ik was de enige met Kristoff, en naast Suarez de enige met Quintana. Daartegenover staan weer kansloze gasten als Voeckler en "dun Tejay" :')
Oh dat dacht ik :P

Ja die kansloze gasten heb ik met Gilbert Andy Schleck :') Maar mijn chauvinisme heeft me iig de goede beslissing laten maken om Mollema erbij te nemen :P
Elke dag
pi_129075742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bijna vergeten te vertellen: vrienden van mij zitten met een groep (man of 20) op Alpe d'Huez. Krijg af en toe een whatsappje: wat een feest moet het daar zijn *O*
Waarom ben jij daar niet dan
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:55:31 #195
356424 PrideoftheSouth
pi_129075768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Waarom ben jij daar niet dan
Omdat ik spaarzaam om moet gaan met mijn vrije dagen (die gasten zijn 10 dagen weg) :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075772
Wat er iig bekend is na deze tourpoule, is dat Thad en DuTank er absoluut geen verstand van hebben _O-

Vooral Thad niet die Sagan niet eens heeft :D

En Dutank heeft Froome niet hahaha :')!
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:55:44 #197
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129075774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

quintana _O_
#FreeTrapz
pi_129075789
Cadel Evans _O_
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:56:31 #199
356424 PrideoftheSouth
pi_129075795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat er iig bekend is na deze tourpoule, is dat Thad en DuTank er absoluut geen verstand van hebben _O-

Vooral Thad niet die Sagan niet eens heeft :D
Aldus de man die Gilbert speelde _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef Thorb het volgende:
Cadel Evans _O_
Toch al 7 puntjes :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Aldus de man die Gilbert speelde _O-
Ik dacht dat die hier eens even in zijn WK trui het afgelopen seizoen recht zou zetten :( Waren echt wel etappes voor hem bij. Vooral op Corsica. Ik ging er eigenlijk vanuit dat Gilbert en Sagan die 3 etappes zouden verdelen.
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:58:50 #201
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129075852
Sagan _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:59:30 #202
356424 PrideoftheSouth
pi_129075874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toch al 7 puntjes :P

[..]

Ik dacht dat die hier eens even in zijn WK trui het afgelopen seizoen recht zou zetten :( Waren echt wel etappes voor hem bij. Vooral op Corsica. Ik ging er eigenlijk vanuit dat Gilbert en Sagan die 3 etappes zouden verdelen.
Gilbert en Sagan zijn toch wel iets andere types hoor. En die gast rijdt al 2 seizoenen ruk (afgezien van het WK dan), en het was te verwachten dat hij klem kwam te zitten in de tactiek van zijn ploeg :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129075876

Wie vinden we de winnaar is de discussie maver vs suarez?!

Zeg het maar jongens.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:00:25 #204
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129075899
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Zo vlak als een biljartbal?
pi_129075943
quote:
[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Maver natuurlijk
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:03:46 #206
356424 PrideoftheSouth
pi_129076014
quote:
[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Die was grappig ja _O-

De dagen van Cavendish zijn geweest _O- Die gast is net 28 _O- _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:06:46 #207
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_129076110
Morge :W
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_129076126
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
Morge :W
he patje pils
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:10:09 #209
141104 Patje1987
pi_129076199
Zou er wel een lusten ja.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:13:15 #210
356424 PrideoftheSouth
pi_129076276
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
Zou er wel een lusten ja.
Als een echte Brabander _O_

Dat nummer over Hengelo komt me nu wel weer de strot uit trouwens :r
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

_O- Hengeloooooooooooooo
pi_129076288
quote:

[..]

quote:

[..]

Welk nummer?
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:15:50 #213
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129076346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Thorb het volgende:

[..]

[..]

Welk nummer?

pi_129076357

Altijd mooi :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:16:23 #215
356424 PrideoftheSouth
pi_129076358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

_O- Hengeloooooooooooooo
Als je het 3x gehoord hebt, is de grap er ook wel weer af :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076373
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Als je het 3x gehoord hebt, is de grap er ook wel weer af :')
Waar hoor jij dat nummer dan :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:02 #217
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129076377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd mooi :D
_O- _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:15 #218
284871 DarkSonic2
pi_129076381
De consumable prijzen zijn nog steeds onverminderd hoog en ik pull weer goede kits zoals de Ajax away kit en de Kaizer Chiefs home kit. Ik ben nu bijna op het punt dat ik deze methode ook met 5k gold packs wil proberen maar dan maak ik nog steeds verlies.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:33 #219
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129076390
quote:
[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
hoho jongens... even goed lezen

er staat toch echt. misschien pakt hij nog een ritje, maar zeker geen 5 meer.
en volgens mij is toch echt wel bewezen inmiddels dat hij het op sprintsnelheid niet wint van kittel

*O* *O*
#FreeTrapz
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:49 #220
356424 PrideoftheSouth
pi_129076393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Thorb het volgende:

[..]

Waar hoor jij dat nummer dan :P
Je kan beter vragen waar je het niet hoort. 538, Slam, 3FM :N
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076400
quote:

[..]

Die kwam me de eerste keer al de strot uit :r
Elke dag
pi_129076423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je kan beter vragen waar je het niet hoort. 538, Slam, 3FM :N
Ik luister toch wel redelijk vaan 3fm maar nog niet gehoord. Zo met dit weer en de tour staat de radio wel minder aan :P
pi_129076431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

hoho jongens... even goed lezen

er staat toch echt. misschien pakt hij nog een ritje, maar zeker geen 5 meer.
en volgens mij is toch echt wel bewezen inmiddels dat hij het op sprintsnelheid niet wint van kittel

*O* *O*
Ja dan zeg ik voortaan bij iedereen die wint sowieso geen 5 ritten meer, zit ik er ook nooit naast
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:20:09 #224
356424 PrideoftheSouth
pi_129076450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja dan zeg ik voortaan bij iedereen die wint sowieso geen 5 ritten meer, zit ik er ook nooit naast
Precies. Die Armstrong is ook over zijn beste tijd heen. Die wint namelijk ook geen 5 Tours meer op een rij :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076457
Froome kan er wel 5 pakken maar dan moet Sky wel willen rijden :P

Al noemt Jopie hem vroom :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:20:40 #226
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129076463
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

het gaat er toch om dat cavendish niet meer de overmacht heeft die hij vroeger had.
kijk welke etappes hij wint. de eerste lag kittel op achterstand, de tweede wint hij het sprintje van klassementsmannen nou netjes hoor :{w

kittel is gewoon de snelste deze tour _O_

quote:
"You can sit there and analyze it, but when there is someone simply faster than you there is nothing you can do," Cavendish said. "I don't think me, or the team, could have done anything differently. He was just simply better today. I Tweeted the other day I think he's the next big thing. I spoke with him today actually. I think he's the next superstar in sprinting and he showed it today. He's won three stages now and that's not easy. I can tell you that from experience."
#FreeTrapz
pi_129076476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Thorb het volgende:
Froome kan er wel 5 pakken maar dan moet Sky wel willen rijden :P
Froome wint vandaag de rit sowieso weer :') Dan heeft die er dus 5. Maar bij Sprinters dan P
Elke dag
pi_129076500
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

het gaat er toch om dat cavendish niet meer de overmacht heeft die hij vroeger had.
kijk welke etappes hij wint. de eerste lag kittel op achterstand, de tweede wint hij het sprintje van klassementsmannen nou netjes hoor :{w

Ja en lees nu eens terug wat jij zegt. Dat hij er niets meer van bakt en miss een keer een ritje wint :')

Een slechte ploeg? Hebben verdomme een hele etappe lang waaier gereden en daarna zo oplettend gereden dat zij er wel bij zaten en de gele trui niet :')
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:22:12 #229
356424 PrideoftheSouth
pi_129076509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Klopt. En dat kan volgend jaar gewoon weer andersom zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076531

Lol nummer denk ik al 1000x gehoord, maar clip nog nooit gezien. Wat een kutclip _O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:23:33 #231
141104 Patje1987
pi_129076558
Sterker nog ik pak zo gewoon een pilsje.
pi_129076598
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Sterker nog ik pak zo gewoon een pilsje.
Ik dacht dat jij dat bierbuikje eraf ging trainen :{

Dadelijk moet jij ook achter de wijven aan op Fok! samen met Pino
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:26:27 #233
141104 Patje1987
pi_129076657
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij dat bierbuikje eraf ging trainen :{

Dadelijk moet jij ook achter de wijven aan op Fok! samen met Pino
Ja ik moet dat buikje eraf trainen, maar ik heb vakantie.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:27:11 #234
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129076685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja en lees nu eens terug wat jij zegt. Dat hij er niets meer van bakt en miss een keer een ritje wint :')

Een slechte ploeg? Hebben verdomme een hele etappe lang waaier gereden en daarna zo oplettend gereden dat zij er wel bij zaten en de gele trui niet :')
:N dat cav daar nog zat kwam puur door de klasse van kwiatkowski :{w
daar had dat spurtertje niks mee te maken.

maar goed ik vraag me af waarom ik een wielerdiscussie aan ga met iemand die schleck en gilbert in zijn lijst heeft. }:|
#FreeTrapz
pi_129076691
Sportief zijn wij allen :{
Elke dag
pi_129076698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sportief zijn wij allen :{
Kijken is belangrijker dan meedoen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:28:00 #237
141104 Patje1987
pi_129076705
En tevens heb ik geen zin om achter de wijven aan te gaan op FOK! :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:28:21 #238
356424 PrideoftheSouth
pi_129076719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

maar goed ik vraag me af waarom ik een wielerdiscussie aan ga met iemand die schleck en gilbert in zijn lijst heeft. }:|
:')
Schleck heb ik me op verkeken, Gilbert had ik echt wel verwacht hoor dat die genoeg Grinta had om even wat recht te zetten.

Maarja jij hebt Pinot die het hele jaar nog 0.0 heeft klaargespeeld _O-
Elke dag
pi_129076747
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
En tevens heb ik geen zin om achter de wijven aan te gaan op FOK! :')
Idd ja, dat is zo kansloos. Die gasten die dan meteen gaan slijmen als er een vrouwmens in een topic is..te pijnlijk :')

Hosselen via FB werkt veel beter.

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129076768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Idd ja, dat is zo kansloos. Die gasten die dan meteen gaan slijmen als er een vrouwmens in een topic is..te pijnlijk :')

[ afbeelding ]
Haha die facebookgroep _O_
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:30:54 #242
356424 PrideoftheSouth
pi_129076794
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een treurigheid :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:31:11 #243
141104 Patje1987
pi_129076805
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja er zitten veelal kansloze knapen op FOK! die achter de FOK! smaatjes aangaan.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:31:46 #244
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129076829
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar.
blijkbaar vind iedereen hier cavendish nog steeds de topsprinter die hij jaren is geweest.
ik blijf vinden dat hij verdomd weinig klaar heeft gespeeld deze tour. behalve uit verslagen positie een renner tegen de grond kwakken.
(ook niet helemaal waar, die eerste sprint die hij won was hij wel subliem)
#FreeTrapz
pi_129076841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

_O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:32:19 #246
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129076842
Fok! Hossel Crew.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:33:38 #247
141104 Patje1987
pi_129076893
Mijn ex is een FOK!ster maar niet op FOK! ontmoet.
pi_129076895
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja er zitten veelal kansloze knapen op FOK! die achter de FOK! smaatjes aangaan.
Meest shocking is nog wel dat er daadwerkelijk fokrelaties zijn :D
.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:34:07 #249
356424 PrideoftheSouth
pi_129076908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

blijkbaar vind iedereen hier cavendish nog steeds de topsprinter die hij jaren is geweest.
ik blijf vinden dat hij verdomd weinig klaar heeft gespeeld deze tour. behalve uit verslagen positie een renner tegen de grond kwakken.
Dude...eerst een heel verhaal afsteken, om het vervolgens met een zin aan het einde weer helemaal te ontkrachten _O-

Als er dan toch een sprinter tegenvalt, is het Greipel wel :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129076915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

.
Ook wel heel treurig vooral _O-

Zouden die mensen ook praten met elkaar met emoticons?
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:35:09 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129076938
Jalabert is de beste sprinter
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:35:24 #252
141104 Patje1987
pi_129076950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

.
Nouja ik snap het aan de ene kant wel maar zou niet meer iemand van FOK! willen eigenlijk.
pi_129076968
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nouja ik snap het aan de ene kant wel maar zou niet meer iemand van FOK! willen eigenlijk.
Ga je dan samen op de bank zitten FOK!ken :D?
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:36:41 #254
141104 Patje1987
pi_129076997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee als ze bij mij was of ik bij haar zaten we nauwelijks op FOK!
pi_129077004
'Haha je maakt een dt fout in dat topic, kankerkachel'
Elke dag
pi_129077021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

2 computers naast elkaar in de woonkamer :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:37:49 #257
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129077043
pi_129077052
quote:
Wut :')
Elke dag
pi_129077054
quote:
_O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:38:58 #260
284871 DarkSonic2
pi_129077084
Het is nu minder druk op de markt dus ik kan meer spelers bij langs gaan. Ik deed een impulsaankoop: McEachran (Chelsea-versie) forfortoe voor 2k maar het bleek een goede aankoop te zijn terwijl ik de prijs niet eens wist *O*
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:39:00 #261
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129077086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dude...eerst een heel verhaal afsteken, om het vervolgens met een zin aan het einde weer helemaal te ontkrachten _O-

Als er dan toch een sprinter tegenvalt, is het Greipel wel :9
hij maakte het inderdaad netjes af, dat moet ik toegeven.
maar dat is nog lang niet wat mavertje allemaal beweerde dat hij de rest allemaal op een hoop ging rijden.

maar blijkbaar zijn het hier allemaal hardcore wielerfans, die het allemaal top weten :W
#FreeTrapz
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:39:14 #262
141104 Patje1987
pi_129077096
quote:
_O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:39:36 #263
141104 Patje1987
pi_129077107
Maar mensen wijze les, niet aan een FOK!ster beginnen daar krijg je spijt van.
pi_129077112
What do you mean what do I mean?
pi_129077153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

hij maakte het inderdaad netjes af, dat moet ik toegeven.
maar dat is nog lang niet wat mavertje allemaal beweerde dat hij de rest allemaal op een hoop ging rijden.

maar blijkbaar zijn het hier allemaal hardcore wielerfans, die het allemaal top weten :W
Sjonge jonge, je kan toch gewoon zeggen dat je dat fout hebt gezien ipv jezelf zo aangevallen te voelen _O-
Elke dag
pi_129077179
Wielrennen :r :r :r

Fietsen doe je om van A naar B te gaan.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:42:00 #267
356424 PrideoftheSouth
pi_129077196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat hier meerdere mensen zijn die zich niet geremd voelen om een (alternatieve) mening erop na te houden :7
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:42:07 #268
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129077203
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Sjonge jonge, je kan toch gewoon zeggen dat je dat fout hebt gezien ipv jezelf zo aangevallen te voelen _O-
waarom zou ik zeggen dat ik het fout zie ? terwijl ik dat zelf niet zo zie.
ik ben nog steeds van mening dat cavendish niet meer de meneer is die hij voorheen was.
#FreeTrapz
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:42:20 #269
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129077212
Leave FCSuarez alone!

pi_129077230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

waarom zou ik zeggen dat ik het fout zie ? terwijl ik dat zelf niet zo zie.
ik ben nog steeds van mening dat cavendish niet meer de meneer is die hij voorheen was.
Dat is dan ook niet wat ik en Pots beweren. Jij sloeg door in het negativisme over hem.
Elke dag
pi_129077256
Mijn excuses voor alle gifs van gisteren. Hier nog 1 om het goed te maken.

donderdag 18 juli 2013 @ 11:43:46 #272
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129077261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet wat ik en Pots beweren. Jij sloeg door in het negativisme over hem.
vertel mij eens waar ik doorgeslagen ben in negativisme ?
#FreeTrapz
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:44:53 #273
356424 PrideoftheSouth
pi_129077303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Je zag het een stuk negatiever dan wij, in elk geval. Of je verwoordde het op zijn minst zo.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129077310
Zal wel een flinke downgrade krijgen

pi_129077323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Zijn dagen zijn geteld :P En zijn ploeg is juist heel sterk deze tour.
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:46:05 #276
141104 Patje1987
pi_129077334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:45 schreef Shygirl18 het volgende:
Zal wel een flinke downgrade krijgen

[ afbeelding ]
Ik denk 76 non rare met 74 pace.
pi_129077403
pi_129077440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Kina _O_
Alex G is lekkerder
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:49:34 #279
141104 Patje1987
pi_129077455
Gewoon nu bier drinken en vanmiddag fietsen en dan mijzelf in slaap huilen vanavond #sneetje4dreetje
pi_129077459
Las laatst ergens dat één van de redenen dat Strootman naar Italië gaat is dat hij de spreekkoren niet verstaat.
pi_129077484
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Alex G is lekkerder
}:|
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:50:36 #282
356424 PrideoftheSouth
pi_129077498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Las laatst ergens dat één van de redenen dat Strootman naar Italië gaat is dat hij de spreekkoren niet verstaat.
Vaf-fan-cu-lo! _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129077509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Alex G is lekkerder
Als je lang genoeg naar de muziek luistert dan begin je die mannen lekkerder te vinden.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:51:18 #284
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129077514
Ma-ca-ro-ni!
Heeeee Pizza! Pizzaa!!! ooooo Pizza! la la la la
pi_129077516
pi_129077524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ma-ca-ro-ni!
_O-
Elke dag
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:51:40 #287
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129077528
laten we het er op houden dat cavendish goed gepresteerd heeft dan _O-
#FreeTrapz
pi_129077565
Deze staat de laatste tijd weer boven bij mijn afspeellijst.

donderdag 18 juli 2013 @ 11:53:31 #289
356424 PrideoftheSouth
pi_129077573
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
laten we het er op houden dat cavendish goed niet belabberd gepresteerd heeft dan
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_129077600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Naja 2 etappes is gewoon goed. Zeker als je ziet dat er maar een sprinter is die er ook meer dan 1 heeft gewonnen (die dan meteen 3 natuurlijk, dat was de beste deze tour)
Elke dag
pi_129077610

Ok nu houd ik er mee op
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:55:08 #292
141104 Patje1987
pi_129077627
Ze zouden Raapfeest op een fiets moeten zetten. Dan weet je de winnaar al.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:55:09 #293
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129077628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze staat de laatste tijd weer boven bij mijn afspeellijst.

The Hives _O_
The Stomp is een lekker nummer. :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:55:12 #294
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_129077629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

kan ik mee leven :)

goed was het idd niet.
#FreeTrapz
pi_129077695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

The Hives _O_
The Stomp is een lekker nummer. :D
Inderdaad lekker! Bizar hoe kort hun nummertjes zijn op het 1e album, 2e trouwens ook.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:58:55 #296
356424 PrideoftheSouth
pi_129077732
Westra naar Astana, en ze hebben Tendam ook een aanbieding gedaan. Wat moet je bij zo'n pauperploeg? :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:58:58 #297
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_129077736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Inderdaad lekker! Bizar hoe kort hun nummertjes zijn op het 1e album, 2e trouwens ook.
Ik had eigenlijk nog nooit van hun gehoord totdat ik de film RockNRolla zag. _O_
pi_129077741
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Westra naar Astana, en ze hebben Tendam ook een aanbieding gedaan. Wat moet je bij zo'n pauperploeg? :')
Lekker veel geld verdienen
Elke dag
pi_129077781
Pots kijk je op wielerflits? In dat artikel ervoor staat juist dat Westra nog even wacht _O- _O-
Elke dag
pi_129077782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel goed dat Nederlanders ook even bij buitenlandse ploegen gaan rijden. Westra moet sowieso een andere ploeg en bij Astana zal hij meer kansen krijgen dan bij bijvoorbeeld een Belkin/Argos.
pi_129077793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk nog nooit van hun gehoord totdat ik de film RockNRolla zag. _O_
Lekker filmpje is dat inderdaad, beetje Lock, Stock... en Snitch achtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')