PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Que?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heel het topic naar de tering, nice!
Door die gif hangen alle plaatjes bij mijquote:
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpgquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Lekker zo'n gifje van 15mb in de OP gr gr Tim's provider
Blijft ook helemaal hangen hier nu
Hee bedankt man super lief van jequote:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpg
Nee hoor:quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpg
4gb nicequote:
Fuck dat, yolo!quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geoden TT.
Ik ben slapen. Over 5 uur gaat mijn wekker.
Ik speel altijd door, al is het maar voor die enkele keer dat ik van een 3-0 achterstand terugkom en win.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Je merkt echt dat de kinderen vakantie hebben..9 op de 10 mensen die je tegenkomt kunnen gewoon niet tegen hun verlies en kappen er meteen mee (of leggen de controller weg als ze 2 goals of meer achter komen..zo dodelijk irritant.
Alleen willen spelen als je kan winnen en anders meteen weggaan, kom op
Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten durenquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
oh nog triester, hij gaat snel spelen nu hij ziet dat ik de controller even heb weggelegd
Nooit een interland voor NL dusquote:
Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch nietquote:
Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten duren
Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch niet
Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekicktquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.
Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er schijnen veel clubs geïnteresseerd te zijn in Janmaat en tot 8 miljoen te willen gaanDat moet je toch meteen doen als Feyenoord zijnde?
Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...
Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekickt
Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.
En we hebben vaak genoeg gezien dat hij het wel kan.
En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.
Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter gewordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.
Wel leuk zo'n priveforum
Ik moet zeggen dat ik me dat niet voor de geest kan halen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.
Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter geworden
Over deze post heen gelezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje weg
Mijn post ging over Douglas trouwens, verkeerd gequotequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.
Haha ja bizar hequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die post van jou op WZV. Youri Mulder met de penalty![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Tim86 het volgende:
16 potjes gespeeld, 16 gewonnen, stuk of 10 quits, 4 cups. Goodnight
quote:
quote:
Ben ik de enige die hier last van heeft?quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oops! It looks like something went wrong and an error has occurred. Please refresh your browser to restart the application.
En dat nu al een keer of 10 achter elkaar
Ik kan er gewoon op iigquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ban!quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oops! It looks like something went wrong and an error has occurred. Please refresh your browser to restart the application.
En dat nu al een keer of 10 achter elkaar
Misschien even aan je werkgever vragen. Wellicht een nieuwe restrictie op de zaak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Bedankt nog voor die silverpack tip van een paar weken geleden.quote:
Maak nog een paar accounts aan. Loop je sneller binnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt nog voor die silverpack tip van een paar weken geleden.
De helpdesk weet van niksquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien even aan je werkgever vragen. Wellicht een nieuwe restrictie op de zaak.
Ik ook, op 2 accounts. Maar ik had dan ook wel echte goeie packsquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren 55K winst gemaakt met de silver packs
Trapziequote:
Jij zit nu al te kijken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapzie
Weet jouw helpdesk ook van niks?
Edit: gelukkig doet mijn TdF livestream het nog wel
Ik zit op de helpdeskquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapzie
Weet jouw helpdesk ook van niks?
Edit: gelukkig doet mijn TdF livestream het nog wel
Goedemorgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zit nu al te kijken?Naar een testbeeld
?
Goedemorgen
Dat kun je nou allemaal wel mooi zeggen, maar hoe zit dat met die foutmelding dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit op de helpdesk
Wij hebben geen restricties op ons netwerk.
werken die klote silverpacks nou nog steedsquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak nog een paar accounts aan. Loop je sneller binnen
Ik wil even kijken hoe laat de rit begint, maar de toursite is naar de klotequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alleen even checken of het lukte
Ik ben mijn touw al aan het knopen want zo kan ik niet leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kun je nou allemaal wel mooi zeggen, maar hoe zit dat met die foutmelding dan?
quote:
Volgens mij begint live-uitzending om half 1 al, etappe wordt integraal uitgezonden...ik dacht dat Mart zoiets zei gisteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil even kijken hoe laat de rit begint, maar de toursite is naar de klote
Froome moet even het ravijn in fietsenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
(Ik snap hem niet? Wielrenners humor?)
Mijn vrouw is sinds een paar weken fan van hem. Als hij begint te lachen komt ze niet meer bijquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-07-2013 om 03:54:14For those still experiencing issues with the Web App, please be sure to clear your browser's cache & cookies. #FUT reageer retweet
Hou je een stukje over voor mij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben mijn touw al aan het knopen want zo kan ik niet leven.
Ik volg geen wielrennen maar ik neem aan dat hij bovenaan staat dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Froome moet even het ravijn in fietsen
Japquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik volg geen wielrennen maar ik neem aan dat hij bovenaan staat dus?
Thuiswerken morgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
12.25 begint het feest inderdaad, hele etappe is op tv. Morgen begint het om 10.50 volgens mij.
Timmyquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-07-2013 om 03:54:14For those still experiencing issues with the Web App, please be sure to clear your browser's cache & cookies. #FUT reageer retweet
Ja uhm Neequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Timmy
Misschien moet jij maar helpdeskert worden?
Hoeveel en waar moet ik naartoequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ai noh het werkt weer!
Timmy zoek jij nog een vakantiebaan bij een groot bedrijf als helpdeskmedewerker?
Je bent dan wel mijn bitch maar het verdiend goed.
ik zou het niet doen timmy hij laat je alle smerige paint klusjes doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ai noh het werkt weer!
Timmy zoek jij nog een vakantiebaan bij een groot bedrijf als helpdeskmedewerker?
Je bent dan wel mijn bitch maar het verdiend goed.
Rotterdam Waalhaven en ongeveer 2500 p/m voor beginnende helpdeskbitchie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel en waar moet ik naartoe?
Ik ben wel graag jouw bitch dus ik heb hier wel oren naar.
Btw bedankt voor die link want ik ben gisteren het TOTW helemaal vergeten
Dat is toch al 150k per uurquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rotterdam Waalhaven en ongeveer 2500 p/m voor beginnende helpdeskbitchie.
Dat is wel ver wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rotterdam Waalhaven en ongeveer 2500 p/m voor beginnende helpdeskbitchie.
Jij wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel ver wegEn k heb geen graties OV deze maand.
Maar dat valt nog wel mee, al zal het wel bruto zijn. Mag ik dan ook fokken tijden het werk?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij wel.
Want je komt aan mijn bureau te zitten op een kinderstoeltje.
quote:
Dat is wel een hele mooie stoelquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik zal je stoel wel laten staan voor als jij je bedenkt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil fokkend wel 2500 bto per maand krijgen trapz
Daar zou ik bijna voor willen betalen gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij wel.
Want je komt aan mijn bureau te zitten op een kinderstoeltje.
Ik krijg ook altijd een stijfje als het kwik boven de 20 uitkomt. Erg vervelend is dat. Begint meestal bij Rokjesdag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is wel harde snikkel weer vandaag.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan de actionkrijg ik ook reiskostenvergoeding?
Het enige nadeel van deze dagen is dat je balzak aan je been plakt bij een wijde boxershort.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijfje als het kwik boven de 20 uitkomt. Erg vervelend is dat. Begint meestal bij Rokjesdag.
Rokjesdag![]()
Martin Bril
Daarom tanga.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het enige nadeel van deze dagen is dat je balzak aan je been plakt bij een wijde boxershort.
En een bijkomend voordeel is dat je dan ook bruine kadetjes krijgt.quote:
sign me up!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.en een standby vergoeding, gratis lunch, gratis fitness.
Ik ben dit weekend weer even afgekicked. Eerst Kwakkies, daarna Desperado's --> hoofdpijn de volgende ochtendquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef Tim86 het volgende:
Zo, heb nu al zin in Desperados. Is ook de eerste ochtend die ik bewust meemaak in anderhalve week, ritme klopt niet
Jij bent ook bij VonTrapz aan het werk geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend weer even afgekicked. Eerst Kwakkies, daarna Desperado's --> hoofdpijn de volgende ochtend
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent ook bij VonTrapz aan het werk geweest?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent ook bij VonTrapz aan het werk geweest?
Weet ik wel baas, maar ik ben in een schijtlollige bui. Daar zijn die korte nachtjes goed voor. Straks inkakken terwijl ik met mijn bakkes op een tuinstoel lig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Pauwel Kwak is een amber Belgisch speciaal bier met hoog alcoholgehalte (8.4%), waar kandij aan wordt toegevoegd. Het wordt gebrouwen door brouwerij Bosteels in Buggenhout, die reeds zes generaties in familiehanden is. Pauwel Kwak is een hoog gistend bier, amberkleurig, met een licht moutig aroma en een fruitige nasmaak.![]()
![]()
For this time, I'll see it through the fingersquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik wel baas, maar ik ben in een schijtlollige bui. Daar zijn die korte nachtjes goed voor. Straks inkakken terwijl ik met mijn bakkes op een tuinstoel lig.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
For this time, I'll see it through the fingers
ik las kandjiquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Pauwel Kwak is een amber Belgisch speciaal bier met hoog alcoholgehalte (8.4%), waar kandij aan wordt toegevoegd. Het wordt gebrouwen door brouwerij Bosteels in Buggenhout, die reeds zes generaties in familiehanden is. Pauwel Kwak is een hoog gistend bier, amberkleurig, met een licht moutig aroma en een fruitige nasmaak.![]()
![]()
Moet ik weer denken aan die kandijkoekenquote:
Leuk teamquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:18 schreef Tim86 het volgende:
Oke, ontopic nu weer.
Dit team![]()
Vier voorhoedespelers hebben samen gemiddeld Tim86 pace![]()
[ afbeelding ]
53 uit 35 voor Balo, 3 minder voor Mayuka
Ik met gold ook niet, maar met silver speelt het fantastisch en sinds kort ben ik erachter dat de gold/silver teams ook perfect lopen. Het blijft onnavolgbaar, maar het werkt, dus #ikbenblij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk team
Jammer dat ik totaal niet met 4222 overweg kan, zijn zoveel leuke hybrids mee te maken.
Dit. Is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer dat ik totaal niet met 4222 overweg kan
Wat mij wel opviel is dat ik met m'n tradeaccount (gemaakt in bijv. maart 2013) alleen tegen andere tegenstanders speel met teams uit maart 2013?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:24 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er iets wat lijkt op matchmaking tegenwoordig? Ik speel echt heel vaak tegen gold/silver teams ineens..echt bijna de helft vd tijd voor mijn gevoel. Kan ook toeval zijn of gewoon een toename in populariteit..meer mensen iets van gemerkt?
Cookies en geschiedenis eerst verwijderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenEven kijken of de web app het bij mij wel doet.. nee dus, ik moet steeds mijn security question invullen en daarna doet hij niks meer.
Bugje, bij je tegenstander staat simpelweg de foute datum.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel is dat ik met m'n tradeaccount (gemaakt in bijv. maart 2013) alleen tegen andere tegenstanders speel met teams uit maart 2013?
Dat is een bug in de zichtbaarheid. Je ziet altijd bij beide partijen jouw datum staan. Vergelijkbaar met de highlights bug dat je dan Jouw Teamnaam vs Jouw Teamnaam 2-0 ziet ipv de naam van je tegenstander erbij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel is dat ik met m'n tradeaccount (gemaakt in bijv. maart 2013) alleen tegen andere tegenstanders speel met teams uit maart 2013?
quote:'Eriksen en Milan akkoord over transfer'
18 juli 2013 10:00 - Bron: Ekstra Bladet
Christian Eriksen is op weg naar AC Milan. Volgens het Deense Ekstra Bladet hebben de Italianen een persoonlijk akkoord bereikt over een vierjarig contract voor de Ajacied. De transfer kan echter niet worden afgerond zolang Kevin Prince Boateng nog onder contract staat bij de Milanezen. Hij mag vertrekken. Als Boateng wordt verkocht, wil de nummer drie van de Serie A een bod van zestien miljoen euro neerleggen bij Ajax.
De kans dat Boateng Milan gaat verlaten is reëel. Galatasaray, Liverpool en het steenrijke AS Monaco willen de aanvallende middenvelder contracteren. Eriksen zag eerder een mogelijke transfer naar Borussia Dortmund afketsen, omdat de Duitsers voor Henrikh Mkhitaryan kozen. Vervolgens sloeg hij zelf een aanbod van Bayer Leverkusen af, omdat hij dat sportief geen grote vooruitgang zou vinden ten opzichte van Ajax.
Eriksen staat nog tot medio 2014 onder contract in Amsterdam. Mocht hij niet vertrekken bij Ajax, dan zal hij zijn contract verlengen om de club volgend jaar niet met lege handen achter te laten.
16 miljoen voor 1 jaar contract. Dan ben je toch ook niet goed wijsquote:
Kwaliteit kost wat hèquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
16 miljoen voor 1 jaar contract. Dan ben je toch ook niet goed wijs
En dan willen ze geen 4 miljoen voor Honda betalen omdat hij nog een half jaar heeftquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?quote:
Dat is de Grindtegel factor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen hem alleen niet kopen on this time.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan willen ze geen 4 miljoen voor Honda betalen omdat hij nog een half jaar heeft
Maar dat wil ik helemaal niet. Nou ja, op 2 accounts is dat geen probleem maar ik wil wel alles wat ik heb opgezocht snel terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cookies en geschiedenis eerst verwijderen
Eriksen is natuurlijk een veel betere voetballer. Maar het verschil in contract zou toch ook wel wat uit moeten makenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niet. Nou ja, op 2 accounts is dat geen probleem maar ik wil wel alles wat ik heb opgezocht snel terug kunnen vinden.
Prima, dan doe je dat niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niet. Nou ja, op 2 accounts is dat geen probleem maar ik wil wel alles wat ik heb opgezocht snel terug kunnen vinden.
Deze post klinkt zo heerlijk..als je een kind terecht wijstquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, dan doe je dat niet.
Euwh, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een bug in de zichtbaarheid. Je ziet altijd bij beide partijen jouw datum staan. Vergelijkbaar met de highlights bug dat je dan Jouw Teamnaam vs Jouw Teamnaam 2-0 ziet ipv de naam van je tegenstander erbij.
pots oefent vast voor het geval dat zijn kind ook zo irritant wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze post klinkt zo heerlijk..als je een kind terecht wijst![]()
![]()
![]()
Dat kind van POTS kan eerder staand plassen dan praten verwacht ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
pots oefent vast voor het geval dat zijn kind ook zo irritant wordt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kind van POTS kan eerder staand plassen dan praten verwacht ik
Ook dat is gewoon een kwestie van goed opvoeden denk ik hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs als het een meisje is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat mogen meisjes helemaal nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
#letsdoittogetherquote:
#tijdslotophetinternetquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon een kwestie van goed opvoeden denk ik hoor
Plastuitjequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mogen meisjes helemaal niet
Ook een meisje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mogen meisjes helemaal niet
Geschiedenis hoeft niet, gewoon cookies en tijdelijke internetbestanden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dat moet jij zeggen, jij bent zelf de irritantste hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok ik doe het toch welquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, dan doe je dat niet.
Thorb de irritantstequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dat moet jij zeggen, jij bent zelf de irritantste hier.
[..]
Ok ik doe het toch wel
Is die op vakantie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik had gehoopt nog onder mathijs te staan maar helaas
Onze laptops zijn onze beste vrind vandaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat dit topic helemaal niet te lijden heeft onder de afwezigheid van vakantiegangers en dergelijke?
we fokken op vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe komt het dat ik het idee krijg dat dit topic helemaal niet te lijden heeft onder de afwezigheid van vakantiegangers en dergelijke?
Close callquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onze laptops zijn onze beste vrind vandaar.
Kom jij uit Prinsenbeek trouwens?
Ahh sundquote:
Ik ook. Even freshe jwtquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
we fokken op vakantie
moet straks wel naar de niggerkapper
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik had gehoopt nog onder mathijs te staan maar helaas
Picsquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahh sund
Ik heb binnekort een date met een meisje uit Prinsenbeek
Toe maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahh sund
Ik heb binnekort een date met een meisje uit Prinsenbeek
HEE HAAL WEGquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toe maarin Breda?
Trouwens, deze jongen had gisteren in de Tourpoule de hoogste dagscore van alle dagscores bij elkaar. Dat is toch ook een prijs waard?
Nee in Tilliequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toe maarin Breda?
Trouwens, deze jongen had gisteren in de Tourpoule de hoogste dagscore van alle dagscores bij elkaar. Dat is toch ook een prijs waard?
ik weet niet welke spelers ds nog meer heeft, de ronaldo is al voor de eindwinnaar helaasquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toe maarin Breda?
dunno, vakantie of hij doet nu iets anders (volgend jaar zou hij als corpsbal geen tijd meer hebben toch?!)quote:
Ik had Kreuziger niet. Ik was de enige met Kristoff, en naast Suarez de enige met Quintana. Daartegenover staan weer kansloze gasten als Voeckler en "dun Tejay"quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee in Tillie
Ja vind ik ookWe hebben allebei een beetje gelijk gehad. Jij met Kreuziger en Quintana, ik met Costa
Dat vind ik best een beetje jammer. Ondanks al die sommen die hij hier postte.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik weet niet welke spelers ds nog meer heeft, de ronaldo is al voor de eindwinnaar helaas
[..]
dunno, vakantie of hij doet nu iets anders (volgend jaar zou hij als corpsbal geen tijd meer hebben toch?!)
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Kreuziger niet. Ik was de enige met Kristoff, en naast Suarez de enige met Quintana. Daartegenover staan weer kansloze gasten als Voeckler en "dun Tejay"
Waarom ben jij daar niet danquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bijna vergeten te vertellen: vrienden van mij zitten met een groep (man of 20) op Alpe d'Huez. Krijg af en toe een whatsappje: wat een feest moet het daar zijn
Omdat ik spaarzaam om moet gaan met mijn vrije dagen (die gasten zijn 10 dagen weg)quote:
quintanaquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Kreuziger niet. Ik was de enige met Kristoff, en naast Suarez de enige met Quintana. Daartegenover staan weer kansloze gasten als Voeckler en "dun Tejay"
Aldus de man die Gilbert speeldequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat er iig bekend is na deze tourpoule, is dat Thad en DuTank er absoluut geen verstand van hebben![]()
Vooral Thad niet die Sagan niet eens heeft
Toch al 7 puntjesquote:
Ik dacht dat die hier eens even in zijn WK trui het afgelopen seizoen recht zou zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man die Gilbert speelde
Gilbert en Sagan zijn toch wel iets andere types hoor. En die gast rijdt al 2 seizoenen ruk (afgezien van het WK dan), en het was te verwachten dat hij klem kwam te zitten in de tactiek van zijn ploegquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch al 7 puntjes
[..]
Ik dacht dat die hier eens even in zijn WK trui het afgelopen seizoen recht zou zettenWaren echt wel etappes voor hem bij. Vooral op Corsica. Ik ging er eigenlijk vanuit dat Gilbert en Sagan die 3 etappes zouden verdelen.
Zo vlak als een biljartbal?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vinden we de winnaar is de discussie maver vs suarez?!
Zeg het maar jongens.
Maver natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Die was grappig jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Als een echte Brabanderquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een echte Brabander
Dat nummer over Hengelo komt me nu wel weer de strot uit trouwens
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een echte Brabander
Welk nummer?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een echte Brabander
Waar hoor jij dat nummer danquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je het 3x gehoord hebt, is de grap er ook wel weer af
hoho jongens... even goed lezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Die kwam me de eerste keer al de strot uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een echte Brabander
Ik luister toch wel redelijk vaan 3fm maar nog niet gehoord. Zo met dit weer en de tour staat de radio wel minder aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan beter vragen waar je het niet hoort. 538, Slam, 3FM
Ja dan zeg ik voortaan bij iedereen die wint sowieso geen 5 ritten meer, zit ik er ook nooit naastquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoho jongens... even goed lezen
er staat toch echt. misschien pakt hij nog een ritje, maar zeker geen 5 meer.
en volgens mij is toch echt wel bewezen inmiddels dat hij het op sprintsnelheid niet wint van kittel
![]()
Precies. Die Armstrong is ook over zijn beste tijd heen. Die wint namelijk ook geen 5 Tours meer op een rijquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik voortaan bij iedereen die wint sowieso geen 5 ritten meer, zit ik er ook nooit naast
het gaat er toch om dat cavendish niet meer de overmacht heeft die hij vroeger had.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik voortaan bij iedereen die wint sowieso geen 5 ritten meer, zit ik er ook nooit naast
quote:"You can sit there and analyze it, but when there is someone simply faster than you there is nothing you can do," Cavendish said. "I don't think me, or the team, could have done anything differently. He was just simply better today. I Tweeted the other day I think he's the next big thing. I spoke with him today actually. I think he's the next superstar in sprinting and he showed it today. He's won three stages now and that's not easy. I can tell you that from experience."
Froome wint vandaag de rit sowieso weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Thorb het volgende:
Froome kan er wel 5 pakken maar dan moet Sky wel willen rijden
Ja en lees nu eens terug wat jij zegt. Dat hij er niets meer van bakt en miss een keer een ritje wintquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het gaat er toch om dat cavendish niet meer de overmacht heeft die hij vroeger had.
kijk welke etappes hij wint. de eerste lag kittel op achterstand, de tweede wint hij het sprintje van klassementsmannen nou netjes hoor![]()
kittel is gewoon de snelste deze tour
Klopt. En dat kan volgend jaar gewoon weer andersom zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het gaat er toch om dat cavendish niet meer de overmacht heeft die hij vroeger had.
kijk welke etappes hij wint. de eerste lag kittel op achterstand, de tweede wint hij het sprintje van klassementsmannen nou netjes hoor![]()
kittel is gewoon de snelste deze tour
Ik dacht dat jij dat bierbuikje eraf ging trainenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Sterker nog ik pak zo gewoon een pilsje.
Ja ik moet dat buikje eraf trainen, maar ik heb vakantie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat bierbuikje eraf ging trainen![]()
Dadelijk moet jij ook achter de wijven aan op Fok! samen met Pino
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en lees nu eens terug wat jij zegt. Dat hij er niets meer van bakt en miss een keer een ritje wint
Een slechte ploeg? Hebben verdomme een hele etappe lang waaier gereden en daarna zo oplettend gereden dat zij er wel bij zaten en de gele trui niet
Kijken is belangrijker dan meedoenquote:
Dit is dus absoluut niet waar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dat cav daar nog zat kwam puur door de klasse van kwiatkowski
![]()
daar had dat spurtertje niks mee te maken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dat cav daar nog zat kwam puur door de klasse van kwiatkowski
![]()
daar had dat spurtertje niks mee te maken.
maar goed ik vraag me af waarom ik een wielerdiscussie aan ga met iemand die schleck en gilbert in zijn lijst heeft.
Idd ja, dat is zo kansloos. Die gasten die dan meteen gaan slijmen als er een vrouwmens in een topic is..te pijnlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
En tevens heb ik geen zin om achter de wijven aan te gaan op FOK!
Haha die facebookgroepquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, dat is zo kansloos. Die gasten die dan meteen gaan slijmen als er een vrouwmens in een topic is..te pijnlijk
Hosselen via FB werkt veel beter.
[ afbeelding ]
Wat een treurigheidquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, dat is zo kansloos. Die gasten die dan meteen gaan slijmen als er een vrouwmens in een topic is..te pijnlijk
[ afbeelding ]
Ja er zitten veelal kansloze knapen op FOK! die achter de FOK! smaatjes aangaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blijkbaar vind iedereen hier cavendish nog steeds de topsprinter die hij jaren is geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is dus absoluut niet waar.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
(ook niet helemaal waar, die eerste sprint die hij won was hij wel subliem)
Meest shocking is nog wel dat er daadwerkelijk fokrelaties zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja er zitten veelal kansloze knapen op FOK! die achter de FOK! smaatjes aangaan.
Dude...eerst een heel verhaal afsteken, om het vervolgens met een zin aan het einde weer helemaal te ontkrachtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijkbaar vind iedereen hier cavendish nog steeds de topsprinter die hij jaren is geweest.
ik blijf vinden dat hij verdomd weinig klaar heeft gespeeld deze tour. behalve uit verslagen positie een renner tegen de grond kwakken.
(ook niet helemaal waar, die eerste sprint die hij won was hij wel subliem)
Ook wel heel treurig vooralquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meest shocking is nog wel dat er daadwerkelijk fokrelaties zijn
.
Nouja ik snap het aan de ene kant wel maar zou niet meer iemand van FOK! willen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meest shocking is nog wel dat er daadwerkelijk fokrelaties zijn
.
Ga je dan samen op de bank zitten FOK!kenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik snap het aan de ene kant wel maar zou niet meer iemand van FOK! willen eigenlijk.
Nee als ze bij mij was of ik bij haar zaten we nauwelijks op FOK!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je dan samen op de bank zitten FOK!ken?
2 computers naast elkaar in de woonkamerquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je dan samen op de bank zitten FOK!ken?
Wutquote:
quote:
hij maakte het inderdaad netjes af, dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude...eerst een heel verhaal afsteken, om het vervolgens met een zin aan het einde weer helemaal te ontkrachten
Als er dan toch een sprinter tegenvalt, is het Greipel wel
quote:
Sjonge jonge, je kan toch gewoon zeggen dat je dat fout hebt gezien ipv jezelf zo aangevallen te voelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij maakte het inderdaad netjes af, dat moet ik toegeven.
maar dat is nog lang niet wat mavertje allemaal beweerde dat hij de rest allemaal op een hoop ging rijden.
maar blijkbaar zijn het hier allemaal hardcore wielerfans, die het allemaal top weten
Laten we het erop houden dat hier meerdere mensen zijn die zich niet geremd voelen om een (alternatieve) mening erop na te houdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar blijkbaar zijn het hier allemaal hardcore wielerfans, die het allemaal top weten
waarom zou ik zeggen dat ik het fout zie ? terwijl ik dat zelf niet zo zie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjonge jonge, je kan toch gewoon zeggen dat je dat fout hebt gezien ipv jezelf zo aangevallen te voelen
Dat is dan ook niet wat ik en Pots beweren. Jij sloeg door in het negativisme over hem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou ik zeggen dat ik het fout zie ? terwijl ik dat zelf niet zo zie.
ik ben nog steeds van mening dat cavendish niet meer de meneer is die hij voorheen was.
vertel mij eens waar ik doorgeslagen ben in negativisme ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik en Pots beweren. Jij sloeg door in het negativisme over hem.
Je zag het een stuk negatiever dan wij, in elk geval. Of je verwoordde het op zijn minst zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vertel mij eens waar ik doorgeslagen ben in negativisme ?
Zijn dagen zijn geteldquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vertel mij eens waar ik doorgeslagen ben in negativisme ?
Ik denk 76 non rare met 74 pace.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:45 schreef Shygirl18 het volgende:
Zal wel een flinke downgrade krijgen
[ afbeelding ]
Kinaquote:
quote:
Vaf-fan-cu-lo!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Las laatst ergens dat één van de redenen dat Strootman naar Italië gaat is dat hij de spreekkoren niet verstaat.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
laten we het er op houden dat cavendish goed niet belabberd gepresteerd heeft dan
Naja 2 etappes is gewoon goed. Zeker als je ziet dat er maar een sprinter is die er ook meer dan 1 heeft gewonnen (die dan meteen 3 natuurlijk, dat was de beste deze tour)quote:
The Hivesquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze staat de laatste tijd weer boven bij mijn afspeellijst.
kan ik mee levenquote:
Inderdaad lekker! Bizar hoe kort hun nummertjes zijn op het 1e album, 2e trouwens ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The Hives
The Stomp is een lekker nummer.
Ik had eigenlijk nog nooit van hun gehoord totdat ik de film RockNRolla zag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Inderdaad lekker! Bizar hoe kort hun nummertjes zijn op het 1e album, 2e trouwens ook.
Lekker veel geld verdienenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Westra naar Astana, en ze hebben Tendam ook een aanbieding gedaan. Wat moet je bij zo'n pauperploeg?
Wel goed dat Nederlanders ook even bij buitenlandse ploegen gaan rijden. Westra moet sowieso een andere ploeg en bij Astana zal hij meer kansen krijgen dan bij bijvoorbeeld een Belkin/Argos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Westra naar Astana, en ze hebben Tendam ook een aanbieding gedaan. Wat moet je bij zo'n pauperploeg?
Lekker filmpje is dat inderdaad, beetje Lock, Stock... en Snitch achtig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van hun gehoord totdat ik de film RockNRolla zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |