PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Que?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heel het topic naar de tering, nice!
Door die gif hangen alle plaatjes bij mijquote:
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpgquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Lekker zo'n gifje van 15mb in de OP gr gr Tim's provider
Blijft ook helemaal hangen hier nu
Hee bedankt man super lief van jequote:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpg
Nee hoor:quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie hem gewoon vervangen voor een jpg
4gb nicequote:
Fuck dat, yolo!quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geoden TT.
Ik ben slapen. Over 5 uur gaat mijn wekker.
Ik speel altijd door, al is het maar voor die enkele keer dat ik van een 3-0 achterstand terugkom en win.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Je merkt echt dat de kinderen vakantie hebben..9 op de 10 mensen die je tegenkomt kunnen gewoon niet tegen hun verlies en kappen er meteen mee (of leggen de controller weg als ze 2 goals of meer achter komen..zo dodelijk irritant.
Alleen willen spelen als je kan winnen en anders meteen weggaan, kom op
Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten durenquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
oh nog triester, hij gaat snel spelen nu hij ziet dat ik de controller even heb weggelegd
Nooit een interland voor NL dusquote:
Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch nietquote:
Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat soort mensen idd. Dan als ik weer speel leggen ze die van hun weer neer. Dan ga ik er ook gewoon alles aan doen om het zo lang mogelijk te laten duren
Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden. Slechter dan Pieters centraal lijkt ie me toch niet
Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekicktquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Te kansloos idd. Hij had zijn 352 Brazilianen ook op ultra def staan, dus zo makkelijk kwam ik er niet doorheen. Bij 4-1 kapte hij ermee, toen maakte ik ff 6-1 en ging ik hier kijken. Toen ik opkeek was hij op weg naar mijn doel. Maar ik hou er altijd wel rekening mee..je ziet het best vaak.
Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er schijnen veel clubs geïnteresseerd te zijn in Janmaat en tot 8 miljoen te willen gaanDat moet je toch meteen doen als Feyenoord zijnde?
Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt ieder seizoen slechter en dan kom je gewoon niet snel in aanmerking. Dat icm zijn gedrag en het feit dat hij genaturaliseerd is maken het gewoon moeilijk. Als de 2 opties enigszins gelijkwaardig zijn zal de keuze snel richting de geboren Nederlander gaan. Toen hij net genaturaliseerd was vond ik het nog wel jammer dat hij niet eens de kans kreeg, maar nu...
Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar helemaal niets tegen te doen is. Ze zouden daar een report systeem voor moeten maken of als de controller te lang niet is aangeraakt dat hij wordt gekickt
Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan in je argumenten komen, maar Pieters en Nelom mochten mee en die speelden niet eens bij hun club. Douglas heeft het niet super gedaan afgelopen seizoen, maar had natuurlijk wel te maken met een verschrikkelijke verdediging en een prutskeeper afgelopen seizoen.
En we hebben vaak genoeg gezien dat hij het wel kan.
En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt een beperkte speler..beetje een oudere versie van Buttner. Alleen een betere pass en een minder schot.
Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter gewordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En maar 1 seizoen het waargemaakt, op zijn 25ste(?) Zoveel geld in een jaar verdienen, meer krijg je er nooit meer voor.
Wel leuk zo'n priveforum
Ik moet zeggen dat ik me dat niet voor de geest kan halen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hele "beleid" van Louis slaat nergens op nee, maar Douglas heeft de laatste weken toch ook niet gespeeld om disciplinaire redenen? Dan snap ik nog wel dat hij NOG lager in de pikorde staat op dat moment.
Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja idd. Blijft wel jammer dat het er niet is uitgekomen..had zoveel potentie toen hij net kwam kijken, maar meer dan fysieke kracht was het niet en hij is gewoon letterlijk niets beter geworden in 3 jaar..dat is echt kansloos. Hij is zelfs slechter geworden
Over deze post heen gelezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de PC hebben ze dat wel geloof ik. Daar lieten in het begin mensen allemaal scripts lopen om coins te maken..dan gingen ze automatisch wedstrijden in en speelden ze de hele wedstrijd niet. Met divisions werden er dan alsnog coins binnengehaald met matchcoins en bonussen. Dat werd dan gewoon aangezet en dan gingen ze een dagje weg
Mijn post ging over Douglas trouwens, verkeerd gequotequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch apart dat een hoop er dan ineens bij Feyenoord wel uitkomt. Het is toch niet zo dat hij de kans niet heeft gehad bij Heerenveen. Nu toch wel een van de revelaties van het seizoen.
Haha ja bizar hequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die post van jou op WZV. Youri Mulder met de penalty![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Tim86 het volgende:
16 potjes gespeeld, 16 gewonnen, stuk of 10 quits, 4 cups. Goodnight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |