quote:
Dat is niet de juiste quotequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heb jij wel eens ballen gezien, die een week lang niet gewassen zijn?"
Ik ging niet letterlijk quoten. Maar gewoon dat het lijkt of IK Maarten ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet de juiste quote
Oh goedkoop scoren heet dat. Schijtlollig gedoe ook altijd. Als die Twitteraar het zo goed weet, wat voor hond moet Marc van der Linden dan wel niet kopen?quote:
Piet de Visser heeft ook een hele leuke hond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht toch wel dat Johan volgende week zijn hond meeneemt naar de uitzending, of voelt hij zich daar te gewoon voor?
De bigstar die dat twitterde, schijnt de eindredacteur van KVDB te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh goedkoop scoren heet dat. Schijtlollig gedoe ook altijd. Als die Twitteraar het zo goed weet, wat voor hond moet Marc van der Linden dan wel niet kopen?
[ afbeelding ]
Of wordt die vetzak met frikandellenpens meteen naar de dierentuin gestuurd om een walrus uit te gaan zoeken?
We hangen aan je lippen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piet de Visser heeft ook een hele leuke hond.
Even een drankje halen voor ik dit filmpje ga bekijken.quote:
Doe er maar twee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een drankje halen voor ik dit filmpje ga bekijken.
Daar komt minder uit dan je zou denken, als ik afga op die aflevering van VI (van een jaar of 2 geleden?) waar Maarten te gast was.quote:
Inspelen op de actualiteit noemen ze datquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik realiseer me net dat de gastpresentatrice van vanavond een oud-wielrenster is. Met een beetje "geluk" gaat dus weer de halve uitzending over wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |