abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129064936
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

(Of: hier komt een lijstje)
pi_129064993
Alleen nog even een nieuw deel openen dan :)
pi_129067051
Gulara, wat jij vertelt over Pi heeft M ook, aangestoken worden door een huiltje van een ander.
Ik zeg nieuwetijdskinderen! D'oh. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 17-07-2013 23:46:53 ]
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:45:59 #4
381212 Gulara
From the future
pi_129067397
Ja gevoelig type inderdaad. Nieuwetijds, regenboog... Ik ben blij dat ie er tenminste nog een beetje stoer uitziet dan lijkt het tenminste nog ergens op. 8-)
pi_129071888
Badend in het zweet wakker worden is niet tof. Doet me denken aan de weken na de bevalling... Isa is ook heel onrustig en ik ben lekgeprikt. Net fles gegeven, dekbed verruild voor een laken en op muggenjacht geweest en nou fingers crossed dat we nog een paar uur goed kunnen slapen *gaap*
Sarcasme. Herken het.
pi_129072082
'Een paar uur'.. hoax! :(
pi_129072150
Spirit en L-E :*
  donderdag 18 juli 2013 @ 06:04:02 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129072162
:O

Gisteravond naar een bruiloftsreceptie geweest en een totaal nieuwe E leren kennen :o ze moest keihard huilen als iemand haar ook maar aankeek! Ze was alleen rustig (en heel vrolijk) als we buiten zaten. Geen ramp, want binnen was het bloedheet en druk.

Uiteindelijk werd ze, na een hele tijd op mijn arm geslapen te hebben, toch weer wakker en toen was de koek op :X Eenmaal thuis was ze over haar slaap heen, dus ik heb haar maar naast me in bed gelegd en ben al voedend in slaap gevallen. E gelukkig ook...

Volgende keer dus maar oppas regelen of echt heel erg op tijd weer naar huis.
pi_129072383
Hoe oud is ze nu LB? Is het de eenkennige fase? Heeft F hier ook gehad. Huilen bij vreemden.

Spirit, balen van de nacht! Rotmuggen ook. Kun je vandaag bijtanken?

Even nog als reactie op Lot haar eerste werkdag, t wordt steeds beter!

Mijn dametje is zo snel nu. Zwaaien high five, handkus, papa-poes-bal zeggen ofja iets wat er op lijkt, dus papapapa-peh-bah haha
pi_129072496
Nog even terug gelezen in het vorige topic.

Kz weer gemist }:|

Kyara, toen F.leur pffft ging doen zei ze vlak daarna papa! Dus wie weet jouw meiden ook :D

Schattige foto's ook van Suikerbaby en Bellebaby!

En Saartje O+ Ik had ze al gezien op fb. Wat is ze snel met optrekken en lopen! F.leur doet dat nu ook de hele tijd. En ik zit zo te wachten op de eerste losse pasjes, dat lijkt me zo gaaf.

Oh en ik weet even niet meer wie het vroeg, of andere baby's ook slechter slapen met dit weer. Ja. :O
pi_129072558
Mijn meisjes kunnen gelukkig heel goed tegen huilende baby's. Ze slapen daar ook gewoon door heen.

:* voor de slechte nachten.

Hier slaapt iedereen juist meer...
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:12:14 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129072589
Goedemorgen :W

KZ, gemist :(. Hopelijk morgen wel op tijd. Morgen! *O*

Omen, sterkte morgen :*.

Saar :o wat knap!

Kwis, F. gaat ook snel joh!

Mooie foto nog gezien van de belle van Belle, heel zoet O+

E. slaapt gelukkig ook wel prima met de warmte. Het was gister 27 graden op haar kamertje maar ik heb haar toch met slaapzak in bed gelegd. Zonder slaapzak gaat ze aan de wandel in haar bedje O+. Vannacht wel een huiltje gehoord en toen ik even ging kijken lag ze dwars in haar bed, maar dat past niet meer :'). Ze lag dus klem. Goed gelegd en toen heeft ze tot kwart over 6 geslapen.

Oh, E. ging vanochtend midden in de kamer staan :o zonder zich ergens aan op te trekken *O* ! Ik heb 't gemist maar m'n man had 't gezien (en dat vind ik heel stom want tot nu toe heb ik toevallig alle 'eerste keren' van E'tje gezien :( ) Oh, en ze zegt de hele tijd 'die!' en dan wijst ze iets aan O+
pi_129072608
*O* voor E *O*
pi_129072836
Woooo soesababy! Wat knap!

En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?

Kwis, doe nog eens een foto van jouw dametje? Ik had de vorige gemist :( En ook al praten en zwaaien, wow! Dat praten lijkt me zo leuk!

Hier gevalletje fokwet :D Geslapen van 1945 tot 6u zonder een kik te geven :) Ikzelf sliep wat minder maar ach, je kan niet alles hebben!

LB, wat sneu... Ook lastig voor jullie zo. Rustig dagje vandaag dan maar?

Twinkle, hoe is het bij jullie? Druk met werk en family?
pi_129072951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef Mineola het volgende:
En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?
:Y Alleen woorden van drie lettergrepen en meer heeft ze nog wat moeite mee. Mgoed, komt wel goed.

Nee, ze praat nog niet echt. Alleen mamamamamama, papapapapa, bah, pfffffrt. Maar dat is niet praten :P
pi_129072965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:59 schreef Kwisted het volgende:
En Saartje Ik had ze al gezien op fb
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlocken

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 18-07-2013 08:52:06 ]
pi_129073042
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

dan moet ik jouw dus ook weer gaan sherlocken
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks :D

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_129073054
Waauw E. goed zeg! :)
pi_129073063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

O-)
pi_129073088
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Kyara het volgende:

[..]

O-)
Ghihihi :D

En E. die zomaar staat, wat vreselijk bijzonder O+ Dat lijkt me het ergst aan weer gaan werken, dat je zoveel eerste dingen mist ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_129073172
Ach LB, klinkt als overprikkeld. Kan me ook wel voorstellen want ik kan me zomaar indenken dat iedereen ook even bij haar komt kijken.

Spark, je schoonouders :X
Ik zou mijn vriend eens een heel duidelijk gesprek met ze laten voeren en als ze dan nog niet willen veranderen, dan zouden ze van mij niet meer mogen oppassen.

Rosalie slaapt prima met dit weer. In tegenstelling tot eva :X

Oh, en over je opgelaten voelen als in een openbare gelegenheid je baby gaat huilen...ik neem Rosalie heel makkelijk overal mee naar toe maar ik voelde me toch aardig opgelaten toen ze maandagavond in het restaurant de hele tijd de boel bij elkaar huilde. Niks leek te helpen.
Was natuurlijk onze aankomstdag van vakantie dus ik weet zeker dat ze overprikkeld was.
En dat andere mensen er niet op reageren: ik heb geen geïrriteerde gezichten gezien of klachten gehad, maar kreeg toch regelmatig meelijdende blikken (vooral vrouwen) en een medewerkster kwam ff een praatje houden.
Maar we hebben ons eten naar binnen geschoffeld en zijn weggegaan.
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:28:44 #22
381212 Gulara
From the future
pi_129073748
23:30-4:00-7:30 *O*
pi_129073760
Oh wat heerlijk! Je wist vast niet wat je overkwam?!
pi_129073809
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:28 schreef Gulara het volgende:
23:30-4:00-7:30 *O*
Doe mij dat recept ook even.
pi_129073811
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D!