Pagina 7 it is!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
4e pagina geclaimed voor klokov en akkaev (fuck mensen met 25 posts per pagina)
[ afbeelding ]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer. En overal op je gezicht scheren, ook plekken waar je nog geen haar hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wie hier heeft goede beard genetics en vanaf welke leeftijd kon je goede baard groeien??
stelt nog echt niks voor bij mij maar mijn vader heeft kk lange baard en mijn moeder een goede snor (omdat ze turks is) maar ik heb nu een week laten staan en is nog niet eens een klein baardje hoogstens bij de nek en kin wat dik
is een mythequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer.
heb soms nog puistje en daar durf ik dan neit overheen te scherenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer. En overal op je gezicht scheren, ook plekken waar je nog geen haar hebt.
>25quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Kesefkesef het volgende:
heb nu beetje zoiets;
[ afbeelding ]
maar wil dit :
[ afbeelding ]
zeg ff welke leeftijd is normaal dat je dit kan
sure thing buddyquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:05 schreef Djibril het volgende:
[..]
Bij mij werkte het wel, heb nu een volle baard
Wat is verschil naast feit dat bovenste kop zonder kapsel heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Kesefkesef het volgende:
heb nu beetje zoiets;
[ afbeelding ]
maar wil dit :
[ afbeelding ]
zeg ff welke leeftijd is normaal dat je dit kan
Gaat het meestal via je moeders familie of die van je vader?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef seto het volgende:
[..]
hopen dat je baardgroei later dikker wordt
is vooral genetics
dikkere goeiere baardgroeiquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is verschil naast feit dat bovenste kop zonder kapsel heeft.
Groot deel daarvan is bedrog. Meeste heeft te maken met de kleur van je baardgroei. Ik heb het zo goed als zwart, waardoor het er sowieso snel vol uitziet. Ook als je bruine kop en beetje strakke kaaklijn hebt ziet het er direct beter uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gaat het meestal via je moeders familie of die van je vader?
[..]
dikkere goeiere baardgroei
maar als je veel in de zon zit is niet zo dat je haren dan lichter worden, ook als je van jezelf zwart haar hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Groot deel daarvan is bedrog. Meeste heeft te maken met de kleur van je baardgroei. Ik heb het zo goed als zwart, waardoor het er sowieso snel vol uitziet. Ook als je bruine kop en beetje strakke kaaklijn hebt ziet het er direct beter uit.
Daar kun je ook op gaan letten ipv puur op je baard zelf. Zelf maak ik 3 dagen baardje ook vanaf dat ik helemaal glad geschoren ben... Een dag later pak ik dan nog keer alles onder de kin kaaklijn mee.
Succes kwajong.
Ja, op je hoofd kan het iets blonder worden als je in de zon ligt ja.. Maar ja zodra je je baard scheert komt daarna gewoon je eigen kleur weer. De verkleuring van je haar in de zomer is ook niet permanent. Dat is puur verkleuring van het haar dat je dan op je hoofd hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar als je veel in de zon zit is niet zo dat je haren dan lichter worden, ook als je van jezelf zwart haar hebt?
dus als je een goede donkere kleur wil houden moet je alles in de zomer lang later groeien en in de winter super kort zodat alles weer donker en schoon terug groeit ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, op je hoofd kan het iets blonder worden als je in de zon ligt ja.. Maar ja zodra je je baard scheert komt daarna gewoon je eigen kleur weer. De verkleuring van je haar in de zomer is ook niet permanent. Dat is puur verkleuring van het haar dat je dan op je hoofd hebt.
Maatje van mij heeft dat ook, maar dat komt door een uitzending in Afghanistan. Niet door wat horror (lees: lach) films!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef IrCute het volgende:
Ik heb issues![]()
Mijn vriend wou dat ik perse horror films ging kijken, jarenlang vermeden omdat ik er niet tegen kan.
Nu word ik wekelijks schreeuwend wakker van een nachtmerrie waarbij mijn vriend mij wakker moet maken, net had ik dus een nachtmerrie en zat ik in de hoek van de slaapkamer (ik slaapwandel nu ook) en zat daar te sschreeuwen. Mijn vriend flipje helemaal omdat hij niet wist waar ik was.
Nu heeft hij spijt dat hij horrors is gaan kijken met mij.
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dus als je een goede donkere kleur wil houden moet je alles in de zomer lang later groeien en in de winter super kort zodat alles weer donker en schoon terug groeit ?
ik zal wel pic posten in de winterquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!
Let dan ook op de bijwerkingen. Misschien dat je er op langere termijn gezondheidsklachten van krijgt.quote:
fuck gezondheid het gaat om een goede baardquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Let dan ook op de bijwerkingen. Misschien dat je er op langere termijn gezondheidsklachten van krijgt.
Als geen medicijn nodig hebt moet je het ook vooral niet nemen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft dat ook, maar dat komt door een uitzending in Afghanistan. Niet door wat horror (lees: lach) films!
haha.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef IrCute het volgende:
[..]ik was getraumatiseerd als kind door horror films ofzo
Hahaha, ik ken een meisje met clownfobie door chickie, het was een interessante carnavalquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
m'n zusje had dat vroeger met Chucky.
En ze is nu 30 en schijt nog 3 kleuren als ze die pop ziet![]()
![]()
Bedankt voor de tip, als ik kaal begin te worden ga ik dat sowieso overwegen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef Kesefkesef het volgende:
rogaine
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogaine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet in misc. kijken daar wordt het goed uitgelegd, mensen met ervaring, epic pics enzo. Sommige daar zeggen ook dat paardensperma helpt, maar dat fake.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, als ik kaal begin te worden ga ik dat sowieso overwegen.
Ik zou niet kunnen leven met een kalend hoofd.
Ja klopt dat ene topic van "my hair loss journey" ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je moet in misc. kijken daar wordt het goed uitgelegd, mensen met ervaring, epic pics enzo. Sommige daar zeggen ook dat paardensperma helpt, maar dat fake.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=142250361quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt dat ene topic van "my hair loss journey" ofzo.
Nouja gelukkig heb ik er nu nog geen last van (27jr oud) en zit het ook niet echt in de familie. Beide opa's hebben tot hun dood een volle bos zwart haar gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |