quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Massaal online spelen gaat niet werken, mensenDan moet je elke keer op elkaar wachten en het is zelfs nog vervelender als iemand op de "doorgaanknop" ramt omdat het hem allemaal te lang duurt... zit je net met een transfer bezig, wordt dat gewoon bruut afgekapt door een ongeduldige speler
bron: uurtje spelen met Guitarist
Dat is een mooie speler zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Sejt het volgende:
Heerlijke goal van één van m'n grootste Nederlandse talenten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Moet je voetbal liefhebber zijn voor dit spel??
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Moet je voetbal liefhebber zijn voor dit spel??
Nquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
N
[..]
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!
Nee, AZquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is een mooie speler zeg![]()
![]()
Uit de eigen jeugdopleiding?
Haha, herkenbaar. Verlies ook altijd van de lager geklasseerden, terwijl ik nagenoeg geen moeite heb met teams die er beter voorstaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef MMUFC het volgende:
Knap gelijk spelen tegen nummer 1 Sheffield om vervolgens van nummer 16 Walsall te verliezen. Vervolgens 0-0 tegen nummer 3 Coventry om vervolgen met 2-0 te verliezen van nummer 24 Yeovil
Daar gaan mijn play-off kansen..
Welkom!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!
Dat word dus behoorlijke concurrentie over 5 jaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Belachelijk hoeveel goede regens er in Frankrijk zijn. Ik zit nu op de dag dat ze in het spel zijn gekomen een beetje te kijken en ik kan zo een heel elftal contracteren die me zonder enige twijfel over 5 jaar de CL bezorgt.
Neymar is bij mij niet meer te koop, zit al bij Barcaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Maastoren het volgende:
Dit seizoen al 2 spelers met gescheurde kruisbanden. 9 maanden geblesseerd.Waaronder Neymar die ik voor 60 mln heb gekocht
.
Ik had hem in FM12 naar Twente gehaald, voor een schijntje zelfs (2,5M), maar heb hem niet kunnen testen omdat ik faalde met het wissen van FM13-gegevens (en aldus de saves van 12 ook ineens weg warenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
Die Halilovic van Dinamo ontwikkeld zich ook abnormaal goed zeg![]()
Is nu bestempeld als Wonderkid en zal volgend jaar tot de basis 11 behoren
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had hem in FM12 naar Twente gehaald, voor een schijntje zelfs (2,5M), maar heb hem niet kunnen testen omdat ik faalde met het wissen van FM13-gegevens (en aldus de saves van 12 ook ineens weg waren![]()
)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |