Met cheats kun je niet bewerkstelligen dat je bwvs "goede letters" trekt hè... Sws zijn cheats dus maar een zeer beperkt hulpmiddel imho. Alleen met goede letters op het juiste moment, heb je wmb de grootste kans om een pot naar je toe te trekken. (Wat daarnaast ook helpt is kennis van puzzelwoordjes, zoals ik ze altijd maar noem, en die kennis bouw je gaandeweg op...)quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik ook, maar bij sommige mensen heb ik echt mijn twijfels.
Soms probeer ik ook gewoon als ik denk dat het mogelijk wel eens zou kunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet wel dat ik bepaalde woorden die ik soms voorbij zie komen (en dan heb ik het nog niet eens over deze competitie) wel vrij apart vind
Had jij mijn invite nog gehad voor onze pot (mn laatste voor juli)?quote:
Ik leg soms onbedoeld woorden waarvan ik niet weet wat ze betekenen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet wel dat ik bepaalde woorden die ik soms voorbij zie komen (en dan heb ik het nog niet eens over deze competitie) wel vrij apart vind
Ik doe dat ook jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik leg soms onbedoeld woorden waarvan ik niet weet wat ze betekenen.Kwestie van lettercombinaties proberen, ik denk dat iedereen dat wel doet.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vooral sinds ik mee doe aan deze competite, heb ik er veel puzzelwoordjes bij geleerd iig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Soms probeer ik ook gewoon als ik denk dat het mogelijk wel eens zou kunnen.
Verbaast je nog wel eens hoe vaak dat goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |