Likequote:
goeie fit, + heel veel!quote:
Neem die Noorse die een paar dagen geleden verkracht is in zo'n golfstaatje. Als je haar zag, dacht je '40' oid... Bleek ze 24 te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Danielle83 het volgende:
Haha de meesten hier denken dat het aftakelt bij 30 ofzoMaar thanks!
Leukquote:
Met ieder reactie scoor je steeds meer punten jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neem die Noorse die een paar dagen geleden verkracht is in zo'n golfstaatje. Als je haar zag, dacht je '40' oid... Bleek ze 24 te zijn.
O ja, ik ben ouder dan jijGeen puber die alles boven 25 oud vindt
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neem die Noorse die een paar dagen geleden verkracht is in zo'n golfstaatje. Als je haar zag, dacht je '40' oid... Bleek ze 24 te zijn.
O ja, ik ben ouder dan jijGeen puber die alles boven 25 oud vindt
Wat is er raar aan wat ik schrijf!?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met ieder reactie scoor je steeds meer punten jij.
Nou, zij beaamt - volledig terecht - in haar geval dat er niet echt sprake is van aftakeling na 30'e, jij begint over verkrachting over een vrouw die 40 leek, maar eigenlijk 24 was.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is er raar aan wat ik schrijf!?
Idd niet raar als je intellect toereikend is om te begrijpen dat het hier niet om die verkrachting gaat, maar dat het een voorbeeld is dat vrouwen die helemaal nog niet zo oud zijn een behoorlijk ouwelijk voorkomen kunnen hebben. Een voorbeeld voor iets dat verre van uniek is.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, zij beaamt - volledig terecht - in haar geval dat er niet echt sprake is van aftakeling na 30'e, jij begint over verkrachting over een vrouw die 40 leek, maar eigenlijk 24 was.
Niks raars.
Ik snap je analogie ja, ik vind alleen je voorbeeldkeuze een beetje fucked up om te complimenterenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef Puntenjager het volgende:
Idd niet raar als je intellect toereikend is om te begrijpen dat het hier niet om die verkrachting gaat, maar dat het een voorbeeld is dat vrouwen die helemaal nog niet zo oud zijn een behoorlijk ouwelijk voorkomen kunnen hebben. Een voorbeeld voor iets dat verre van uniek is.
Besta jij 70% uit water of uit wijn? Je wordt alleen maar lekkerder.quote:
Goede reden om te zeggen: turn around!quote:
Smooth.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Besta jij 70% uit water of uit wijn? Je wordt alleen maar lekkerder.
Niet zo boos kijken joh, dan jaag je de girls juist weg!quote:
Je moet nog even iets over gewicht zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Idd niet raar als je intellect toereikend is om te begrijpen dat het hier niet om die verkrachting gaat, maar dat het een voorbeeld is dat vrouwen die helemaal nog niet zo oud zijn een behoorlijk ouwelijk voorkomen kunnen hebben. Een voorbeeld voor iets dat verre van uniek is.
Mocht je het nog steeds niet snappen: Danielle83 ziet er goed / jong uit voor haar leeftijd. Iets dat je van veel sexegenoten van haar niet kunt zeggen op die leeftijd.
Jij ziet wel een hoofd op haar foto's?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef Puntenjager het volgende:
Mocht je het nog steeds niet snappen: Danielle83 ziet er goed / jong uit voor haar leeftijd. Iets dat je van veel sexegenoten van haar niet kunt zeggen op die leeftijd.
Ik ben nooit blond geweest. Van oorsprong een gingerquote:Op:Durl=http://forum.fok.nl/topic/1997426/7/25#129465180]maandag 29 juli 2013 12:20[/url] schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk
Ik dacht dat jij blond was, of was dat eerst?
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken joh, dan jaag je de girls juist weg!
http://www.nu.nl/wetensch(...)jarige-leeftijd.htmlquote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Danielle83 het volgende:
Haha de meesten hier denken dat het aftakelt bij 30 ofzoMaar thanks!
Gewicht is nogal een zwaar onderwerp. Daar vertil ik me liever niet aanquote:Op maandag 29 juli 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet nog even iets over gewicht zeggen.
Die Tee, waar?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Leuk, waar dat topje vandaan?
Geen spiegel vandaag:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 17:02:54 ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Maar even in een spoiler, zit op mobiel dus geen idee hoe groot hij is
ik zou ze kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We fear that which we cannot see
MoooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou hakken mooier vinden, verder leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook weer eens mee+ lage witte All stars
Ben benieuwd naar de voorkant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vanuit het warme Afrika!!
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, alleen zien je voeten er huge uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:59 schreef xSanjay het volgende:
Daniëlle! Don zal wel een glimlach op zn gezicht hebben na het lezen van de replies.
Sowieso alle dames met zomerse outfits!
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Doei!
Broek ziet er een beetje cheap uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook weer eens mee+ lage witte All stars
Was hij ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Broek ziet er een beetje cheap uit.
Mooie kleurencombi!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[ afbeelding ]
Denim overhemd, ik hou er vanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:59 schreef xSanjay het volgende:
Daniëlle! Don zal wel een glimlach op zn gezicht hebben na het lezen van de replies.
Sowieso alle dames met zomerse outfits!
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Ik wil die Janoski'squote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Leuk, waar dat topje vandaan?
Geen spiegel vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |