abonnement Unibet Coolblue
pi_129626832
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Woei! Incl. Nieuwe hoed en zonnebril O-) straks mijn pumps vervangen door sandalen, want ze zijn me toch te warm :X

[ afbeelding ]
Ik vind dat jij mooie benen heb. Leuke outfit! Lekker eigenwijs(?) ;).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:17:10 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129627834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:44 schreef RedReidingHood het volgende:
Lang leve de zomer :D

[ afbeelding ]
Petje vind ik vaag maar dat is mijn mening.
Truitje oogt raar. Het lijkt wel als of je borsten zijn afgezet of ergens bij je navel zitten.
Broekje moet je niet willen dragen naar mijn mening. Ze maken je benen dik.
Been dingen, snap ik al helemaal niet :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga op safari
[ afbeelding ]
Je bed blijf ik geinig vinden, en die past deze keer prima bij je out-fit :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129630884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:17 schreef ook_gek het volgende:
Broekje moet je niet willen dragen naar mijn mening. Ze maken je benen dik.

Het enige wat goed is aan de foto is haar mooie lach. De rest meh.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:22:13 #279
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129633169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Niet naar het strand gisteren of vandaag? -O-

Wel :Y

Stuk minder snollie alleen. :')

Bay of Plenty
pi_129634324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wel :Y

Stuk minder snollie alleen. :')

[ afbeelding ]
Pocahontas.
full stops and exclamation marks
pi_129641834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wel :Y

Stuk minder snollie alleen. :')

[ afbeelding ]
Ik vind 'snollie' mooier bij je staan! Maakt je wat vlotter en jeugdiger en meer snollie natuurlijk. Maar voor een dag kan ik er wel mee leven :-)
pi_129642051
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:44 schreef SwitcheR het volgende:

[..]

Ik vind 'snollie' mooier bij je staan! Maakt je wat vlotter en jeugdiger en meer snollie natuurlijk. Maar voor een dag kan ik er wel mee leven :-)
Dat moet toch wel een hele opluchting zijn. Dat een FOK!fappert er een dag mee kan leven.
:')

Staat je mooi, oLexie. Wat voor schoeisel draag je erbij?

RRH, je probeert het soms net te hard. Je gaat toch met zulke temperaturen niet zulke laarzen dragen, doe normaal! Het is wel lekker gek en anders maar dat is Fushionfreak ook. Je wordt zo een karikatuur van jezelf. Vraag me ook af waarom je op zoveel sites/fora wil laten zien wat je draagt.
Go hard or go home
pi_129642067
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat moet toch wel een hele opluchting zijn. Dat een FOK!fappert er een dag mee kan leven.
:')

Dit.

Die reacties hier soms :') De kansloosheid spat er vanaf. (ja, sure... tuurlijk was het een grapje!)
ze zijn fucking nice.
pi_129643393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wel :Y

Stuk minder snollie alleen. :')

[ afbeelding ]
Wat een gave jurk O+ waar gehaald? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_129643451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Die hoed _O_
Staat je goed!
Thx! 1,5 euro bij de action (I kid you not _O- :D)

@grey: d'awww :@ O+ als mijn benen nu ook eens zo makkelijk zouden bruinen als mijn armen, i'd be so happy :') :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:52:42 #286
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_129644255
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:13:11 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_129645945
quote:
I like! Leuke top O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_129646118
quote:
Good.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129647337
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat moet toch wel een hele opluchting zijn. Dat een FOK!fappert er een dag mee kan leven.
:')

Staat je mooi, oLexie. Wat voor schoeisel draag je erbij?

RRH, je probeert het soms net te hard. Je gaat toch met zulke temperaturen niet zulke laarzen dragen, doe normaal! Het is wel lekker gek en anders maar dat is Fushionfreak ook. Je wordt zo een karikatuur van jezelf. Vraag me ook af waarom je op zoveel sites/fora wil laten zien wat je draagt.
Je zal nu zeker zwaar in de put zitten RRH dat een Fokster je aangeeft dat je het net te hard probeert! Geeft niks draag wat je zelf leuk of mooi vindt!
pi_129650366
Ik ben het er wel mee eens less is more. :)
pi_129650754
Jullie kunnen wel leuk zeggen dat ik het te hard probeer etc, maar ik probeer helemaal niks. Ik trek iets aan wat ik leuk vind, en dat is wat voor mij telt. Het maakt mij niet zoveel uit of iedereen het leuk vindt. Dus dankjewel SwitcheR, ik draag inderdaad wat ik zelf leuk vind :)
Dat gezeur over mijn dikke benen mag ook wel eens ophouden, dat is gewoon flauw. Ik ga geen lange broeken aandoen omdat ik dikke benen heb. Punt.
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_129650845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef RedReidingHood het volgende:
Jullie kunnen wel leuk zeggen dat ik het te hard probeer etc, maar ik probeer helemaal niks. Ik trek iets aan wat ik leuk vind, en dat is wat voor mij telt. Het maakt mij niet zoveel uit of iedereen het leuk vindt. Dus dankjewel SwitcheR, ik draag inderdaad wat ik zelf leuk vind :)
Dat gezeur over mijn dikke benen mag ook wel eens ophouden, dat is gewoon flauw. Ik ga geen lange broeken aandoen omdat ik dikke benen heb. Punt.
Waarom post je dan op verschillende fora? Als je continu opmerkingen krijgt over je outfit, ga je dan niet bij jezelf nadenken 'verrek, volgens mij had die of die wel gelijk!'? Je hoeft heus je stijl niet radicaal te veranderen maar bij constant commentaar zou ík beter nadenken of iets wel bij elkaar past de volgende keer dat ik pics op een openbaar forum zou zetten.
pi_129650950
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef RedReidingHood het volgende:
Jullie kunnen wel leuk zeggen dat ik het te hard probeer etc, maar ik probeer helemaal niks. Ik trek iets aan wat ik leuk vind, en dat is wat voor mij telt. Het maakt mij niet zoveel uit of iedereen het leuk vindt. Dus dankjewel SwitcheR, ik draag inderdaad wat ik zelf leuk vind :)
Dat gezeur over mijn dikke benen mag ook wel eens ophouden, dat is gewoon flauw. Ik ga geen lange broeken aandoen omdat ik dikke benen heb. Punt.
gewoon ontspannen
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129651343
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:41 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Waarom post je dan op verschillende fora? Als je continu opmerkingen krijgt over je outfit, ga je dan niet bij jezelf nadenken 'verrek, volgens mij had die of die wel gelijk!'? Je hoeft heus je stijl niet radicaal te veranderen maar bij constant commentaar zou ík beter nadenken of iets wel bij elkaar past de volgende keer dat ik pics op een openbaar forum zou zetten.
Tja, sommige mensen hebben nou eenmaal een plaat voor hun kop/duck face. Het is toch mooi om te zien hoe ze zichzelf vrijwel dagelijks voor schut zet?

[ Bericht 7% gewijzigd door daan.ams op 03-08-2013 18:13:25 ]
pi_129651584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef RedReidingHood het volgende:
Dat gezeur over mijn dikke benen mag ook wel eens ophouden, dat is gewoon flauw. Ik ga geen lange broeken aandoen omdat ik dikke benen heb. Punt.
Niemand zegt dat je lange broeken aan moet doen? Ligt er gewoon aan wat voor soort shorts je aantrekt, waar in jouw benen dunner of dikker lijken.

Nice@oLexie
pi_129652040
quote:
Dude :').
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:30:22 #297
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_129652202
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef RedReidingHood het volgende:
Jullie kunnen wel leuk zeggen dat ik het te hard probeer etc, maar ik probeer helemaal niks. Ik trek iets aan wat ik leuk vind, en dat is wat voor mij telt. Het maakt mij niet zoveel uit of iedereen het leuk vindt. Dus dankjewel SwitcheR, ik draag inderdaad wat ik zelf leuk vind :)
Dat gezeur over mijn dikke benen mag ook wel eens ophouden, dat is gewoon flauw. Ik ga geen lange broeken aandoen omdat ik dikke benen heb. Punt.
Dikke benen? Wat een krankzinnige onzin. Ik hoop niet dat jij je echt zoiets laat aanpraten, je benen zijn helemaal niet dik.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_129652440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dikke benen? Wat een krankzinnige onzin. Ik hoop niet dat jij je echt zoiets laat aanpraten, je benen zijn helemaal niet dik.
Ik wilde eigenlijk net zoiets schrijven. Gelukkig doe jij het :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_129655730
Wat loopt iedereen te zeiken op RRH? Ik vind al haar outfits gewoon hartstikke leuk, vooral vergeleken met een hoop lelijke outfits die hier geplaatst zijn waar niemand commentaar op heeft.
pi_129656410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef erikkll het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken op RRH? Ik vind al haar outfits gewoon hartstikke leuk, vooral vergeleken met een hoop lelijke outfits die hier geplaatst zijn waar niemand commentaar op heeft.
Niemand zit te zeiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')