SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:59 schreef doo. het volgende:
En ik trap af, helaas geen spiegel op kantoor.
Die momoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En fiegs als beaters
Speciaal voor gracht mijn joggingbroek:
![]()
Met:
#FREEBAJSKORV
Leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Die momo! En fiegs als beaters
Speciaal voor gracht mijn joggingbroek:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is Acne verschrikkelijk duurquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blouse: Acne
Broek: H&M
Schoenen: Dr. Martens (hopelijk krijg ik er binnenkort ook de cherry kleur bij)
Qt3,14quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe alsjeblieft nooit meer iets anders aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heujjj van abbemuseumquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk weer Mand! Maar niet fucking warm?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging even kijken hoeveel dat blouseje was, 180 euroquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Qt3,14![]()
En acne is idd best wel duur @ hierboven
Nee viel wel mee, het waaide best wel de hele tijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk weer Mand! Maar niet fucking warm?
Toen ik hem het eerst zag was het 300 euro en dat ding bleef al 4 maanden in mijn hoofd zitten. Dus toen ik werd toegelaten voor een nieuwe studie heb ik hem mijzelf cadeau gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging even kijken hoeveel dat blouseje was, 180 euro![]()
Ikzou er niet in durven eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee viel wel mee, het waaide best wel de hele tijdAlleen toen ik de trein moest halen en de Kalverstraat moest doorcrossen was het warm ja
[..]
Toen ik hem het eerst zag was het 300 euro en dat ding bleef al 4 maanden in mijn hoofd zitten. Dus toen ik werd toegelaten voor een nieuwe studie heb ik hem mijzelf cadeau gedaanMaar dat spul is echt zijn geld waard.
En ermahgerd dankjewel iedereen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de stof valt en beweegt gewoon super mooi en de kleur is ook echt super mooi geverfd. Heb er echt geen spijt van, zit er de hele tijd naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Blouse is wel echt awesome! Merk je wel verschil qua kwaliteit?
Kittensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sooo pretty!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jurkje van de H&M heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sooo pretty!
Ik ben van mijn vrijheid (geen stage dus wel rokjes/jurkjes) en het heerlijke weer aan het genieten.
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:00 schreef RedReidingHood het volgende:
Hola, vanuit Barcelona!
[ afbeelding ]
Wooow die is mooi gewordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef Atta-boy het volgende:
Zelf gebouwd shirt
[ link | afbeelding ]
Kek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef Atta-boy het volgende:
Zelf gebouwd shirt
[ link | afbeelding ]
Erg gaafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef Atta-boy het volgende:
Zelf gebouwd shirt
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
Leuk Atta! Hoe doe je dat?
[ afbeelding ]
Voor een feestje vanavond
wauw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef Onnozelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:full stops and exclamation marks
Ik merk het ja! Beetje irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooi
En een tip, moet je ook stukjes lopen als je naar het feest gaat?Bij mijn maxijurk die ook zo smal uitloopt moet ik altijd even de stof rekken want anders kruipt de rok de hele tijd op tijdens het lopen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik merk het ja! Beetje irritantnaja, loopt wel uit.
Thanks iedereen![]()
Ja onnozelaar, is een tattoozit op tel dus kan niet dubbel quoten, sorry
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef Atta-boy het volgende:
Zelf gebouwd shirt
[ link | afbeelding ]
Ja shit manquote:
Mooi! Ligt daar nou een pak koekjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sooo pretty!
Ik ben van mijn vrijheid (geen stage dus wel rokjes/jurkjes) en het heerlijke weer aan het genieten.
[ afbeelding ]
Nice outfit, maar idd iedereen weet wie je bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes <3 <3 <3
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
Leuk dat jurkje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sooo pretty!
[ afbeelding ]
Goede fit as allways. Je kat kijkt boos though, mijne kijkt ook altijd boosquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes <3 <3 <3
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
leuk,leuke wijk ook zo te zienquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er zooo blij mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat jurkje van de H&M heb ik ook.
Thanks!quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:24 schreef Greyson het volgende:
[..]
Mooi! Ligt daar nou een pak koekjes?
Thank youou.quote:
Couldn't agree more!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Onnozelaar, wat een mooi figuur heb jij! Jurkje komt ook goed uit zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Zat op mobiel, maar dat blauwe ding op je bureau. Vierkant en het lijkt opgescheurd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben er zooo blij mee.
[..]
Thanks!
[..]
Dankje.Hahaha, waar precies?
[..]
Thank youou.
Mooi! Leuke sandaaltjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog steeds rokjes/jurkjes tijd, alleen een iets mindere foto vandaag:
[ afbeelding ]
quote:
Thanks nogquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en VeerEli, wat een prachtige jurk. Staat je goed!
Onnozelaar, wat een mooi figuur heb jij! Jurkje komt ook goed uit zo.
Ik herken je niet zonder maskerquote:Op zondag 21 juli 2013 16:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Gewoon een plain white tee vandaag... muts op omdat haar nog niet gedaan.
[ afbeelding ]
Had jij niet nog een account op fok? Leuke schoenen!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Gewoon een plain white tee vandaag... muts op omdat haar nog niet gedaan.
[ afbeelding ]
Ehm, een stuk of 20 accounts sinds 2001 zo ongeveerquote:Op zondag 21 juli 2013 19:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had jij niet nog een account op fok? Leuke schoenen!
Ruilen voor jou acronym shit?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Fix mij ook zo'n shirt Atta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |