Ook niet.quote:
Dat is goed.quote:
6/15quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef victorinox het volgende:
Back to the Future
Back to the Future 2
Back to the Future 3
Who framed Roger Rabbit
Things to do in Denver when You`re Dead
Clue
...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb toevallig gister of eergister Suburban commando gekeken met Hulk Hogan. En daar zat ie ook in
quote:I WAS FROZEN TODAY
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Zegt ie dat? Het is me niet opgevallen
7/15quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb toevallig gister of eergister Suburban commando gekeken met Hulk Hogan. En daar zat ie ook in
9/15quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef victorinox het volgende:
Hij is ook Uncle Fester in The Addams Family & The Addams Family Values.
12/15quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik zag hem laatst voorbij komen in The Search for Spock
En dat is genoeg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
Baby Geniuses
The Pagemaster
Piranha 3D
Piranha 3DD
2/5quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
grace kelly
milland?
de rest is me niet bijgebleven
3/5quote:
Daar zit-ie niet in maar de 3D versie heet ook gewoon Piranha (volgens IMDB).quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
en ik bedoelde ook nog de originele
6/7quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Silfen het volgende:
V for Vendetta
Star Wars I The Phantom Menace
Star Wars II Attack of the Clones
Star Wars III Revenge of the Sith
Black Swan
Thor
...
7/7quote:
quote:Trade Mark
The films he directed were notorious for their extremely violent and bloody action sequences and climaxes.
The lead character (or characters) in most of his films live by a code of conduct or honor that proves to be obsolete in the face of changing times.
His characters often die graphic and emotionally agonizing deaths.
Ik zeg ook, dat zal hem wel niet zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik denk dat het iemand moet zijn die al dood is. Als je de eerste hint leest
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Silfen het volgende:
De eerste die bij me opkomt is Robert Rodriguez, maar dat zal hem wel niet zijn.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik denk dat het iemand moet zijn die al dood is. Als je de eerste hint leest
Eventjes maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik post 15 seconden na zijn laatste post en Sands is weg.![]()
Doe maar alvast 7 films met Natalie Portman.
Ik weet niet in welk jaar zijn bio is opgemaakt op IMDb, en door wie. En tja, jij kijkt allemaal van die vage Japanse kletsklots-zooi dus in verhouding valt het mee ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
zo bloedig is dat toch allemaal niet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk jaar zijn bio is opgemaakt op IMDb, en door wie. En tja, jij kijkt allemaal van die vage Japanse kletsklots-zooi dus in verhouding valt het mee ja.
o,a, van The Getaway met Steve McQueen. Daar ken ik hem van.quote:
Goede film? Het plot klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plot:
Residents of an apartment block find themselves being picked off by a sniper, pitting those lucky enough to be alive into a battle for survival.
Buiten de gebruikelijke "doe toch niet zo stom"-acties keek het wel lekker weg, maar verder niet erg bijzonderquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Goede film? Het plot klinkt wel interessant.
Hmm dat klinkt ook niet echt overtuigendquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Buiten de gebruikelijke "doe toch niet zo stom"-acties keek het wel lekker weg, maar verder niet erg bijzonder
Ik word sowieso niet zo heel snel enthousiast over de zoveelste variant op de standaard "hoofdrolspelers zitten opgesloten" rampenfilmsquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt ook niet echt overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Desunoto het volgende:
Sniping at the Apartment Block?De film neemt zichzelf iets serieuzer, maar Block heb je in ieder geval al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
desu+1quote:
schildpad?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef Desunoto het volgende:
Welk dier hielden "Mais, je m'appele Ferdinand!" en zijn vriendinnetje als gezelschap op het strand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Nee.quote:
je zou eens kunnen proberen een filmgerelateerde hint te geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Desunoto het volgende:
Als jullie de enigen zijn die online zijn, dan gaat dit niets meer worden vanavond.
Wat deze meneer zegtquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je zou eens kunnen proberen een filmgerelateerde hint te geven.
+1quote:
Ja ja, ik wilde het specifieker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
dus een vogel, dus de president van Iran had eigenlijk wel goed. Bijna een vogel is bijv. een velociraptor
ik zit maar wat te klierenquote:
quote:12.12.08 ...
quote:A mind bending vision of reality ...
quote:Feed me if you dare!
quote:Fathers, Brothers, Husbands & Sons.
quote:Boys will be boys.
quote:Love. Happiness. Kids. Pick two.
quote:The Obscenity Trial That Started a Revolution. The Poem That Rocked a Generation.
quote:If He'd meant the commandments literally, He'd have written them in stone.
quote:When it comes to love, sometimes she just can't think straight.
Stand FMT voor de maand juli:quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:19 schreef hornage het volgende:
Cameron Diaz
Mike Meyers
Eddy Murphy
John Cleese
lamers + 1quote:
De autoquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:42 schreef lamers het volgende:
[..]
Jij kent je vrouwenbenen. Of is het de auto
lamers +1quote:
6/10quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:27 schreef lamers het volgende:
Robert Downey Jr
Leonardo Dicaprio
Hugh Jackman
The Rock
Tom Cruise
Channing Tatum
quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:38 schreef DragonFodder het volgende:
Will smith
Russel crowe
Cameron diaz
7/10quote:
8/10quote:
quote:has been as comfortable doing comedy as drama [] and he's been nominated for two Oscars along the way.
quote:While he might not be in the spotlight as much as some other actors, he's quietly build one of the best careers in Hollywood thanks to low cost, high return films
quote:was one of the most unexpected hits of 2012. The comedy, [ ], earned $550 million on a budget of $50 million and helped land stars
,
and
on our list.
Justin Timberlake toch niet zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Silfen het volgende:
[..]![]()
Ander tieneridool. Was toen geen acteur.
Robbie Williams?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef Silfen het volgende:
[..]
Nee. Je zit wel in de goede hoek (boybands en zo)
Ik wilde al de politie bellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef ArtistA het volgende:
Heb, heb een oudere zus.Jezus, hoe slecht...
Inderdaad. Mark Wahlberg aka Marky Mark en voormalig lid van New Kids on the Block.quote:
Marky Mark was met zijn broer een van de originele leden van NKOTB. Alleen was hij er (voor het grote succes) uit om zijn eigen band te beginnen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat was zijn broer toch (het lid van NKOTB)? Marky Mark was van Marky Mark and the funky bunch?
3/6quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Star Trek
Harold & Kumar Go To White Castle
American Pie
quote:
Maastricht, ik hoor het wel als je er bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel eerst weten waar je huis woont.
quote:Taglines: Is this the face of a thief?
Ik weet welke film idd, maar de titel... is toch met die corpulente vrouw en man van middelbare leeftijd.quote:
yes, die dikzak heet Melissa Mccarty, en hij is een stuk bekender en zat ook in de vorige film van dezelfde regisseur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik weet welke film idd, maar de titel... is toch met die corpulente vrouw en man van middelbare leeftijd.
quote:Sale House Man #1 - John Cho
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Silfen het volgende:
Vorige maand heb ik zelf die vraag gesteld, maar weet niet alle films meer.
Neen, vooral PG en AB zijn bekend.quote:
Deze staat trouwens in de imdb top 250quote:
Deze zou ik trouwens ook eens proberen te radenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Deze staat trouwens in de imdb top 250
Sale house man #1 ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Deze zou ik trouwens ook eens proberen te raden
American Beautyquote:
6/6quote:
Quote(s) uit welke filmquote:: Visions are worth fighting for. Why spend your life making someone else's dreams?
Neequote:
Ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef ArtistA het volgende:
Volgens mij heb ik deze pas gezien.
The fifth element?
quote:: I refuse to drive in this country. Too many madmen.
quote:
quote:.: Do you know that I've even had producers re-cut my movies?
: I hate when that happens.
.: And they always want to cast their buddies. It doesn't even matter if they're right for the part.
: Tell me about it. I'm supposed to do a thriller for Universal. They want Charlton Heston as a Mexican.
Neequote:
Ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:06 schreef Silfen het volgende:
Bedoel Get Shorty, u weet wel met JohnTravolta als producer
quote:
Minimaal 100.000 votes, niet ouder dan 20 jaar, bekende regisseur, bekende acteurs.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De wat? Raak alleen maar meer verward naarmate er meer hints komen.
Hater.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef ArtistA het volgende:
Heb die film af gezet en daarna verwijderd van mn harde schijf.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef ArtistA het volgende:
Heb die film af gezet en daarna verwijderd van mn harde schijf.
Dat dacht ik toen ik de quote over Charlton Heston zag. Dacht aan een satire of zo, dus wilde al The Producers posten toen het antwoord werd gegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het over een oude film gaat?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef ArtistA het volgende:
En je weet gewoon dat hij 'm heeft binnen getikt.
quote:
En de derde was Anchormanquote:
Stemacteur?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie hebben hem allemaal wel eens gehoord.
Die laatste wel maar dat is een korte filmquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:03 schreef ArtistA het volgende:
Lady and the Tramp?
Beauty and the Beast?
Cinderella?
The Rescuers?
Mickey's Christmas Carol? o.i.d.
quote:
2/2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |