Tijd teveel en leven te weinig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mensen zo hevig aan het discussiėren zijn?
Op een online forum vragen waarom mensen hevig discussierenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Rozzje het volgende:
Allemaal coke gesnoven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Rozzje het volgende:
Op een forum moet je gwn wat rustig praten niet elkaar bedreigen etc zijn er daadwerkelijk meets geweest waar mensen gingen vechten of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een online forum vragen waarom mensen hevig discussieren![]()
Nee, dat is saai papa.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Op een forum moet je gwn wat rustig praten niet elkaar bedreigen etc zijn er daadwerkelijk meets geweest waar mensen gingen vechten of niet?
Is nutteloos
Natuurlijk zijn die meets er niet geweestquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Op een forum moet je gwn wat rustig praten niet elkaar bedreigen etc zijn er daadwerkelijk meets geweest waar mensen gingen vechten of niet?
Is nutteloos
Geen idee wie jij bedoeld hier meequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die meets er niet geweestDat is juist het idee achter ruzie maken op het internet, je kan stoer doen tot je een ons weegt en hoeft niet daadwerkelijk wat uit te halen.
Dat weet ik maar mensen praten zo veel dat verziekt de sfeer een beetje maar is wel leuk om te zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die meets er niet geweestDat is juist het idee achter ruzie maken op het internet, je kan stoer doen tot je een ons weegt en hoeft niet daadwerkelijk wat uit te halen.
ja, fittiemeet's kan je vantevoren geld inzetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is nutteloos
Waarom denk je dat het grootste gedeelte van de vaste users hier niet meer post.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar mensen praten zo veel dat verziekt de sfeer een beetje maar is wel leuk om te zien
HAhahahahahahaquote:
omdat het vakantie is voor veel mensen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het grootste gedeelte van de vaste users hier niet meer post.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, fittiemeet's kan je vantevoren geld inzetten.
Niet alleen, dat weet jij ook best.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat het vakantie is voor veel mensen.
jankerds, boeiequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet alleen, dat weet jij ook best.
Wat dan? En wie? En hoe weet je dat zeker? En waarom maakt dat wat uit dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet alleen, dat weet jij ook best.
Geen idee ik ben best wel nieuw op FOK is het zo erg dan gewordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het grootste gedeelte van de vaste users hier niet meer post.
ze bedoelt haar duitse helm vriendje, maar die is nu bezig met thaise barcodes, evenwijdige diagonale strepen en shitquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat het vakantie is voor veel mensen.
Gewoon van meerdere mensen gehoord, dat ze hier minder posten omdat ze het niveau kut vinden. Maar ik noem geen namen, want IK BEN GEEN SNITCH.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dan? En wie? En hoe weet je dat zeker? En waarom maakt dat wat uit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |