Begrijpend lezen? Ik lach me dood dat dat soort mensen in Guantanamo zittenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef WH141 het volgende:
[..]
Heb je last van opgekropte frustraties ofzo jezus zeg. Wat is er lachen aan een meisje dat nagenoeg gedwongen is tot het plegen van zelfmoord?
Dat is nogal wat om te zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Peunage het volgende:
Jij bent echt focking gestoord. Jij hoort daar eerder te zitten dan 80% van die mensen daar. Waar komen die frustraties vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is nogal wat om te zeggen.
Jij kent mij, nog die 80% persoonlijk.
Ben helaas drie keer naar de US geweest en niet gearresteerd dus NSA denkt daar toch anders over (en die hebben waarschijnlijk meer informatie over mij dan jij)
Nogmaals het is niet de eerste keer dat een ex guantanamo klant het nieuws haalt omdat ie iets doet dat in het vrije westen niet mag. En ik heb het niet alleen over het sodomiseren van kleinvee.
Hoeveel dooien heeft die afgedronede baardaap op zijn geweten
Hoeveel verkrachtingen
Maar aanhangers van een geloof die een 15 jarige tot zelfmoord dwingen ziijn hele fijne mensen.
Maar je gaf geen antoord op de vraag.
mensen te eten geven is martelin, ze eten onthouden niet?Jij kent 100% van de gevangenen niet, maar toch kun je al heel snel beweren dat ze het allemaal op 1 of andere manier verdiend hebben om daar te zitten. Ik baseer mijn uitspraken ten minste op onderzoek door een Amerikaanse universiteit, die het weer gebaseerd heeft op rapporten van het Amerikaanse ministerie van defensie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee wie Amina is en waar jij nu over zit te lullen, dus ik negeer die vraag gewoon evenHet is in ieder geval duidelijk waar jij heen wilt met die vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |