quote:Een Russisch dansje? Bedoel je niet toevallig een Grieks dansje? Die zat namelijk wel in de film Lock, Stock & Two Smoking Barrels.
Op zaterdag 28 september 2002 15:15 schreef Dopke het volgende:
OK..
Hoe heet dat liedje met die videoclip waar vna die dikke ronde mannetjes zo'n russisch dansje doen.
Het liedje begint langzaam, en gaat steeds sneller.
Het komt ook voor in de film Lock Jock and 2 smoking barrels.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 28-09-2002 19:49]
quote:Ben dit jaar ook naar Alanya geweest en dat was inderdaad een lekker nummer. Een soort knight rider riedeltje zit erin --> Pan Jobi met Mundion, en het is pakistaans. Heb een cd in Alanya zelf gekocht waar al de populaire nummers van de zomer op staan.
Op zaterdag 28 september 2002 19:11 schreef mobomania het volgende:
Wie kan mij aan dat serieus goeie nummer met die coole melodie helpen die zo vaak gedraaid werd in de discoteken in ALANYA ??????? was iets van een libanees nummer ofzo... daaar superbekend
Tartable junky in da house, Tartable junky in da house
etc etc
Whenever I'm down , I call on you my friend...
Datis 1 regel uit et nummer welke ik weet...
quote:Groove Armada - My Friend
Op zaterdag 28 september 2002 22:38 schreef Squall het volgende:
Ik zoek dat nummer wat gaat zoals:Whenever I'm down , I call on you my friend...
Datis 1 regel uit et nummer welke ik weet...
een stukje tekst wat er in voor komt wat ik me kan herrineren is: when i need you.
en de melodie gaat ongeveer zo: (uitgesproken) Tadda Taddam TadiDadam.....
sorry maar meer weet ik er niet vanaf ![]()
Maar misschien dat toch iemand het weet..
quote:Schalldruck - turntable junky
Op zaterdag 28 september 2002 21:39 schreef Realzm het volgende:
ik zoek een trance/hardhouse nummer waarin wordt gezongen (geschreeuwd door man):Tartable junky in da house, Tartable junky in da house
etc etc
kan bijna nie missen...
quote:jan wayne - only you
Op zondag 29 september 2002 04:15 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek weer iets moeilijks, hoorde ik laatst, is een vrolijke melodie:een stukje tekst wat er in voor komt wat ik me kan herrineren is: when i need you.
en de melodie gaat ongeveer zo: (uitgesproken) Tadda Taddam TadiDadam.....
sorry maar meer weet ik er niet vanaf
Maar misschien dat toch iemand het weet..
quote:Zou je dat nummer voor me kunnen rippen naar mp3 ??????? kan nergens op internet het nummer vinden en ben wanhopig op zoek naar ut nummer, de naam komt me errug bekend voor, alvast bedankt
Op zaterdag 28 september 2002 20:34 schreef Roos_1981 het volgende:
Oke, nog een keer, want het andere topic is afgesloten:
[..]Ben dit jaar ook naar Alanya geweest en dat was inderdaad een lekker nummer. Een soort knight rider riedeltje zit erin --> Pan Jobi met Mundion, en het is pakistaans. Heb een cd in Alanya zelf gekocht waar al de populaire nummers van de zomer op staan.
quote:kep hem al
Op zondag 29 september 2002 12:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoek zelf een liedje hoorde ik gister in een tent
het was best blij liedje, en zongen ze hele tijd: ding ding ding, en dan nog heel wat gebrabbel erachter aan, of spaans of engels (dat wist ik nie meer) wie weet hem ??
zo heet ie op kazaa
quote:hahahah
Op zondag 29 september 2002 12:39 schreef mobomania het volgende:
Ik zoek het nummer "PAN JOBI - MUNDION" en kan het nerregens vinduh. nie op kazaa, niet op Overnet, e-donkey enz.....
wie kan me eraan helpen
quote:jah ik wil um supergraag hebbuh.. moet toch wel iemand zijn die die cd gekocht heeft daar en die um ff kan rippen
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
hahahah
je wilt hem egt graag eh??
mm kep geen idee waar je hem vinden kan.. srry
quote:kan je hem nie ergens online kopen?
Op zondag 29 september 2002 12:43 schreef mobomania het volgende:[..]
jah ik wil um supergraag hebbuh.. moet toch wel iemand zijn die die cd gekocht heeft daar en die um ff kan rippen
tis een hardcore liedje, maar gecoverd van een hardrock nummer, gaat zo van:
he-he-he-ha hee hee always hardcore!
iemand enig idee?
quote:heb jij enig idee waar ?????
Op zondag 29 september 2002 13:08 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
kan je hem nie ergens online kopen?
quote:Yup... Het origineel was van Pearl Jam en heette Alive, de gabberversie (die héél toevallig in de hoogtijdagen van de commerciële gabbermuziek werd uitgebracht
Op zondag 29 september 2002 13:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben trouwens op zoek naar nog een liedjetis een hardcore liedje, maar gecoverd van een hardrock nummer, gaat zo van:
he-he-he-ha hee hee always hardcore!
iemand enig idee?
quote:hij is te vinden op kazaa...intikken: always hardcore en is van neophyte
Op zondag 29 september 2002 13:13 schreef Grobbel het volgende:[..]
Yup... Het origineel was van Pearl Jam en heette Alive, de gabberversie (die héél toevallig in de hoogtijdagen van de commerciële gabbermuziek werd uitgebracht
) was van Bodylotion en heette Always Hardcore. En alhoewel ik het origineel van Pearl Jam al weinig interessant vond, blijft het pijnlijk om te zien hoe makkelijk nummers door de gabber/trance/eurodance-mangel gehaald worden en een dikke hit worden, terwijl het eindresultaat het van z'n leven niet haalt bij het origineel...
quote:die neophyte mix is nix aan...
Op zondag 29 september 2002 13:16 schreef mobomania het volgende:[..]
hij is te vinden op kazaa...intikken: always hardcore en is van neophyte
weten jullie er 1 waar het vaker gezongen word?
quote:Ik weet het niet? Zoals ik al geschreven had, was het de Bodylotion-versie die redelijk hoog in de hitlijsten gekomen was... Dat zal wel de meest luistervriendelijke versie geweest zijn.
Op zondag 29 september 2002 13:27 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
die neophyte mix is nix aan...
er was er 1 met onwijs vaak dat gezang egt prachtig, ik kende het liedje nie maar bleerde meeweten jullie er 1 waar het vaker gezongen word?
quote:mm...
Op zondag 29 september 2002 13:32 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik weet het niet? Zoals ik al geschreven had, was het de Bodylotion-versie die redelijk hoog in de hitlijsten gekomen was... Dat zal wel de meest luistervriendelijke versie geweest zijn.
naja toch bedankt
quote:Gabberversie? Wat erg..
Op zondag 29 september 2002 13:13 schreef Grobbel het volgende:Yup... Het origineel was van Pearl Jam en heette Alive, de gabberversie (die héél toevallig in de hoogtijdagen van de commerciële gabbermuziek werd uitgebracht
) was van Bodylotion en heette Always Hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |