Those bold internet statements forever absent of visual proof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls, 2 van de 3 die jij opnoemt hebben een mooier smoeltje (en dat is omdat ik nog geen nazaten heb)

lekker, die schouders naar vorenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
Rhona Mitra staat op twee bij mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Suck a dick, dan ben in je element en dan hoef je ook niet meer af te geven op vrouwen.quote:

Ah: de nieuwe White Knight.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie mochten willen dat jullie moeders, denkbeeldige tjiks en toekomstige nazaten ook maar een tiende van haar facial aesthetics zouden hebben. Mooie vrouwen lopen afkraken voor een ego boost. Stelletje prutsers.

volgens mij, kan jij slecht tegen warmtequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suck a dick, dan ben in je element en dan hoef je ook niet meer af te geven op vrouwen.

In steel armor riding on a full bred stalion!quote:

btje mannelijk gezicht vrindquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ze was wel spang in die wolven filmquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze heeft een sterkere kaaklijn, maar mooi desondanks.quote:

Meerdere users kunnen 1 van die 2 beamen (en dan bedoel ik niet mijn moeder lolol)quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Those bold internet statements forever absent of visual proof.

je zus en je andere moeder?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meerdere users kunnen 1 van die 2 beamen (en dan bedoel ik niet mijn moeder lolol)

De achternicht van mijn neef die heeft een oom en die heeft een kennis...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meerdere users kunnen 1 van die 2 beamen (en dan bedoel ik niet mijn moeder lolol)

quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit is de eeste x dat ik je met kleeren zie
 :@ strax weer ff camme?
:@ strax weer ff camme?

Post deze dan ook gelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://instagram.com/annanystrom#quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef Djibril het volgende:
[..]
Post deze dan ook gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

QFTquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Zou me echt niks verbazen als jullie elkaar neuken.

echt mijn smaakquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

gast, wat een scheve bekkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Claire Forlani is ook bloedmooie vrouw. Ik vind haar knapper dan Rhona.
Mijn top 3:
Piper perabo
Claire Forlani
Rhona Mitra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

kost dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef Djibril het volgende:
[..]
Post deze dan ook gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wowquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef Djibril het volgende:
[..]
Post deze dan ook gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://instagram.com/annanystrom#
post deze dan ook gelijk

Ze ziet er goed uit. Alleen is ze van het Barbie type, daar heb ik totaal niets mee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben jij ooit door vrouwen in elkaar geslagen? srsquote:

U mad? Wil je ook wel keer te grazen nemen ado.quote:

hihi dat zou wel lekkr sijn jmpquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
U mad? Wil je ook wel keer te grazen nemen ado.

das toch die elf uit de hobbit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Claire Forlani is ook bloedmooie vrouw. Ik vind haar knapper dan Rhona.
Mijn top 3:
Piper perabo
Claire Forlani
Rhona Mitra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Nondeju die blonde chick die een aantal posts geleden werd gepost, gvd lekker

quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
shit man door het warme weer heb ik al paar dagen minder honger en heb nu ziek zin om broek uit te doen en te fappen
Wat houd je tegen/quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
shit man door het warme weer heb ik al paar dagen minder honger en heb nu ziek zin om broek uit te doen en te fappen

Zoek je mental support om te kunnen fappen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:

nee ik wil juist niet fappe maar al die pics make mij onmogelijk ik word para manquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zoek je mental support om te kunnen fappen?

doe je aan de #nofap?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nee ik wil juist niet fappe maar al die pics make mij onmogelijk ik word para man

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |