Deze mongool zat eerder op guantanamo (waar allemaal onschuldige moslimpjes zitten toch)?quote:Said al Shehri died in a US-led drone strike in Yemen, senior AQAP official Ibrahim al Rubaish said in a video statement posted online.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:06 schreef WH141 het volgende:
Mijn redneck meter slaat volledig op hol door dit topic en TS.
Kan niet ...ben geen Protestantquote:
Ben je niet de enige! Wat een bagger!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:06 schreef WH141 het volgende:
Goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ben je niet de enige! Wat een bagger!
Ben jij mentaal gehandicapt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Goed
ik had geen zin om 30 regels over het bestaansrecht van Guantanamo te schrijven.
Dat mag tussen de regels wel duidelijk zijn.
Het is niet de eerste keer dat onschuldige baardaapjes welk voorheen (onterecht volgens Amnesty) pension genoten op dat kuuroord (ze hoeven niet eens te kauwen) , na hun vacantie op kosten van de belastingbetaler gewoon weer lekker gaan terroriseren.
Ze hebben blijkbaar niet genoten van hun "vacantie".quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:38 schreef desiredbard het volgende:
na hun vacantie op kosten van de belastingbetaler gewoon weer lekker gaan terroriseren.
Wat is het bewijs dat hij voor zijn detentie iets te maken had met terrorisme.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef desiredbard het volgende:
Gebadderd worden ,
dietisten die je voeding verzorgen.
Zelfs van kleding worden ze voorzien
DJ's om he nog veredr op te leuken
Sorry nummer hoeveel is dit die uit Guantanamo komt en toch niet zo onschuldig bleek te zijn?
de 4e of de 5e die het nieuws haalt omdat ie ook nog eens hoog in de orginisatie staat?
Ja Ja..ik zat erop te wachten...quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Wat is het bewijs dat hij voor zijn detentie iets te maken had met terrorisme.
Het kan natuurlijk gewoon de schuld zijn van de amerikanen dat hij radicaal is geworden.
Wauwquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef desiredbard het volgende:
Gebadderd worden ,
Sorry nummer hoeveel is dit die uit Guantanamo komt en toch niet zo onschuldig bleek te zijn?
de 4e of de 5e die het nieuws haalt omdat ie ook nog eens hoog in de orginisatie staat?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:06 schreef WH141 het volgende:
Maar er is geen bewijs dat alle personen zich als een militair hebben gedragenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef raptorix het volgende:
Ik snap het probleem niet zo, als je als millitair gedraagd, maar niet voor een land vecht heb je geen recht op oorlogsrecht, kortom dat ze voor een onbepaalde tijd in een kamp worden gestopt is niet meer als normaal, heeft Nederland ook gewoon gedaan na de 2e wereldoorlog met de Duitsers.
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat praktisch gezien iedereen daar terecht kan komen. Onderzoek heeft al aangetoond dat de meerderheid helemaal geen militanten zijn en er helemaal niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef raptorix het volgende:
Ik snap het probleem niet zo, als je als millitair gedraagd, maar niet voor een land vecht heb je geen recht op oorlogsrecht, kortom dat ze voor een onbepaalde tijd in een kamp worden gestopt is niet meer als normaal, heeft Nederland ook gewoon gedaan na de 2e wereldoorlog met de Duitsers.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef desiredbard het volgende:
Gebadderd worden ,
quote:
Nee, ze zitten er voor zweetvoeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar er is geen bewijs dat alle personen zich als een militair hebben gedragen
Ja want de amerikaanse overheid heeft echt zin om Miljarden te spenderen op meelopers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat praktisch gezien iedereen daar terecht kan komen. Onderzoek heeft al aangetoond dat de meerderheid helemaal geen militanten zijn en er helemaal niks mee te maken hebben.
Volgens Dick Cheney was dat nuttig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want de amerikaanse overheid heeft echt zin om Miljarden te spenderen op meelopers.
Iedereen kan daar terecht komen als je een beetje al te miltante amerikaanse neigingen hebtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat praktisch gezien iedereen daar terecht kan komen. Onderzoek heeft al aangetoond dat de meerderheid helemaal geen militanten zijn en er helemaal niks mee te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |