kijk dan voor een ander man... en wat maakt die 600hz uit merk je toch nix van...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:19 schreef Ceades96 het volgende:
bij bcc stond hij 448 maar niet vooradig, als je hem uit usa importeerd krijg je wss invoerkosten en garantie is ook een gedoe
een ps4 haalt toch niet meer dan 100fpsquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef Ceades96 het volgende:
dimens heeft mij die aangesmeerdik wil mijn toekomstige ps4 erop aansluiten en dan is hoge hz en plasma een must
Het gene wat jij zoekt hebben ze niet (meer) omdat daar geen vraag naar is, en áls hij 50 hz haalt dan is dat nog oké omdat playstation rond de 45/55 fps draaitquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Ceades96 het volgende:
ar dimens zij dat een tv met 100 hz feiteijk een van 50 is en dat die tv een baas is of een andere voor 9
lees dimens zijn Hz verhaaltje even, dan weet je wat jij zegt niet klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Het gene wat jij zoekt hebben ze niet (meer) omdat daar geen vraag naar is, en áls hij 50 hz haalt dan is dat nog oké omdat playstation rond de 45/55 fps draait
waar staat die?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
lees dimens zijn Hz verhaaltje even, dan weet je wat jij zegt niet klopt.
TS, toch maar bestellen bij die ene site
tja, nog steeds goedkoper dan een kwalitatief gelijkwaardig productquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Ceades96 het volgende:
Tv is wel gewoon te koop maar ik ga geen 40 euries extra betalen voor verzendkosten bovenop de 35 euro die hij al te duur is bij die ene shop waar je hem kunt bestellen
Omdat hij door dimens is aanbevolen en een eenorm prijsverschil heeft met andere 42 inch tv'squote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef Nelvalhil het volgende:
ff serieus zoek nou gewoon een andere tv als je hem voor dat geld niet wilt hebben, ik snap nog steeds niet waarom je juist dié tv wilt hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |