SPOILER
Idd, t zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
Zo gaan ze mij ook vinden ben ik bang. Zelfs mijn zoon van 5 heeft een kalender waarop die dagen af streeptquote:
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef -Kadesh- het volgende:
Mijn xbox 360 is vandaag overledenDenk dat ik een PS3 ga halen om toch GTAV te kunnen spelen.
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeld
PC versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 discquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Dus boeit geen reet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 disc
Oh oh ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |