Spui, café de Beiaard bijvoorbeeld!
Alle dagen behalve vrijdag!
VU-studenten!
quote:De speciale bieren daar hebben mij al menig maal in vervoering gebracht idd..
Op vrijdag 20 september 2002 01:35 schreef generalist het volgende:
De Beiaard.. oei... Weinig drank komt als veel aan daar
quote:Wat zou er mis zijn met VU studenten? Als ik een feestje gaf zou het mij echt niet boeien van welke universiteit iemand af komt.... Mn zusje studeert bij de UvA.. een vriend van me doet twee studies, één aan de VU ander aan de UvA...
Op vrijdag 20 september 2002 01:30 schreef keeper het volgende:
Waar?
Wanneer?
Wie mogen er niet komen?Spui, café de Beiaard bijvoorbeeld!
Alle dagen behalve vrijdag!
VU-studenten!
Lekker belangrijk waar je studeert, als je maar gezellig bent. Ik vind mensen die gelijk beginnen met; "nou maar hun mogen niet komen" echt niet het voorbeeld van een gezellige persoon.
Maar veel plezier iedereen... plezier daar gaat het om, niet om de universiteit.
quote:Dit gaat om plezier voor UvA-studenten.
Op vrijdag 20 september 2002 08:57 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Wat zou er mis zijn met VU studenten? Als ik een feestje gaf zou het mij echt niet boeien van welke universiteit iemand af komt.... Mn zusje studeert bij de UvA.. een vriend van me doet twee studies, één aan de VU ander aan de UvA...
De tandarts faculteit ACTA is zowel van de VU als de UvA (mogen die studenten wel of niet komen?!?), in latere jaren kan ik vakken bij de UvA gaan volgen etc etc etcLekker belangrijk waar je studeert, als je maar gezellig bent. Ik vind mensen die gelijk beginnen met; "nou maar hun mogen niet komen" echt niet het voorbeeld van een gezellige persoon.
Maar veel plezier iedereen... plezier daar gaat het om, niet om de universiteit.
quote:Je moet niet altijd zo happen
Op vrijdag 20 september 2002 08:57 schreef Metamorphozis het volgende:
Wat zou er mis zijn met VU studenten?
quote:gebouw A
Op vrijdag 20 september 2002 01:30 schreef keeper het volgende:
Waar?
quote:
Wanneer?
quote:
Wie mogen er niet komen?
quote:Idd
Op vrijdag 20 september 2002 21:45 schreef terabyte het volgende:
gebouw A
daar kom ik ook nog weleens
quote:Bij Uilenstede zeker? Das bij mij om de hoek
Op zaterdag 21 september 2002 22:49 schreef BAZZA het volgende:
Waarom niet in het VU sportcentrum ?![]()
Maar ja, VU he
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
editten
quote:Ksst. Niet-meeters moeten niet in meetingtopics gaan zeuren. Je lijkt ryan3 wel. En als ik nou niet in de tekstmode zat zou ik hier een duim omlaag bijzetten.
Op zaterdag 21 september 2002 23:13 schreef Arcee het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
tekstmode
quote:Universitaire taalperfectionisten moeten geen spelfouten maken in School en Studie.
Op zaterdag 21 september 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ksst. Niet-meeters moeten niet in meetingtopics gaan zeuren. Je lijkt ryan3 wel. En als ik nou niet in de tekstmode zat zou ik hier een duim omlaag bijzetten.
quote:1) Ik heb nog tot vanmorgen een #filosofie-meet gehad, dus gelden er verzachtende omstandigheden.
Op zaterdag 21 september 2002 23:21 schreef Arcee het volgende:[..]
Universitaire taalperfectionisten moeten geen spelfouten maken in School en Studie. [afbeelding]
quote:1) Voor universitaire taalperfectionisten (en zeker als ze op de UvA zitten of in een topic posten dat over de UvA gaat) gelden nooit verzachtende omstandigheden.
Op zaterdag 21 september 2002 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) Ik heb nog tot vanmorgen een #filosofie-meet gehad, dus gelden er verzachtende omstandigheden.
2) Universitaire taalperfectionisten (en zeker als ze op de UvA zitten of in een topic posten dat over de UvA gaat) zetten een punt achter hun smilie. En ook achter hun posticon wanneer dat wordt opgenomen in een post.
3) Verder ben ik het met je eens.
quote:Kewl
Op zaterdag 21 september 2002 22:52 schreef keeper het volgende:
Bij Uilenstede zeker? Das bij mij om de hoekMaar ja, VU he
Idd vooral die VU economie studenten zijn erg
quote:Gebouw A heeft de charme van Mat Herben. Nee, Roeterseiland is inderdaad alles behalve gezellig. Daarvoor moet je bij de OMHP of het BH wezen.
Op zaterdag 21 september 2002 17:33 schreef keeper het volgende:Idd
. En an sich goed (daar zit ik van om de hoek), maar faculteiten zijn niet echt gezellig enzo. Dus daarom maar naar een kroeg
quote:En jij komt zonder enige twijfel wegens onduidelijke redenen niet.
Op zondag 22 september 2002 12:49 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Gebouw A heeft de charme van Mat Herben. Nee, Roeterseiland is inderdaad alles behalve gezellig. Daarvoor moet je bij de OMHP of het BH wezen.
quote:Het zijn van een UvA-student vind ik dan ook een merkwaardige reden voor een meeting. Ik voel me geenszins met een dergelijke groep verbonden. Bovendien vind ik het getuigen van een weinig individualistische houding voor een stad als Amsterdam. Zoiets zou je eerder van de eenzame zielen in Buitenveldert verwachten.
Op zondag 22 september 2002 22:33 schreef I.R.Baboon het volgende:En jij komt zonder enige twijfel wegens onduidelijke redenen niet.
quote:Kom op joh, Claudia_x! Heb je ook eens een keer een verzetje!
Op zondag 22 september 2002 22:53 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Het zijn van een UvA-student vind ik dan ook een merkwaardige reden voor een meeting. Ik voel me geenszins met een dergelijke groep verbonden. Bovendien vind ik het getuigen van een weinig individualistische houding voor een stad als Amsterdam. Zoiets zou je eerder van de eenzame zielen in Buitenveldert verwachten.
quote:Zoals het een ware #filosoof betaamt? Ik pas. Het zich onsterfelijk belachelijk maken laat ik nou met liefde aan jou over.
Op zondag 22 september 2002 23:04 schreef zodiakk het volgende:Kom op joh, Claudia_x! Heb je ook eens een keer een verzetje!
[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 22-09-2002 23:43]
quote:ah gosh,
Op zondag 22 september 2002 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Het zich onsterfelijk belachelijk maken laat ik nou met liefde aan jou over.
Wanneer?
quote:
Op maandag 23 september 2002 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik durf niet meer. Maar laat je vooral niet tegenhouden door me.
quote:Of in "poolcentrum de Gracht" daar net om de hoek ?
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:24 schreef Exhale_02 het volgende:
Misschien is cafe de roeter tegenover gebouw A een idee?
da's ook wel gezellig, een beetje poolen en een hapje eten met de Fokkers
quote:En als je niet (meer) kunt poolen?
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:55 schreef BAZZA het volgende:[..]
Of in "poolcentrum de Gracht" daar net om de hoek ?
da's ook wel gezellig, een beetje poolen en een hapje eten met de Fokkers
quote:Duimendraaien
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:39 schreef terabyte het volgende:
En als je niet (meer) kunt poolen?
We hebben dus
-keeper
-MeneerTim
-I.R.Baboon
-dan nog wat mensen die niet duidelijk zijn.
-en SmashBro twijfelde nog
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik stel voor dat we een datum gaan prikken. Dit topic laten wegzakken schiet ook niet op.We hebben dus
-keeper
-MeneerTim
-I.R.Baboon
-en SmashBro twijfelde nog
En poolen in "De Gracht" ain't gonna happen. Dat is echt een sfeerloze toko...
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Jij bent de pseudo-amsterdammer. Ik vertrouw geheel op uw oordeel. Wat is wel een tent die pseudo-intellectueel verantwoord is. En valt Harry daar te spotten?
Op maandag 14 oktober 2002 00:37 schreef keeper het volgende:[..]
je wilt nog steeds
.
En poolen in "De Gracht" ain't gonna happen. Dat is echt een sfeerloze toko...
quote:Als je Harry wilt spotten moet je naar het Spui. Hoewel ik hem één maal in door de Beethovenstraat heb zien flaneren.
Op maandag 14 oktober 2002 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jij bent de pseudo-amsterdammer. Ik vertrouw geheel op uw oordeel. Wat is wel een tent die pseudo-intellectueel verantwoord is. En valt Harry daar te spotten?
Andere pseudo-intellectueel verantwoorde tenten? Ik zal er mijn gedachten over laten gaan.
quote:Ja, bij het Americain schijnt ie het vaakst te vinden te zijn. Maar ik wil naar een tent met een tap en niet met een heel uitgebreide krantentafel.
Op maandag 14 oktober 2002 00:41 schreef keeper het volgende:[..]
Als je Harry wilt spotten moet je naar het Spui. Hoewel ik hem één maal in door de Beethovenstraat heb zien flaneren.
Andere pseudo-intellectueel verantwoorde tenten? Ik zal er mijn gedachten over laten gaan.
quote:Maar er moet wel een krantentafel zijn?
Op maandag 14 oktober 2002 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, bij het Americain schijnt ie het vaakst te vinden te zijn. Maar ik wil naar een tent met een tap en niet met een heel uitgebreide krantentafel.
Een tap hebben ze overal (tenzij je weer naar een coffeeshop wil, die hebben dat niet altijd).
quote:WEER naar een coffeeshop?
Op maandag 14 oktober 2002 00:51 schreef keeper het volgende:[..]
Maar er moet wel een krantentafel zijn?
Een tap hebben ze overal (tenzij je weer naar een coffeeshop wil, die hebben dat niet altijd).
Ik ga überhaupt niet naar een coffeeshop. Tenzij er natuurlijk coffeeshops met krantentafels bestaan.
Neh, weet ik veel. Kies maar wat.
quote:Ik was gister nog in een coffeeshop met een plakkerige Vrij Nederland en twee Nieuwe Revu's
Op maandag 14 oktober 2002 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
WEER naar een coffeeshop?Ik ga überhaupt niet naar een coffeeshop. Tenzij er natuurlijk coffeeshops met krantentafels bestaan.
quote:Laten we eerst die datum eens doen
Neh, weet ik veel. Kies maar wat.
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 00:54 schreef keeper het volgende:[..]
Ik was gister nog in een coffeeshop met een plakkerige Vrij Nederland en twee Nieuwe Revu's
.
quote:Okee. Zeg maar wat.
Laten we eerst die datum eens doen.
quote:In vroeger tijden hing menig intellectueel zijn neus in de opium teneinde geniale gedachten op te wekken. Thans heeft cannabis de verhelderende werking van opium overgenomen, en spreekt men beter van "Religie als marihuana voor het volk".
Op maandag 14 oktober 2002 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:. Kom jij in coffeshops? Dan kom ik niet hoor. Ik ga niet meeten met een
junkie
.
quote:Café Kriterion? Intellectueel verantwoord, en vaasjes bier voor 1,50 (dat vind je tegenwoordig nergens meer).
Okee. Zeg maar wat.
Toevalligerwijs is dat ook nog naast Roeterseiland, maar dat is een bijkomstigheid (en zeer goed te bereiken met lijn 6).
quote:Ah. Roeterseiland. Daar kom ik nooit. Behalve dan donderdag voor een tentamen. Maar goed, met een OV kaart kan ik me wel eens veroorloven om helemaal daarheen te gaan.
Op maandag 14 oktober 2002 01:03 schreef keeper het volgende:[..]
In vroeger tijden hing menig intellectueel zijn neus in de opium teneinde geniale gedachten op te wekken. Thans heeft cannabis de verhelderende werking van opium overgenomen, en spreekt men beter van "Religie als marihuana voor het volk".
[..]Café Kriterion? Intellectueel verantwoord, en vaasjes bier voor 1,50 (dat vind je tegenwoordig nergens meer).
Toevalligerwijs is dat ook nog naast Roeterseiland, maar dat is een bijkomstigheid (en zeer goed te bereiken met lijn 6).
quote:That's settled then. Nu nog een datum. Ik stel voor na 28 oktober, want dan ben ik klaar met tentamens enzo.
Op maandag 14 oktober 2002 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah. Roeterseiland. Daar kom ik nooit. Behalve dan donderdag voor een tentamen. Maar goed, met een OV kaart kan ik me wel eens veroorloven om helemaal daarheen te gaan.
quote:Ah. Mooi. Dan heb ik nog genoeg tijd om af te zeggen. Goeie datum dus. Maar niet op dinsdag of woensdag, want dan ben ik er niet.
Op maandag 14 oktober 2002 01:08 schreef keeper het volgende:[..]
That's settled then. Nu nog een datum. Ik stel voor na 28 oktober, want dan ben ik klaar met tentamens enzo.
quote:Dan kom je ook
Op maandag 14 oktober 2002 11:25 schreef Lotjeb het volgende:
.... ik ben ook een UvA student.....
quote:En nog een vrouw ook. Hoewel ik mijn gespreksstrategie dan wel moet veranderen (weg met alle slechte vrouwengrappen).
Op maandag 14 oktober 2002 11:25 schreef Lotjeb het volgende:
.... ik ben ook een UvA student.....
quote:Volgens het fotoboek heeft ze een relatie dus m.i. kan je je gespreksstrategie gewoon volharden.
Op maandag 14 oktober 2002 16:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
En nog een vrouw ook. Hoewel ik mijn gespreksstrategie dan wel moet veranderen (weg met alle slechte vrouwengrappen).
Zelf een topic starten doe ik niet he, dan moet ik organiseren
quote:Als ex-crew zijnde ben ik van mening dat Keroppi, hoewel rotterdamse en studerende in utrecht, mag komen op de UvA-meet.
Op maandag 14 oktober 2002 19:00 schreef Keroppi het volgende:
Wat een leuk idee, ik ga stilletjes hopen dat een UU'er (ja Universiteit Utrecht) dit oppakt.Zelf een topic starten doe ik niet he, dan moet ik organiseren
quote:Als ze zich niet bitchy gaat gedragen. Ik bedoel, geilende mensen om je heen komt ze dagelijks tegen. En als ik ga meeten doe ik dat niet om vrouwen te aanbidden.
Op maandag 14 oktober 2002 19:25 schreef keeper het volgende:[..]
Als ex-crew zijnde ben ik van mening dat Keroppi, hoewel rotterdamse en studerende in utrecht, mag komen op de UvA-meet.
quote:Ahaa. Vantevoren even status checken. Verstandig.
Op maandag 14 oktober 2002 16:43 schreef keeper het volgende:[..]
Volgens het fotoboek heeft ze een relatie dus m.i. kan je je gespreksstrategie gewoon volharden.
quote:Ehm wat moet ik op een UvA meet? De UU promoten?
Op maandag 14 oktober 2002 19:25 schreef keeper het volgende:[..]
Als ex-crew zijnde ben ik van mening dat Keroppi, hoewel rotterdamse en studerende in utrecht, mag komen op de UvA-meet.
quote:heej heej, ik kan dan wel een vriend hebben.... dan kan je nog wel vrouwvriendelijk doen....
Op maandag 14 oktober 2002 16:43 schreef keeper het volgende:[..]
Volgens het fotoboek heeft ze een relatie dus m.i. kan je je gespreksstrategie gewoon volharden.
quote:You naive woman
Op woensdag 16 oktober 2002 21:10 schreef Lotjeb het volgende:
heej heej, ik kan dan wel een vriend hebben.... dan kan je nog wel vrouwvriendelijk doen....
quote:Maar nu ben je dus nog een scholiertje. Scheer je weg uit dit topic schobbejak!
Op woensdag 16 oktober 2002 21:40 schreef Glacius het volgende:
Volgend jaar ook? Dan ben ik er naar alle waarschijnlijkheid ook bij.
quote:Die stoere buitenkant is slechts schijn hoor. Van binnen ben ik heel zacht en liev
Op woensdag 16 oktober 2002 21:59 schreef Lotjeb het volgende:[..]
quote:Precies. We blijven elite dacht ik zo.
Op woensdag 16 oktober 2002 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, waar blijft die datum? En er moeten niet TE veel mensen komen.
Stel eens wat voor. Na 28 oktober iig. En voor 16 november. En 30 november zit ik in Lyon als het goed is, dus het liefst na 1 november, en voor de 16e.
quote:Ah. Okee. En laten we de echte datum maar semi-geheim houden.
Op woensdag 16 oktober 2002 22:34 schreef keeper het volgende:[..]
Precies. We blijven elite dacht ik zo.
Stel eens wat voor. Na 28 oktober iig. En voor 16 november. En 30 november zit ik in Lyon als het goed is, dus het liefst na 1 november, en voor de 16e.
Straks komen er nog lurkers
.
quote:Whoei.... en geheime datum..................
Op donderdag 17 oktober 2002 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ah. Okee. En laten we de echte datum maar semi-geheim houden.
Straks komen er nog
lurkers
.
quote:Een echte UvA student is zijn collegekaart kwijt.
Op donderdag 17 oktober 2002 15:36 schreef Lotjeb het volgende:[..]
Whoei.... en geheime datum..................
En als je dan binnen wil komen bij de ontmoeting moet je eerst je collegekaart laten zien!
quote:Dan mis je toch de functie van private messaging op een forum
Op donderdag 17 oktober 2002 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah. Okee. En laten we de echte datum maar semi-geheim houden.Straks komen er nog
lurkers
.
quote:Ik vind wel dat je gelijk hebt overigens.
Op donderdag 17 oktober 2002 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah. Okee. En laten we de echte datum maar semi-geheim houden.Straks komen er nog
lurkers
.
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 21:52 schreef keeper het volgende:[..]
Maar nu ben je dus nog een scholiertje. Scheer je weg uit dit topic schobbejak!
quote:Ik had m'n pakket tijdens college in elkaar gezet, en dus ook die foto lopen bij te knippen dus bij mij is ie idd ook een beetje scheef en zo.
Op donderdag 17 oktober 2002 15:39 schreef Lotjeb het volgende:[..]
ikke niet....
maar hij is wel mislukt.... (het was ook zo'n knutselpakket...)
quote:Geen open deuren intrappen.
Op donderdag 17 oktober 2002 17:21 schreef keeper het volgende:[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt overigens.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen open deuren intrappen.
*knielt in donker hoekje en zegt drie Drs. P versen op*
quote:bij mij is het nog veel erger, een zo'n plastic ding plakt gewoon niet..... dus je kan m'n kaart openklappen zeg maar..... snap ook niet hoe dat kan of wat ik fout gedaan heb.... tot nu toe zegt iedereen dat t aan mij ligt... maar ik denk toch echt dat het aan die stomme collegekaart ligt...
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik had m'n pakket tijdens college in elkaar gezet, en dus ook die foto lopen bij te knippen dus bij mij is ie idd ook een beetje scheef en zo.
quote:Volgens mij ligt het aan U.
Op zondag 20 oktober 2002 17:46 schreef Lotjeb het volgende:
[knip]
tot nu toe zegt iedereen dat t aan mij ligt... maar ik denk toch echt dat het aan die stomme collegekaart ligt...
Wat zijn jullie voor crea-bea universiteit? Wij (UU) sturen gewoon een pasfototje op, die worden ingescanned en mooi op onze kaart geprint
quote:Pff, wat een mietjesuniversiteit dan. Wij krijgen die zelfstandigheid er tenminste meteen ingerost
Op maandag 21 oktober 2002 23:41 schreef Keroppi het volgende:
Collegekaart? Knutselpakket?Wat zijn jullie voor crea-bea universiteit? Wij (UU) sturen gewoon een pasfototje op, die worden ingescanned en mooi op onze kaart geprint
quote:Precies. Die ware kastje-naar-de-muur-mentaliteit krijg je meteen mee. Dat levert tenminste zelfstandige studenten op.
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:23 schreef keeper het volgende:[..]
Pff, wat een mietjesuniversiteit dan. Wij krijgen die zelfstandigheid er tenminste meteen ingerost
.
quote:Okee, sorry. Dan niet.
Ah. Okee. En laten we de echte datum maar semi-geheim houden.
Straks komen er nog lurkers .
quote:Dat is opzich wel een biertje waard.
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:45 schreef JantjeB het volgende:[..]
Okee, sorry. Dan niet.
Al vind ik een beetje respect voor een van de langste nog steeds actieve Fokkers (nr. 86!) wel op z'n plaats.
quote:Idd........... daarom zullen ze mij wel een extra moeilijke collegekaart gegeven hebben...... zodat ik extra zelfstandig word!
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Precies. Die ware kastje-naar-de-muur-mentaliteit krijg je meteen mee. Dat levert tenminste zelfstandige studenten op.
Enneh.... ook goed voor de ontwikkeling van onze creativiteit, van die collegekaarten die je zelf in elkaar moet zetten!
Wanneer is de grote vraag....waar maakt mij niet uit alle locaties van de UvA zijn goed te bereiken
quote:Locatie...dan ben ik toch echt voor iets in de buurt van OMHP!
Op donderdag 24 oktober 2002 17:03 schreef Vidra het volgende:
* Vidra meldt zich ook als UvA student
Wanneer is de grote vraag....waar maakt mij niet uit alle locaties van de UvA zijn goed te bereiken
quote:Had ik het spui al genoemd
Op donderdag 24 oktober 2002 17:05 schreef Lotjeb het volgende:
Locatie...dan ben ik toch echt voor iets in de buurt van OMHP!
En ik ga niet naar Lyon.
Laat de Meet beginnen.
.
quote:*bekijkt rooster*
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uitstekend. Noem maar een dag. En vlakbij de OMHP dus.
*vloekt naar uva site omdat die zo teringvaag is*
*u hoort het morgen*
.
quote:Kben voorlopig nog even ziek....
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:29 schreef keeper het volgende:[..]
*bekijkt rooster*
*vloekt naar uva site omdat die zo teringvaag is*
*u hoort het morgen*
.
quote:Als ze vrouwelijk zijn? Altijd
Op maandag 28 oktober 2002 00:13 schreef Jane het volgende:
En ex-UvA studenten?
quote:Nou, gok 'es!
Op maandag 28 oktober 2002 00:36 schreef keeper het volgende:[..]
Als ze vrouwelijk zijn?
Maar ik denk niet dat ik kom hoor. Ik zou niet durven. Niemand van mijn lichting, denk ik...
quote:Tuurlijk wel. Vrouwelijke IT-ers kunnen alleen maar toegejuicht worden zich te openbaren.
Op maandag 28 oktober 2002 00:39 schreef Jane het volgende:
Maar ik denk niet dat ik kom hoor. Ik zou niet durven. Niemand van mijn lichting, denk ik...
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 00:50 schreef keeper het volgende:[..]
Tuurlijk wel. Vrouwelijke IT-ers kunnen alleen maar toegejuicht worden zich te openbaren.
Maareh... aan de UvA heb ik Engelse taal- en letterkunde gestudeerd hoor. In het Bungehuis in de Spuistraat.
quote:Je moet gewoon komen.
Op maandag 28 oktober 2002 00:52 schreef Jane het volgende:![]()
Maareh... aan de UvA heb ik Engelse taal- en letterkunde gestudeerd hoor.
In het Bungehuis in de Spuistraat.
Maar verder mogen we niet slowchatten want dan haalt zo'n mod
hem weer weg
.
quote:Op woensdag ben ik vrij, en dan zou ik helemaal voor niks naar A'dam moeten. Da's ook zonde.
Op maandag 28 oktober 2002 00:10 schreef keeper het volgende:
*agenda pakt*Ik vind alle dagen goed behalve dinsdag
.
Maar goed, zeg gewoon wat, tenzij het 5, 6 of 7 november is kan ik wel.
quote:Je bent moslim?
Op maandag 28 oktober 2002 12:55 schreef MeneerTim het volgende:
27 January 1756.
quote:Ik ben op donderdag vrij. Alleen deze donderdag dan weer niet. Tenminste, om 16.00 uur pas. Dan heb ik maandag en dinsdag ook weer lange dagen, dus wordt het de donderdag er na, maar dat is 7 november. Dus dan wordt het wmb vrijdag 8 november.
Op maandag 28 oktober 2002 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:Op woensdag ben ik vrij, en dan zou ik helemaal voor niks naar A'dam moeten. Da's ook zonde.Maar goed, zeg gewoon wat, tenzij het 5, 6 of 7 november is kan ik wel.
quote:Ah. Vrijdag. Mooie dag. Dan ben ik om 1 uur klaar met mijn werkgroep.
Op maandag 28 oktober 2002 16:23 schreef keeper het volgende:[..]
Ik ben op donderdag vrij. Alleen deze donderdag dan weer niet. Tenminste, om 16.00 uur pas. Dan heb ik maandag en dinsdag ook weer lange dagen, dus wordt het de donderdag er na, maar dat is 7 november. Dus dan wordt het wmb vrijdag 8 november.
quote:Ik kan niet anders dan je gelijkgeven.
Op donderdag 31 oktober 2002 13:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we dit topic na de meet omvormen tot UvA-slowchat.
Dus:
Datum: 8 november 2002.
Wie komen er:
-Keeper
-I.R.Baboon
-MeneerTim
-...
-...
-...
-etc.
quote:Wat doe je dat goed.
Op donderdag 31 oktober 2002 23:26 schreef keeper het volgende:[..]
Ik kan niet anders dan je gelijkgeven.
Dus:
Datum: 8 november 2002.
Wie komen er:
-Keeper
-I.R.Baboon
-MeneerTim
-...
-...
-...
-etc.
Dr komen trouwens alleen maar leuke mensen. Dat is mooi. Op Keeper en MrTim na dan.
quote:Wanneer vraag je nou om een duo-mod op SES?
Op vrijdag 1 november 2002 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat doe je dat goed.
quote:Met elk schip komen er wel een paar ratten mee.
Dr komen trouwens alleen maar leuke mensen. Dat is mooi. Op Keeper en MrTim na dan.
Ik ga er van uit dat we Uberlurker Terabyte ook wel kunnen verwachten.
quote:Sterker nog, ik zit bij hem in de collegebanken maar weet niet wie het is
Op maandag 4 november 2002 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Tijd moet nog even geplanned worden.
Op maandag 4 november 2002 10:37 schreef mvt het volgende:
Hoe laat?? Misschien kom ik ook nog langs, wordt meteen de Geneeskunde faculteit vertegenwoordigd.
quote:Nee hoor, je liet alleen niks meer van je horen
Op maandag 4 november 2002 10:39 schreef Lotjeb het volgende:
heej heej! julie vergeten mij...........
quote:Ik vrees van niet.
Op maandag 4 november 2002 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een ander keer misschien.
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:51 schreef keeper het volgende:[..]
Sterker nog, ik zit bij hem in de collegebanken maar weet niet wie het is
.
Ik ben makkelijk herkenbaar.
quote:Owja. Hoe dan
Op maandag 4 november 2002 16:59 schreef terabyte het volgende:Ik ben makkelijk herkenbaar.
quote:Ben klein en Auslander.
Op maandag 4 november 2002 18:34 schreef keeper het volgende:[..]
Owja. Hoe dan
.
quote:Daar hebben we er wel meer van op de faculteit, maar goed
Op maandag 4 november 2002 19:58 schreef terabyte het volgende:
Ben klein en Auslander.
quote:Ik had hier natuurlijk een typische I.R.Baboon-opmerking kunnen maken dat we ook helemaal niet zitten te wachten op auslanders en dat het maar goed is dat je niet komt en zo. Maar goed, ik ben blauw en dus beperk ik mij tot een simpel
Op maandag 4 november 2002 19:58 schreef terabyte het volgende:[..]
Ben klein en Auslander.
Ik heb MrTim trouwens ook nog niet gespot in dit topic.
quote:Maar je moetmag wel komen hoor
Op maandag 4 november 2002 23:32 schreef Lotjeb het volgende:
tsss............... niks van me laten horen.... zat ik ook eens een paar dagen niet achter internet....
quote:It's a bloody shame!
Op dinsdag 5 november 2002 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb MrTim trouwens ook nog niet gespot in dit topic.
quote:Meestal gaat ie op vrijdagmiddag zuipen in leiden. Maar misschien kan ik hem met zachte hand verleiden tot deze meet. Ik ben namelijk veel groter.
Op dinsdag 5 november 2002 00:31 schreef keeper het volgende:[..]
It's a bloody shame!
quote:En je klonk heel lief aan de telefoon. Succes
Op dinsdag 5 november 2002 00:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meestal gaat ie op vrijdagmiddag zuipen in leiden. Maar misschien kan ik hem met zachte hand verleiden tot deze meet. Ik ben namelijk veel groter..
quote:Dat is mijn grote manco. Ik BEN heel lief. En daarom heb ik het op internet het liefst over grafkanker en zo. Maar daar schiet je niks mee op want Yvonne vindt me nog steeds leuk.
Op dinsdag 5 november 2002 00:35 schreef keeper het volgende:[..]
En je klonk heel lief aan de telefoon. Succes
.
quote:Ik leer je wel een grofgebekt Amsterdams accent aan
Op dinsdag 5 november 2002 00:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is mijn grote manco. Ik BEN heel lief. En daarom heb ik het op internet het liefst over grafkanker en zo. Maar daar schiet je niks mee op want Yvonne vindt me nog steeds leuk.
quote:Ik heb in 16 jaar ook geen brabants accent gekregen dus ik vrees met grote vreze. Maar ik zou het wel willen.
Op dinsdag 5 november 2002 00:43 schreef keeper het volgende:[..]
Ik leer je wel een grofgebekt Amsterdams accent aan
.
quote:Ik had een tijdje terug ook nog een beschaafd Amstelveens accent hoor
Op dinsdag 5 november 2002 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb in 16 jaar ook geen brabants accent gekregen dus ik vrees met grote vreze. Maar ik zou het wel willen.
Ontopic: wie komen er nou?
-Keeper
-Ir Beboen
-LotjeB
-MeneerTim
-zodiakkkk
-mvt
-terabyte niet
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 05-11-2002 00:54]
quote:zodiakk? Die zit niet eens op de UvA. En als dat een uitspraak van gisteren was moet je hem niet serieus nemen, want toen was er nogal wat drank doorheen gegaan.
Op dinsdag 5 november 2002 00:49 schreef keeper het volgende:[..]
Ik had een tijdje terug ook nog een beschaafd Amstelveens accent hoor
.
Ontopic: wie komen er nou?
-Keeper
-Ir Beboen
-LotjeB
-MeneerTim
-zodiakkkk
-mvt
-terabyte niet
quote:Ik brainstormde maar wat.
Op dinsdag 5 november 2002 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
zodiakk? Die zit niet eens op de UvA. En als dat een uitspraak van gisteren was moet je hem niet serieus nemen, want toen was er nogal wat drank doorheen gegaan.
quote:Er zitten bij politicologie nog wel een paar mensen die ook op fok zitten, maar die komen vast niet. Nou ja, dat wordt lekker intiem.
Op dinsdag 5 november 2002 00:53 schreef keeper het volgende:[..]
Ik brainstormde maar wat.
quote:Die trekken zich vast liever af op de nieuwe polls van de Stem van Nederland.
Op dinsdag 5 november 2002 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zitten bij politicologie nog wel een paar mensen die ook op fok zitten, maar die komen vast niet.
quote:Ouderwetsch platzuipen ende klemneucken (cq vice versa) dus?
Nou ja, dat wordt lekker intiem.
.
quote:Dan wordt het nu toch wel tijd voor een wanhopige oproep aan vrouwelijke fokkers. Ik kan altijd zeggen dat ik een beroemde TV-persoonlijkheid ben.
Op dinsdag 5 november 2002 00:59 schreef keeper het volgende:[..]
Die trekken zich vast liever af op de nieuwe polls van de Stem van Nederland.
[..]Ouderwetsch platzuipen ende klemneucken (cq vice versa) dus?
.
quote:Zullen we onze krachten bundelen? Ik kan me nu profileren als ordinaire Call-TV kandidaat
Op dinsdag 5 november 2002 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan wordt het nu toch wel tijd voor een wanhopige oproep aan vrouwelijke fokkers. Ik kan altijd zeggen dat ik een beroemde TV-persoonlijkheid ben..
quote:Nou, ik vermoed dat alle mensen die in de rubriek 'Tante Sjaan van 3 hoog' vallen nu heel opgewonden worden.
Op dinsdag 5 november 2002 01:04 schreef keeper het volgende:[..]
Zullen we onze krachten bundelen? Ik kan me nu profileren als ordinaire Call-TV kandidaat
.
quote:Ik ben in een zekere staat dat ik daar akkoord mee ga.
Op dinsdag 5 november 2002 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik vermoed dat alle mensen die in de rubriek 'Tante Sjaan van 3 hoog' vallen nu heel opgewonden worden.
Nu ga ik slapen (maar eerst Semi-Bikkeltijd Nieuwe Stijl. Deel 3. )!!
quote:Dat is iets om trots op te zijn.
Op dinsdag 5 november 2002 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou, ik vermoed dat alle mensen die in de rubriek 'Tante Sjaan van 3 hoog' vallen nu heel opgewonden worden.
quote:Ik ga donderdag naar Noodlanding in de Paradiso en blijf daarna in de stad slapen. Ik ben dus beschikbaar als ik wakker word.
Op woensdag 6 november 2002 14:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaan we nog een tijdstip noemen of hoe zit dan? Ik ben vanaf 1 uur beschikbaar.
Een uur of 13.30 of 14.00 op het Spui ofzo lijkt mij een schappelijke tijd.
quote:'op het spui' klinkt nogal algemeen. Namen willen we horen!
Op woensdag 6 november 2002 16:59 schreef keeper het volgende:[..]
Ik ga donderdag naar Noodlanding in de Paradiso en blijf daarna in de stad slapen. Ik ben dus beschikbaar als ik wakker word.
Een uur of 13.30 of 14.00 op het Spui ofzo lijkt mij een schappelijke tijd.
quote:Amsterdammers weten precies waar ze moeten zijn dan
Op woensdag 6 november 2002 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
'op het spui' klinkt nogal algemeen. Namen willen we horen!
quote:Jah, over zo'n 3 weken ga ik echt fulltime m'n kamer in. Dan zal ik de hieropvolgende post waarin jij vertelt hoe de tent heet waar ik heen moet dan ook verwijderen.
Op woensdag 6 november 2002 18:49 schreef keeper het volgende:[..]
Amsterdammers weten precies waar ze moeten zijn dan
.
quote:Die post zal ik dan niet posten, om je die lol niet te gunnen.
Op woensdag 6 november 2002 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jah, over zo'n 3 weken ga ik echt fulltime m'n kamer in. Dan zal ik de hieropvolgende post waarin jij vertelt hoe de tent heet waar ik heen moet dan ook verwijderen.
quote:Nou, dat wordt dan een eenzame meet.
Op woensdag 6 november 2002 18:53 schreef keeper het volgende:[..]
Die post zal ik dan niet posten, om je die lol niet te gunnen.
quote:...
Op woensdag 6 november 2002 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dat wordt dan een eenzame meet.
quote:Je denkt toch niet dat ik mijn kostbare tijd ga verspillen aan het herkauwen van wat geweest is?
Op woensdag 6 november 2002 19:06 schreef keeper het volgende:
Maar goed, als je dit topic goed had gelezen had je die domme vragen niet hoeven te stellen hoor.
quote:Neej. Dat lijkt me nou niks.
Op woensdag 6 november 2002 19:36 schreef MeneerTim het volgende:
Zeg zullen we een keer een UvA meeting houden?
quote:Zelfreflectie.
Op woensdag 6 november 2002 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je denkt toch niet dat ik mijn kostbare tijd ga verspillen aan het herkauwen van wat geweest is?
quote:Eindelijk een zinnige opmerking.
Op woensdag 6 november 2002 19:36 schreef MeneerTim het volgende:
Zeg zullen we een keer een UvA meeting houden?
quote:Je herkauwt dus best wel.
Op woensdag 6 november 2002 19:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
En waarom staat er in je openingspost alle dagen behalve vrijdag terwijl we op vrijdag gaan meeten. Dat is best wel een paradox.
quote:Ja, ik moest dat cafe toch zoeken.
Op woensdag 6 november 2002 19:53 schreef keeper het volgende:[..]
Je herkauwt dus best wel.
quote:Practicum is voor losers. Lees: HBOers.
Op woensdag 6 november 2002 19:54 schreef keeper het volgende:
Het komt trouwens omdat in mijn oude rooster ik op vrijdag tot 17.00 uur practicum had en nu ben ik op die dag vrij.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Practicum is voor losers. Lees: HBOers.
Ga je lekker???
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
![]()
Ga je lekker???
quote:Ik zou maar eens wat aardiger doen tegen het grootste deel van je users
Op woensdag 6 november 2002 19:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Ik zelf sta natuurlijk ver boven HBO-gepeupel, maar ik kan dat zeggen. Ik ben geen mod hier.
Op woensdag 6 november 2002 20:01 schreef keeper het volgende:
Ik zou maar eens wat aardiger doen tegen het grootste deel van je users.
quote:Practicum is voor de echte geleerden die zover van de werkelijkheid staan dat ze weer kennis moeten maken met de werkelijkheid
Op woensdag 6 november 2002 19:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
quote:Precies, in praktijk kan het wel werken, maar waar het om draait is natuurlijk: werkt het ook in theorie!
Op woensdag 6 november 2002 20:43 schreef mvt het volgende:
Practicum is voor de echte geleerden die zover van de werkelijkheid staan dat ze weer kennis moeten maken met de werkelijkheid
quote:Is daar niet een Fokke & Sukke van??
Op woensdag 6 november 2002 21:10 schreef keeper het volgende:[..]
Precies, in praktijk kan het wel werken, maar waar het om draait is natuurlijk: werkt het ook in theorie!
quote:Die gasten jatten al mijn one-liners.
Op woensdag 6 november 2002 21:24 schreef mvt het volgende:
Is daar niet een Fokke & Sukke van??
Ja, F&S Zijn weer thuis
quote:"1e druk augustus 2000"
Op woensdag 6 november 2002 21:27 schreef keeper het volgende:[..]
Die gasten jatten al mijn one-liners.
plaatje :
Fokke & Sukke
Weten waar het in de wetenschap om draait
)staan ze als wetenschappers te kijken naar een kolf,
zegt Fokke)
",,, zeer indrukwekkend ,collega
maar werkt het ook in theorie?"
quote:Bah. Je hebt me door.
Op woensdag 6 november 2002 21:32 schreef mvt het volgende:
"1e druk augustus 2000"plaatje :
Fokke & Sukke
Weten waar het in de wetenschap om draait)staan ze als wetenschappers te kijken naar een kolf,
zegt Fokke)
",,, zeer indrukwekkend ,collegamaar werkt het ook in theorie?"
quote:Jammer dat hij eerder was. Want ik had je ook door.
Op woensdag 6 november 2002 21:41 schreef keeper het volgende:[..]
Bah. Je hebt me door.
quote:Ik was diep teleurgesteld als je dat niet had.
Op woensdag 6 november 2002 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jammer dat hij eerder was. Want ik had je ook door.
quote:Precies. Een grote melting-pot van genialiteit.
Op woensdag 6 november 2002 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij leest Marble / Smashbro bijna alles, dus dit ook wel. En ik vind dat hij langs moet komen, omdanks dat ie nooit meet. Want dat doen de meeste mensen van deze meet verder ook niet. En zoniet, dan weet ie niet wat voor een geniale dingen ie mist.
Zegmaar een #filosofie-meeting in het klein.
quote:Daarbij wil ik wel eens iemand die op de Uni zit en een Kelly-icoon had van dichtbij zien.
Op woensdag 6 november 2002 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij leest Marble / Smashbro bijna alles, dus dit ook wel. En ik vind dat hij langs moet komen, omdanks dat ie nooit meet. Want dat doen de meeste mensen van deze meet verder ook niet. En zoniet, dan weet ie niet wat voor een geniale dingen ie mist.
quote:Ik zal er zijn!
Op woensdag 6 november 2002 19:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, de Beiaard dus.
quote:Sinds wanneer zit jij op de UvA?
Op woensdag 6 november 2002 23:06 schreef Gerwit het volgende:
Ik zal er zijn!
quote:Het
Op woensdag 6 november 2002 23:08 schreef keeper het volgende:
Sinds wanneer zit jij op de UvA?
quote:En ik iemand met een Johan Cruyff icon.
Op woensdag 6 november 2002 23:05 schreef keeper het volgende:[..]
Daarbij wil ik wel eens iemand die op de Uni zit en een Kelly-icoon had van dichtbij zien.
quote:Dat komt mooi uit. Ik ken zo'n iemand.
Op woensdag 6 november 2002 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik iemand met een Johan Cruyff icon.
Vandaag zijn de cijfers voor Kennis en Interactie bekend gemaakt....
Volgens mij hebben alleen de hoogbegaafden die 1 van de i-studies doen een voldoende gehaald...
* terabyte is niet hoogbegaafd
http://www.swi.psy.uva.nl/kennisint/kennisint2003/cijferlijstweb.xls
* terabyte had een 2.5 en een 6.4
Ik ben te herkennen aan een witte anjer in mijn knoopsgat. beroemd, dus u herkent me wel.
quote:Aangezien er tussen de UvA en het Spui geen tram loopt wordt het lopen.
Op vrijdag 8 november 2002 00:49 schreef Koekepan het volgende:
Zeg, I.R., neem je de tram of ga je lopen?
quote:Ook. Maar dat komt allemaal door
Op zaterdag 9 november 2002 01:34 schreef Gerwit het volgende:
ON-VIND-BAAR!
quote:Dat doet me er aan denken: Keeper, smsje nog gehad?
Op zaterdag 9 november 2002 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ook. Maar dat komt allemaal door
MeneerTim
.
quote:Laat me raden: er is 1 vrouw op komen dagen?
Op zaterdag 9 november 2002 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
LE-GEN-DA-RISCH.
quote:* keeper een 6,0 en een 5,3
Op donderdag 7 november 2002 19:20 schreef terabyte het volgende:
* terabyte had een 2.5en een 6.4
Slechts 22% heeft het gehaald .
quote:FE-NO-MI-NA-BEL!
Op zaterdag 9 november 2002 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
LE-GEN-DA-RISCH.
quote:Hebben jullie les van Maarten van Someren?
Op zaterdag 9 november 2002 13:17 schreef keeper het volgende:[..]
* keeper een 6,0 en een 5,3
.
Slechts 22% heeft het gehaald
.
quote:Charlie Bravo. Over.
Op zaterdag 9 november 2002 03:12 schreef MeneerTim het volgende:
Dat doet me er aan denken: Keeper, smsje nog gehad?
quote:En ze bracht nog bier mee ook!
Op zaterdag 9 november 2002 10:32 schreef terabyte het volgende:
Laat me raden: er is 1 vrouw op komen dagen?
quote:Nee Jacobijn Sandberg en een of andere Peter TNO-dude.
Op zaterdag 9 november 2002 13:18 schreef ullie het volgende:
Hebben jullie les van Maarten van Someren?
quote:Stuud Alert!
Op zaterdag 9 november 2002 13:17 schreef keeper het volgende:[..]
* keeper een 6,0 en een 5,3
.
* terabyte wist al voor aanvang van het tentamen dat het een herkansing zou worden.
Tenzij ik een 8 ofzo voor m'n opdracht heb (die ik al 7 oktober heb ingeleverd, maar waarvan nog steeds geen cijfer bekend is, ook al heeft ze beloofd dat diegenen die het 7 oktober in zouden leveren op 21 oktober hun cijfer zouden weten)
quote:Gast ik heb het hele Norman-boek niet eens gelezen! Ik had gewoon erg veel baat bij de uitstekende uitzichten die zaal A.A biedt bij een tentamen
Op zaterdag 9 november 2002 13:39 schreef terabyte het volgende:
Stuud Alert!
* terabyte wist al voor aanvang van het tentamen dat het een herkansing zou worden.Tenzij ik een 8 ofzo voor m'n opdracht heb (die ik al 7 oktober heb ingeleverd, maar waarvan nog steeds geen cijfer bekend is, ook al heeft ze beloofd dat diegenen die het 7 oktober in zouden leveren op 21 oktober hun cijfer zouden weten)
Maar dit tentamen is wel met stip op de herkansingenlijst binnengekomen, ook al zal ik het vak wel halen (met een zesje..).
quote:Nou en of. Wanneer gaan we nog een keer?
Op zaterdag 9 november 2002 14:36 schreef keeper het volgende:
Overigens vind ik dat de meet wel de UvA-sfeer perfect benaderde.
quote:Maar dan met de tram.
Op zaterdag 9 november 2002 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en of. Wanneer gaan we nog een keer?
quote:Ik heb die tent trouwens helemaal niet gezien. Bestaat die eigenlijk wel?
Op zaterdag 9 november 2002 19:58 schreef keeper het volgende:[..]
Maar dan met de tram.
quote:Perception is in the eye of the beholder!
Op zaterdag 9 november 2002 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb die tent trouwens helemaal niet gezien. Bestaat die eigenlijk wel?
quote:Bah.
Op zaterdag 9 november 2002 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Topictitel veranderd.
quote:Nerd.
Op zaterdag 9 november 2002 20:01 schreef keeper het volgende:[..]
Perception is in the eye of the beholder!
quote:Had ik bijna mijn post in het Favoriete Modjes topic aangepast zeg.
Op zaterdag 9 november 2002 20:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
*topic terugverandert*Dan niet. Ik sta in dienst van users.
quote:Gebouw P
Op zaterdag 9 november 2002 20:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nerd.
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:23 schreef terabyte het volgende:
Gebouw P
quote:Laat me raden, er kwam bijna niemand, net als op college.
Op zaterdag 9 november 2002 14:36 schreef keeper het volgende:
Overigens vind ik dat de meet wel de UvA-sfeer perfect benaderde.
quote:Geen idee. Ik ben niet in die tent geweest. En Keeper ook niet.
Op dinsdag 12 november 2002 20:20 schreef mvt het volgende:[..]
Laat me raden, er kwam bijna niemand, net als op college.
quote:MeneerTim zat ook ergens anders.
Op dinsdag 12 november 2002 23:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen idee. Ik ben niet in die tent geweest. En Keeper ook niet.
quote:Wat een lul is het ook.
Op dinsdag 12 november 2002 23:04 schreef keeper het volgende:[..]
MeneerTim zat ook ergens anders.
quote:Maar wel sms-en
Op dinsdag 12 november 2002 23:07 schreef MeneerTim het volgende:
Wat een lul is het ook.
quote:Die was zonder enige twijfel aan het neuken.
Op dinsdag 12 november 2002 23:04 schreef keeper het volgende:[..]
MeneerTim zat ook ergens anders.
quote:Daar hadden wij ook kunnen zijn, IR.
Op dinsdag 12 november 2002 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die was zonder enige twijfel aan het neuken.
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
*stormlooptopic*
Maar. Goed. Dus.
quote:
Op zondag 24 november 2002 01:45 schreef keeper het volgende:[..]
Maar. Goed. Dus.
Okee. Et apres?
quote:Gaan we nog eens een datum prikken?
Op zondag 24 november 2002 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:.
Okee. Et apres?
En komen er nog wat meer van die UvA-lurkers of niet?
quote:Dat kunnen we doen.
Op zondag 24 november 2002 01:54 schreef keeper het volgende:[..]
Gaan we nog eens een datum prikken?
quote:Dat zullen we aan hen moeten vragen.
En komen er nog wat meer van die UvA-lurkers of niet?
quote:Prettig.
Op zondag 24 november 2002 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat kunnen we doen.
quote:Ik ben een contactgestoorde informatiekunde student. Dus hierbij haak ik af.
Dat zullen we aan hen moeten vragen.
quote:Jij hebt Terabyte, ik heb MeneerTim.
Op zondag 24 november 2002 01:56 schreef keeper het volgende:[..]
Prettig.
[..]Ik ben een contactgestoorde informatiekunde student. Dus hierbij haak ik af.
Ik zeg tegen de laatstgenoemde dat er lekkere wijven komen en dan komt ie wel. En dan moet jij Terabyte overhalen.
En meer UvAers komen er toch niet.
quote:Waarvan ik niet eens weet hoe eerstgenoemde er uit ziet
Op zondag 24 november 2002 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jij hebt Terabyte, ik heb MeneerTim.
quote:Ik vertel wel dat jij komt. Als ik weet wie hij zelf is.
Ik zeg tegen de laatstgenoemde dat er lekkere wijven komen en dan komt ie wel. En dan moet jij Terabyte overhalen.
quote:Wat een kut-universiteit is het toch met kut-studenten
En meer UvAers komen er toch niet.
quote:Oh. Dat komt wel goed... ooit.
Op zondag 24 november 2002 02:01 schreef keeper het volgende:[..]
Waarvan ik niet eens weet hoe eerstgenoemde er uit ziet
.
Ben je morgen bij R&I?
Dan moet je maar eens opletten: diegene die het wazigst uit zn ogen kijkt, richten de abacadabra van Van Benthem is terabyte.
quote:Ja, maar het is vroeg dus ik slaap waarschijnlijk tijdens de helft van dat college.
Op dinsdag 26 november 2002 20:48 schreef terabyte het volgende:
Ben je morgen bij R&I?
quote:Iedereen kijkt wazig naar de abacadabra van Van Benthem. Behalve de autistische nerd op de eerste rij en zijn companen.
Dan moet je maar eens opletten: diegene die het wazigst uit zn ogen kijkt, richten de abacadabra van Van Benthem is terabyte.
!
quote:okee. hallo.
Op woensdag 27 november 2002 00:41 schreef keeper het volgende:
En ja dit was een topickick om nou eens wat van de grond te krijgen.
!
quote:Lurker.
Op woensdag 27 november 2002 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
okee. hallo.
Wel altijd dat full-color wc-papier dat zich Folia noemt. Hele bergen daarvan zelfs. Maar de PC is er nooit ,
!
quote:*aansluit*
Op woensdag 27 november 2002 00:56 schreef keeper het volgende:
Mag ik dit topic gelijk aangrijpen om te zeggen dat ik er echt de klere in heb dat de PC nooit in één der faculteiten waar ik me frequent begeef te vinden is.Wel altijd dat full-color wc-papier dat zich Folia noemt. Hele bergen daarvan zelfs. Maar de PC is er nooit
,
!
en als ie er dan toch is is ie van 3 weken geleden.
Ik dacht er al over om het Grote Spekkie Big Topic te openen.
quote:Dat en ABC is de enige reden dat ik Folia lees.
Op woensdag 27 november 2002 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:. Je hebt wel een spekkiebigsig.
quote:En Deëf!!
Ik dacht er al over om het Grote Spekkie Big Topic te openen.
quote:Ik vond die met Dertig maakt de buurt weer Prertig ook geniaal.
Op woensdag 27 november 2002 01:03 schreef keeper het volgende:[..]
Dat en ABC is de enige reden dat ik Folia lees.
En omdat college wel eens saai is.
En er stond vandaag best een interessant stuk of IDFA en over colleges in het Nederlands in.
Bah wat ben ik toch een hypocriete lul.
[..]En Deëf!!
quote:Die was te gek!
Op woensdag 27 november 2002 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond die met Dertig maakt de buurt weer Prertig ook geniaal.
quote:Die vond ik weer wat minder.
Op woensdag 27 november 2002 01:21 schreef keeper het volgende:[..]
Die was te gek!
Met je piemel in je bek.
En vorige week stond in de Folia iets van 'De idiale student studeert als een baviaan' of zo. Die moest ik nog in m'n sig zetten.
quote:Daar de kelder van.
Op dinsdag 12 november 2002 19:26 schreef keeper het volgende:[..]
Euclides
.
quote:Baco voor 1 euro
Op woensdag 27 november 2002 03:07 schreef ullie het volgende:
Daar de kelder van.
quote:Hehehehe
Op woensdag 27 november 2002 00:39 schreef keeper het volgende:
Iedereen kijkt wazig naar de abacadabra van Van Benthem. Behalve de autistische nerd op de eerste rij en zijn companen.
Die ene gast die het altijd beter weet
Ik wacht nog steeds op het moment dat ie op zn bek gaat.
Vorige week maandag snapte ik nog geen bal van R&I. 's Avonds ff gelezen waar het eigenlijk over ging, volgende dag toets maken, blijk ik een 8,5 te hebben.
* Trots is *
[Dit bericht is gewijzigd door terabyte op 27-11-2002 21:48]
quote:OK. Komt daar een Fok UvA meet?
Op woensdag 27 november 2002 03:07 schreef ullie het volgende:[..]
Daar de kelder van.
quote:Ik had een 3,5.
Op woensdag 27 november 2002 21:46 schreef terabyte het volgende:
Vorige week maandag snapte ik nog geen bal van R&I. 's Avonds ff gelezen waar het eigenlijk over ging, volgende dag toets maken, blijk ik een 8,5 te hebben.
* Trots is *
quote:Willen we dat soort mensen wel op de meet?
Op donderdag 28 november 2002 00:06 schreef keeper het volgende:[..]
Ik had een 3,5.
.
quote:Ik kan 4 biertjes tegelijk dragen
Op donderdag 28 november 2002 12:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Willen we dat soort mensen wel op de meet?
quote:Okee. Dan haal jij het bier.
Op donderdag 28 november 2002 13:48 schreef keeper het volgende:[..]
Ik kan 4 biertjes tegelijk dragen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |