quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kut man.![]()
Schrijf je in in Fryslan: [url=www.wenjefryslân.frl]www.woonfriesland.nl[/url]
Jij bent werkloos toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kut man.![]()
Schrijf je in in Fryslan: [url=www.wenjefryslân.frl]www.woonfriesland.nl[/url]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:20 schreef HSG het volgende:
AlmereDe grootste pauperstad van Nederland.
Er is geen werk hier in Hurdegaryp. Leeuwarden is 5 minuten met de trein of 35 minuten met de fiets met wind mee, maar daar is ook weinig tot geen werk.quote:
Neem WAJONG dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]dan moet ik elke dag om 3 uur opstaan om op tijd op mijn werk te zijn
je kan ook in de randstad in een klein dorpje wonen. En in grote steden heb je ook prima wijken, het is echt niet zo dat je dagelijks wordt beroofd of inbraken te verduren hebt. Anders zou er toch niemand wonen?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er is geen werk hier in Hurdegaryp. Leeuwarden is 5 minuten met de trein of 35 minuten met de fiets met wind mee, maar daar is ook weinig tot geen werk.
De randstad is me te crimineel, te druk en te vervuild, bovendien wil ik niet weg bij mijn familie. Geen zin om in mijn eentje in een getto in de randstad te gaan wonen. Ik snap niet hoe mensen daar überhaupt kunnen leven.
Rotterdamquote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef niels0 het volgende:
Misschien 'ns een stemlijstje maken met meest pauperige provinciesteden in Nederland.
Zullen we eerst een selectie moeten hebben...
-Almere
-Breda
-Den Helder
-Gouda
-Hoogvliet
-Lelystad
-Roosendaal
-Spijkenisse
-Venlo
'k weet zeker dat 'r meer gegadigden zijn. Welke nog?
In Amsterdam heb ik ook gewoon 3 kwartier reistijd, en misschien moet je je eisen gewoon bijstellen als er geen werk is in je omgeving, wat voor fantasiestudie heb je trouwens gedaan?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er is geen werk hier in Hurdegaryp. Leeuwarden is 5 minuten met de trein of 35 minuten met de fiets met wind mee, maar daar is ook weinig tot geen werk.
De randstad is me te crimineel, te druk en te vervuild, bovendien wil ik niet weg bij mijn familie. Geen zin om in mijn eentje in een getto in de randstad te gaan wonen. Ik snap niet hoe mensen daar überhaupt kunnen leven.
IJmuiden is echt de hel, heb er jaartje op school gezeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef niels0 het volgende:
Misschien 'ns een stemlijstje maken met meest pauperige provinciesteden in Nederland.
-Almere
-Breda
-Den Helder
-Gouda
-Hoogvliet
-Lelystad
-Roosendaal
-Spijkenisse
-Venlo
Lelystad, en dan ook Swifterband (Lelystad on steroids).quote:Op maandag 7 juli 2014 08:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
inderdaad inderdaad, goeie. Zet ik erbij. Net als IJmuiden, Eindhoven, Heerlen en Helmond
Lelystad stond er al bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lelystad, en dan ook Swifterband (Lelystad on steroids).
Zoetermeer en Purmerend nogquote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef niels0 het volgende:
-Almere
-Beverwijk
-Breda
-Den Helder
-Eindhoven
-Gouda
-Heerlen
-Helmond
-Hoogvliet
-IJmuiden
-Lelystad
-Roosendaal
-Spijkenisse
-Venlo
Edit: Steden toegevoegd. Let op, alleen provinciesteden. Den Haag, Amsterdam en Rotterdam kan toch niets tegenop.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:49 schreef Clappindemcheekz het volgende:Vervolgens moest ik wat pakketjes afleveren in de Pijp in Amsterdam, en hoewel ik ooit ook nog wel eens een hipster-klacht topic heb gemaakt; Dan heb ik echt 10 keer liever de hipsters die daar
Emmen, Roermond en Barneveld.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef niels0 het volgende:
-Almere
-Beverwijk
-Breda
-Den Helder
-Eindhoven
-Gouda
-Heerlen
-Helmond
-Hoogvliet
-IJmuiden
-Lelystad
-Roosendaal
-Spijkenisse
-Venlo
Edit: Steden toegevoegd. Let op, alleen provinciesteden. Den Haag, Amsterdam en Rotterdam kan toch niets tegenop.
Pittelo is vele malen erger dan Asen-Oostquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef pussycatdoll het volgende:
Groningen, paddepoel![]()
Assen, Assen-oost
vergeet de super lieve mensen net als mij niquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Almere bestaat uit drie soorten mensen : tokkies, wannabe hiphoppers en hipsters/alto's.
Ik raise je met 22!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef QuestionGirl het volgende:
zo zijn we gewoon in almere![]()
ik woon hier al 13 jaar
Ja auw. Die zijn ook erg. Toegevoegd.quote:
Barneveld.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Emmen, Roermond en Barneveld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |