Ik was echt even 10 minuutjes flabbergasted serieus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan hier alleen maar uit opmaken dat je aandacht nodig hebt, ts.
Akkoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik was echt even 10 minuutjes flabbergasted serieus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ik dacht al dat ik vroeger (quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef Superslechterik het volgende:
Ze was een bijstandsmoeder toen ze het boek schreef.
En het dan ook niet persé commercieel willen uitbuiten. Of misschien de schijn daarvan . Maarja, ze had nog wel 14 boekenseries en 8 films kunnen maken als ze dat zo graag zou willen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef Elan het volgende:
Vanuit De Bijstand naar multimiljonair op basis van talent. Respect.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef Ezio het volgende:
Nu heb je je kans mooi gemist TS, terwijl J.K. op een wit strand in de Caraïben cocktails laat verdwijnselen.
Je kans om haar op te snaaien toen ze nog onbekend was.quote:
Toen was ik 9.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je kans om haar op te snaaien toen ze nog onbekend was.
Niet-Westerse vrouwen.quote:
Lekker jong en strak dus. Daar houden die cougars wel van.quote:
Gelukkig is alles wat donker is dominant. Geniet maar van de blonde vrouwen nu het nog kan, veel plezier toegewenst.quote:
Er word ook geschat dat de vrouwen die nog echt hoogblond zijn over minder dan vijftig jaar compleet zijn uitgegroeid. Dit zijn de zware lasten die wij als maatschappij moeten dragen als gevolg van de geglobaliseerde economie. Bah!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gelukkig is alles wat donker is dominant. Geniet maar van de blonde vrouwen nu het nog kan, veel plezier toegewenst.
Je enige kans is dat jij en je leger van lichtgehaarde broeders massaal blonde vrouwen volspuiten met jullie zwakkere recessieve genetische materiaal en verkassen in de Scandinavische bossen, afgezonderd van de steeds donker wordende bevolking.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Er word ook geschat dat de vrouwen die nog echt hoogblond zijn over minder dan vijftig jaar compleet zijn uitgegroeid. Dit zijn de zware lasten die wij als maatschappij moeten dragen als gevolg van de geglobaliseerde economie. Bah!
Was het maar zo'n feest dat ik werd uitgenodigd voor bunga bunga in de Scandinavische bossen. Nee ik ben niet blond en heb voor een polderbewoner meer Italiaanse allure. (of komt dat door mijn schoenen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je enige kans is dat jij en je leger van lichtgehaarde broeders massaal blonde vrouwen volspuiten met jullie zwakkere recessieve genetische materiaal en verkassen in de Scandinavische bossen, afgezonderd van de steeds donker wordende bevolking.
Bedoel je hiermee dat je bent grootgebracht door het soort tokkievolk dat hun kinderen een verkapte Italiaanse naam geeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat ik werd uitgenodigd voor bunga bunga in de Scandinavische bossen. Nee ik ben niet blond en heb voor een polderbewoner meer Italiaanse allure. (of komt dat door mijn schoenen.) Wel zou ik het liefst een blond vrouwtje willen aangezien dan het Ken/Barbie effect compleet is.
Ik ben geen Italiaan en zeker geen Ricardo typetje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je bent grootgebracht door het soort tokkievolk dat hun kinderen een verkapte Italiaanse naam geeft?
Wanneer komt dat blonde vrouwtje in je leven, dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |