PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Die moet te vinden zijn nuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bijna 20. Ze luistert naar de naam Kim
ik kom misschien zoquote:
quote:
Die wilde ik gisteren nog plaatsen, maar was bang dat mensen gingen zeggen dat ik teveel plaatjes postquote:
Die gingen we laatst weer een keer kijken, maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Die heeft de tand des tijds niet echt overleefd helaasquote:
Deden wij ook paar maanden geleden maar de kwaliteit is idd zo slecht etc. dat we ons afvroegen wat er zo eng aan wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gingen we laatst weer een keer kijken, maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Die heeft de tand des tijds niet echt overleefd helaas
Maar Pennywise zelf blijft het meest enge horrorfiguur ooit
Ah homo. Ik doe helemaal niet meer mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
wacht even 4 potjes we kunnen nog titel pakken
En die spinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Deden wij ook paar maanden geleden maar de kwaliteit is idd zo slecht etc. dat we ons afvroegen wat er zo eng aan was![]()
ZIe het nu pasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Trapz die ] heeft toegevoegd aan de TT?
quote:
In iedere film weer anders..snel, langzaam, slim, domquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn wel andere zombies dan bij the Walking Dead.
Deze zijn konkosnelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echte zombies kunnen niet rennen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In iedere film weer anders..snel, langzaam, slim, dom
Dat is maar goed ook, aangezien de personages niet kunnen schietenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar de omgeving in die films en series zijn altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en geil.quote:
DM gelezen ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, aangezien de personages niet kunnen schieten
L4D2 is er al evenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Zombiegames zijn ook baas
Binnenkort L4D2 toch?
Weet ik maar ik zou binnenkort met mo en rijst geloof ik spelen.quote:
eeyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zou binnenkort met mo en rijst geloof ik spelen.
Dat maakt 4 danquote:
Nu welquote:
Dan ga jij er als eerste aan dik kopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een zombie apocalyps uitbreekt.
bijl ligt in de schuurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een zombie apocalyps uitbreekt.
Altijd leuk als je dan denkt dat LT/RT zoals in die vid wel ff denk te kunnen nadoen. wow wat ben ik pro in tegen mensen aan botsen ermeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent een dikke knul zonder verstand inderdaad jij zal snel sterven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga er als eerste aan in een zombie apocalyps.
Lijkt me sterk kakkerlakken overleven allesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een dikke knul zonder verstand inderdaad jij zal snel sterven.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk kakkerlakken overleven alles
Joden doen het ook aardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk kakkerlakken overleven alles
Echte zombies bestaan nietquote:
28 days later is ook erg vet ja. Binnenkort maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echte zombies bestaan niet![]()
Ik ben niet zo moeilijk op dat gebied..die trage zombies hebben zeker hun charme, maar de moderne "infected" movies vind ik vaak net zo tof. 28 Days Later, remake van Dawn of the dead etc. Als ze het dan infected ipv zombie moeten noemen om ze te laten rennen..prima.
Geen cardio?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Meeste mensen die LT/RT steeds gebruiken doen het niet om voorbij iemand te gaan, maar alleen om weg te blijven uit de duels en kansloos risicoloos rond te gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
L4D2 kunnen we binnenkort wel weer eens doen ja
[..]
Altijd leuk als je dan denkt dat LT/RT zoals in die vid wel ff denk te kunnen nadoen. wow wat ben ik pro in tegen mensen aan botsen ermee
Sleeping Dogs must havequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Revontulet het volgende:
Sleeping dogs en FM13 in de steam sale.
Die opening scene van 28 weeks later was ook fucking vet, zeker icm die soundtrack. Rest van die film vond ik wel wat minder though.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
28 days later is ook erg vet ja. Binnenkort maar weer eens kijken
hahahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meeste mensen die LT/RT steeds gebruiken doen het niet om voorbij iemand te gaan, maar alleen om weg te blijven uit de duels en kansloos risicoloos rond te gaan
iddquote:
quote:
Soms juist wel..als je die precision dribbling hebt kan je in de drukte heerlijk slalommen als iemand alleen blijft jockeyen. Probleem is als ze ook pressen/containen, vaak nog met 2 man. Dan beuken ze je gewoon omver zonder dat je er ooit een overtreding voor meekrijgt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahIk probeer het volgens mij voornamelijk als ik langs een verdediger wil om te kunnen counteren. Je moet er denk ik wel een beetje ruimte voor hebbe ndus niet al te ideaal als je al rond hun 16 aan het zoeken bent naar een opening
[..]
idd![]()
idd dat ook jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms juist wel..als je die precision dribbling hebt kan je in de drukte heerlijk slalommen als iemand alleen blijft jockeyen. Probleem is als ze ook pressen/containen, vaak nog met 2 man. Dan beuken ze je gewoon omver zonder dat je er ooit een overtreding voor meekrijgt.
wel leukquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
eckte mensen geven ronaldo weg #goedkoopscoren#zittendplassen
Godver Thorb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
sowieso roodharige mannetjes die aandacht vragen met belachelijke gedrag
komt me bekend voor
Maar 25% korting, weg ermeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
Heeft iemand Age of Empires 2 HD gekocht op steam?
Als die 50% korting haalt dan koop ik hem wel. Dat spel onlinequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar 25% korting, weg ermeeOver 6 uur misschien 50%. Dan nog, weg ermee
yakuzaaaa 3&4quote:
Age of Empires 2 vond ik vroeger echt tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar 25% korting, weg ermeeOver 6 uur misschien 50%. Dan nog, weg ermee
Tot nu toe mijn favoriete PS3 game.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was ook een motherfucker ja![]()
goed spel wel
Toen 3 uitkwamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Age of Empires 2 vond ik vroeger echt tof
Is het nog steedsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Age of Empires 2 vond ik vroeger echt tof
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was ook een motherfucker ja![]()
goed spel wel
quote:
Die is van de verkeerde kantquote:
Nog lelijkere minecraftquote:
Die heeft toch al 5 kinderen ofzo op z'n 17e?quote:
Hij moet het zelf nog ontdekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die heeft toch al 5 kinderen ofzo op z'n 17e?
edit: bijna, 2 bij 2 verschillende moeders it is
Zit dan ook in Sleeping Dogsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij moet het zelf nog ontdekken.
Ik weet niet wat het is wat ik aan Emma Stone zo geyl vind, maar![]()
Forlan op LMquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosinei, Toivio, Lomba, en Chibuike
die Vargas kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Predictions neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If Molfan?quote:
Dat las ik ook in eerste instantie in die post van DS2 jaquote:
In L4D2 zitten ook clownzombies. Als je die op hun kop slaat hoor je ook dat geluidquote:
RTL 7 zag ik een voorstukje volgens mij morgenavond.quote:
fuck yes fuck yes fuck yesquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
RTL 7 zag ik een voorstukje volgens mij morgenavond.
Against the dark.quote:
Deadpoolquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Deadpool gameNa 3 episodes van Pewdiepie vind ik dat ook wel weer leuk geweest
Wat ontzettend flauw
Die Deadpool game is fucking tof, maar Pewdiepie isquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Deadpool gameNa 3 episodes van Pewdiepie vind ik dat ook wel weer leuk geweest
Wat ontzettend flauw
Kijk je dat echt allemaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat ontzettend flauw
quote:
Nee ik keek er 3 en toen ben ik gestopt.quote:
Congratulierequote:
Hij is ook half afrikaanquote:
Ik ken die clubs niet eensquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.easports.com/f(...)n-clubs-announcement
who fucking cares
ik postte hem ook al ja, die move van die lange op 0.52 blijft tijdloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rnetklassiekers.html
Wat blijft dit toch hilarisch
Al die moves zijn tijdloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik postte hem ook al ja, die move van die lange op 0.52 blijft tijdloos
Lekker boeiend. Hij gedraagt zich tenminste wel normaal en volwassen. itt Boerrigterquote:
Die pannenkoek deed al mee alleen we hebben hem eruit gekickt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:19 schreef jepperdeprep het volgende:
We hebben weer een toevoeging aan het clubsteam: Elitegamermarcel
ik word er ook niet vrolijk van maar smookz wil die zus ballen dus die kruipt in zijn kontquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die pannenkoek deed al mee alleen we hebben hem eruit gekickt.
Ze is niet echt afgevallen zo te zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik word er ook niet vrolijk van maar smookz wil die zus ballen dus die kruipt in zijn kont
Sowieso. Wat een lekker wijf is dat zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik word er ook niet vrolijk van maar smookz wil die zus ballen dus die kruipt in zijn kont
Ik verdenk hem achter de volgende accounts te zitten:quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Sowieso. Wat een lekker wijf is dat zeg![]()
Zit die knakker hier ook op fok dan?
Dat zou kunnen. Het is in ieder geval een toffe gozer en hij weet precies hoe wij eigenlijk moeten spelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verdenk hem achter de volgende accounts te zitten:
- marcie
- roypsv
en geeft het goede voorbeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het is in ieder geval een toffe gozer en hij weet precies hoe wij eigenlijk moeten spelen
Ja, of Roman de Hyena.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Mathijs in de party.
Mooie reactie eronder.quote:
Het is wel een aardige gozer. Ik moet altijd lachen als hij zo bloedserieus iemand gaat aanvallen op iets wat 'ie niet goed deed in zijn ogen. Mensen uit het noorden hè, altijd stug volk.quote:
BS.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel een aardige gozer. Ik moet altijd lachen als hij zo bloedserieus iemand gaat aanvallen op iets wat 'ie niet goed deed in zijn ogen. Mensen uit het noorden hè, altijd stug volk.
Niet in Prison Break en ook niet in Lost.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast zit ook in elke fucking serie he
Gefeliciteerd Zhano
Zoals?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast zit ook in elke fucking serie he
Gefeliciteerd Zhano
IMDB?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
Suits, Breaking Bad, Damages, Flight of the Conchords en The Wire.
Ik vind hem maar irritant. Zijn kop staat me niet aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef pascal08 het volgende:
Suits, Breaking Bad, Damages, Flight of the Conchords en The Wire.
Nee, er staat nog helemaal niets vast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:43 schreef pascal08 het volgende:
De stats die je kunt vinden in Creation Centre, zijn dat de stats die de spelers aan het begin van het seizoen in FUT krijgen?
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik vroeg me alleen af of die stats aan het begin van een nieuwe FIFA editie hetzelfde zijn in Creation Centre en FUT ivm WeFUT, snap je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er staat nog helemaal niets vast.
waarschijnlijk wel, was dit jaar toch ook zo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik vroeg me alleen af of die stats aan het begin van een nieuwe FIFA editie hetzelfde zijn in Creation Centre en FUT ivm WeFUT, snap je.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, was dit jaar toch ook zo?
Prachtig tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 03:15 schreef pascal08 het volgende:
Waarom er ook maar 3 RF's en 5 LF's zijn in FUT is mij ook een raadsel. Waarschijnlijk even snel nog een paar spelers van positie veranderd en toen het spel op de schijf laten zetten.
Hoe langer ik bezig ben met het uitzoeken van dingen voor WeFUT, des te meer fouten en slordigheden ik tegen kom.Zou me niks verbazen als ze volgend jaar weer zo'n developerpack erin laten zitten. Nou, dan kunnen we weer lachen.
Tenue heeft wel watquote:
Nog lekkere ladyboys gevoeld?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:55 schreef Johnbon het volgende:
Thailand is zo vet!! Groetjes vanaf hier.
Die met dat Harvey tenue moet nep zijn. Dat kan toch niet dat je hem dan niet herkentquote:
Wel even voelen voordat je ze meeneemt en je portemonnee niet op het nachtkastje laten liggenquote:
De Uefa beschuldigen van geen oog hebben voor de spelers club en fans, terwijl die spelers duidelijk alleen aan zichzelf denkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:15 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-naar-UEFA.dhtml"
Haha Thailand heeft meer dan sex toerisme. Ben ook met me vriendin trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel even voelen voordat je ze meeneemt en je portemonnee niet op het nachtkastje laten liggen
Ik wil ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha Thailand heeft meer dan sex toerisme. Ben ook met me vriendin trouwens.
gaan gewoon nog voor 500c en de shiny voor 700quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik zomaar contracten van mezelf tegen toen ik wilde kijken hoe het met de contract prijs gesteld is
heb al veel shineys voor 850 verkochtquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan gewoon nog voor 500c en de shiny voor 700![]()
zelfs de fitness gaat nog voor 300c![]()
Lekker voor Dirk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:15 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-naar-UEFA.dhtml"
nog meer profit dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb al veel shineys voor 850 verkocht
Netjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog meer profit dus![]()
de cash counter staat bijna op 7 cijfertjesnog even doorgaan dus
tijd dat je beter word kunnen we nog eens een potje tegen elkaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NetjesIk ga elke dag met 50K vooruit. Nog een dag of 10 en ik kan alsnog TOTS Balotelli kopen. Als mn oog nog eens een keer gaat sluiten, dan kan ik weer gewoon spelen. misschien tot die tijd maar eens wat offline wedstrijdjes doen dan
Wacht maar. Weer 10K dichter bij TOTS Balotelliquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tijd dat je beter word kunnen we nog eens een potje tegen elkaar.
alhoewel dat beter nu kan natuurlijkheb je 2 keer handicap
Nog gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:51 schreef Zhano het volgende:
Thanks Pokerik laat mijn bezoek zelf schoteltjes en vorkjes meenemen want die heb ik niet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar. Weer 10K dichter bij TOTS Balotelli
[ afbeelding ]
Lucky you!quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar. Weer 10K dichter bij TOTS Balotelli
[ afbeelding ]
Kut shared hostje kan ons niet aan. We moeten echt over op een eigen server.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met wefut.nl?
Nou hup dan!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kut shared hostje kan ons niet aan. We moeten echt over op een eigen server.
Ik kan wel wat regelen misschien.quote:
Gelukkig wel, maar niet kostendekkend. Daarom wilden we eigenlijk nog even wachten, tot de release van wefut 2.0. Maar op deze manier...quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds niet gedoneerd? Sjonge jongeee
irritant ja, beter gewoon een koptelefoon halenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef v0lt026 het volgende:
De juiste rubbertjes vinden voor inears valt nog niet mee bij mijzit rechts eindelijk goed, valt dezelfde grootte aan de linkerkant er meteen uit
Beats by gay?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
irritant ja, beter gewoon een koptelefoon halen
wie heeft er nou oren die niet gelijk zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
irritant ja, beter gewoon een koptelefoon halen
Iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
wie heeft er nou oren die niet gelijk zijn
in ears
wanneer gaat de zon een schijnen dan, gister ook al niet
Zou kopen.quote:
Niet zo best idd. Hoeveel mag hij ongeveer verliezen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Thorb het volgende:
Veelers gaat nog buiten tijd komen in de tijdrit
25% op de snelste tijd. Kittel staat nu 1 (best knap eigenlijk) met 55.50. Zeg dat Froome wint met 50.00 (lijkt me wel vrij snel) dan zou hij dus iets meer dan 12 minuten mogen verliezen. HIj reed 1 uur en 2 minuten dus het zou nog moeten lukkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zo best idd. Hoeveel mag hij ongeveer verliezen?
Ik heb nu inears van mp4nation (Brainwavz R1 Dual Dynamic Speaker Earphones )quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Reemi het volgende:
Mijn Chinese headset is voor de tweede keer stuk gegaan, nu toch maar een uit Nederland gehaald.
Maar ook 2 afdalingen he. En Kittel kan echt niet klimmen. Ik hou mijn hart vast voor hem danquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
25% op de snelste tijd. Kittel staat nu 1 (best knap eigenlijk) met 55.50. Zeg dat Froome wint met 50.00 (lijkt me wel vrij snel) dan zou hij dus iets meer dan 12 minuten mogen verliezen. HIj reed 1 uur en 2 minuten dus het zou nog moeten lukken
die van mij doet het nog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Reemi het volgende:
Mijn Chinese headset is voor de tweede keer stuk gegaan, nu toch maar een uit Nederland gehaald.
Ik had een pc headset voor skype van $5quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:33 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb nu inears van mp4nation (Brainwavz R1 Dual Dynamic Speaker Earphones )
Prima dingetjes voor $24! Maar was volgens mij een tijdelijke aanbieding.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had een pc headset voor skype van $5
Het ziet er niet heel goed uit voor Veelers. Westra is nu bij punt 1 (op de eerste col) een minuut sneller dan Kittel (afdaling zal weinig verschillen). Westra is natuurlijk lang niet de beste klimmer...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ook 2 afdalingen he. En Kittel kan echt niet klimmen. Ik hou mijn hart vast voor hem dan
Welke zijn dat? En hoe is het geluid?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij doet het nog.ze verkopen dezelfde ook bij de action trouwens
Daarom, en tis maar 32 kilometerquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ziet er niet heel goed uit voor Veelers. Westra is nu bij punt 1 (op de eerste col) een minuut sneller dan Kittel (afdaling zal weinig verschillen). Westra is natuurlijk lang niet de beste klimmer...
[ afbeelding ]
49.36 is de grens voor Veelers.
Gewoon nog even etappe 4 binnen harkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom, en tis maar 32 kilometer
Wat een sukkel. Maar aan de andere kant, ook voor Kittel is het wss beter om er geowon mee te kappen en de Champs Elysee te laten lopen. De groene trui zit er toch niet meer in.
Niet meegekregen, wtf zeg. Hebben ze voor niets voor die top 10 geredenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon nog even etappe 4 binnen harken
Maar Peraud ligt er dus uit, iets gebroken met de verkenning.
Westra is ingestort.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ziet er niet heel goed uit voor Veelers. Westra is nu bij punt 1 (op de eerste col) een minuut sneller dan Kittel (afdaling zal weinig verschillen). Westra is natuurlijk lang niet de beste klimmer...
[ afbeelding ]
49.36 is de grens voor Veelers.
Peraud gaat niet starten, gevallen tijdens de verkenning en iets gebroken
Dat is wel zuurquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon nog even etappe 4 binnen harken
Maar Peraud ligt er dus uit, iets gebroken met de verkenning.
Instorten in de afdaling? Gewoon op zijn Pinot's naar beneden denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Westra is ingestort.
[ afbeelding ]
Had 38 sec op O Grady, nu nog maar 1.
Dat is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Instorten in de afdaling? Gewoon op zijn Pinot's naar beneden denk ik
Hij zal wel gevallen zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammerZo veel moeite doen om omhoog seconden te sprokkelen en dan omlaag weer weggeven.
Die van jou staan wel goed aangeschreven jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]ik verwacht ook wel dat deze wel even meegaan ja. Lijkt zo op het eerste oog prima kwaliteit, net als het geluid overigens.
geen idee, ze zijn zwart met rood iig. Geluid is wel redelijk, zeker gezien de prijsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welke zijn dat? En hoe is het geluid?
Svein Tuft, ooit op het podium van een WK tijdrijden, nu 4 minuten achter Kittelquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammerZo veel moeite doen om omhoog seconden te sprokkelen en dan omlaag weer weggeven.
Die staat ook laatste in het klassement, o.a. al gevallen dus die zal wel niet goed meer zijn (en ook niet voluit dan).quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Svein Tuft, ooit op het podium van een WK tijdrijden, nu 4 minuten achter Kittel
Reed de eerste tijdrit nog best wel goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Svein Tuft, ooit op het podium van een WK tijdrijden, nu 4 minuten achter Kittel
Als er nou maar 1 ding is wat je kan en daar ga je je best niet eens voor doen, kap er dan gewoon lekker meequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die staat ook laatste in het klassement, o.a. al gevallen dus die zal wel niet goed meer zijn (en ook niet voluit dan).
Tsja hij is wel van de vlakke tijdritten dus hier zou hij sowieso geen top 10 pakken. Laat staan nu hij niet in vorm/gehavend is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er nou maar 1 ding is wat je kan en daar ga je je best niet eens voor doen, kap er dan gewoon lekker mee
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe laat begint de stream vandaag?
[ afbeelding ]
Hij is boos op TT.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Post Dreetje hier niet meer trouwens?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |