Of je bent gewoon typerend voor de andere 4 en denkt dat je ontzettend hard werkt, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:44 schreef spekbek het volgende:
Wat ik al zij, er zijn laatst 5 nieuwe mensen aangenomen, en ze zijn alle 5 binnen een maand ontslagen.
Denk dat het probleem ergens anders ligt.
Inderdaad en vooral bij vlees heb je een aantal fusten waar wel 10 tot 20 colli in zit.. dat is natuurlijk peanuts.. same goes voor panklaar/maaltijden..quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee 200 colli is niet 200 kratjes. Sommige colli bestaan namelijk uit 1 stuk.
Overigens ben ik benieuwd wat TS nu echt aan colli's heeft staan vullen. 100 colli is namelijk echt onzin op het pad wat TS noemt. Dus ben benieuw wat TS nu daadwerkelijk tussen 11 en 13 had moeten doen van zijn leidinggevende.
[..]
succes dan
SRP (Shelf Ready Packaging )quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef spekbek het volgende:
Trouwens, waarom het ook zo veel was is dat heel erg veel dingen met doos en al er in gingen. Was ook zo'n naam voor. Je scheurd de bovenkant er af en zet het in het vak. Gaat redelijk snel.
Fris, oftewel bulk, haal je makkelijk 100-120 colli/uur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Catch22- het volgende:
100 is wel veel. ik deed 80-95 per uur denk ik, blikgroente/conserven iets minder, fris iets meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |