abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5887951
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 8. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 19 september 2002.

(als er een nieuw plaatje is zal ik de link aanpassen)

vrijdag 20 september 2002 @ 00:07:24 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5887981
sponsored by mimi

De boel in de bungalow wordt wat vrolijker. De meiden zingen nu Andre Hazes (wie van die nieuwen was daar ook al weer fan van?)
In de bunker horen ze wat er gezongen wordt en ze haasten zich meteen naar het hek...
Maar dan gaat Margriet even naar Mustapha en dreigt het uit de hand te lopen.

"Eén ding Mus!", je ruimt geen reet op.. en daar erger ik me aan", zegt Margriet opeens. "Je doet precies waar je zelf zin aan hebt. "Ik heb me daar echt aangeergerd!"
"Dat is jou probleem!", reageert Mustapha.
"Dat is mijn probleem ja... maar ik ben niet de enige die dat zegt hoor!"
"Klaar", zegt Mustapha. "Maar er zijn heel veel dingetjes MArgriet!"
"Wat dan?", vraagt Margriet meteen. "Dan moet je het ook uitspreken!"
"Dat doen we nog wel", zegt Mustapha.
"Nee dat moet je nu doen!"
"Het zijn heel veel kleine dingetjes. Je zit constant te zeiken... en over dat varkensvlees... er zijn dingetjes die jij me wil laten eten wat ik niet mag van mijn geloof.. en over de drank die je ergens in doet!"
"Oh God. je bent opgestookt!", reageert Margriet meteen. "Ik weet ook precies wie..."
"Ik heb mezelf opgestookt Margriet!", zegt Mustapha.
"Je behandelt Jeanette als een stuk stront!", zegt Margriet.
"Je weet helemaal niets!", reageert Mustapha. "Zuip ze Margriet... Ga maar lekker naar bed. Ik weet dat je bullshit uitkraamt als je gedronken hebt!"
"Dat is de enige troef die je hebt!", meent Margriet.
"Ik ga niet met iemand praten die de hele dag achter de fles zit!", zegt Mustapha geirriteerd.
"Nee, omdat je niet uit je woorden komt...", valt Margriet hem in de rede. "Het enige wat jij daar hebt gedaan is de vloer dweilen... Jij doet helemaal niets daar.. je bent asociaal!"
"Jij bent een zuipschuit! Waarom praat je met me?"
"Omdat ik om je geef!", reageert Margriet. "Ik wil niet achter je rug om over je praten, vandaar dat ik het nu zeg!"
"Ik wil geen gezeik aan m'n hoofd!", zegt Mustapha.
"Dat kan je hier niet zeggen. Je hebt met iedereen te maken hier. Ik wil met jou door de bocht kunnen!"
"Ik wil niet met jou door de bocht kunnen als je me bepaalde dingen flikt!", zegt Mustapha meteen.
Er volgt even een 'welles/nietes' stukje....

"Het gaat niet om opruimen.. het gaat om andere dingen", zegt Mustapha. "Jij begint elke avond over varkensvlees... en je stopt allemaal dingen voor me. je zegt dingen achter m'n rug om! Dat hoefje niet te ontkennen!"
"Je bent opgestookt, dat weet ik 100% zeker!", reageert Margriet.
"Ik zie alles, je hoeft niette doen als een schijnheilig trutje... maar het is goed.. klaar!"

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:11:39 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888040
Margriet doet haar beklag bij de andere dames, maar wil niet echt vertellen wat Mustapha haar allemaal verweet.
De rest van de bungalowbewoners zijn inmiddels in de slaapkamer druk bezig de boel op orde te brengen. Margriet heeft zich even teruggetrokken en lijkt echt geschokt van de dingen die Mustapha haar verweet.

Bram en Jeanette zijn druk in de weer met een dekbed.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:24:08 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888215
"Het is hier een kinderklas", zegt Margriet in de tuin tegen Daniela. "Ik trek dat niet hoor... Het wordt alleen maar erger.. Ik heb ook geen zin om mezelf te laten kennen over zeikdingen weet je wel! Ik heb ook al wat moeite met die jongelui hier. Die hebben allemaal geen reet geleerd. Ze kunnen niets, willen niets.. zijn allemaal nat achter de oren!"
"Nou, dat is wel een beetje zwart/wit hoor!", reageert Daniela. "Er zitten hier genoeg mensen van rond de dertig!"
"Zijn allemaal broekies... Ze hebben niets meegemaakt man.. helemaal niets.. ze komen net van school, hebben een eerste baan en wonen nog niet eens op zichzelf. Ze moeten nog geld krijgen van papa en mama en een studiefinanciering... Ik moet er niet aan denken dat ik hier nog maanden moet... echt vreselijk. Dan krijgen ze nog een hele erge hekel aan mij. Dan word ik echt een rotwijf... maar dat maakt me dan ook niet meer uit! Op een gegevn moment word ik gewoon heel hard!"
Daniela wil wat dingen tussendoor zeggen, maar Margriet praat onverstoord door en hoort niet wat Daniela zegt. Ting komt er ook bij.
"Heb je wel vertelt wat je ervan vond?", vraagt Ting..
"Jawel, maar dan ben ik weer een zeikwijf... Ik zou geprobeerd hebben hem varkensvlees te voeren en alcohol in zijn eten enzo...Maar het zat er aan te komen gewoon. Maar ik zeg het gewoon eerlijk. Ik erger me eraan.. bah... "
"Maar hoe komt dat dan nu opeens?", vraagt Daniela...
"iemand heeft iets gezegd over ons", antwoordt Margriet. "Dat ik me zo ergerde wist hij gisteravond al!"
"daarom was hij zo stil!", zegt Ting.
"Maar hij mag wel een keer de waarheid horen", zegt Margriet... "Je krijgt het altijd een keer terug.
"Toen ik hem een keer iets vertelde schoot hem dat ook in het verkeerde keelgat!", vertelt Ting.
Margriet lult er weer dwarsdoor heen en gaat in één ruk verder.
"En dan zegt hij weer 'je hebt gedronken je hebt gedronken'!
"Hij moet ook leren dat hij....", begint Ting.
"Maar ik begrijp ook wel dat hij zich aangevallen voelt", knalt Margriet er weer door heen. "Maar ik zei tegen hem dat iedereen zijn best moet doen en dat hij dat ook moet.. klaar... basta!"
"Misschien merkt hij dat volgende week wel met de exit", zegt Ting.
"Nee, Nederland vind dat wel leuk!", zegt Margriet.
"Ik denk dat hij snel weg is", meent Ting.
"Wat doet hij hier eigenlijk... go home!!", zegt Margriet. "Als ik straks mensen weg moet stemmen... ik wil hier niet met mensen overblijven die de hele dag zitten te slapen!"
"Daarom moet je niet je energie steken in zulke mensen!", zegt Daniela.
"Ik steek nu nog energie in iedereen!", reageert Margriet. "Ik wil nu nog met iedereen omgaan!"

Margriet doet nu de uitspraak van Martijn na...
"Hij komt uit Wijhe geloof ik", lacht ze...

Het gesprek Mustapha is even afgelopen!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 00:44]

vrijdag 20 september 2002 @ 00:24:28 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888220
In de slaapkamer van de bungalow worden de bedden ververst.

Margriet bespreekt met Daniela het door scanman beschreven voorval.

Margriet: Ik vind het een creche. Het wordt alleen maar erger, het wordt niet leuker. Ik heb geen zin om mij te laten kennen over dit zeikgedoe.
Als die jongelui die kunnen niks, willen niks, denken alles te weten. Ze zijn gewoon nog nat achter de oren.
Daniela: Nou dat is een beetje zwart-wit. Er zijn zat van in de dertig.
Margriet: Die hebben allemaal niks meegemaakt, twee vriendinnetjes, net van school, wonen nog niet eens opzichzelf, krijgen nog geld van pappa en mamma of studiefinanciering.
Op een gegeven heb ik daar geen zin meer in, dan word ik bikkelhard.
(Ting komt er ook bij staan.)
Ting: Heb je hem wel geconfronteerd? Wat gebeurde er dan?
Margriet: Ja, over alcohol enzo, het zat er gewoon aan te komen. Ik erger mij daar gewoon aan. Ik wil niet achter zijn rug om, ik zeg het midden in zijn gezicht. Ik zag het gisteren al, voordat we naar bed gingen, toen zei hij al niet meer gedag.
Ting: Toen ik hem wat probeerde te zeggen schoot dat ook in het verkeerde keelgat, hij zei "Ik ga mijn eigen gang."
Margriet: Als ik hem gisteravond geconfronteerd had was hij ook door het lint gegaan. We zitten hier nu met 10, dan moet je er aan godverdomme wat aan doen.
Ting: Heel Nederland stelt dit ook niet op prijs.
Margriet:...Anticipeert niet, ligt de hele dag te slapen.
Ting: Nederland stelt dit niet op prijs.
Margriet:.... Stel dat je hier wat langer zit, dan heb je mensen nodig die mee doen. Ik gun het iedereen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:29:06 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888264
Daniela, Margriet en Jeanette nog steeds buiten bij de tafel.

"Goh, ik voel me zo kut", zegt Margriet..."Ook omdat jij niets hebt gekregen (tegen Daniela)..
"Ach, dat is ook een beetje de story of my life", reageert Daniela rustig. "Heel veel alleen enzo.... "
Jeanette zit er rustig bij en luistert. Ze mengt zich niet echt in het gesprek. Ze merkt wel op dat er een pen in de slaapkamer ligt.

"Dit is wel heel raar hoor, dit!", zegt Margriet. "Die boom met dat ding en die deur daar... die barbeque.... die staat er straks in de winter ook nog!"
Jeanette komt wat drinken brengen en Judith komt er ook bij zitten.
Binnen kletsen de mannen een beetje met Bram, die de vrouwen toch maar even met rust laat! Ting heeft de dames ook alleen in de tuin achtergelaten.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:32:13 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888291
Laurens en Bram staan bij het hek te praten.

Laurens legt uit hoe het leven in het huis is en begint weer over zijn legerverleden. Bram vertelt dat hij een enorme klap kreeg toen hij het leger verliet.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:39:23 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888359
Margriet vertelt nog even aan Judith wat er is gebeurd tussen haar en Margriet.
"Maar ik hoorde net ook dat hij er eigenlijk uit wil!", merkt Judith op.
"Ga dan weg man.. ", reageert Margriet meteen! "Donder dan op.. ga er dan uit man..... Ik erger me daar gewoon aan.. donder dan op! En dan zegt hij dat het niet alleen over opruimen ging, maar ikz ei dat het daar wel over ging. De avond eerder had ik het over zijn asociale gedrag tegenover de anderen hier. En op een gegeven moment houdt het bij mij op.. dan heb ik het gehad. En dan zitten we hier en dan zit hij nog met zo'n sik!"
"Hij zit hier vanaf dag 1 al met zo'n sik!", zegt Judith.
"En dan zegt ie dat ik achter zijn rug om lul.... en ik zei dat dat niet zo is en dat ik nu toch alles tegen hem zei! Maar ik heb lekker een brief van mn broer en m'n zus... oh, ik ben wel emotioneel"
Ze bekijkt de brief nog even en schiet in de lach.
"Ik heb hem opgeborgen", zegt Judith. "Zo wordt Daan er iedere keer mee geconfronteerd en dat wil ik niet!"
"Je hebt gelijk", zegt Margriet.... "Je hebt helemaal gelijk.

Even is het stil, maar dan gaat Judith verder.

"Laat het gaan!", reageert Judith. : Hij doet tegen iedereen zo."
"Hij snapt het ook niet... Hij is 21!", zegt Margriet. "En zijn enige troef is dat ik heb gedronken".
Judith probeert het dan zelfs nog een beetje voor Mustapha op te nemen, maar Margriet wil van niets weten.

Intussen zit Mustapha ergens buiten te kniezen... (zie capture van APK hieronder )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 00:46]

vrijdag 20 september 2002 @ 00:39:50 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888367
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:45:51 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888411
Margriet zegt dat ze er nooit vrijwillig uit zal gaan, maar denkt niet dat ze het nog maanden uit kan houden op deze manier.
Bram zit er nu bij en vertelt dat hij de beelden vanavond even zag uit het huis en dacht dat het echt allemaal goed ging.
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:47:26 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888424
In de keuken zit Jeanette in haar eentje nog een keer de post van thuis te lezen en barst in lachen uit.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:02:50 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888538
Judith legt uit dat ze haar brief van thuis even weghaalt zodat Daniela er niet mee geconfronteerd wordt. Het lijkt Laurens verschrikkelijk als je het huis uit moet terwijl er niemand op je staat te wachten. Dat ze alleen in een taxi naar huis zou moeten. Judith is naar de dagboekkamer gegaan om BB te pushen er echt iets aan te doen.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:03:59 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888547
Martijn vertelt wat van zijn leven.. ook hoe oud hij is..
"23?", herhaalt Margriet half lachend. "Dan kom je net van school. Jezus... daar stoppen ze mij mee in huis.... "
(volgens mij hoort Martijn die reactie niet)
Martijn vertelt ook dat hij BB ziet als een uitdaging ( ) en dat hij daarom mee doet.
"Ik ben benieuwd hoe lang je het bij dit stel gekken uithoudt!", reageert Jeanette.
Margriet zakt een beetje weg....
"Margriet ben je moe?", zegt Martijn opeens...
Margriet schrikt op...
"Ja, ik ben moe ja... ", zegt ze. "Het liefst ga ik zo naar bed.... maareh, wat ik echt het liefst zou willen zeg ik maar niet!"
Het voorval Mustapha zit haar erg dwars en weer herhaalt ze een deel ervan, dit keer tegen Stefan.
"Maar ik ga er niet mee zitten hoor!", besluit ze ( )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 01:10]

vrijdag 20 september 2002 @ 01:06:55 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888578
Mustapha en Laurens checken de parkiet.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:11:16 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888617
Mustapha zit nu toch al ongeveer 5 of 10 minuten met zijn tong te klikken tegen de parkiet. Waarschijnlijk op dit moment de enige bewoner van wie hij geen commentaar terug krijgt
  vrijdag 20 september 2002 @ 01:12:02 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888623
Mustapha blijft lange tijd voor de kooi zitten. Met zijn tong maakt hij geluidjes. Na enige tijd zegt hij "je bent moe aan het worden, hè?" en doet de lap over de kooi.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:20:55 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888684
Bram babbelt even met Mustapha aan het hek. Hij vertelt dat hij outdoor-instructeur is.
Mustapha: Auto-instructeur?
Bram vertelt dat hij uit Brabant komt. "Ah, net als Carmen dus", zegt Mustapha. "Ik vind het klote voor je...."

vrijdag 20 september 2002 @ 01:51:54 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888876
De meiden zeggen steeds dat ze gaan bubbelen, maar ik zie nog steeds niets. Jeanette stond nog even te kletsen met Martijn, maar verdwijnt nu toch ook de bungalow in... Als nou de regie maar wel meegaat de badkamer in, ipv ons beelden te geven van niets...

In arm liggen intussen al een paar mensen in bed. Van rijk zien we alleen Ting in badjas bij het hek staan... Bram ... en ook Jeanette staat er weer bij.
Ting merkt op dat het idd een snelkookpan is hier! Martijn zegt dat hem dat al is opgevallen (de discussie tussen Mustapha en Margriet denk ik) ....
Bram zegt dat hij liever in arm was begonnen.
Ting gaat nu weg. Jeanette zegt 'welterusten' tegen haar, maar blijft nog even bijhethek staan. (valt ze een beetje op Bram???)

vrijdag 20 september 2002 @ 02:01:51 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888935
In de slaapkamer van de bunker bespreken de heren nog even de exit van vanavond. Ze hadden niet verwacht dat Carmen het huis uit moest.
Carmen zelf ook niet, daar zijn ze het allemaal over eens. "Het ongeloof stond in haar ogen".

vrijdag 20 september 2002 @ 02:10:07 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888970
Jeanette is nog steeds in gesprek met de twee nieuwe bewoners.
"Ik vind het heel kut dat ik haar niet heb leren kennen!", zegt Jeanette over Carmen. "Ik voelde niet zo veel voor Carmen, maar ik moest toen de keuze maken. Toen leek het me wel leuk dat er nog iemand in onze groep kwam van andere afkomst dan ons... en ook omdat ze al wat ouder was leek het me voor Margriet wel leuk. Vandaar dat ik zei dat ikpersoonlijk voor Carmen had gekozen, maar voor de groep koos voor Ting!"
De mannen vragen of ze al moeten nomineren, maar Jeanette legt uit dat dat pas gebeurt als iedereen in het huis is.
"Ik denk dat iedereen hier er wel het beste van wil maken!", zegt Jeanette. "Het klikt met mensen en met sommigen niet. Het is hier echt heel raar.. maar wel heel leuk!"

Laurens ligt in de slaapkamer en zegt dat als hij nu thuis was geweest de kerst cd's en kerstballen al van zolder had gehaald (ik zap meteen weg)

"Ik ben benieuwd wat Carmen nu aan het doen is!", zegt Jeanette.
"Het is niet alleen rot dat ze eruit is", merkt Martijn op. "Maar dan zit ze ook nog met wat er met haar oma is gebeurd!"
"En wat dacht je van hem!", vult JEanette hem aan. "Hij is net tien minuten bij haar en ze moet alweer weg!"
"Ze begon helemaal te hyperventileren", zegt Bram. "Het kwam echt aan als een knal!"
"Toch heeft ze een leuke tijd in buitenland gehad en een week hier", merkt Martijn op. "En wie weet wat er allemaal nog komen gaat!"
Jeanette denkt dat ze ook wel blij zal zijn dat ze beide heeft meegemaakt.
"Jullie maken volgende week hetzelfde mee!", zegt Jeanette.

Dan zapt BB even naar de slaapkamer. Judith loopt in lekkere string door de slaapkamer... de camera volgt.
"Mij filmen ze nooit!", klaagt Margriet. "Ze willen geen ouwe vrouwen. Mij filmen ze echt nooit!"

vrijdag 20 september 2002 @ 02:10:33 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888972
Buiten staan Bram, Martijn en Jeanette nog wat te kletsen.
Jeanette: Bram, als je Carmen mist dan moet je gewoon maar naar mij kijken hoor, we hebben bijna dezelfde pyama.....

Dat was het weer voor vannacht.

vrijdag 20 september 2002 @ 02:15:49 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888997
De camera zoomde net in op de borsten van Judith, maar bedacht zichook meteen weer .... de regie zag het blijkbaar en schakelde meteen over naar een andere camera.....
"Ik ben moe", spreekt Margriet met dubbele tong. "Morgen naar de bar... krijgen we weer zo'n barman die geen reet zegt!"
"Oh, die jongen die achter jou zender zit die heeft het ook maar zwaar hoor!", lacht Judith (die achter haar zender zit )

Judith stapt met vlechtjes en al het bed uit en doet het licht uit.
"Ik heb zelfs een onderbroek en een pyama broek aan", zegt Margriet nog even. "Dat heb ik eigenlijk nooit". (ze komt echt heel moeilijk uit haar woorden)
"Ik ga lekker over mijn ventje dromen", zegt Judith (welk ventje?????)

vrijdag 20 september 2002 @ 02:18:02 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5889004
Daniela staat in de badkamer haar tanden te flossen....

vrijdag 20 september 2002 @ 02:22:15 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5889013
(mijn code zit erop... blijkbaar was de laatste een 30 min code)
pi_5891249
Excuses
Wegens externe problemen liggen de live-streams op internet er al enige tijd uit. De problemen worden zo snel mogelijk verholpen.

Sigrid Kalk 20-09-2002 10:26

Bron: Offi BB site
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5893530
13.01 De mannen (uitgezonderd Mus) in de kooi buiten (Die Bram is echt niet te verstaan). Stefan: In het begin kregen we echt wel 80 lucifers, nu maar een stuk of 40. Margriet, in badpak, op een van de ligbedden mengt zich ook in het gesprek.

13.04 Bo hoorde net de vrouwen gillen, Wat was er aan de hand. Een nietszeggend antwoord volgt van Stefan. Laurens vraagt met kinderachtige stem aan het parkietje of hij leuk aan het spelen is, niet doodgaan hoor. Stefan heeft slecht geslapen, doordat Bo niet constant heeft gesnurkt, het was steeds met 'uithalen' en dan weer een tijdje stil. Margriet weet dat dat kleine comaatjes zijn, het is een heel cirkelproces. Ook zij sliep er dwars doorheen. Ze doen nu voor hoe Bo snurkte. Sommige mensen zijn hiervoor wel naar het ziekenhuis gegaan, volgens Bram krijgen ze dopjes in de neus. Jaja zegt Margriet, het komt allemaal uit de keel

13.09 Tijd is niet belangrijk zegt Bo, sommige mensen hier kunnen heel goed de tijd schatten. Bram hoopt dat er vandaag nog wat gebeurd.

13.11 Bram had zich eerst via de reguliere weg opgegeven, en ook via de radio. Margriet heeft hem toen nog gehoord. Hij werd gebeld door Jensen, het klikte met een zekere Mark? En hij werd uitgekozen. Laurens staat ondertussen te douchen

13.13 Reclame

13.15 Bo theedrinkend bij het fornuis, Stefan klagend dat er geen bakmeel meer is. Bram en Stefan nu met het deeg bezig.

13.17 Laurens droogt zich af en Stefan vraagt of hij nog een jongetje is. Lau kijkt naar beneden en lacht: Haha ja nog net. Jeanette kijkt toe hoe Bram de bolletjes maakt.

13.19 Martijn en Martijn liggen over Carmen te praten. Ting en Jeanette komen erbij. Ben je nu alweer aan het eten vraagt Martijn aan Ting. Ja, dat zal je wel vaker zien deze dagen. (off-topic: Wat heeft die Jeanette een ontieglijke dik achterwerk).

13.21 Martijn vertelt aan Jeanette dat de studio in Almere maar een heel klein hokje is met veel monitoren en lampen. Ook de langharige psycholoog heeft hij gezien. Jeanette een blablaverhaal toen zij in het BB-huis binnenkwamen. Ze vinden de producente een leuk mens, een soort Mevrouw Cactus een beetje grijzend haar, deze heeft haar heel veel vragen gesteld en ze stond na 3 minuten alweer buiten. De rest, waaronder Mevrouw BB zaten alleen te kijken.

13.25 Margriet bekijkt de brief/kaart van Jeanette. Je moeder schrijft niet zoveel he? Nee zegt Jeanette, ze schrijft Toppie top en dat is het, maar mijn moeder zegt altijd het goeie. Ze wijst ook nog even haar beste vriendin en zus aan op de foto.

13.26 Margriet vindt Stefan een smal koppie krijgen.

13.27 Einde uitzending.

pi_5893598
Ik kan die 2 nieuwe jongens nog niet uit elkaar houden. Dus mocht er Martijn staan, en het is Bram, lees daar dan maar even overheen.

Sorry

pi_5895815
Ik zie dat er niet gestreamd wordt, dus hier maar even een poging. Ik zie op de postzegel dat Laurens en Stephan in de dagboekkamer zaten. Nu zit alleen Laurens nog in de dagboekkamer.
Stephan is aan het hek in gesprek met een van de dames terwijl volgens mij Margriet aan het redderen is in de keuken.
pi_5896116
Laurens heeft intussen de dagboekkamer verlaten en staat met Stephan en Bo buiten te praten.
Judith en Daniela zitten te badderen.
pi_5896281
Daar komt die dan:

15:45
Ik heb zojuist het hele gesprek gevolgd en probeer het hier even neer te zetten.
Laurens werd de dagboekkamer ingeroepen zonet en het hele gesprek kon ik volgen.
Hem werd uitgelegd wat er precies gebeurd was wat Stefan had gedaan en als dilemma op had gekregen.
Het stalken van Laurens.
Stefan heeft dat tot een goed einde gebracht en daarmee voor Laurens een avond uit in het café gewonnen.
In de dagboekkamer word nu Laurens verteld dat hij vanavond de bewoners uit de bungalow mag meenemen naar het café en mag gaan drinken en feestvieren met ze.

Nu wordt Larens een dilemma voorgelegd.
Hij krijgt de keus tussen zelf naar het café gaan samen met de bewoners van de bungalow en daar lekker drinken en feestvieren, of zelf niet meegaan naar het café en voor de bunkerbewoners en hemzelf alles krijgen wat ze in het café ook krijgen, drank, borrelhapjes, eten en alles wat nog niet meer zodat zij met elkaar ook een leuke avond hebben.
Hij krijgt 30 seconden bedenktijd.

Daar komt z'n antwoord...hij kiest voor zichzelf en wil zelf met de bungalowbewoners een leuke avond en de anderen hebben daardoor meer te eten is zijn redenering (Laurens wat laat jij je ineens kennen nu..wat een egoist zeg).
Big Brother zegt "Jij denkt dus alleen maar aan jezelf en niet aan de groep" en Laurens probeert zich er onderuit te redden maar dat lukt hem niet ( Ik schrik echt van zijn keuze...wat een egoist)
Ook begint Big Brother over Jeanetten dat zij ook iets heeft gedaan om haar medebewoners te helpen en ook Stefan met zijn 24 uur stalken "zij deden dit ook voor de ander en niet voor zichzelf.
Big Brother zet Laurens hier wel even in zijn hemd want die weet niet meer waar die moet kijken.
Dan zegt Big Brother hem nog een maal 30 seconden de gelegenheid te geven om een keuze te maken en dan is het ook definitief.
Hij draait als een blad aan de boom om en komt ineens met een verhaal van ik wou even kijken hoe jullie zouden reageren op m'n keuze maar natuurlijk kies ik voor de groep (Gatver wat een gladde rakker).
Big Brother zegt dat hij het er met niemand over mag hebben alleen dat hij Stefan mag bedanken voordat Stefan voor hem dit avondje had verdiend.

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5896635
16.23 Margriet speelt voor 'Spook van de Opera', allemaal creme op haar gezicht (ze spiegelt als een gewreven eikeltje) en gaat samen met Jeanette in een stoombad.

16.26 Judith en Daniela samen in het zwembad, de mannen klemmen zich aan de spijlen van de kooi. En aanschouwen het in een prettig genoegen. Ting, normaal gekleed, maakt een praatje met Stefan. Zij gaat een of ander beest wel even controleren. Judith is haar lens kwijt. Martijn geeft het advies om met een schepnetje over de waterspiegel te gaan en hem zo te zoek'n. Martijn heeft nog meer veronderstelling'n waar hij kan ligg'n. Daniela vindt de lens. Jaaaaaaaaa, gilt ze, ik heb een uur massage verdiend.
Judith staat nu wel erg voorovergebogen naar de mannen toe in het zwembad te loeren. Martijn schreeuwt wel 10x: Ik zie h'm, ik zie h'm. Bo zegt: Vrouwen kunnen wel heel goed kleuren uit elkaar houden, maar iets opduiken kunnen ze niet. Martijn BLIJFT stijf bij het hek staan, en geeft advies hoe de dames moet'n zoek'n. Bram staat, ook gekleed, aan de rand te kijken.

pi_5897207
16.40 Demannen (dus niet Mus) staan bij het hek over het huishoudelijke reglement te praten. Volgens Laurens mag je niks slopen, maar wel dingen maken.

16.41 Ting, Margriet,Judith en Daniela in het bubbelbad buiten. Margriet heeft er blijkbaar genoeg van en stapt eruit. Judith vertelt (slecht verstaanbaar) hoe ze de lens was kwijtgeraakt. Vanwege het bubbelen maar terug naar arm.

16.45 Stefan vertelt Jeanette dat hij, samen met zijn vrouw, in een 4 etage-woning woonde. Zo groot vraagt Jeantte ongelovig. Stefan wilde ook een huis in de duinen met een oprijlaan, een aan het water. Jeanette: Heb je daar ook foto's van? Nou, nee die heeft hij niet meegenomen. Hij had ondertussen wel een nieuwe vrouw getroffen, maar zij zwas getrouwd en een kindje, daarin wilde hij niet stoken. Op de vraag van Jeanette antwoordt hij dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Nu een wauwelverhaal over kaarsjes. (Ik snap niet dat die gozer zijn neus niet langer is. Pfff)

Jeanette: Ik zou van al die romatische ideeen doodmoe worden, geen zin in hebben. Opnieuw zo'n Bouquet-idee van Stefan: Ik had de collega van mijn vrouw gevraagd of ze 's middags voor haar wilde werken, ik heb haar toen meegenomen naar het strand, heerlijk diner met kaarsjes
Jeanette (goed bezig meid): Hoe kan dat nou? Je vrouw kon toch niet altijd vrij nemen? Stefan heeft zijn antwoord meteen klaar en zegt: Ze had een deeltijdbaan.
Jenanette zou niet met een man van 33 thuiskomen, de vriend van haar moeder is zo oud!!! En deze man ziet er een stuk jonger uit dan Stefan. Ze bedoelt het niet lullig hoor !!! Volgens Stefan ziet hij er een stuk beter uit, wanneer hij wat beter slaapt, minder drinkt, es een zonnebankie.

(Mijn pc doet hier wat vervelend, maar niet zo vervelend als die Stefan. Wat een griezel)

17.04 Eindelijk heeft de pc hier weer de geest, en komt terug bij Stefan die relaxt onderuit naar rijk kijkt en met Jeanette praat. Zij denkt dat ze er met de volgende exit eruit gaat. Ze bespreekt de dames met Stefan. De enige met wie ze wat had, was Carmen omdat die eerlijk was. Margriet spreekt ook niet altijd de waarheid volgens haar. Hoe vaak heb je haar gesproken (Carmen)? 3x is haar antwoord. Hij wil nu weten waarom ze dat gevoel heeft over Carmen. Het komt erop neer, dat ze de anderen niet altijd eerlijk vindt en dat gevoel met Carmen niet had.

pi_5897515
17.09 De stream is overgeswitcht naar de rijke badkamer, waar niks te zien is maar wel het gebubbel veel kabaal maakt. Via Camera 3 zie ik nu dat Bram en Daniela (bikini aan) met een drankje hierin liggen. Nog steeds onverstaanbaar. Camera1 breedband doet het niet. Maar om

17.15 heb ik op Camera 1 smalband beeld van Judith, Ting en Margriet. Judith en Margriet in het bad, en Ting speelt de intervieuwster t.o.v. Margriet. Dee laatste vertelt over de twijfels die ze heeft gehad om in het BB-huis te stappen. Het is veel ja/nee, ja/nee geweest. Ook omdat ze verliefd op iemand was,veel met deze man hierover gesproken, ze heeft hem nog ge-smst. Ze moet veel aan hem denken.

17.20 Judith hoorde van vriendinnen over haar laatste vriendje dat hij een huis ....
BB vindt dit zelf, denk ik ook geblabla en schakelt over naar Jeanette en Stefan. Stefan speelt voor Maatschappelijk Werker, zo aandachtig en begripvol voor haar. (En om in de Harry-style te blijven heeft hij een wolkje boven zijn hoofd waarin staat: neukbaar)

17.24 Ze bespreken wie de BB-deelnemers zijn die nog in het buitenland zitten. Geesje, Joyce en Ursula. Volgens Jeanette zit er een heel mysterieus iemand bij. Ze vindt dat er hele rare dingen hier gebeuren, zoals gisteravond: Carmen weg, jongens erbij, Margriet dronken, Daantje uitdagend, niemand die naar Judith luistert en die wegloopt, Bram een leuke jongen, Martijn te vlak, hoe ze zelf is/zich opstelt is ze nog niet achter. Stefan en Jeanette zijn benieuwd hoe het is, als ze zelf moeten gaan nomineren. Jeanette gaat dan goed observeren, hoe ze er nu over denkt gaat ze niet de mensen nomineren die er het kortste in zitten, maar ze kan natuurlijk van gedachten veranderen. Ze WEET dat ze hier geen beste vriendinnen en geen relatie krijgt, omdat dit niet 'real life' is.

pi_5897955
17.23 Jeanette heeft even lucifers gehaald. Stefan vertelt Jeanette over het dilemma met Laurens, hij moest binnen de meter van BB bij Laurens blijven. Hoe hij dit heeft opgelost weten de lezers hier wel Stefan is die nacht wakker gebleven omdat Laurens 's nachts vaak opstaat en een sigaret rookt, daar moest hij dan bij zijn. Ook de sanitaire stops die dag waren een probleem voor hem. Jeanette had het wel opgemerkt en vond het maar raar, Judith vond het irritant die dag. Op de vraag van Jeanette: Waarom heb je dat voor hem gedaan? komt Stefan met zoveel argumenten. Geen touw aan vast te knopen. Het komt er opneer na vasstellingen van Jeanette en Laurens, dat hij Laurens rechtlijnig vindt en hij is dat niet. Nu een monoloog van Stefan van 5 minuten waarin hijzelf concludeert dat: A, het was leuk, en B hij deed het graag voor Laurens.

17.43 Eindelijk mag Laurens zijn mening over dit dilemma geven. Hij vond het irritant.

17.45 Gatverdamme niet weer zegt Jeanette, weer Andre Hazes. Dit zingen ze buiten. Ze heeft 2 blauwe plekken op haar billen en weet niet hoe dit komt, ook zegt ze even dat het feest om 8 uur begint. Ze ergert zich nu nog even aan Mus, dat die niks opruimt, haar aan de kant duwde toen hij bij de kast moest. Laurens doet ook een duit in het zakje, dat Mus alles laat slingeren. Ting krijgt nu een beurt van Jeanette, de eerste laat de theezakjes liggen en ontkent tegen Jeanette dat die van haar zijn. Jeanette gaat haar broek uit de droger halen, dan kan ze die straks aan hebben,

17.50 Heel lief zegt Jeanette tegen Margriet: Hee badnimfje hoest nou met je?

17.51 Bo en Martijn? spelen mikado op het kistje bij het fornuis. Bo vraagt iemand of hij lekker zit te poepen?

17.52 EEN WONDER GESCHIEDT: MUSTAFA IS ER OOK NOG. (Vanmiddag bij de live-uitzending ook niet gezien)

17.54 En weg is hij alweer, want Margriet vraagt: Waar is Mus? Martijn vraagt Jeanette hoe ze aan dat blauwe plek komt? Ze weet niet hoe die zwarte vlekken in haar broek komt. Martijn is 25 en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad, wel een oogje op gehad. Op zijn vraag terug zegt Margriet, dat ze 2,5 jaar heeft samengewoond en nu 4 jaar alleen is. Ze doet met BB mee uit een grapje, zag het ergens stan en heeft een Aviertje ingestuurd. Voor de testen is ze op zondag samen met Judith en Bram geweest. 's Maandags hoorde ze al dat ze doorging. Haar baan had ze net opgezegd voor wat nieuws en na BB moet ze maar afwachten. Martijn is 2x geweest, hij is stratenmaker. Hij had het zijn baas verteld en die gaf hem groot gelijk, zo'n kans krijg je maar een keer. Zijn baas is geen grote prater maar was vrijdags erg enthousiast bij hem gkomen en had alle medewerking verleend. Dit alles is erg interessant voor Margriet, ze ziet een ander en roept: Heee Lieffie en loopt bij Martijn weg. Bram lust geen hutspot, dit staat volgende week op het menu.
Margriet merkt haar fout op en gaat door met haar gesprek met Martijn, die het verhaal nog maar eens vertelt.

pi_5898244
18.06 Martijn is nog aan het woord, Margriet gaapt es lekker. Martijn verveelt zich nu al en krijgt van Margriet te horen dat zij er 11 dagen heeft gezeten. Ze vertelt nu over de battle hardlopen.

18.09 Mus, Stefan en Bram bespreken de exits in en bij de kooi. Nou ja, Stefan is 90%, Bram 10% aan het woord en Mus eet een appel. Bram hoopt dat Joop Braakhekke komt, ondanks dat hij een homofiel is, is het een leuke vent.

18.13 Appel is op. Ze zijn het erover eens dat weekends niks gebeurd. De battle telefoonnummers wordt aan Bram uitgelegd. Stefan vraagt aan Laurens hoe laat hij nar het feestje gaat. Steef wil niet op het einde van het feestje wachten, hij gaat vroeg op bed. Mus, op oprispende manier, mist de muziek. Hij mag van Stefan altijd mee op een feestje, kan hij mooi rijden. Als Mus hier uitkomt trapt hij een boom om. Ze prrrr-en tegen de parkiet. Bo heeft een grap tegen Stefan over de vogel, waarop deze heel vreemd kijkt. De anderen schateren van het lachen. Ze willen ca kwart over 7 eten, witte rijst(tragisch gebroken ) met hutspot.

18.21 Mus lust geen spruiten, Stefan geen macaroni en Bo geen aubergine.

18.22 En toen hielden de streams er mee op. QT bedankt voor de code.

vrijdag 20 september 2002 @ 20:53:06 #36
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5900090
21.00 uur Postezegelstream

Gerard Joling staat te zingen, iedereen host.
Als ik het goed zag is Moes niet mee, ik zag hem op het plaatsje van de bunker.

eurobilltracker.com
  vrijdag 20 september 2002 @ 21:04:57 #37
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5900225
Ik heb de indruk dat de mannen in de bunker zitten want ik zie alleen de vrouwen maar in de bar.
eurobilltracker.com
pi_5900423
niemand om deze blijde gebuertenis te streamen?

er komt ongetwijfeld alcohol aan te pas...

pi_5900519
De heren mogen nu ook naar het cafe. Veel geknuffel tussen de mannen en vrouwen. Iedereen praat door elkaar heen, dus errug moeilijk om te verslaan. Nu gaan ze weer spontaan zingen. Oeh Aahhh, I wanna know if you wanna be me girl..... kontjezwaaien.... etc.

Dit kan nog leuk worden vanavond.

I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5900562
En het volgende nummer wordt ingezet. Iedereen heeft het erg naar zijn zin zo te zien. Ze staan gezellig in een kring, behalve natuurlijk weer Mustapha. Die zit aan de bar het allemaal aan te kijken.
Voor de liefhebbers: ze draaien nu 'Een beetje verliefd' van Andre Hazes. Hiervoor komt zelfs Mus in de benen.
Bram pakt Daniela maar eens beet, Bo staat gearmd met Margriet te zingen. En Judith, Ting en en Martijn slaan ook maar de armen om elkaar heen. Jaja, Hazes verbroedert.
pi_5900576
BB heeft muziek opgezet, andre Hazes, iedereen zingt uit volle borst mee.
Ze hebben duidelijk gedronken, las op de officiele BB site dat er vanavond ook nog een confrontatie komt, kan nog leuk worden
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_5900704
'Zeg maar niets meer' van Hazes wordt nu gedraaid.
"Schuifelen!" gilt Margriet. En ja hoor, iedereen grijpt elkaar en er wordt geschuifeld door de dames en heren. Bram gaat uit zijn dak met Jeanette. Stefan met Margriet.
Bram is al goed 'geïntergreerd'. Hij 'slijpt' nu vrolijk met Margriet. En vervolgens met Judith. Een echte vrouwenman.
Bram, Jeanette en Martijn renden naar de bungalow, maar werden teruggefloten door BB. Ze moesten plassen, Jeanette heeft vooral hoge nood. Maar ze moeten weer terug naar het cafe.
Daar wordt nog steeds Hazes gedraaid. Sjongejonge, er wordt wat afgeknuffeld door de bewoners. Laurens wordt nu te grazen genomen door Margriet.
De stem geeft de bewoners nu toestemming voor een plaspauze. Het halve cafe loopt leeg.
Judith en Daan staan gezellig tegen elkaar aan te dansen. Laurens vermaakt Ting en Margriet. Judith klinkt al behoorlijk tipsy.
pi_5900790
Dit is echt dé streamavond voor Hazesliefhebbers. Er wordt nl. alleen maar Hazes gedraaid in de BB-kroeg.
Daan en Jetje zijn aan het stijldansen geslagen. De heren staan er omheen en kijken het aan.
Ik zag even een kaal koppie op de stream. De bewoners zingen Markie bedankt. Ik geloof dat het de geluidstechnicus van Joling is. Markie wordt uitgezwaaid.
Margriet roept weer dat ze wil schuifelen als er een langzaam nummer van Hazes wordt gedraaid. Bo gaat maar met haar schuifelen. Ting heeft Martijn als knuffelschuifelaar. Ting blijft na het schuifelen Martijn vasthouden. Ze staan nu gearmd mee te zingen met Hazes.
  vrijdag 20 september 2002 @ 21:58:05 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900800
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:00:41 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900837
(Weer zijn alleen close ups te zien op de low-streams.... )
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:02:08 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900849
pi_5900872
Mustapha heeft nu toch ook het 'dancefever' te pakken. Hij danste zowaar even. We hebben een nieuw schuifelsetje, Bo en Daan.
Het is de laatste ronde volgens de BB-stem. (Nu al???)
Als afsluitertje wordt "Het is tijd, de hoogste tijd" gedraaid van Hazes.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:05:54 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900898
De confrontatie begint... een politieman legt uit dat het dames tegen heren wordt!
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:07:41 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900924
Bram valt af omdat er een dame meer is .... De politieman zegt dat de bewoners hem moeten volgen naar buiten.. Daar gaat dus opnieuw een confrontatie plaatsvinden. De meiden zingen 'we gaan voor de bungalow'!
pi_5900949
Het is de heren tegen de mannen. Bram is uitgeloot bij de mannen.
Ze staan nu met zijn allen te zingen op het battlefield.

Ze hebben sweatshirts gekregen met 'Bob jij of Bob ik?"

Ja hoor, de aangekondigde blaastest. Ting moet als eerste.

pi_5900975
er word hard gelachen als hij verteld dat ze een blaastest moeten ndergaan.
Ting mag als eerste de spits afbijten

ting: 0,000
laurens: 0.8 promille (ga maar a.d andere kant staan zegt de agent" jonge jonge
Margriet: o.7

vrijdag 20 september 2002 @ 22:12:28 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5900980
Buiten staat een tafel met allemaal truien erop... De dames en heren krijgen verschillende kleuren aan....
De politieman zegt dat ze beginnen met een blaastest. Ting mag als eerste. Ze moet blazen totdat ie kleurt. Ting heeft 0.00
Dan is Laurens aan de beurt. Hij heeft 0.8 ... da's niet goed

pi_5901016
22.15 uur
Jeanette: "Ik hou 'm wel vast, dan gaat het veel beter" zegt de nepagent. 0,8 "Naughty girl" roepen de mannen. "Kut' roept Jeanette.
Mus: 0,00 roept iedereen. En inderdaad. Er gaat gejuich op. "Ik weet niet waarom jullie juichen hoor" zegt de agent. "maar het zal wel". Gaan de meest dronken mensen dan de bungalow in? Omdat ze hebben bewezen dat zij het leukste daar zijn omdat ze dronken worden?
Judith heeft 0,2.
Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:15:42 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901028
Bo heeft tot nu toe de hoogste uitslag... 1.0
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:16:18 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901036
Daniela verslaat Bo... ze heeft 1.1

Dan moeten ze naar de evenwichtsbalk..

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 22:16]

pi_5901041
ze vinden het erg leuk, lachen zich rot
stefan is aan de beurt:
stefan: helemaal goed zegt de agent 0,6
stefan" hey jongens t gaat goed komen"

Jeanette mag nu
jeanet: 0,8
whooooo roept iedereen
jeanette: kut kut kut

Mustapha iedereen roept al 0,0
mus: 0,0 dus gejuich bij de heren
agent: ik weet niet waarom jullie juichen maar het zal wel

Judith: 0,2
vrouwen lachen nu
Bo is nu
Bo: 1 promille

daniela: 1,1 promille
enorm geroep
martijn als laatste
martijn: 0,8

pi_5901045
Ting had 0,0. Dus toch niet gedronken.

Laurens vervolgens. 0,8 promille. Agent tegen Laurens: "Ik word alleen al dronken van jouw lucht!"

Margriet: 0,7 promille.

Stefan: 0,6 promille.

Jeanette: 0,8 promille. Jeanette gilt: "KUT KUT KUT"

Mus: 0,0 Iedereen juicht, de agent vraagt zich af waarom dat iets waarom ze juichen.

Judith: 0,2 promille

Bo: 1,0 promille

Daniela: 1,1 promille Oeps

Martijn: 0,8 promille

pi_5901056
22.17 uur
Bo schoort 1,0! Nu is Daan aan de beurt. Ze blaast niet hard genoeg. Score: 1,1. Zo hallo, het wordt steeds erger! Grrr, en toen viel mijn geluid weg. Damn!

Ze moeten nu allemaal ergens anders gaan staan. Ze moeten links van een balk gaan staan. Daan zegt zachtjes dat ze echt heel erg moet plassen. Ze moeten nu over de balk lopen. Als ze ervan af vallen, dan moeten ze meteen weer aan de andere kant gaan staan.

pi_5901070
ze moeten links van de evenwichtsbalk gaan staan.
margriet: nee he
agent: dames jullie ook,
goed het is heel simpel, je stapt er hier op en loopt naar de andere kant val je er af dan kan je daar weer gaan staan (dus opnieuw?)

Ting mag, ik heb alleen geluid geen beeld, blijft vaak steken.
(de vrouwen denken dat het nog steeds vrouwen tegen mannen is, dat hoeft natuurlijk niet)

agent geeft tip, dat de balk niet helemaal stabiel is en dat een kleine beweging al genoeg is.
(vrouwen zijn daar meestal goed in )

pi_5901097
oke ting ga je gang
ze doet het goed.
vrouwen gillen
nu Laurens:
het gaat om tijd roept daniela
ik geloof dat lau t niet haalde

Margriet nu: weet niet of ze t gehaald heeft
stefan geloof ik wel
t gaat razend snel, ik pak n andere stream

vrijdag 20 september 2002 @ 22:22:19 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901107
pi_5901112
22.23 uur
Ting is erover heen. Daan zegt steeds dat ze echt heel erg moet plassen. Zou dat nog mis gaan?
Laurens moet nu. Bram zegt tegen hem dat hij aan de hindernisbaan moet denken: "vooruit kijken he, vooruit kijken". Laurens haalde hem. Mus ook. Nu is Judith. "Kom op 0,2!" roept iemand. Judith haalt hem ook. Martijn is nu. De meiden proberen hem af te leiden. Volgens Margriet mag dat.
pi_5901120
Hihihi, ze moeten nu over een evenwichtsbalk gaan lopen.

De agent waarschuwt ze dat de balk niet helemaal stabiel ligt, dus de kleinste beweging......
Margriet meteen in de stress, ze wil niet naar de bunker.

(Het beeld springt steeds naar de woonkamer van de bungalow. Ik zal dus wel weer de helft missen. )

Ting moet beginnen. Ze heeft het gehaald.

Laurens is next. Die gaat er ook in sneltreinvaart over.

Margriet lukt het ook.

Stefan nu. De loopt stoer te doen, maar lukt het ook.

Jeanette rent er overheen. Gelukt

Mus is er ook over.

Judith gaat in slakkegang erover. Maar ook zij haalt het.

Martijn ook.

Nu ons drankorgeltje Daan. Zelfs zij haalt het.

Bo gaat erover, hij ging haast eraf maar het wordt goedgekeurd.

Ze moeten nu de spiraal gaan doen.

pi_5901131
tjonge jonge, t lukt niet echt met de streams
zal toch aan de breedband moeten

o wacht dit is beter
ze gaan nu iets anders doen.

ze moeten iets gooien.
en agent zal zien of ze wel of niet scoren.
(daar zijn mannen beter in, in mikken)

pi_5901137
Ik neem maar even pauze, er zijn weer genoeg streamers.
pi_5901142
22.26 uur
En nu zo'n irritante spiraal. Ik hoor een boel geschreeuw en mijn geluid hapert steeds. Het wordt uitgelegd.
pi_5901162
22.28 uur
Ik heb even nergens beeld of geluid dus please Sillie of Scanman, iemand moet iets met breedband gaan doen, want dat kan ik niet!
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:26:55 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901164
pi_5901172
zo ik kan nu veel beter alles zien
een heel grote spiraal, dat wordt wat.
de dames zijn in een opperbeste stemming. de heren ook trouwens.
ze zingen allemaal

Ting mag als eerste
agent" kruip er tussen"

het is een spiraal waar je helemaal in moet staan.
ting gaat erg langzaam naar mijn gevoel

vrijdag 20 september 2002 @ 22:28:22 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901188
De beroemde spiraal is nu aan de beurt.. Wie van de bewoners heeft nog een vaste hand is natuurlijk de vraag. Ting en Mustapha zijn natuurlijk in het voordeel omdat ze niet hebben gedronken. Ting bijt de spits af!
pi_5901207
22.29 uur
Ik heb weer geluid, samen met het beeld van Scanman moet dat toch wat opleveren.

Ze zijn bezig met die spiraal in uiterste stilte. Ting moet weer als eerste. het enige dat ik af en toe hoor is zo'n nare zoemer van dat ding. Als iemand iets zegt, wordt er meteen heel hard 'sssttt' gesist. Laurens moet het nu overnemen. Hij zoemt. "0,8 he" zegt Laurens. Hij mag weer door. Zodra de zoemer gaat is hij af, maar hij mag door tot het einde en dan hebben ze gewonnen. De dames giechelen op de achtergrond.

vrijdag 20 september 2002 @ 22:30:17 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901215
pi_5901220
ik heb piep gehoord, maar de agent zegt" ga maar door"
het was echt doodstil

volgende aan de beurt.
ze riepen dat ting t goed had gedaan

Laurens is nu
hij kruipt er in, gelijk piep
als je wat hoort dan stop je er mee, en als ik (agent) niets hoor dan ga je verder.
ik heb nog n paar uur dienst
(ik zie dat daniela de slappe lach probeert in te houden)
laurens doet het goed geloof ik
doodse stilte
helaas alleen beeld van daniela
kom op laurens raak dat ding aan
t gaat nog steeds goed
shit geluid was weg

pi_5901234
Stream 5

22.18 Op het battlefield. Instructeur : Je ziet dat die balk niet helemaal stabiel ligt. Een kleine beweging is al genoeg. Margriet : Dat vind ik flauw.

22.20 Instructeur : Okee, Ting, ga je gang. De stream schiet voortdurend in en uit de dagboekkamerstand. Na Ting lopen Laurens, Margriet, Stefan, Jeannette, Mustapha, Judith, Martijn, Daniela en Bo over de balk. Instructeur bij Bo : Nou, ik keur hem goed. We gaan naar de spiraal toe. Je staat er in. Je ziet hier en daar een paar rustpunten. We gaan kijken hoe vaak je scoort.

22.26 Instructeur : Nou Ting, je bent weer als eerste. Jeanette : Laat je niet gek maken Ting. Tijd is niet belangrijk. Ting gaat in de grote spiraal staan en beweegt er een rond iets langs dat de spiraal niet mag raken. Ze raakt de spiraal één keer. Margriet : Iedereen wil graag naar huis jongens, kom op.

22.29 Laurens is nu aan de beurt. Instructeur : Ik heb nog een paar uur dienst maar ik ben het knap zat. De stream blijft naar de dagboekkamerstand gaan. Ik kan het nauwelijks volgen.

pi_5901255
opvallend Bram stond eerst met arm over bo, en nu mus arm over bram.
weer geen geluid, kut

laurens is nog steeds bezig, maar is nog ergens bij het begin
daniela en jeanette staan nu te knuffelen
nou ikga wel voor wel geluid en geen beeld bij dit spel

laurens is nu in het midden bezig
hij praat ondertussen zegt dat hij moet lachen.

grappig de mannen zijn allemaal arm in arm
en straks weer in arm

pi_5901275
22.35 uur
Laurens heeft het gehaald. "Meisjes in de bungalow" zegt Daan. "nee nee nee" zeggen de mannen. Oh nee, hij was nog niet aan het einde geloof ik, want ik zie hem er nog steeds in staan. "Ik ben er nog niet!" roept hij inderdaad.
pi_5901301
Laurens nu met t ding naar beneden, nog steeds goed

o hij is nog steeds niet klaar, hij is bij de middelste ring, er zijn er 3 en ik krijg nu de verlaten huiskamer

is die agent soms een bekende Nederlander?
Laurens is nu bij de onderste ring

pi_5901319
Ik vergiste me het zijn 5 ringen.
en ja wel Laurens haalt het niet, hij was bij de onderste= vijfde ring
gnagna

Margriet mag nu

vrijdag 20 september 2002 @ 22:38:59 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901321
En Laurens op het nippertje de mist in
pi_5901328
Laurens is nog steeds bezig. Hij wordt aangemoedigd door Judith en Margriet. Toch erg sociaal van de dames.
En ja hoor, hij was bijna beneden, en de zoemer gaat. Hij baaaalt. Hij blijft Fuck en Shit roepen.

Margriet gaat het proberen.

pi_5901369
en die haalt het al snel niet. pingggg
kut zegt ze en dan nog eens kut

ik was te snel

nu stefan: mis ook niet

jeannette: is aan de beurt

pi_5901410
jeanette nu dus.
diepe zucht slaakt ze
het is weer doodstil

(ze fluistert zachtjes in haar zelf terwijl ze bezig is)
eerste fase heeft ze gehaald, ik hoor Yes. en oke jeanetje je kan het

(straks is het zo dat degene die het haalt naar de bunker moeten
en ze haalt het niet, en schreeuwt echt hysterisch Godverdomme, keihard dom wijf

vrijdag 20 september 2002 @ 22:46:37 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901430
Jeanette gaat tenslotte ook de mist in en reageert haar frustratie af door keihard te vloeken... Ze houdt zich in ieder geval niet in vanwege de camera's dat is zeker Geweldig!! Lekker fanatiek!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 22:47]

pi_5901435
mustapha was heel snel klaar.
agent: dat was duidelijk mustapha, kom ik toch nog snel thuis
(die agent heeft echt een fake snor, volgens mij is er wat met die man )

Nu Judith,in ieder geval langer dan mustapha,. die was tot nu toe de snelste die af ging, de eerste

pi_5901442
Margriet doet het al aan het begin fout en moet plaats maken voor Stefan. Ook zij scheldt zichzelf stijf.

Stefan begint en de dames zijn aan het fluisteren.
Aaaahhhh, de zoemer gaat ook af voor Stefan. Hij probeert stiekem door te gaan, maar wordt door de agent gemaand uit de spiraal te komen.

Jeanette is het volgende slachtoffer. Doodse stilte, alleen het gepuf van Jetje is te horen. Ze praat zichzelf moed in. Dat helpt blijkbaar want ze heeft het eerste rustpunt gehaald. In opperste concentratie gaat ze door. Maar ook voor haar gaat het mis. En dat hebben ze gehoord in heel Nederland volgens mij. Een loeiharde GVD van Jetje.

Mustapha is de volgende. Hij is er binnen een minuut weer uit. Volgens Laurens was hij nog niet eens begonnen. (?)

Judith mag het proberen. Margriet sleurt Daniela erbij om ernaar te kijken. Judith heeft het 1e rustpunt gehaald.

pi_5901475
(t i inderdaad prima maar ik heb n koptelefoon op scan, minder dus )

Judith is bijkelijk door de eerste fase. oke juut je kan het
Margriet schreeuwt op eens keihard. eerst moest iedereen zacht.

t is blijkbaar niet gelukt want nu is BO

(nu valt hier ook mijn geluid weg, godsamme

pi_5901493
22.35 Laurens is nog altijd bezig. Laurens : Ik word overmoedig.

22.38 Laurrens is klaar. Instructeur : Margriet. Laurens : Ik wil het nog een keer doen. Het gaat vrij snel fout bij Margriet. Margriet : Kut. Instructeur : Okee, kom er maar uit. Stefan. Margriet : Shit. Shit. Shit.

22.45 Jeanette fel : Ik wist het gewoon. Godverdomme. De reden is mij niet duidelijk. Mustapha is snel klaar met de spiraal geloof ik.

22.47 Mustapha : Ik ga d'r straks over nadenken.

22.49 Margriet : Okee Daantje, nu ben jij. Bo : Ouwe zuiplap.

Aangezien ik vaker geen beeld en geluid heb dan wel plaats ik maar een paar streamshots.

Een close up Scanman. Stefan terwijl hij met de spiraal bezig is.

De instructeur.

vrijdag 20 september 2002 @ 22:52:08 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901506
Het beeld zapt echt constant naar de woonkamer.. om helemaal gek van te worden. Bo is nu naar de wc en we horen hem hijgen en puffen terwijl hij het bier laat lopen... (foutje van de regie) .....
pi_5901511
ik weet niet wat er aan t handje is,. hoor steeds mensen rennen, en heb alleen vaag achtergrond geluid.
en hier moet je voor betalen?

Daniela is dus bo zal t ook niet gelukt zijn
(hey misschien zijn ze wat aan t doen in het huis en is t dat wat ik hoor

daniela haalt het ook niet

pi_5901524
Het beeld viel weg, maar volgens mij heeft Judith het gehaald.

Bo staat ondertussen in de spiraal. Op het andere scherm zie ik Jeanette naar het toilet sprinten.
Bo haalt het niet. Hij moet eruit.

Daniela moet het gaan opknappen voor de dames. Bo begroet haar met "Oude zuiplap!".

Weer alle schermen op de woonkamer.
Ditmaal zie ik Stefan rennen door de woonkamer. Vervolgens achtergrondgeluid hoor ik iemand wel erg blij zijn dat ie kan plassen.

En weer beeld op het veld. Daan heeft het ook niet gehaald. Martijn moet het overnemen. Bo hangt om Laurens heen terwijl hij hand in hand staat met Bram. Erg aandoenlijk.

pi_5901544
martijn is nu, en weer geen geluid.

ze moedigen hem aan
ook hem is het niet gelukt

agent: goed we lopen naar t laatste ondrdeel. ze moeten met hun rug tegen t hek aan gaan staan

vrijdag 20 september 2002 @ 22:55:49 #92
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_5901553
politie agent maakt straks striptease voor dames?
pi_5901558
Helaas pindakaas voor Martijn, maar ook hij redt het niet.

Ze gaan nu naar het laatste onderdeel van de test. En mijn beeld gaat op zwart.

Ah, ze moeten stokken gaan vangen. Ik hoop op een screenshot van Scanman om dit visueel uit te leggen.

pi_5901566
ik zie een heel vaag huisje of zo
ting hoeft niet als eerste maar ze beginnen met martijn zegt de agent bromsnor.

o dat is zo een ding dat er stokken naar beneden vallen die je moet opvangen.

pi_5901603
Is die agent niet Victor Reinier (Vledder uit Baantjer) ?
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:59:10 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901604
pi_5901606
simpel dus, er onder staan en iedere keer valt er een stok die moet je proberen te vangen.

martijn dus.o eerst wachten op de camera ventjes

meiden: o wat zijn de jongens stil
Margriet: geen gezeik we gaan niet naar de bunker, kom op dames
we wachten nog steeds

vrijdag 20 september 2002 @ 23:01:49 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901640
pi_5901656
agent: margriet kan jij ondertussen een mop vertellen, ja dat doet ze alleen kan ik die niet verstaan en ja hoor in koor de dames: t is stil aan de overkant.

agent: laatste onderdeel, zoveel mogelijk vangen niet laten stuiteren, vangen = 1 punt
en mijn stream is fucking naar de huis fucking kamer. wat een ellende zeg streamen
ik hoor ach dus lukte niet
en nog steeds de huiskamer
martijn heeft er een
dan weer een misser
(dat weet ik dankzij daniela die ach zegt
en weer een goed

daniela is de volgende

pi_5901712
en ik hoor weer iemand zeiken
en een diepe vette zucht er bij.

daniela is nu, ik hoor weinig gejuich dus t gaat niet goed

een goed
weer een
en weer de huiskamer,. jongens ik stop met streamen, dit is iets waar ik echt niet tegen kan.
sorry

pi_5901724
Martijn moet meteen weer aan de bak. Hij moet hier beginnen.

Beeld is weer naar de lucht gedraaid. Zwart dus. Ik hoor de dames en dan vooral Margriet zingen. Oh, wat zijn de jongens stil.
Ze vragen nu aan de agent of zijn snor echt is. Jeanette wil het straks gaan testen en daar wil ze zelfs de bunker voor in.

De agent vraagt of Margriet moppen wil gaan vertellen. Dat doet ze meteen. Ze ligt zelf weer als eerste in een deuk na het vertellen van haar grap.

Martijn moet beginnen. Hij vangt er één, twee, drie.....en weer geen beeld op het gebeuren. Volgens mij vangt hij er daarna nog 2.

Daniela is de volgende. Margriet lult als Brugman vanavond. Ze geeft Daan een peptalk. Ik hou van je en ik blijf bij jou.

Ik zie nu weer Bram voor een sanitaire stop in de bungalow. Beide beelden nu op agent Snorremans. Geen idee dus hoe Daan het doet.
In ieder geval 1 zie ik nu. En twee en drie en vier en vijf. Go Daantje!!
De dames zijn heel blij met haar na afloop. You rule. Super!!!

vrijdag 20 september 2002 @ 23:06:49 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901725
pi_5901785
zo ik heb beeld geluid en actie.
bo heeft het m.i erg goed gedaan
juut een goed
weer een
mis
twijfel
goed

en ook goed
heel goed gedaan dus

vrijdag 20 september 2002 @ 23:10:29 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901793
De eerste paar gaan mis bij Judith.... Zij reageert zich af met ingehouden kreetjes als "kut" en "fok it!" ....

Toch heeft ze er nog een paar gevangen...

vrijdag 20 september 2002 @ 23:13:57 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901849
De mannen zakken veel verder door de knieen en hebben dus meer tijd om de stokken te grijpen. Ik snap niet dat de meiden dat niet doorhebben!!!
pi_5901855
mus heeft er in ieder geval stuk of 3 al
de laatste liet hij vallen, ik denk 4 of 5
maar soms zappen ze weg dus moeilijk te zien)

jeanette volgens mij nog geen een, jesus

maar er is geen touw aan vast te knopen dus we zullen voor de uitslag toch moeten wachten.
een had ze er.
ze loopt te vloeken.
anderen zeggen dat t niet uitmaakt, volgens mij had ze er dus maar 1 goed!!!

stefan mag zo

vrijdag 20 september 2002 @ 23:15:33 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901870
Het gaat niet goed met Jeanette. Als haar beurt afgelopen is reageert ze met: "Dit is echt fucked up gewoon... aaah kut!"

Dan is Stefan aan de beurt... Ook hij staat heel wijduit, waardoor hij lager bij de grond is. De mannen zijn met dit spel een stuk slimmer dan de vrouwen...

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 23:16]

pi_5901874
22.52 Daniela maakt een fout. Daniela : Ik wist het. Jeannette : Goed gedaan. Maakt niet uit schat. Daniela : Heel erg jammer.

22.54 Martijn is aan de beurt. Hij wordt aangemoedigd. Instructeur een halve minuut later : We lopen naar het laatste onderdeel van de test. Okee, we hebben elke keer Ting laten beginnen. We beginnen nu onder aan de lijst, oftewel Martijn begint. Het lijkt me duidelijk dit spelletje. Je gaat er onder staan en je probeert er zo veel mogelijk te vangen. Stuit en vangen telt niet.

23.01 Het laatste onderdeel begint. Er klinkt steeds een piep. Een paar seconden later valt dan een stok die gevangen moet worden. Ik kan niet volgen hoe Martijn het er van af brengt.

23.04 Daniela is aan de beurt. Daniela : Het licht is kut. Vervolgens vangt ze een stok.

23.06 Margriet tegen Daniela : Goed gedaan meisje. Daniela zegt iets als dat je je niet gek moet laten maken.

Af en toe gaat er overigens iemand naar het toilet in de bungalow.

pi_5901883
stefan doet het erg goed, een of 2 gemist de rest allemaal gevangen.

ze gaan inderdaad erg naar beneden, en roepen ook dat naar elkaar, zakken zakken.

pi_5901886
Bo is aan het vangen. Martijn staat bij de 'vijand' de nek van Jeanette te masseren. Leuk stelletje.

Bo is klaar. Door al het gebuffer kan ik niet bijhouden hoe iedereen het doet. Het is echt ongelooflijk wat ze op de streams zetten. Constant beeld op de woonkamer van de bungalow.

Martijn is nog steeds aan het masseren terwijl Judith aan het vangen is.
Ze heeft het goed gedaan volgens de dames.

Erg grappig hoe fanatiek de beide teams zijn. De mannen zie ik geregeld hand in hand staan.

Mustapha is nu aan de beurt. Gaat niet zo goed geloof ik. Ik zie in ieder geval wat gespannen koppies bij de medemannetjes.

Jeanette moet nu. Mis bij het eerste stokje. Weer mis. Dit gaat niet zo best. Ze begint te vloeken. Ze wordt nu aangemoedigd door de dames. Ze vangt er in ieder geval 1. Ze vloekt weer es lekker.

Stefan is. Ondertussen is Laurens druk bezig om de agent af te leiden. Martijn staat ingespannen de actie van Stefan te bekijken. De dames leven ook mee. Bo knuffelt Stefan na afloop. Blijkbaar ging het goed.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:20:04 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901923
pi_5901946
margriet deed het erg goed heb ik het idee.

(helaas het geluid valt soms weer weg en het beeld zoemt naar andere plaatsen, niet bijster interessante trouwens )

laurens doet het erg goed.
helaas de mannen doen het al met al beter dan de vrouwen.
zeker met jeanette er bij die echt vrijwel niets ving.

een mist laurens
nog en O KUt
rustig blijven zeggen ze

laatste 2 had hij

en de laatste dame:
Ting dus

vrijdag 20 september 2002 @ 23:23:11 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5901967
pi_5901985
Bo is vanavond de knuffelbeer. Hij hangt nu bij Laurens om de nek.
Margriet is aan de beurt.
Daan is fanatiek aan het aanmoedigen. Margriet wordt door Daan opgevangen na haar beurt.
Bram en Daan zijn met elkaar aan het stoeien. Ze duwen elkaar steeds aan.

Bo ziet er weer heerlijk warrig uit. Stefan ziet er niet al te snugger uit nu, hij heeft zijn mond openhangen. Niet echt charmant.
Laurens is aan de beurt. Daniela en Jeanette staan innig omarmd ernaar te kijken.

En last but not least, Ting. Ik zie haar niet, maar hoor de dames wel YES roepen. Blijkbaar gaat het wel goed. De dames staan allemaal nerveus ernaar te kijken.

Ik heb nog nooit zoveel knuffelsessies gezien als vanavond in deze editie. Errugg gezellig.

De bewoners moeten terug naar de bunker/bungalow.

Als afsluiter hebben ze nog even de agent gestript.... van zijn snor.

pi_5901986
domme doos staat ook niet goed, veel te hoog,

ze heeft er i.i.g niet zoveel als de heren
ze moeten ergens heen, naar binnen en daar horen ze de uitslag.
mannen lachen al.

de vrouwen rennen om snel nog wat dingen te pakken /doen in de bungalow. zij vermoeden het ergste.

ze moeten hun truien eerst uit doen.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:25:52 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902004
"Straks moeten we in die mannenbedden", zegt Margriet. "Gatverdamme"
Jeanette loopt samen met de anderen naar de bunker en vloekt nog even hartgrondig....
pi_5902023
Jeanette is in haar eentje in de slaapkamer aan het vloeken.
GVD, zit je hier net 3 dagen, moet je weer terug.

Godver, de godver, de godver. Dit is Jetje in de badkamer.

En dat was het weer voor vandaag. De streams zijn ermee opgehouden.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:27:27 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902024
De mannen lijken overtuigd te zijn van hun overwinning... De vrouwen lijken zeker te zijn dat ze naar de bunker moeten....
Toch is het afwachten.... de uitslag is nog niet binnen... en het doel van de opdrachten is ook niet eens genoemd...
pi_5902028
margriet zit al weer te zeiken, moeten we in die vieze mannen bedden
agent: ik snap niet hoe jullie dat al weten

ik hoor dames gillen we gaan naar de bungalow en opeens hoor ik keihard in mijn oor. erg bedankt jeanette grrrrrrr, godverdomme, zitten we net 3 dagen hier, moeten we weer naar die kut bunker

ze gaat naar de huiskamer en zegt nog eens godver, en dat t niet anders kan dat ze naar de bunker moeten.

daniela vind het onzin hoe jeanette doet.
jeanette: nee laurens deed t zo goed
ting heeft het over hoe de promille in verhoudign staat met de gevangen stokken.

daniela" we kunnen snel in t bubbelbad
jeanette: nog 2 keer godverdomem, ik kan er niet tegen mannen tegen vrouwen

vrijdag 20 september 2002 @ 23:29:27 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902055
"Ah jongens, wat the fuck!", zegt Jeanette tegen Bram. "Ik ben geschoren en al, dus dan maar naar de bunker..."
"Weer naar die geile bunker", zucht Margriet.
"We maken hie rnog even een teringzooi voor de mannen!", lacht Daniela....
"Oh ik krijg een deja-vu!", zegt Margriet.. "Echt wel!"
pi_5902074
jeanette dacht iedere keer ik ga niet naar de bunker en dan hoorde ze ping, dat had daniela ook

margriet heeft enorm vel gegeten
daniela: we maken even een teringzooi voor die mannen.
margriet tegen jeanette? t heeft geen zin om die spullen aan te trekken want die moet je toch uittrekken.

margriet: ik heb 4 wodka op.
o ja jeanette zei net ook dat ze nog nooit zo snel nuchter was.

nu gaat margriet opeens ook negatief doen, ja wel we hebben harstikke vet dik verloren.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:33:57 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902126
De meiden snoepen nog even van dingen in de keuken. Daniela geniet er zichtbaar van...
"Oh, ik kom bijna klaar", lacht ze...
pi_5902134
margriet vind t nog t ergste dat ze in zo'n bed van zo'n man moet liggen

daniela heeeft haar mond vol, zegt nog eens dat ze n teringzooi wil achter laten.
daniela: zullen we snel die grote champagne fles open trekken?
margriet:ga je die nu open doen?
snel snel snel, glazen en ze liggen echt in een deuk.
leuk
ting kom er bij, tingeling
ze reageren wel leuk (nog wel )
margriet: o wat asociaal dit hier worden we voor gestraft.
ting zegt dat ze zo komt even wat aantrekken.
reply van daan en margriet, dat dit niet hoeft dat ze t zo moeten uitkleden.

bram kom op, champagne
ting wordt gewoon meegetrokken, je hoort bij ons zegt voglens mij jeanette

pi_5902149
23.23 Iedereen is klaar met alle onderdelen. Instructeur : Je gaat zo meteen terug naar waar je vandaan komt. Dus niet de kroeg. Daar hoor je dan de uitslag. Dames en heren, graag Uw trui nog even uit. Margriet : Moet ik naar die mannenbedden gatverdamme. Instructeur : Ik snap niet dat jullie dat al weten. Jeanette fel : Godverdomme. Zit ik hier drie dagen kan ik weer terug.

Stream 5

23.25 De mannen zijn terug in arm.

Stream 3

23.26 Jeannette : Kan ik nog even vlug in het bubbelbad ? Margriet : Schat, je kan er niks aan doen. Jeannette : Ik kan er niet tegen dat ik godverdomme. Het moment dat ik dacht, ik ga niet met mijn ass die bunker in was het uhhhhhhh (zoemer van de spiraal). Margriet : Nou, ik heb genoeg gevreten vandaag. Jeannette : Ik maak een teringzooi hier voor de mannen. Margriet : We gaan gewoon de bunker in, echt wel. Ik heb vier wodka op of zo. Als je nog wat wil eten moet je dat nu doen. We hebben echt zwaar verloren. Jeannette : Nou, niet zwaar. Margriet : Echt wel. Nu zingen de dames 'Love is in your eyes' van Gerard Joling. Margriet : We moeten in die bedden van die mannen, dat vind ik het meest smerige. Daar heb ik echt geen zin in.

23.32 Jeannette : Kunnen we nog champagne open trekken even snel ? Daniela : Ja, die grote fles. De dames eten en drinken. Margriet : Hier worden we voor gestraft. Anderen : Nee. Margriet : Waar is iedereen ? Ik mis iemand. Daniela : Bram. Jeannette tegen Bram : Je hoort bij ons.

23.34 Margriet buiten tegen arm : Jongens, ik gun het jullie wel. Absoluut.

pi_5902152
margriet zegt tegen de mannen dat ze het hen wel gunt.
(schiet op met die uitslag ik heb dorst )

sorry ik heb onwijze keelpijn en scan is toch aan het streamen zag ik, dus stop ik er mee, en kijk alleen even.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:41:43 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902204
"Kom op met die uitslag!", roept Margriet.
Die komt er nog niet aan. Ze laten de bewoners nog even in spanning zitten. Jeanette springt wat nerveud op en neer in haar strakke witte shirtje. Dan zegt ze dat ze nog even binnen gaat zitten om te genieten van het interieur... Margriet blijft buiten zitten.
pi_5902243
de meiden zijn ondertussen continu aan het vreten

jeanet kon zichzelf wel afschieten.
ze vodn het wel leuk om zelf eens die spelletjes te doen.

net hoorde ik margriet met dubbele tong tegen stefan volgens mij dat ze het hem gunde en hoe veel ze van hem houd.
daniela: eet winegums, koekjs en drinkt champagen alemaal tegelijk.
ze denkend at ze verloren hebben maar daniela zegt t maakt niet uit we gaan met zijn allen naar de bunker.

weet je wat ik denk? dat de mannen en vrouwen ze vreemd gaan opkijken, dat het weer een persoonlijke battle was

(ik stream weer want heb nu een biertje ) en dat pept op met een zak chipito's er bij

ze gaan wat flikken , ze stoppen iets onder het bed van een van hen en hebben de grootse lol

vrijdag 20 september 2002 @ 23:48:04 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902298
Judith baalt omdat ze ziet dat een aantal mannen in de bunker nog even snel wat dingen naar binnen werken. Ze krijgt even een korte discussie daarover met Stefan en Mustapha. Ze vindt het raar dat ze dat doen terwijl ze zometeen waarschijnlijk naar de bunker gaan. Ze vertelt dat ze de laatste keer in de bunker eten had gemaakt en toen er een wisseling aan zal te komen heeft ze het niet nog even snel opgegeten, maar laten staan voor de mannen.
"Wat jullie nu doen zou ik nooit doen!", zegt ze geirriteerd. "Zo ben ik gewoon niet..."
De mannen reageren niet echt...
  vrijdag 20 september 2002 @ 23:50:46 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902328
Judith vertelt het verhaal aan Daniela.... Die zegt dat ze weet dat de mannen dat met opzet doen. Ze stelt dan ook voor om de sigaretten te gaan knakken... Judith zegt dat dat niet haar stijl is.... Nu pakken ze de sigaretten toch en knakken ze allemaal doormidden...
pi_5902456
23.36 Margriet : Nou kom maar op met die uitslag want we hebben toch verloren. Ik wil het meest linkse bed met Jeanette. Daniela zegt binnen dat ze iets helemaal op maakt. Daniela : Ik ga helemaal dronken en ziek mijn bed in.

23.38 Ting : Ik ben net als Moes, ik drink geen druppel. Even daarvor zegt ze dat ze af en toe een sip neemt. Stefan tegen Ting : Goed luisteren. Je wilt alleen maar horen want je wilt horen toch ? Ting : Tegen jouw theorieën kan ik niet op ja. De aanleiding hiervan is me niet duidelijk. Daniela : Champagne, drop, chocola, ik kan niet meer. Ik stink helemaal naar deo. Ineens gaat de stream naar Ting die alleen in de keuken iets drinkt.

23.40 Jeanette : Ik vond het echt leuk. Ting : Ik ga gewoon een karbonaadje opwarmen. Jeanette : Ik kan mezelf wel afschieten. Ik wist dat ik verder kon komen. Ik dacht ik ga net zo ver als Lau. Toen ie af ging dacht ik, klopt niet dat ding.

23.44 Een aantal dames wil de grote fles champagne onder het bed verstoppen. Jeannette doet het vervolgens.

23.45 Judith buiten : Als ik mensen dingen in hun mond zie poppen vind ik dat kut. Dat zeg ik gewoon. Wij hebben zat. Stefan : We hebben de hele avond niet gegeten. Judith : Ik blijf er toch bij. Stefan : Het kan ook individueel zijn (de confrontatie).

23.48 Margriet : Nou Steef, dan kan je straks je haar goed doen. Jeannette heeft nog steeds plannen om te gaan bubbelen. Margriet : Met je kleren aan. Judith in de keuken tegen Daniela : Ik verlaag me niet tot dat niveau. Judith en Daniela doen het spel met de vallende stokken nog even over met sigaren.

23.51 Bo : Ik had echt trek dus als ik dan een banaan op eet. Ik had echt trek. Ik begrijp nu dat Judith zich druk maakte om het feit dat de armen nu nog gingen eten. Laurens : Ik heb mijn repen gelijk in het kastje gelegd van één van de dames. Stefan : Het gaat niet om één banaan. Het gaat om iemand die roept dat ze geen behoefte heeft aan eten. Stefan tegen Judith : Sorry Ju. Judith : Ik reageerde gewoon fel. Ik zou het zelf ook niet doen. Gisteren heb ik ook niet gegeten om vijf uur. Ik ben niet meer boos. Ik wist niet dat je kotsmisselijk was. Stefan : We hebben bijna niet gegeten. Ik barst van de honger. Toen wij naar het café zijn gegaan hebben ze de hele kist weg gehaald (met eten ?). Judith : Het is okee.

23.57 Bo : Toen ie de bar in kwam zei hij, het is de mannen tegen de vrouwen. Daar kunnen ze niet van afwijken. Margriet : Kom op Jeanette, don't give a damn. Be proud of yourself. Don't give up.

vrijdag 20 september 2002 @ 23:59:58 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902463
Jeanette baalt duidelijk behoorlijk.
"Kom op Jeanette!", probeert Margriet haar wat op te beuren. "Don't give a damn!"
Dan beginnen ze met z'n tweeen te zingen "Always look on the bright side of life" .....
De uitslag is er nog steeds niet...

(buswatcher, maak je even een nieuw topic aan? )

zaterdag 21 september 2002 @ 00:05:56 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5902533
Beste bewoners. Voor de blaastest hadden de vrouwen 2 punten en de mannen 1 punt.... Voor de evenwichtsbalk hadden de vrouwen en mannen 5 punten.. Stokken vangen en spiraal hebben de mannen overduidelijk gewonnne.... De vrouwen moeten naar de bunker!! Bram moet zich aansluiten bij de mannen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')