Hahaha, die weg op die eerste fotoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
Ik heb geen website of foto's op m'n facebook. Maar om te bewijzen dat ik niet uit m'n nek lul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderstaande foto is van dezelfde motor in Prishtina, Kosovo (of Servië) in 2009.
[ afbeelding ]
Alle foto's zijn gewoon met een simpele camera gemaakt, ik heb wel een dslr maar op de motor neem ik die nooit mee.
Supervet!! Eerste plaatjequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
Ik heb geen website of foto's op m'n facebook. Maar om te bewijzen dat ik niet uit m'n nek lul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderstaande foto is van dezelfde motor in Prishtina, Kosovo (of Servië) in 2009.
[ afbeelding ]
Alle foto's zijn gewoon met een simpele camera gemaakt, ik heb wel een dslr maar op de motor neem ik die nooit mee.
Noorwegen staat dus al op planning hierquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
dus toch maar volgend jaar een fok goes europe trip?
Wij willen Oostenrijk/Slovenië doen
Morgen ga ik met Sala en nog iemand van MF rond de tafel zitten, eens kijken wat daaruit rolt. Slovenië kan ik van harte aanbevelen overigensquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
dus toch maar volgend jaar een fok goes europe trip?
Wij willen Oostenrijk/Slovenië doen
Wat een bizarre fotoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is verstandig om eerst wat kleiner te beginnen ja, heb ik ook gedaan. Er zijn enorm mooie wegen in Zuid-Duitsland en Groot-Brittannië, dus dat zou goed moeten werkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef thenxero het volgende:
Nee, alles staat nog open. Maar waarschijnlijk niet direct door naar Griekenland/Oekraïne en dat soort oorden voor de eerste keer. Misschien de UK, Scandinavië, Frankrijk, Duitsland, of een combinatie daarvan. Of toch iets anders.
Mooie foto's! Spreek je een Slavische taal of ben je met handen en voeten een heel eind gekomen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep. Dat water had nog gekund, maar de hobbels aan de andere kant van het water waren te hoog voor m'n niet-all-road. Dat had de uitlaatpijp aan de onderkant van m'n motor niet fijn gevonden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
Wat een bizarre fotohoe heb je dat uiteindelijk gedaan? Door de berm?
Beetje van allebei. Ik leer vrij makkelijk. Heb zo'n luistercursus gedaan en ik heb bij elkaar een half jaar van m'n leven op de Balkan doorgebracht. Dat helpt allemaal. Als je die cyrillische karakters maar kunt lezen, dat is het belangrijkst. En wat getallen voor als je benzine bestelt. Je moet vantevoren zeggen hoeveel je wilt en betalen voor je kunt tanken. Het is natuurlijk zo dat hoe meer van de taal je kent hoe leuker het is om daar rond te reizen. Dat is logisch.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Mooie foto's! Spreek je een Slavische taal of ben je met handen en voeten een heel eind gekomen?
volgens mij riep ik al paar weken terug dat Slovenië aan isquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Morgen ga ik met Sala en nog iemand van MF rond de tafel zitten, eens kijken wat daaruit rolt. Slovenië kan ik van harte aanbevelen overigens
[..]
Wat een bizarre fotohoe heb je dat uiteindelijk gedaan? Door de berm?
[..]
Het is verstandig om eerst wat kleiner te beginnen ja, heb ik ook gedaan. Er zijn enorm mooie wegen in Zuid-Duitsland en Groot-Brittannië, dus dat zou goed moeten werken
IJsland 2015 wordt een groot project denk ik. Daarvoor wil ik wat dingen aan de Alp verbouwen. Wellicht zelfs dattie ook voor die tijd nog voor een revisie gaat, hangt er vanaf hoe'ie zich komend jaar blijft houden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
volgens mij riep ik al paar weken terug dat Slovenië aan isdus I know. Maar 2 fokkers maakt nog geen fok rit :p
maar tof! wordt groot project? (lange reis?)
Scandinavië is een goede voorbereiding/test op IJsland ook qua overnachten. Ik was er vorig jaar en ook als het midden in de zomer is is het daar 's nachts gewoon koud buiten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
IJsland 2015 wordt een groot project denk ik. Daarvoor wil ik wat dingen aan de Alp verbouwen. Wellicht zelfs dattie ook voor die tijd nog voor een revisie gaat, hangt er vanaf hoe'ie zich komend jaar blijft houden.
Komend jaar iets dichter bij huis. Oostblok of Scandinavië bijvoorbeeld.
Die eerste foto doet mij denken aan een Youtube filmpje die ik eens gezien had.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen excuus, maar dat hok van mij wel naar het schijntquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nou heb je ook geen excuusjes meer
Volgende deel staat online, trouwens.
2015 wordt zoals bekend IJsland, en als voorbereiding willen we komend jaar naar de Lofoten in Noorwegen.quote:
fabeltastisch! wel een top lokatie zeg voor dit soort bijeenkomsten. gratis wifi dus via de tablet kon van alles nog nog niets opgezocht wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste stap voor 2014 en 2015 is gezet
Nice. Da's een aardig stukkie kachelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
2015 wordt zoals bekend IJsland, en als voorbereiding willen we komend jaar naar de Lofoten in Noorwegen.
Stukkie om, inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Nice. Da's een aardig stukkie kachelen
Goed geregeld heaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Salatrel het volgende:
fabeltastisch! wel een top lokatie zeg voor dit soort bijeenkomsten. gratis wifi dus via de tablet kon van alles nog nog niets opgezocht worden
Over land is sowieso leuker. Extra landensticker, heujquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Salatrel het volgende:
ik ben er trouwens uit qua ferry deka. die van Hirtshals naar Larvik is een trage ferry die doet er 9 uur over dus kun je bijna beter gewoon over land via zweden rijden want hij vertrekt ook nog eens heel ongunstig om 09:30 's ochtends...
dat is wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Over land is sowieso leuker. Extra landensticker, heuj
Trouwens, Die E10 in de Lofoten die stopt een stukkie verder gewoondenk dat dat wel lachen is.
Beetje net als John O'Groats dus. Daar is de camping naast de ferry richting de Orkneysquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Salatrel het volgende:
tevens zie ik aan de overkant van die ferryplaats een camping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |