Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet je geen Dongen zeggen die jij hoopt te lezen. Staat feit dat..... Kortom als je in bepaalde daden zwak bent dat nog niet je andere goede daden ongeldig maakt.
Ben nog bezig met die courgette pannekoekjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:
J to the fm. Heb je dat beslag geprobeerd? Heb al een volle lepel op
Ben jij moslim?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.
Omdat ik dacht dat jij Nederlands wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en hoezo vraag je dat specifiek aan mij eigenlijk?
Spannend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij Nederlands was
Ja, kennelijk gaat daar in je bovenkamer wat goed mis gedurende het lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.
Altijd die sneren maken, waar was dat voor nodig dan? Ik vroeg het me gewoon af en dan reageer je zo. Beetje raar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, kennelijk gaat daar in je bovenkamer wat goed mis gedurende het lezen.
Elke jaar tot we er dood bij neervallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef Parzival het volgende:
is het niet Ooredoo.. das nml de telefoonmaatschappij in Qatar![]()
Man man.. elk jaar weer hetzelfde.. niet eten, niet drinken in het openbaar.. alle alcohol aan banden en alle clubs dicht.....
Maar wel gezellig in de pantry met alle niet-vasters stiekum water drinken en je lunch verorberen.. en werken van 9-3
nee want voordat het zover is mag je toch een slokje water?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke jaar tot we er dood bij neervallen.
Jij weet wanneer je ooit zal doodgaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee want voordat het zover is mag je toch een slokje water?
Ik was lang bezig! Rammen met die roller, en daarna stampen met een glasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambiiii, hoe maak jij het tot poeder? Ik ben bezig met een deegroller en theedoek, maar t gaat niet zo hard
Probeer het anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Parzival het volgende:
nee dat niet.. maar in principe mag je niet doodgaan aan de Ramadan..lijkt me
Ik heb ook een glas gepaktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was lang bezig! Rammen met die roller, en daarna stampen met een glasBeetje harde stukjes is niet erg. Wel heeeeeeeel goed laten koelen! Anders lukt het maken van bolletjes niet
Alles wat ik fout doe, kan jij goed doen
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal strengquote:
Waar bent u?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal streng
Je wordt dus gedwongen mee te doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal streng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |