Ja zielig he ..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef CesarMilan het volgende:
Ben em nu ook aan het lezen (art of racing). Ik vond dat eerste stuk toch al behoorlijk emotioneel, (of ligt dat puur aan mij?) ik zal verdere toelichting achterwege laten voor degene die hem nog willen lezen hier.
Heel vervelend weer! Ik had er eergisteren ook eentje die uit het niets opeens bij mijn hond in zijn nek hing. Baasje nam het niet serieus, maar als die hond er niet af was gegaan had ik hem er zelf wel afgetrokken. Ik hoef geen gaten in mijn hondquote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Zoek zo op de pc wie maar er heeft iemand hier een Welshi Corgi Pembroke en kreeg er nog een pup bij. Te weinig Corgi (foto)'s hierquote:
Ohh dat is echt niet leuk nee. Daarom ben ik nu extra voorzichtig met Obi met welke honden ik hem in contact breng. Het is al zo'n zachtgekookt ei....quote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Gatver wat heb ik toch een hekel aan zulke baasjes.en honden.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Wat gebruik je nu,en hoe oud is de trekkert ?quote:
Mooie oren eurasiers,vind alleen die hoge staart minderquote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig vond Billy vanmorgen zijn eurasiervriendinnen meteen wel weer lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |