Ja, dat is dan het idee. Dat de wervels tegen het ruggenmerg zijn geknald, redelijk terug op hun plek zijn gekomen, daarmee dus hernia en uitvalsverschijnselen. We weten het niet, de dag dat het gebeurde is er iemand bijna over hem heen gevallen. Maar hij springt ook veelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou die klap dan de hernia hebben ''getriggered'' zeg maar? Ik weet wel dat dat bij onze hond Koda het geval was. Die maakte tijdens het spelen een rare beweging met zijn poot, en zodoende kwamen we er achter dat hij botkanker had. Het heeft er waarschijnlijk al een tijdje gezeten, maar door die beweging is het wat meer naar de voorgrond gekomen, misschien is dat bij jullie ook zo.
Nare verhalen altijd, nogmaals heel veel sterkte voor jullie en Frodo, ik hoop dat het goed komt!
Geen reden tot klagen lijkt mij...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat blijkt maar weer.Maar hij gaat uit zichzelf zitten bij de stoep, zitten op commando, pootje, en zelfs het commando ''plaats'' kent die bijna. Dan sta ik bij de bench en zeg ik Dexter, plaats! En dan komt die er aan huppelen, en kijkt die zo van ''moet ik er echt in?''.
Het zijn allebei Welsh Corgi Pembroke'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lurk eigenlijk alleen nog maar, maar oh myEn zit er een Corgi bij? Ik twijfel.
Ah goshquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Dven het volgende:
Lekker slapen met de katten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:20 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Het zijn allebei Welsh Corgi Pembroke's
Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah goshLuistert ze trouwens al goed naar je?
[..]
Meer foto'sIk ben zo verliefd! hihi
Wat erg zeg, zo onverwacht opeens zulke problemen.. Hopelijk herstelt het zich nog. Sterkte in ieder geval!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat is dan het idee. Dat de wervels tegen het ruggenmerg zijn geknald, redelijk terug op hun plek zijn gekomen, daarmee dus hernia en uitvalsverschijnselen. We weten het niet, de dag dat het gebeurde is er iemand bijna over hem heen gevallen. Maar hij springt ook veelDus het is zo moeilijk om te achterhalen. Hoeft ook niet, het lost niks op verder.
DankjewelHet is moeilijk om naar te kijken maar er lijkt vooruitgang... Gering, maar het is wel fijn
Niet, beter uit: http://tinypic.com/quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
leuk! wist niet eens dat deze topic er was. Heb nog wel een leuke foto van onze hond![]()
NB: hoe post ik een foto vanuit imagehack?
Mishka is dus echt herderigquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnen
Dexter ook, 14 weken en een geboren zwemmer. Hij sprong zo het water in en hup, zwemmen dat die deed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Jacky is nu echt dol op water. In plaats van aarzelen, ging ze vanochtend zo de sloot in, achter haar bal aan.....![]()
Ze stonk! BAH!
Netjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnen
Jep, enige dat ik met zekerheid over haar kan zeggen dat er wel iets herderachtigs in moet zittenquote:
Fijn van dat kleine sprongetje vooruitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Guys.
Guys.
Frodo kwispelde.nog wel met afwijking naar links, maar hij kwispelde wel echt overtuigend. Ik hoop dat het teken is van herstel, maar morgen gaan we alsnog vragen om een bloedtest voor lyme, just to be sure. Zijn pootje doet namelijk nog steeds nagenoeg niks.
Heel erg bedankt voor alle sterktewensen. Ik zal af en toe een updateje posten als dat oke isMet foto soms.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Guys.
Guys.
Frodo kwispelde.nog wel met afwijking naar links, maar hij kwispelde wel echt overtuigend. Ik hoop dat het teken is van herstel, maar morgen gaan we alsnog vragen om een bloedtest voor lyme, just to be sure. Zijn pootje doet namelijk nog steeds nagenoeg niks.
Heel erg bedankt voor alle sterktewensen. Ik zal af en toe een updateje posten als dat oke isMet foto soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |