PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tenminste, ik hoop dat er transfers komen. Ik was bijna de hele middag weg en ik las alles terug en ik zag dat er nog 1 post was dus toen pakte ik de lapo
Hangt af van of het er weer 360 zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Veel werk om alle spelers in te voeren?
Goeie fotoquote:
Na de vakantie ga ik ook weer eens zaalvoetballen, heb teampje nu dus hopen dat ik mijn dikke buik eraf kan trainen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef rolls-reus het volgende:
Zometeen zaalvoetballenfacking warm in zo'n zaal
Ziek team volgend jaarquote:
Dat lijkt me echt niet werken. Maar Ibra zal wel weggaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Cavani Ibra [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar waarheen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet werken. Maar Ibra zal wel weggaan
Neequote:
Ht is echt leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Na de vakantie ga ik ook weer eens zaalvoetballen, heb teampje nu dus hopen dat ik mijn dikke buik eraf kan trainen.
Volgens de voorzitter van Napoli zou Cavani naar PSG gaan en Ibra dan vertrekken. In hoeverre dat waar is weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Cavani Ibra [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.quote:
Zit er ondertussen ook alweer 6/7 jaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.
Hij heeft idd gewoon een flink Engels accent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.
En wie is dat dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgend jaar weer een Nederlander in de League Two
Ja, inderdaad. Kun je van RvP niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij heeft idd gewoon een flink Engels accent.
Esajasquote:
Die heeft een Marokkaans accent, ook knapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Kun je van RvP niet zeggen.
Hij is half mocroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft een Marokkaans accent, ook knap
om 20u steeds volgens mijquote:
Nee toch? Alleen zijn vrouw is mocroquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)terlijke-wijze-15751
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
LOL!
Een knul van een jaar of 12 belt mij net op:
Jochie: "Hallo?"
Ik: "Ja hallo, met Pascal."
Jochie: "Ja hallo. Spreek ik met Marktplaats?"
Ik: "Nee, maar ik heb wel een advertentie op Marktplaats."
Jochie: "Om welk artikel gaat het?"
Ik: "De FUT coins?"
Jochie: "Ja, daar ben ik in getress... geïnteress,, geïnteresseerd". (Blijkbaar werd de spanning hem toen al te veel).
Ik: "Oké, hoeveel wil je kopen?"
Jochie: "NUL!"
Ik zei nog: "Nou, dan zijn we zijn klaar", maar toen had 'ie al opgehangen. Hij klonk zo zenuwachtig, maar ik vond het wel een geslaagde grap.
Nee, hij draaide een random nummer in de hoop dat 'ie de beheerder van de advertentie aan de lijn zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je je telefoon nummer erbij staan?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij draaide een random nummer in de hoop dat 'ie de beheerder van de advertentie aan de lijn zou krijgen.
Zo heb ik ook nog wat aan m'n telefoon. Ik word nooit gebeld. Ben zo eenzaam...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon dat jij hem je nummer had gegeven in een berichtMaar ja dan krijg je dat
Leuk voor het WK volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn desktop?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn desktop?
[ afbeelding ]
Wat is dat nou precies?twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 19:31:11Official forum fantasy league http://t.co/QWyIMVbSnR - Over 350 people for you to beat so far reageer retweet
Die stats voor een 74 ratedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als het maar een Ajax-logotje heeft verkoopt het wel
kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen als je verdrietig bent hoor.
Ik kon hem ook al niet vinden, dacht dat het aan mij lagquote:
0906-0906.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kon hem ook al niet vinden, dacht dat het aan mij lag
Anders ook wel hoor. Bijna elke 74-rated non-shiny verkoopt wel voor minstens 200.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat nummer heb ik al eerder gebeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
0906-0906.
Ben vandaag bij m'n moeder op het werk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereiding van de meet?
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ha ha ja een tentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.
Mijn tent staat al langquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anders ook wel hoor. Bijna elke 74-rated non-shiny verkoopt wel voor minstens 200.
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.
Dan ben ik pas net terug van vakantie dus komt goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.
Niet iedere silver hoor. Of je moet het vaker proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.
Dn kom ik ook,. Wil graag je handtekening.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ben ik pas net terug van vakantie dus komt goed.
Dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dn kom ik ook,. Wil graag je handtekening.
Ik krijg pas vanaf 1 oktober stufiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms in 2 of 3 keer ja, maar echt lastig is het niet. Maar mij boeit het verder ook allemaal weinig..vind het juist wel een sport om zoveel mogelijk uit die pack te verkopen ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedere silver hoor. Of je moet het vaker proberen.
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen toch? Zelfde geldt voor studentenreisproduct
ja mooie bende dat ik pas 22 augustus 18 wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mij
Eerste maand is het vast mooi weer dus dan ga ik toch fietsend.
Studenten OV wordt meer gebruikt om ouders te bezoeken in weekenden etc dan om daadwerkelijk naar colleges te gaan volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mij
Eerste maand is het vast mooi weer dus dan ga ik toch fietsend.
Ik wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja mooie bende dat ik pas 22 augustus 18 wordt
haha die kan vast snel drinken ha ha ha hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... sommige spelers....
[ afbeelding ]
quote:
Newcastlequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gerucht. Maar zal ook wel gold zijn volgend jaar. Nieuwe David Luiz maar dan beter..
Dembe Ba was de laatste (denk ik?)..en Cissé heeft zich ook onmogelijk gemaakt dus zal wel volgen. Als ze maar Frans spreken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NewcastleVerkopen die ook ooit iemand?
Maar die kopen er zoveel in, die selectie moet echt enorm zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dembe Ba was de laatste (denk ik?)..en Cissé heeft zich ook onmogelijk gemaakt dus zal wel volgen. Als ze maar Frans spreken.
Haaaaaaiquote:
dat zou wat zijn. spannend zit helemaal te trillen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zijn er wel nieuwe transfers uit maar we moeten zelf erachter komen wie dat zijn
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zijn er wel nieuwe transfers uit maar we moeten zelf erachter komen wie dat zijn
Noob. Upload file.quote:
quote:
Hij is 4-3-3 dus je kan hem wel voor meer verkopen.. o wacht. Laat maar. Maar echt bijzonder is dit ook niet. Waarom post je dit precies?quote:
Nou dat is toch leuk een speler van Heracles, 65 rated voor 1500 coins. Dan is hij duurder dan Douglas. Haha. Sommige mensen letten echt niet op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 4-3-3 dus je kan hem wel voor meer verkopen.. o wacht. Laat maar. Maar echt bijzonder is dit ook niet. Waarom post je dit precies?
Hahaha leuk liedje ookquote:
Ik vind die NobodyEpic echt een fag met zijn facecamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhjaThanks
Best een mooie loop nog
[ afbeelding ]
Ik vind hem juist tof, die raps zijn epischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind die NobodyEpic echt een fag met zijn facecam
Moet je richten als je schiet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Speel je maandenlang (of wellicht nog veel langer) FIFA, kom je er ineens achter dat je moet richten als je schiet![]()
Lijkt me raar als ik thuis woon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Studenten OV wordt meer gebruikt om ouders te bezoeken in weekenden etc dan om daadwerkelijk naar colleges te gaan volgens mij.
Je gaat dan toch heen en weer van College om naar je ouders te gaanquote:
Ik heb het toch ook niet over jou, maar het algemene gebruikquote:
Waarom geen Lamela dan?quote:
oja colleges zijn altijd in het weekend natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaat dan toch heen en weer van College om naar je ouders te gaan
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
oja colleges zijn altijd in het weekend natuurlijk
Ja die van jou heeft minder pace jaquote:
o zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die van jou heeft minder pace ja
[ afbeelding ]
Ik heb dit:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze makenmet hier en daar misschien een IF of TOTS als ik ze een beetje goedkoop op kan pikken.
Slechte kwaliteit heeft dat picturepush zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze makenmet hier en daar misschien een IF of TOTS als ik ze een beetje goedkoop op kan pikken.
kan ook komen doordat ik me screen gescaled heb om het team er op te laten passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit heeft dat picturepush zeg.
ik wilde een paar spelers nog proberen. Natale marchisio hazard en silva nog niet mee gespeeld namelijkquote:
die natale lijkt me best goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ook komen doordat ik me screen gescaled heb om het team er op te laten passen.
[..]
ik wilde een paar spelers nog proberen. Natale marchisio hazard en silva nog niet mee gespeeld namelijk
ging met tevez ook best goed andersquote:
Gewoon de NIF met een trainings kaartje, scheelt tonnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
of niet, want die trainingskaartjes gaan weg, maar de waarde van je dure IF niet/nauwelijksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon de NIF met een trainings kaartje, scheelt tonnen
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?
Voor mij is het een uitkomst, omdat ik TOTS Balotelli niet kan betalen. Dus dan gewoon de IF + all attr +6 kaartje er op. Ben nu de managers aan het verzamelen, zodat het +9 wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of niet, want die trainingskaartjes gaan weg, maar de waarde van je dure IF niet/nauwelijks
Verkopen en Thaise massage doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?
Maar als je ze weer verkoopt de IF's heb je nog geen/bijna geen verliesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke dat kan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mij is het een uitkomst, omdat ik TOTS Balotelli niet kan betalen. Dus dan gewoon de IF + all attr +6 kaartje er op. Ben nu de managers aan het verzamelen, zodat het +9 wordt
[..]
Verkopen en Thaise massage doen
wil gewoon een vet teamquote:
Ik kan me nog een TOTS Suarez en een TOTS Lewandowskit/Reus/Gotze herinneren. Dat was traumatischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als je ze weer verkoopt de IF's heb je nog geen/bijna geen verlies
Die attributekaartjes zijn in ieder geval effectiever dan die magere upgrades van IF's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of niet, want die trainingskaartjes gaan weg, maar de waarde van je dure IF niet/nauwelijks
Spreek voor jezelf. Mij interesseert het echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, geen nieuwe transfers dus. EA heeft ons weer teleurgesteld
EAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
damnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA. Niet tot diep in de nacht transfers hoeven doorvoeren.
Ja, en ze zijn er. Dus waarom zou je ze niet gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die attributekaartjes zijn in ieder geval effectiever dan die magere upgrades van IF's.
ach je raakt eraan gewend he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
en dan zeggen dat je de NIF moet gebruiken en de coins verkopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn er. Dus waarom zou je ze niet gebruiken
[ afbeelding ]
Ja idd, dat snap ik welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me nog een TOTS Suarez en een TOTS Lewandowskit/Reus/Gotze herinneren. Dat was traumatischWel weer goed gemaakt door 6x Vidal en 2 x Lahm te kopen tijdens dat extra TOTS. Maar het is vooral voor als je een TOTS of IF net niet kunt bekostigen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nee, niet voor elke speler natuurlijk. Ik doel nu specifiek op Balotelli. Die wil ik graag in TOTS naast TOTS Cavani. Maar ik kan hem niet betalen. Dus dan doe ik mijn truuk. Hierna te noemen: de Toefjes truuk. Ik koop de IF en gooi er een +6 kaartje op. Dan heb ik een Balotelli die nog beter is dan de TOTSquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je de NIF moet gebruiken en de coins verkopen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet ziek zijn, want de TOTS is al fucking goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nee, niet voor elke speler natuurlijk. Ik doel nu specifiek op Balotelli. Die wil ik graag in TOTS naast TOTS Cavani. Maar ik kan hem niet betalen. Dus dan doe ik mijn truuk. Hierna te noemen: de Toefjes truuk. Ik koop de IF en gooi er een +6 kaartje op. Dan heb ik een Balotelli die nog beter is dan de TOTS
zoals ik vanmorgen al zeiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nee, niet voor elke speler natuurlijk. Ik doel nu specifiek op Balotelli. Die wil ik graag in TOTS naast TOTS Cavani. Maar ik kan hem niet betalen. Dus dan doe ik mijn truuk. Hierna te noemen: de Toefjes truuk. Ik koop de IF en gooi er een +6 kaartje op. Dan heb ik een Balotelli die nog beter is dan de TOTS
zou het niet meer wetenquote:
quote:
Brotherhood is echt veel beterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou het niet meer wetenFocking lang geleden de normale gezien maar geen idee of ik die toen ook daarna nog gekeken heb
FMA sowieso vet
Ja, ik deed niets met die attribute kaartjes, dus heb alleen managers genoeg om +50% extra te krijgen bij contracten, voor de rest hou ik het sober qua staf, shirtjes en logo's etc. Elke cent wordt weer geinvesteerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik vanmorgen al zeiidee.
toch blijf ik het raar vinden dat iemand die dit rijtje spelers plaatst, niet alle managers en trainers in zijn club heeft
hahah aight thx, zal wel ff de pilot checken om te kijken of het bekend voor komtquote:
Misschien mag je die van DS2 wel lenen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Mag ik een keer Falcao van je lenen? Lijkt me wel grappig
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi en Thorb, hebben jullie je echt helemaal leeg verkocht ofwat?
Ik ken het.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger mien jong toen ik nog miljonair was
En volgende fifa zijn we weer een jaar wijzer en slimmer geworden, dus dat gaat nog zieker wordenquote:
Ja en de restjes voor de zwervers. Heb nog wel heel veel spelers en meuk in de club maar ben er wel klaar meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi en Thorb, hebben jullie je echt helemaal leeg verkocht ofwat?
Heb dit jaar weinig gehandeld, heb gewoon geluk gehad met packs. Volgend jaar ga ik me meer in de markt werken en proberen goed te handelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En volgende fifa zijn we weer een jaar wijzer en slimmer geworden, dus dat gaat nog zieker worden
Ligt eraan of ze de markten gaan verneuken door de next gensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En volgende fifa zijn we weer een jaar wijzer en slimmer geworden, dus dat gaat nog zieker worden
quote:
Nee snap ik, maar enkel die titel is wel apartquote:
Truequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar enkel die titel is wel apart
Vraag ik me ook af. Sowieso heb ik de motivatie niet echt om tijd in dat handelen te steken als ik het spel van mijn dure teams vergelijk met dat van mijn goedkopere/low rated teams.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze de markten gaan verneuken door de next gens
Voetbalzonequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar enkel die titel is wel apart
eckte mensen geven ronaldo weg #goedkoopscoren#zittendplassenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan te bedenken dat ik Rijst en Vandermar nog ooit een paar IF's heb gegeven
Als ze de IF's en SIF's weer zo'n pauperupgrades geven hoef je het eigenlijk ook niet te doen idd. Kan je hele jaar spelen en met die inkomsten leuke TOTSen kopen aan het eind en ben je ook wel klaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Sowieso heb ik de motivatie niet echt om tijd in dat handelen te steken als ik het spel van mijn dure teams vergelijk met dat van mijn goedkopere/low rated teams.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
eckte mensen geven ronaldo weg #goedkoopscoren#zittendplassen
Die wou Rijst nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
eckte mensen geven ronaldo weg #goedkoopscoren#zittendplassen
Van de gold IF's die ik heb (de normale IF versies dus) vind ik er maar weinig echt bijzonder ja. De paar die me echt goed bevallen zijn spelers waar ik geen NIF van heb gehad en waar ik het dus ook niet mee kan vergelijken. De TOTS upgrades zijn tenminste substantieel. Bij de silvers zijn er wel leuke normale IF's, maar dan vooral de 74>74 en dat is ook logisch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze de IF's en SIF's weer zo'n pauperupgrades geven hoef je het eigenlijk ook niet te doen idd. Kan je hele jaar spelen en met die inkomsten leuke TOTSen kopen aan het eind en ben je ook wel klaar
Vorige jaar en de jaren daarvoor kregen IF'S echt een dikke upgrade, nu is het pure aids iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de gold IF's die ik heb (de normale IF versies dus) vind ik er maar weinig echt bijzonder ja. De paar die me echt goed bevallen zijn spelers waar ik geen NIF van heb gehad en waar ik het dus ook niet mee kan vergelijken. De TOTS upgrades zijn tenminste substantieel. Bij de silvers zijn er wel leuke normale IF's, maar dan vooral de 74>74 en dat is ook logisch.
Alleen TOTS Diamanti was het echt waard van de IF's en TOTS'en die ik heb gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vorige jaar en de jaren daarvoor kregen IF'S echt een dikke upgrade, nu is het pure aids idd
Ja maar de upgrade die TOTS dit jaar kregen, had je bij een IF in UT 12 iedere keerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen TOTS Diamanti was het echt waard van de IF's en TOTS'en die ik heb gehad
Martins Indi was de bedoeling, maar die wil zelf niet. Dan wordt het wel lastig, of ze moeten nog serieus worden voor Pelle of Janmaatquote:
Wat dat betreft zijn de beker finalisten tot nu toe de financiele winnaars van de transfer periodequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Martins Indi was de bedoeling, maar die wil zelf niet. Dan wordt het wel lastig, of ze moeten nog serieus worden voor Pelle of Janmaat
Financieel wel jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn de beker finalisten tot nu toe de financiele winnaars van de transfer periode
Al moet AZ wel wat kwaliteit voorin terughalenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn de beker finalisten tot nu toe de financiele winnaars van de transfer periode
Ik zou als ik AZ was een beetje de Feyenoord kant op gaan. Een team smeden met jeugd. Want ondanks dat het geweldige spelers waren, was het in de competitie heel wisselvallig. Probeer het met een paar gerichte aankopen maar eens op een andere manier. Denk ook dat dat veel beter bij Verbeek pastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al moet AZ wel wat kwaliteit voorin terughalen
Verbeek heeft wel wat jonge spelers nodig waarin hij met zijn discipline kan knedenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou als ik AZ was een beetje de Feyenoord kant op gaan. Een team smeden met jeugd. Want ondanks dat het geweldige spelers waren, was het in de competitie heel wisselvallig. Probeer het met een paar gerichte aankopen maar eens op een andere manier. Denk ook dat dat veel beter bij Verbeek past
Heb je alleen zo weinig aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of een goede, goedkope reserve spits halen en Johansson 100% het vertrouwen geven. Die scoorde al redelijk vaak tijdens zijn inval beurten. Een speler van het kaliber Altidore krijgen we niet zo snel meer. Ik was al erg verbaasd toen bekend werd dat een speler als hij voor AZ kwam spelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al moet AZ wel wat kwaliteit voorin terughalen
PSV is zo belachelijk gemaakt dat we die hebben laten gaan, maar die heeft het uiteindelijk bij geen enkele club waargemaakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of een goede, goedkope reserve spits halen en Johansson 100% het vertrouwen geven. Die scoorde al redelijk vaak tijdens zijn inval beurten. Een speler van het kaliber Altidore krijgen we niet zo snel meer. Ik was al erg verbaasd toen bekend werd dat een speler als hij voor AZ kwam spelen.
Ik denk dat we eerder een goede LW, LB en RB kunnen kopen. En misschien is het ook wel de tijd om Beerens te vertellen dat hij een andere werkgever mag gaan zoeken. Die heeft echt veel te weinig rendement.
Beerens is zeer beperkt, kijkt ook alleen naar de grond tijdens het dribbelen en achterlijn halen en voorzetten is niet altijd optimaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of een goede, goedkope reserve spits halen en Johansson 100% het vertrouwen geven. Die scoorde al redelijk vaak tijdens zijn inval beurten. Een speler van het kaliber Altidore krijgen we niet zo snel meer. Ik was al erg verbaasd toen bekend werd dat een speler als hij voor AZ kwam spelen.
Ik denk dat we eerder een goede LW, LB en RB kunnen kopen. En misschien is het ook wel de tijd om Beerens te vertellen dat hij een andere werkgever mag gaan zoeken. Die heeft echt veel te weinig rendement.
Tja, Wijnaldum is nu naar Groningen helaas, terwijl hij wel redelijke wedstrijden gespeeld heeft. Ook mindere, maar dat hoort bij zijn leeftijd. Dat snap ik dan weer niet dat hij weg moet. Maar ja, ze zullen er wel meer verstand van hebben dan ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou als ik AZ was een beetje de Feyenoord kant op gaan. Een team smeden met jeugd. Want ondanks dat het geweldige spelers waren, was het in de competitie heel wisselvallig. Probeer het met een paar gerichte aankopen maar eens op een andere manier. Denk ook dat dat veel beter bij Verbeek past
Heb ik niet over nagedacht, maar het zou zomaar kunnen dat ze daarmee komen ja. Pluspunt, jongen uit de stad, maar voetballend gezien hebben we daar echt niets aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beerens is misschien nog wel wat voor PSV
Ach als reserve winger kun je hem er best bij hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik niet over nagedacht, maar het zou zomaar kunnen dat ze daarmee komen ja. Pluspunt, jongen uit de stad, maar voetballend gezien hebben we daar echt niets aan
Ja ik snap daar niets van. Mijn vader zei laatst nog dat we die hadden moeten halen als back-up voor Willems, en daar ben ik het nog wel mee eens ook. Miss is ie zelfs beter, speelde goed tegen Lens in de bekerfinale (en toen heb ik hem een helft lang voor mijn neus bezig gezien)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, Wijnaldum is nu naar Groningen helaas, terwijl hij wel redelijke wedstrijden gespeeld heeft. Ook mindere, maar dat hoort bij zijn leeftijd. Dat snap ik dan weer niet dat hij weg moet. Maar ja, ze zullen er wel meer verstand van hebben dan ik.
Als de tegenstander 11 lantarenpalen opstelt, heb je kans op 1 of 2 voorzetten. De rest zal Beerens waarschijnlijk over de achterlijn heen rennenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beerens is zeer beperkt, kijkt ook alleen naar de grond tijdens het dribbelen en achterlijn halen en voorzetten is niet altijd optimaal.
Beerens xDquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de tegenstander 11 lantarenpalen opstelt, heb je kans op 1 of 2 voorzetten. De rest zal Beerens waarschijnlijk over de achterlijn heen rennen
Is Chanturia niks voor AZ voor verhuur ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de tegenstander 11 lantarenpalen opstelt, heb je kans op 1 of 2 voorzetten. De rest zal Beerens waarschijnlijk over de achterlijn heen rennen
Die past echt niet bij Verbeekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is Chanturia niks voor AZ voor verhuur ?
Wellicht, wilt Vitesse hem verhuren dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is Chanturia niks voor AZ voor verhuur ?
Die heeft mooie dingen laten zien bij AZ, hij traint nu mee naar het schijnt. Maar ja, over zijn top heen denk ik..quote:
Je interview afsluiten met godverdommequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die nicht van Waterreus is nog belachelijker dan haar oom![]()
![]()
Brabantse Boerinnenquote:
Ja verschrikkelijk. Dat soort mensen verneuken het hele imago van Brabantquote:
Kan ze nog zo lekker zijn maar als ze zo praten dan kap ik het direct afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk. Dat soort mensen verneuken het hele imago van Brabant
/samequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ze nog zo lekker zijn maar als ze zo praten dan kap ik het direct af
Ik denk dat ik er ook wat vaker mee in aanraking komquote:
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook wat vaker mee in aanraking kom
En als je MBO doet kan je 2 jaar wachten. Het is gewoon dom dat het pas vanaf 18 o.i.d. is, ik moet nog even checken hoe het bij mij zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn OV gaat ook pas in vanaf 1 oktober.
300eu voor een trajectabo naar Utrecht
Belachelijke regel ja. Voor MBO is de reden dat zij meer mogelijkheden in de buurt hebben en dat proberen ze zo te stimuleren. Op zich nog wel begrijpelijk, maar wel oneerlijk. Zeker aangezien zij op hun 16de al beginnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
En als je MBO doet kan je 2 jaar wachten. Het is gewoon dom dat het pas vanaf 18 o.i.d. is, ik moet nog even checken hoe het bij mij zit
Ratings: 7,7/10 from 232.908 users Metascore: 73/100quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim, zombie kenner die je er bent, is Zombieland wat? Nu op Rtl 7
Zet hem net aan, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lijkt me onhaalbaar qua salaris of hij moet belachelijk gaan inleverenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
De naam Bas Dost wordt ook genoemd in het geruchten circuit als vervanger voor Altidore. Wist niet eens dat het niet zo lekker ging met hem in Duitsland.
Jezus, wat ben ik blij dat ik gewoon gratis met de pont kan en de rest kan fietsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn OV gaat ook pas in vanaf 1 oktober.
300eu voor een trajectabo naar Utrecht
Ja idd, ziet er echt vet uit tot nu toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ratings: 7,7/10 from 232.908 users Metascore: 73/100
goede film dus
er is Steven Seagal op tv man, ga niet stomme zombiefilms kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
ik ook, mijn zus ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef el-blanchito het volgende:
Precies, MBO'ers gaan vaak niet ver van huis. Ik word gewoon genaaid omdat ik op m'n 17e al klaar ben
Steven Seagal, fucking kutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is Steven Seagal op tv man, ga niet stomme zombiefilms kijken
Niet mijn films, laat ik het daar op houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast wats met jou, steven seagal is de beste acteur aller tijden
Vraag me af of dat niet het gevolg ervan is... Daarbij is het apart dat zij maar dicht bij huis moeten en studenten wel meer 'keuze' krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef el-blanchito het volgende:
Precies, MBO'ers gaan vaak niet ver van huis. Ik word gewoon genaaid omdat ik op m'n 17e al klaar ben
Volgens mij kan je het allemaal wel terugvragen bij de belastingdienst, of iig een groot deel. Kaartjes/abo's bewaren dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn zus moet ook naar utrecht, ik moet naar rotterdam. Beiden vanuit leiden CS
Dat heeft metopties te maken. Veel meer opties voor MBO opleidingen in de buurt dan bij Uni's. Veel studies worden maar in een paar steden aangeboden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag me af of dat niet het gevolg ervan is... Daarbij is het apart dat zij maar dicht bij huis moeten en studenten wel meer 'keuze' krijgen.
Als ze een constructie doen net als met Villareal en Altidore (club betaalt een deel van het salaris door, in ruil voor een percentage bij doorverkoop) dan kan het haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me onhaalbaar qua salaris of hij moet belachelijk gaan inleveren
serieus? interestingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het allemaal wel terugvragen bij de belastingdienst, of iig een groot deel. Kaartjes/abo's bewaren dus
Wat gaat je zus doen? Gaat ze naar de UIT week?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn zus moet ook naar utrecht, ik moet naar rotterdam. Beiden vanuit leiden CS
Er zijn wel wat meer opties maar gister alleen al sprak ik 3 mensen uit Tilburg die in Rotterdam gingen studeren zodat ze sneller op kamers kunnen straks omdat hun ouders het onzin vinden als ze in Tilburg op kamers gaan. Die krijgen straks ook gewoon een OV kaart terwijl er een optie dichterbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heeft metopties te maken. Veel meer opties voor MBO opleidingen in de buurt dan bij Uni's. Veel studies worden maar in een paar steden aangeboden.
ze is derdejaars diergeneeskundestudentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat gaat je zus doen? Gaat ze naar de UIT week?
Verschil is wel dat Villareal financieel in de shit zat en de club van Dost nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze een constructie doen net als met Villareal en Altidore (club betaalt een deel van het salaris door, in ruil voor een percentage bij doorverkoop) dan kan het haalbaar zijn.
Pics via DM graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze is derdejaars diergeneeskundestudent
Impossible is nothingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze is derdejaars diergeneeskundestudent
Geniale film ja, must seequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn broertje heeft een groot deel teruggekregen volgens mijquote:
Heb het liefst dat Johansson gewoon een kans gaat krijgen als eerste spits. Is toch het leukste als je ziet dat jonge gasten hele goede aankopen blijken te zijn. Sigthorsson was ook zo'n ventje waar je vrij snel zag dat het een goede zou worden. Johansson heeft dat ook. Heb het liefst dat AZ de meest kwetsbare posities aan gaat pakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Villareal financieel in de shit zat en de club van Dost niet![]()
Maar dat zou nog wel een optie kunnen zijn inderdaad
Hoe oud zei je ook alweer dat ze was?quote:
Ik ben het dan ook met je eens dat het oneerlijk isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer opties maar gister alleen al sprak ik 3 mensen uit Tilburg die in Rotterdam gingen studeren zodat ze sneller op kamers kunnen straks omdat hun ouders het onzin vinden als ze in Tilburg op kamers gaan. Die krijgen straks ook gewoon een OV kaart terwijl er een optie dichterbij is.
Nee. Echt een van de leukste films van de afgelopen jaren. Tenzij je de term geniaal wil gebruiken zoals hij eigenlijk bedoeld is. Ik bedoel met geniaal gewoon supertof.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geniaal is wel een beetje overdreven
Tot nu toe top iddquote:
Dat is ook het leukste met dat soort spelers heb je ook veel meer binding dan met wat buitenlandse aankopen die maar voor een paar jaar komen aanwaaienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het liefst dat Johansson gewoon een kans gaat krijgen als eerste spits. Is toch het leukste als je ziet dat jonge gasten hele goede aankopen blijken te zijn. Sigthorsson was ook zo'n ventje waar je vrij snel zag dat het een goede zou worden. Johansson heeft dat ook. Heb het liefst dat AZ de meest kwetsbare posities aan gaat pakken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook banger voor clowns dan voor zombies.
sowieso roodharige mannetjes die aandacht vragen met belachelijke gedragquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook banger voor clowns dan voor zombies.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat jullie Zombieland nog nooit gezien hebben joh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
sowieso roodharige mannetjes die aandacht vragen met belachelijke gedrag
komt me bekend voor
bedanktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een groot deel teruggekregen volgens mij
Nee. Wel een pilot van een tv serie met dezelfde naam..slechte rif-off, maar de pilot is niet opgepikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Er is dit jaar ook nog een Zombieland uitgekomen zag ik? Remake ofzo?
bijna 20. Ze luistert naar de naam Kimquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe oud zei je ook alweer dat ze was?
Ik roep wel een paar x "ZUS VAN DUDEWEISER!", reageert ze daar op?
Beter lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |