PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tenminste, ik hoop dat er transfers komen. Ik was bijna de hele middag weg en ik las alles terug en ik zag dat er nog 1 post was dus toen pakte ik de lapo
Hangt af van of het er weer 360 zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Veel werk om alle spelers in te voeren?
Goeie fotoquote:
Na de vakantie ga ik ook weer eens zaalvoetballen, heb teampje nu dus hopen dat ik mijn dikke buik eraf kan trainen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef rolls-reus het volgende:
Zometeen zaalvoetballenfacking warm in zo'n zaal
Ziek team volgend jaarquote:
Dat lijkt me echt niet werken. Maar Ibra zal wel weggaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Cavani Ibra [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar waarheen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet werken. Maar Ibra zal wel weggaan
Neequote:
Ht is echt leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Na de vakantie ga ik ook weer eens zaalvoetballen, heb teampje nu dus hopen dat ik mijn dikke buik eraf kan trainen.
Volgens de voorzitter van Napoli zou Cavani naar PSG gaan en Ibra dan vertrekken. In hoeverre dat waar is weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef BDIL het volgende:
Cavani Ibra [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.quote:
Zit er ondertussen ook alweer 6/7 jaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.
Hij heeft idd gewoon een flink Engels accent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gekke pool spreekt bijzonder goed Engels zeg.
En wie is dat dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgend jaar weer een Nederlander in de League Two
Ja, inderdaad. Kun je van RvP niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij heeft idd gewoon een flink Engels accent.
Esajasquote:
Die heeft een Marokkaans accent, ook knapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Kun je van RvP niet zeggen.
Hij is half mocroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft een Marokkaans accent, ook knap
om 20u steeds volgens mijquote:
Nee toch? Alleen zijn vrouw is mocroquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)terlijke-wijze-15751
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
LOL!
Een knul van een jaar of 12 belt mij net op:
Jochie: "Hallo?"
Ik: "Ja hallo, met Pascal."
Jochie: "Ja hallo. Spreek ik met Marktplaats?"
Ik: "Nee, maar ik heb wel een advertentie op Marktplaats."
Jochie: "Om welk artikel gaat het?"
Ik: "De FUT coins?"
Jochie: "Ja, daar ben ik in getress... geïnteress,, geïnteresseerd". (Blijkbaar werd de spanning hem toen al te veel).
Ik: "Oké, hoeveel wil je kopen?"
Jochie: "NUL!"
Ik zei nog: "Nou, dan zijn we zijn klaar", maar toen had 'ie al opgehangen. Hij klonk zo zenuwachtig, maar ik vond het wel een geslaagde grap.
Nee, hij draaide een random nummer in de hoop dat 'ie de beheerder van de advertentie aan de lijn zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je je telefoon nummer erbij staan?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij draaide een random nummer in de hoop dat 'ie de beheerder van de advertentie aan de lijn zou krijgen.
Zo heb ik ook nog wat aan m'n telefoon. Ik word nooit gebeld. Ben zo eenzaam...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon dat jij hem je nummer had gegeven in een berichtMaar ja dan krijg je dat
Leuk voor het WK volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn desktop?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn desktop?
[ afbeelding ]
Wat is dat nou precies?twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 19:31:11Official forum fantasy league http://t.co/QWyIMVbSnR - Over 350 people for you to beat so far reageer retweet
Die stats voor een 74 ratedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als het maar een Ajax-logotje heeft verkoopt het wel
kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen als je verdrietig bent hoor.
Ik kon hem ook al niet vinden, dacht dat het aan mij lagquote:
0906-0906.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kon hem ook al niet vinden, dacht dat het aan mij lag
Anders ook wel hoor. Bijna elke 74-rated non-shiny verkoopt wel voor minstens 200.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dat nummer heb ik al eerder gebeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
0906-0906.
Ben vandaag bij m'n moeder op het werk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereiding van de meet?
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ha ha ja een tentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.
Mijn tent staat al langquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anders ook wel hoor. Bijna elke 74-rated non-shiny verkoopt wel voor minstens 200.
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie zal ik wel wat opzetten.
Dan ben ik pas net terug van vakantie dus komt goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.
Niet iedere silver hoor. Of je moet het vaker proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere silver kan je wel voor 200c verkopen. Hier had je echt wel meer voor kunnen krijgen.
Dn kom ik ook,. Wil graag je handtekening.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neem m'n buitenkeuken wel mee. Graag wel na 15 augustus, anders is 't OV niet gratis.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ben ik pas net terug van vakantie dus komt goed.
Dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dn kom ik ook,. Wil graag je handtekening.
Ik krijg pas vanaf 1 oktober stufiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms in 2 of 3 keer ja, maar echt lastig is het niet. Maar mij boeit het verder ook allemaal weinig..vind het juist wel een sport om zoveel mogelijk uit die pack te verkopen ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedere silver hoor. Of je moet het vaker proberen.
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen toch? Zelfde geldt voor studentenreisproduct
ja mooie bende dat ik pas 22 augustus 18 wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mij
Eerste maand is het vast mooi weer dus dan ga ik toch fietsend.
Studenten OV wordt meer gebruikt om ouders te bezoeken in weekenden etc dan om daadwerkelijk naar colleges te gaan volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je nu al achttien bent krijg je het eerder volgens mij
Eerste maand is het vast mooi weer dus dan ga ik toch fietsend.
Ik wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja mooie bende dat ik pas 22 augustus 18 wordt
haha die kan vast snel drinken ha ha ha hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... sommige spelers....
[ afbeelding ]
quote:
Newcastlequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gerucht. Maar zal ook wel gold zijn volgend jaar. Nieuwe David Luiz maar dan beter..
Dembe Ba was de laatste (denk ik?)..en Cissé heeft zich ook onmogelijk gemaakt dus zal wel volgen. Als ze maar Frans spreken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NewcastleVerkopen die ook ooit iemand?
Maar die kopen er zoveel in, die selectie moet echt enorm zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dembe Ba was de laatste (denk ik?)..en Cissé heeft zich ook onmogelijk gemaakt dus zal wel volgen. Als ze maar Frans spreken.
Haaaaaaiquote:
dat zou wat zijn. spannend zit helemaal te trillen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zijn er wel nieuwe transfers uit maar we moeten zelf erachter komen wie dat zijn
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zijn er wel nieuwe transfers uit maar we moeten zelf erachter komen wie dat zijn
Noob. Upload file.quote:
quote:
Hij is 4-3-3 dus je kan hem wel voor meer verkopen.. o wacht. Laat maar. Maar echt bijzonder is dit ook niet. Waarom post je dit precies?quote:
Nou dat is toch leuk een speler van Heracles, 65 rated voor 1500 coins. Dan is hij duurder dan Douglas. Haha. Sommige mensen letten echt niet op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 4-3-3 dus je kan hem wel voor meer verkopen.. o wacht. Laat maar. Maar echt bijzonder is dit ook niet. Waarom post je dit precies?
Hahaha leuk liedje ookquote:
Ik vind die NobodyEpic echt een fag met zijn facecamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhjaThanks
Best een mooie loop nog
[ afbeelding ]
Ik vind hem juist tof, die raps zijn epischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind die NobodyEpic echt een fag met zijn facecam
Moet je richten als je schiet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Speel je maandenlang (of wellicht nog veel langer) FIFA, kom je er ineens achter dat je moet richten als je schiet![]()
Lijkt me raar als ik thuis woon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Studenten OV wordt meer gebruikt om ouders te bezoeken in weekenden etc dan om daadwerkelijk naar colleges te gaan volgens mij.
Je gaat dan toch heen en weer van College om naar je ouders te gaanquote:
Ik heb het toch ook niet over jou, maar het algemene gebruikquote:
Waarom geen Lamela dan?quote:
oja colleges zijn altijd in het weekend natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaat dan toch heen en weer van College om naar je ouders te gaan
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
oja colleges zijn altijd in het weekend natuurlijk
Ja die van jou heeft minder pace jaquote:
o zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die van jou heeft minder pace ja
[ afbeelding ]
Ik heb dit:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze makenmet hier en daar misschien een IF of TOTS als ik ze een beetje goedkoop op kan pikken.
Slechte kwaliteit heeft dat picturepush zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze makenmet hier en daar misschien een IF of TOTS als ik ze een beetje goedkoop op kan pikken.
kan ook komen doordat ik me screen gescaled heb om het team er op te laten passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit heeft dat picturepush zeg.
ik wilde een paar spelers nog proberen. Natale marchisio hazard en silva nog niet mee gespeeld namelijkquote:
die natale lijkt me best goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ook komen doordat ik me screen gescaled heb om het team er op te laten passen.
[..]
ik wilde een paar spelers nog proberen. Natale marchisio hazard en silva nog niet mee gespeeld namelijk
ging met tevez ook best goed andersquote:
Gewoon de NIF met een trainings kaartje, scheelt tonnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
of niet, want die trainingskaartjes gaan weg, maar de waarde van je dure IF niet/nauwelijksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon de NIF met een trainings kaartje, scheelt tonnen
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?
Voor mij is het een uitkomst, omdat ik TOTS Balotelli niet kan betalen. Dus dan gewoon de IF + all attr +6 kaartje er op. Ben nu de managers aan het verzamelen, zodat het +9 wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of niet, want die trainingskaartjes gaan weg, maar de waarde van je dure IF niet/nauwelijks
Verkopen en Thaise massage doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat ga ik dan met die tonnen doen ?
Maar als je ze weer verkoopt de IF's heb je nog geen/bijna geen verliesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |