jij bent gekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Klaproos eerste echo morgen! Spannend hè!
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?
Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen.
11.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?
Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen.
noem je r nou een schlemiel ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
11.
en je bent knetter met je hardloopwedstijrd. Maar heej, die nick zal je wel niet voor niets gekozen hebben!
quote:
Ik voel de positieve vibes aan alle kanten om me heen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee, jij gaat lekker met je "je bent gek".
Die doet het toch al niet meerquote:
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio.quote:
Ahhh... Dat is bij mij het enige onderdeel dat geen pijn doetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio.
Nee, vandaar het enthousiasme. Ik heb ook geen idee hoe ik dat voor me moet zien, wanneer ik zeg maar echt ga groeien..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Cwen het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Ben je al eerder zwanger geweest?
Oef, succesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |