Wat klinkt dat lief, met die spekwangen en knuistjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef Cwen het volgende:
Ben weer terug met een dikke sticker van de vk!
En mijn (voor)gevoel was juist: uit de echo en op de hand bleek dat de kiddo nu al op ruim 3 kg wordt geschat. Ze heeft ook echt al spekwangen en dikke knuistjes
![]()
![]()
Limone, tja, dat ligt eraan hoe mijn bekken door de bevalling heenkomt. De eerste 5 dagen daarna wordt het sowieso bedrust en dn met behulp van de fysio of de osteopaat weer opbouwen. Maar het kan maanden duren... Ik zie het wel.

Ja ik mag weg bloed en urine waren goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:54 schreef Sylver_ het volgende:
Klinkt alsof je er ook klaar voor bent, SuusWbt schoonmaakdrang .. Op het moment heb ik de drang, maar niet de puf om het ook daadwerkelijk te doen. Heel irritant
Jeej voor goede echo, Cwen!Spekwangetjes
Al zal dat vast wat minder fijn voor je bekken zijn straks
Fr ook goedgekeurd!Weet je al of je op vakantie kan?
Spewey, dat is schrikken! Gelukkig gaat het goed met de kleine. Ben benieuwd wat de labuitslagen zeggen, is toch raar om zo ineens zo benauwd te zijn.
Martine ook weer goed gekeurd, met nette gewichtscore!

Jeeej!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja ik mag weg bloed en urine waren goed

Dat is heerlijk zeg!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja ik mag weg bloed en urine waren goed

Dat dan weer nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws speweyEnig idee wat er wel aan de hand is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |